RAUW @ Trouw 12 novemberquote:Op zondag 31 oktober 2010 09:07 schreef Radioheader het volgende:
Kunnen er in de OP misschien wat feestdata/optredens gezet worden?
Denk aan: 13 Nov - I Love Techno
10 December Huoratron en Felix Cartal in Doornroosje
Zaterdag as in de Effenaar voor maar 7.5 E , ik ben er bij waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:12 schreef Slickk het volgende:
Hey Today! is echt goed bezig de laatste tijd vind ik. Deze remix komt binnenkort uit op een nieuwe EP van Boys Noize; EP van Trooper/Nott met daarop remixes. Onder andere deze dus van Hey Today!;
Heb hem zelf al vooruitbesteld in iTunes
Ander goed nummer;
quote:Boysnoize Records:
To celebrate the second BNR TRAX release Shadow Dancer provides you with a nice treat; "IT WAS NOTHING" OCTOBER MIX: http://soundcloud.com/boy(...)-nothing-october-mix
Ik ben wel van plan om naar Soulwaxmas te gaan 27 november. Even kijken wie er allemaal mee gaan en dan kaartjes scoren. Ben echt weer toe aan een goed feestje, mijn laatste was lowlands. Valt me wel op dat er weinig goeie feestjes in R'dam zijn of ik moet niet goed opletten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Drinky het volgende:
Gaan er nog mensen naar STRP festival?
op de 20e heb je Die antwoord en Bloody beetroots deathcrew(moet wel zeggen dat ze tegenwoordig slechter zijn geworden), en op de 27e heb je Erol Alkan, Digitalism, Soulwax, Boemklatsch, Zombie Nation en 2manyDJ's.
Is 25 euro dus valt mee qua prijs(mocht je de 27e gaan ten minste)
http://www.strp.nl/strp/content/program
(Voor een deel) te wijten aan het sluiten van Watt. Er zijn nog wel veel vette feestjes in Rotterdam, maar niet echt met grote electro namen. In de Maassilo valt af en toe nog wel wat te beleven; Revolt, Jailhouse etc.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om naar Soulwaxmas te gaan 27 november. Even kijken wie er allemaal mee gaan en dan kaartjes scoren. Ben echt weer toe aan een goed feestje, mijn laatste was lowlands. Valt me wel op dat er weinig goeie feestjes in R'dam zijn of ik moet niet goed opletten.
Ik ga sowieso de 27e, SLWXMS Antwerpen vorig jaar was een van de leukste feesten waar ik ooit geweest ben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Drinky het volgende:
Gaan er nog mensen naar STRP festival?
op de 20e heb je Die antwoord en Bloody beetroots deathcrew(moet wel zeggen dat ze tegenwoordig slechter zijn geworden), en op de 27e heb je Erol Alkan, Digitalism, Soulwax, Boemklatsch, Zombie Nation en 2manyDJ's.
Is 25 euro dus valt mee qua prijs(mocht je de 27e gaan ten minste)
http://www.strp.nl/strp/content/program
Die 2e kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:36 schreef frank07 het volgende:
[..]
(Voor een deel) te wijten aan het sluiten van Watt. Er zijn nog wel veel vette feestjes in Rotterdam, maar niet echt met grote electro namen. In de Maassilo valt af en toe nog wel wat te beleven; Revolt, Jailhouse etc.
BNR Trax 02:
Zijn er nog mensen die vanavond ook naar Hey Today! gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef Slickk het volgende:
Hey Today! oktober mix;
http://i.mixcloud.com/CEeFP
Goeie tracklist, alleen de mix nog niet geluisterd.![]()
Ik kwam dit laatst tegen;quote:Op woensdag 10 november 2010 01:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weten jullie toevallig toffe clubs in Berlijn met voornamelijk electro? Ga komend weekend heen met een paar vrienden maar kom voornamelijk van die techno/minimal clubs tegen op Google, Tresor klinkt wel ok-ish maar weet niet zeker of me dat te techno is als je begrijpt wat ik bedoel.
Anyone?
Club Icon staan volgens mij goede electro djs en bij de McDonald's in Berlijn kun je het krantje 03030 meepakken daar staan alle clubs in en wat er te doen is. (soort van NL30 als je dat krantje kent uit Utrecht).quote:Op woensdag 10 november 2010 01:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weten jullie toevallig toffe clubs in Berlijn met voornamelijk electro? Ga komend weekend heen met een paar vrienden maar kom voornamelijk van die techno/minimal clubs tegen op Google, Tresor klinkt wel ok-ish maar weet niet zeker of me dat te techno is als je begrijpt wat ik bedoel.
Anyone?
Dance Department op vrijdag?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef Slickk het volgende:
Haha, die pagina is nog makkelijker.![]()
Bart B More komt binnenkomt met een EP via Relief RecordsEn vrijdag verzorgt hij de Dance Department mix, ben wel benieuwd.
Lijst met alle minimixes van BBC Radio 1;
http://www.bbc.co.uk/radio1/anniemac/minimix/
Staan heel veel leuke minimixes tussen, vond die van Beataucue erg nice !
Light Year remix van Surkin - Fan Out is baas.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:44 schreef JackHerrer het volgende:
Een nieuwe Light Year ep komt eraan;
http://soundcloud.com/lightyearmusic
lekker hoor
Jammer dat het geen live-set is, maar ws zullen er een hoop toffe platen voorbij komenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Thanks voor de tips mensen! Het wordt Digitalism zaterdagavond in de Ritter-Butzke.
[ afbeelding ]
Kan van die andere lui amper iets vinden tho, maar 't zal vast wel een beetje dezelfde stijl zijn.
Dit ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De Villa remix van Blitz is trouwens super.![]()
En dit ook.quote:Sowieso digitalism, een van de acts die ervoor gezorgd heeft dat ik van deze muziek ben gaan houden.![]()
Bedankt voor de tip. Boys Noize draait nu Human Resource - Dominator trouwens, wat ik tot nu toe van hem hoor is ook wel redelijk Techno.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:38 schreef frank07 het volgende:
I Love Techno livestream: http://nl.netlog.com/ilovetechno
Klopt, was een harde set. Net als Les Petit Pilous en Dr. Lektroluv. Was veel meer beuken, vooral voor Dr. Lektroluv was het opvallend dit was de 4e keer dat ik hem zag dit jaar en het waren niet alleen de electro bangers, maar gewoon vol met de bass open knallen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef icebliss het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Boys Noize draait nu Human Resource - Dominator trouwens, wat ik tot nu toe van hem hoor is ook wel redelijk Techno.
Dus je was op I Love Techno zelf? Gaafquote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Klopt, was een harde set. Net als Les Petit Pilous en Dr. Lektroluv. Was veel meer beuken, vooral voor Dr. Lektroluv was het opvallend dit was de 4e keer dat ik hem zag dit jaar en het waren niet alleen de electro bangers, maar gewoon vol met de bass open knallen!
Ben benieuwd, hoe was het anders? Was het live of een set?quote:Op zondag 14 november 2010 02:09 schreef frank07 het volgende:
Dammnnn Bloody Beetroots gaan los met een vernieuwde set!
Oftewel, je vrienden vonden het ook gaaf?quote:Op maandag 15 november 2010 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Berlijn.![]()
Ritter Butzke.![]()
Digitalism.![]()
Godverdomme wat was me dat gaaf zeg.
Jazeker, maar had ook niet anders verwacht. Allemaal aardig dezelfde smaak.quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oftewel, je vrienden vonden het ook gaaf?![]()
TT blijft van toepassingquote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef JackHerrer het volgende:
Preview van de nieuwe siriusmo:
http://soundcloud.com/mod(...)monikon-monkeytown09
LSDB heeft geen toestemming van de artiesten om hun livesets te posten. Wij kunnen niet nagaan waar dingen vandaan komen die op bijvoorbeeld mediafire staan.quote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef Slickk het volgende:
Ach kom op man, hoezo onofficiële sites. Lsdb is enorm bekend en dat mediafire linkje kwam van Bart B More's twitter-account; wat moet ik dan geven? Wat is wel officieel en wat niet?
Goed, hier soundcloud linkje dan maar, dat mag toch wel?
http://soundcloud.com/bar(...)stralia-tour-mixtape
In die comments daar heeft Bart B More ook hetzelfde linkje geplaatst zodat je hem kunt downloaden.
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
In het vervolg dus van LSDB zelf uploaden naar soundcloud, dan mag het wel... En eigenlijk mag je helemaal geen links posten, want de maker van de mix bezit niet de rechten voor de nummers die ie gebruikt.
Er zullen vast wel dicussies over geweest zijn, maar zitten daarom het Techno en House topic daar, of mis ik iets?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.
Neuh, meer toeval.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Er zullen vast wel dicussies over geweest zijn, maar zitten daarom het Techno en House topic daar, of mis ik iets?
Ok, nieuwe track van Etienne de Crecy;quote:
Als het goed is hebben ze dat bij soundcloud door en wordt het weggehaald, dat is iig hun beleid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
In het vervolg dus van LSDB zelf uploaden naar soundcloud, dan mag het wel... En eigenlijk mag je helemaal geen links posten, want de maker van de mix bezit niet de rechten voor de nummers die ie gebruikt.
Nee, het FOK! beleid is overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon in een UVT-topic posten en dan linken, daar is het beleid soepeler.
http://www.stubru.be/media/herbeleefsoundofsoulwax terug te luisterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Slickk het volgende:
Soulwax neemt Studio Brussel over. Nu interview met Tiga, wordt een nieuwe ZZT track gespeeld maar ze gaan erover heen praten en alles zodat die niet geript wordt![]()
http://www.ustream.tv/channel/sound-of-soulwax
ZZT - Vulcan Alarm
Oh, het is alweer voorbij, ik dacht dat het een grapje was dat ze bleven praten maar helaas.
Mja, ik zou graag eenzelfde soort filmpje posten van Boys Noize, aangezien die liveset wel echt lekker is maar daar was geen livestream van. Soms vind ik Crookers wel tof maar laatst album vond ik ook maar niks op slechts enkele nummers na.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Radioheader het volgende:
Can't stop me now van Goose is een lekker nummer, hoorde hem ook op I Love Techno, ook lekkere remix van BBR. Van Crookers ben ik geen fan, vielen tegen op Lowlands en op Revolt.
filmpjes stonden volgens mij ook in het vorige topicquote:
Soulwaxmas heeft ook mijn absolute voorkeur. Het kunstje van de Bloody Beetroots heb ik inmiddels wel gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:34 schreef Drinky het volgende:
Vandaag Bloody Beetroots in STRP
Kan aan kaartjes komen voor 12,50, maarja, wil de 27e naar soulwaxmas e.d. gaan in STRP
In dat geval zou ik geen nee zeggen. Ik stond voor de keuze om naar een van de 2 te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:55 schreef Drinky het volgende:
Heb een kaartje voor 7,50 kunnen regelen, en voor dat geld wil ik wel een normaal avondje stappen missen en naar de bloody's gaan.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soulwaxmas heeft ook mijn absolute voorkeur. Het kunstje van de Bloody Beetroots heb ik inmiddels wel gezien. doet mij tegenwoordig een beetje kotsen.
Hey hey kom op, beetje optimisme mag wel hoor. Wat ik heb gezien van de ILT live stream van TBB vond ik awesome en wil ze zeker nog eens live zien. Puur alleen als DJs kunnen ze voor geen meter draaien, maar de live shows die ze neerzetten zorgen er wel voor dat het publiek de beste avond van hun leven hebben.quote:
Nee sorry ik vind die liveshow die ze tegenwoordig doen pure bagger. Krijg er een beetje een -slipknot wij zijn 15 kijk ons stoer zijn- gevoel bij. Echt compleet op afgeknapt.quote:Op zondag 21 november 2010 04:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hey hey kom op, beetje optimisme mag wel hoor. Wat ik heb gezien van de ILT live stream van TBB vond ik awesome en wil ze zeker nog eens live zien. Puur alleen als DJs kunnen ze voor geen meter draaien, maar de live shows die ze neerzetten zorgen er wel voor dat het publiek de beste avond van hun leven hebben.
Niks aan toe te voegen....quote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef Drinky het volgende:
Beetje bijgekomen van gister. Eerst allemaal dubstep wat echtwas, daarna chromeo, toen even niks(want er was alleen dubstep zooi) en dan The Twelves, wow, wat konden zij draaien zeg
Echt genoten daarvan, stiekem meer dan van The Bloody Beetroots, alhoewel die ook goed waren, maar soms opeens rocknummers of softe pianosolo's. Drumsolo was wel vet.
Iemand die nieuwe cd Delicacies al geluisterd? Schijnt meer techno te zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef frank07 het volgende:
Video: Simian Mobile Disco - Sweetbread
http://pitchfork.com/tv/#(...)weetbread-delicacies
Rauw.
http://soundcloud.com/smd-delicacies/mixed-delicacies/s-bfSagquote:Op donderdag 25 november 2010 01:14 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Iemand die nieuwe cd Delicacies al geluisterd? Schijnt meer techno te zijn?
Chambers was ook echt goed. Bij Erol Alkan zat ik er ff een beetje doorheen en ben ik in zaal 2 gaan kijken, jammer want die draait altijd goed. in zaal 2 was slagsmalsklubben toen volgens mij, maar die hebben zich voor mij weer bewezen dat daar live geen ruk aan is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Slickk het volgende:
Afgelopen weekend hard genoten van Soulwaxmas, mooie afwisseling tussen livebands en DJs.![]()
En dikke bevestiging dat Paul Chambers en Erol Alkan bazen zijn.
Volgens mij zijn alle wat actieve mensen in dit topic ook geweest, altijd leuk.
Ik zoek nog wel echt een bepaald nummer dat Erol Alkan draaide, hele lange opbouw maar ging daarna echt hard los, denk richting het einde van zn set... Hopelijk heeft iemand het gefilm dus youtube maar eens afgaan.
Mja, sommige hele lange tracks van Erol Alkan vond ik ook niet echt top, maar ging daarna wel goed los.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef frank07 het volgende:
[..]
Chambers was ook echt goed. Bij Erol Alkan zat ik er ff een beetje doorheen en ben ik in zaal 2 gaan kijken, jammer want die draait altijd goed. in zaal 2 was slagsmalsklubben toen volgens mij, maar die hebben zich voor mij weer bewezen dat daar live geen ruk aan is.
Twijfelgeval...quote:
Ik zou hem eerder hier posten;quote:
quote:A-Side of the upcoming Siriusmo album pre-single "Feromonikon/Signal" to be released mid January 2011. The album is planned for end of February 2011.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef N-E-R-D het volgende:
is zeker al oud maar zag hem net voor het eerst
Vette release hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef frank07 het volgende:
Jan Driver's Gain Reaction EP is bruut!
Kende het wel, omdat het vaak op sturbru besproken wordt, maar ben er nooit geweest omdat het toch iets te lastig met vervoer is. Maar die line-up is wel heel vet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Best een lekkere line-up voor 30 euro. Had er nog nooit van gehoord.
http://www.lestransardentes.be/2011/nl/
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Sowieso heb ik weinig feesten in het verschiet
Ja, was erg vet. Draaide hele harde platen, waarna Huoratron het overnam. Publiek had er ook zin in, ook al was het niet zo druk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Ah, Goose in Groningen. Wil ik ook zeker bij zijn, vond ze met Soulwaxmas echt tof.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
28-01 - Baskerville, Henzel & Disconova, Vage Gasten @ Simplon Groningen
11-03 - Goose @ Simplon Groningen
is wat ik eerst heb staan. Komt vast nog wel wat bij. Altijd wel redelijk druk kwa feestjes in 't winterseizoen.
Les TresArdents is me iets te ver weg tho, Wel nette line-up!
Iemand nog naar Felix Cartal geweest in Nijmegen?
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Radioheader het volgende:
Gaan er nog bazen naar A-Trak in de Paradiso, 27 januari? Ik ga wel, lijkt me een mooi feestje.
http://www.paradiso.nl/we(...)Barbra-Streisand.htm
quote:my acid reedit of Death Suite(the undancable track I made with @boysnoize )is forthcoming on the BNR Acid Compilation. Out in January 2011.
Oftewel, die compilatie komt in januariquote:you can dance to this version. added bonus!
Boys Noize een tijdje geleden op Twitter:quote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Slickk het volgende:
Erol Alkan op Twitter;
[..]
[..]
Oftewel, die compilatie komt in januariBen erg benieuwd wat er verder op staat
Misschien ook een acid versie?quote:finishing a new *re-prise* version of "Avalanche", a song i did with @erolalkan ! we have a biG surprise for you*
Dudequote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal niet![]()
Of nouja, in ieder geval een erg oude foto dan. Zover ik weet draagt die nu altijd een hoed en heeft die een baardje.
Het is hem toch. Hij is ook al een tijdje bezig. Hij is begonnen als turntablist. En in de loop der jaren ga je er toch eens anders uit zien.quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutfoto, dat is A-Trak helemaal niet![]()
Of nouja, in ieder geval een erg oude foto dan. Zover ik weet draagt die nu altijd een hoed en heeft die een baardje.
Wel mooi feestje trouwens, maar puur en alleen voor A-Trak... Die gozer kan wel enorm goed draaien trouwens, echt ziek.
Mja, mijn conclusie was iets voorbarig.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef technopunx het volgende:
[..]
Het is hem toch. Hij is ook al een tijdje bezig. Hij is begonnen als turntablist. En in de loop der jaren ga je er toch eens anders uit zien.
Gui Boratto al uitverkochtquote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef martinlam het volgende:
A-trak stond nog op mijn lijstje en op dezelfde dag is (altijd geweldige) Gui Boratto in de Trouw. Maar waarom nou op 27jan, heb de volgende dag een belangrijke tentamen, kut.
gaat op de agendaquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef Radioheader het volgende:
Gaan er nog bazen naar A-Trak in de Paradiso, 27 januari? Ik ga wel, lijkt me een mooi feestje.
http://www.paradiso.nl/we(...)Barbra-Streisand.htm
21 tracks dusquote:Over the next few weeks we will announce more and more details about the upcoming Siriusmo debut album "Mosaik" (MONKEYTOWN010). We'll also start posting the first audio snippets very soon. Stay tuned!
For now, we can say that the album will be released as a 17 track CD and an 18 track 2xLP including 4 vinyl exclusive tracks. As usual there will be special formats, ultra limited and only available at our webshop.
The release date for the CD and 2xLP will be in 2 months on February 25."
Yeah, kwam het ook al tegen op het Erol Alkan forum, echt tof. Eindelijk een album van die gozer, 2011 wordt net als 2009 weer een mooi jaar wat albums betreft.quote:
Ja, helemaal mee eens, kan me eigenlijk geen één electro album van 2010 herinneren die ik echt goed vond. Er wordt eigenlijk ook heel weinig electro gemaakt de laatste tijd, de meeste gaan richting de house op. Iemand btw nog info over een nieuwe SebastiAn release?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Drinky het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat de nieuwe electro z'n charme ietwat heeft verloren. Was even oude nummers aan het doorkijken. Deze is bijvoorbeeld echt bruut
Tegenwoordig kom je zulks veel minder tegen, jammer.
Kan zeker de diversiteit wel waarderen, maar soms mis ik toch die oude rauwe electro die tegenwoordig weinig wordt gemaakt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Slickk het volgende:
Dat ligt er maar net aan van welke artiesten je houdt. Naar mijn idee gaat het er alleen maar op vooruit, veel meer diversiteit. Nummers als Lemonade van Boys Noize kunnen om mij prima tussen dat rijtje.
Zijn wel allemaal wat rauwere nummers. Wat vind je van bv. Mumbai Science - Gold dan? Vind dat nummer van The Subs wat je daar post niet echt geweldig ofzo, Mumbai Science veel beter.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kan zeker de diversiteit wel waarderen, maar soms mis ik toch die oude rauwe electro die tegenwoordig weinig wordt gemaakt..
Ja, maar Power en zijn nieuwe EPs vind ik toch een heel andere stijl als Oi Oi Oi. Helemaal niets mis mee, liever een artiest die wat nieuws probeert in plaats van zijn oude trukje opnieuw doet, maar toch heb ik een voorkeur voor Oi Oi Oi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
En dat is slechts van één artiest van de reeks DJs die hier in dit topic voorbij komen.Nog steeds niet rauw genoeg?
Sprak ook met een gozer op Mysteryland die dat vond van Boys Noize z'n tweede album, dat het allemaal wat minder dat rauwe geluid had. Hij hoopte dat hij wel dat 'rauwe' geluid zou brengen. En toen begon Boys Noize, gelijk met Avalanche. Heerlijk die lange opbouw.
House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, kan me eigenlijk geen één electro album van 2010 herinneren die ik echt goed vond. Er wordt eigenlijk ook heel weinig electro gemaakt de laatste tijd, de meeste gaan richting de house op. Iemand btw nog info over een nieuwe SebastiAn release?
Als dit House muziek is, vind ik het prima dat ze ermee doorgaan hoor;quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komen
Electro is ook housequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
House is toch wel echt de aids van alle muziek, als seks/fappen zonder ooit op je hoogtepunt te komen
Genrediscussies mogen bij de comments-sectie op een willekeurig muziekfilmpje bij YouTube, niet hierquote:
Electro is geen housequote:
Ok. Maar je weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Genrediscussies mogen bij de comments-sectie op een willekeurig muziekfilmpje bij YouTube, niet hier
House gaat toch nog wel...Ik krijg eerder braakneigingen bij trance muziek. Tiesto, armin van buren dat soort onzinquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zal wel wat Danger EPs binnenhalen, had al ooit geluisterd en vond het wel tof, maar vond het moeilijk om downloads te vinden door die random titels en zijn naamquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Slickk het volgende:
Mja, ik vind het erg moeilijk. Ik probeerde ook om releases in de trant van &Down te zoeken, maar dat lukt niet echt.
Ik weet niet wat je van Kavinsky vindt? Danger is namelijk Kavinsky maar dan net wat 'ruiger'.
Bloody Beetroots misschien;
Toxic Avenger;
(dit nummer heb ik nog niet eerder gehoord, vind het wel tof)
Met behulp van Genius in iTunes
Het kan niet veel fouter dan die outfit te combineren met een wolfshirt;quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zal wel wat Danger EPs binnenhalen, had al ooit geluisterd en vond het wel tof, maar vond het moeilijk om downloads te vinden door die random titels en zijn naam
Edit: Wel verdomd slechte outfit btw
[ afbeelding ]
Daarom is dit ook het electro new style topic, bij het andere electro-topic kreeg ik gelijk een schop voor m'n kloten met de 'paupermuziek' die ik daar neerzettequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom zou je iets tegen house hebben? Duck Sauce is bijvoorbeeld ook gewoon house hoor, het is maar hoe je het noemt. De echte electro puristen gruwelen ook bij het feit dat wij de muziek in dit topic electro noemen. Technisch hebben ze waarschijnlijk ook nog gelijk, want het neigt vaker naar electro-house / house of het gaat alweer richting techno.
Nog een mooie house plaat die bewijst dat house niet shit is;
Danger live is trouwens heel vet, afgelopen jaar op Melt gezien en hij doet een live show met toffe visuals (Jurassic Parc, Dragonball Z enzo).
En iets in de trant van &down;
Vind in hokjes proppen aan de andere kant wel handig, weet ik welke shit ik moet vermijden (trance)quote:
Had al wel van Danger gehoord, met z'n 4H30 track. Vond het wel wat weghebben van dat nummer van Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Slickk het volgende:
Mja, ik vind het erg moeilijk. Ik probeerde ook om releases in de trant van &Down te zoeken, maar dat lukt niet echt.
Ik weet niet wat je van Kavinsky vindt? Danger is namelijk Kavinsky maar dan net wat 'ruiger'.
Bloody Beetroots misschien;
Toxic Avenger;
(dit nummer heb ik nog niet eerder gehoord, vind het wel tof)
Met behulp van Genius in iTunes
Bassie & Adriaan? Je bedoelt het bekende professor nummer dat ook in The Exorcist zit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had al wel van Danger gehoord, met z'n 4H30 track. Vond het wel wat weghebben van dat nummer van Bassie en Adriaan
Dat 2e nummer is wel dik overigens
Deze jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan? Je bedoelt het bekende professor nummer dat ook in The Exorcist zit?
Bloody Beetroots maken wel gave remixes vind ik, hier nog een paar;
Lekker voor in het weekend
Jaa ik vind het wel een leuk idee. Lijkt me wel moeilijk om nummers te herinneren van eerder dit jaar, meestal komen in dat soort lijstjes alleen maar nummers/artiesten van de afgelopen 2 maanden voor...quote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Hey misschien kunnen we in dit topic wat leuke eindejaarslijstjes doen.
Beste live-act
Beste plaat
Hardste banger/Beste Floorfiller
Zijn er mensen voor? Miss ff wat namen nomineren met YT linkjes. Hebben we gelijk wat OP vulling
Live - Erol Alkanquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Beste live-act
Beste plaat
Zijn er mensen voor? Miss ff wat namen nomineren met YT linkjes. Hebben we gelijk wat OP vulling
Beste live-actquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Radioheader het volgende:
Beste live-act
Beste plaat
Zoek eens op de cd 'Whole lot of Electro' van het label LOT49, staan veel vergelijkbare nummers op.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Drinky het volgende:
Redial - 45 Overdrive ook zo'n lekkere track
Paul Chambers beste nieuwkomerquote:
Nouja, pas dit jaar heeft hij zover ik weet voor het eerst echt tracks uitgebracht en zich gemengd binnen de bekende namen (vooral nu tijdens de Soulwaxmas tour).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paul Chambers beste nieuwkomerHij is naar mijn weten al bijna 10 jaar bezig
Tenminste, ik ken hem al meer dan 4 jaar...
Dat eerste sowieso niet, dat tweede voor het grote publiek misschien welquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nouja, pas dit jaar heeft hij zover ik weet voor het eerst echt tracks uitgebracht en zich gemengd binnen de bekende namen (vooral nu tijdens de Soulwaxmas tour).
Tracks uit 2003 en 2004 vind ik behoorlijk oud en past niet binnen dit topic. Dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso niet, dat tweede voor het grote publiek misschien wel
Haha, dat is wel de volledige preview en soundcloud is altijd beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:12 schreef frank07 het volgende:
Kerst cadeau:
Previews van Siriusmo album!!
http://soundcloud.com/see(...)ww-seeksicksound-com
Te laat
Nope, house en wat later ook tech house en technoquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:27 schreef Slickk het volgende:
Jan Driver was toch eerst echt een trance mannetje?
Het toffe aan die plaat is, is dat elke DJ hem wel draait. Boys Noize, Erol Alkan, Bloody Beetroots en het is naar mijn mening de tofste visual die 2manyDJs heeftquote:Op maandag 27 december 2010 15:52 schreef JackHerrer het volgende:
Soulwax blijft met afstand de beste live-act en die Carte Blanche plaat blijft geweldig, elke keer als ik hem weer hoor ga ik helemaal los.
Haha ja klopt, zag toevallig voorbij komen op twitter dat hij weer ging draaien. Aantal van m'n verzoekjes werden gedraaid, wel nice.quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Radioheader het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/chemical-jump-radio
Die ChemicalJump stream is echt heerlijke radio. Ik zag Slickk net ook al reageren op de chat aan de zijkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef Slickk het volgende:
Henzel & Disco Nova, de DJs die de electro-chart van 22tracks altijd updaten, hebben een jaarmix gemaakt van veel tracks die in die lijst voorbij zijn gekomen;
http://soundcloud.com/henzelunddisco/yearmix2010
52 tracks in totaal
We komen vast een heel eind hier in 't topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Evil_Koekje op 29-12-2010 00:20:35 ]
Tracklist staat in de info van de track zelf, bij iTunes staat het bij Songtekst;quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nice, maar ik kan nergens een tracklist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat het heel moeilijk was geweest om zelf de tracklist te maken, maar toch.
Tof, laat even weten hoe het was, ben benieuwd hoe Hey Today! draait eigenlijk.quote:
Ja was leuk, een vriend werd geweigerd omdat hij zogenaamd teveel ophad van "iets" (paar biertjes en een jointje) en vervolgens mocht de rest er ook niet in omdat we bij hem hoorden... Die vriend werd geweigerd omdat hij het dom vond dat iedereen via de rij moest, afgezet met hekken, terwijl er niemand stond en daar iets van zei.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tof, laat even weten hoe het was, ben benieuwd hoe Hey Today! draait eigenlijk.
Hopelijk gooit Riton er mooi wat hitjes van Carte Blanche in, dan is het altijd goed.
@JackHerrer; Zeker eens met die Junkie XL remix, heerlijk stereo-geluid ook bij dat nummer.
Wat, serieus? =\ Dus jullie zijn er maar vandoor gegaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ja was leuk, een vriend werd geweigerd omdat hij zogenaamd teveel ophad van "iets" (paar biertjes en een jointje) en vervolgens mocht de rest er ook niet in omdat we bij hem hoorden... Die vriend werd geweigerd omdat hij het dom vond dat iedereen via de rij moest, afgezet met hekken, terwijl er niemand stond en daar iets van zei.
Blij dat we niet vantevoren een kaartje hadden gekocht en Trouw kan voorlopig even in de stront zakken.
Mja, het is gewoon wel kut want je gaat er heen en dat gaat er iemand zeggen dat je niet naar binnen mag...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef icebliss het volgende:
Het is niet de eerste keer dat ik ergens niet binnen kom en ook vast niet de laatste, maar dit was gewoon puur om het feit dat iemand iets zei van die domme rij die ze hadden gemaakt.
Naja, jammer van Hey Today! en Riton maar die komen vast nog wel een keer ergens en dan ga ik ze wel zien in een tent die niet Trouw heet
Pfoe, ziet er uit als echt een lekker festival.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef icebliss het volgende:
Even over een andere boeg, een maat van me zit in Australië en dit gaat naar dit festival:
http://www.futureentertai(...)-melbourne-set-times
1 januari, begint om 9 uur 's ochtends met namen als Justice, Boys Noize, Erol Alkan etc. Ben wel jaloers
Serieus, ik kan het niet bevestigen op de website van 5daysoff. Waar heb je dit gelezen? Zou mooi zijn!quote:
Disco3000 is super tof, maar wel disco zoals de naam al laat blijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Slickk het volgende:
Goose en Aeroplane ook. Beide aanraders, maar Aeroplane is wel echt disco. Goose moet je zeker zien, vond ik zelf erg tof bij Soulwaxmas, was genieten.
Erol Alkan is binnenkort ook bij Rauw, met een Disco3000 set dus ik weet niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen. Wel echt een toffe DJ
En dit is wel een mooi best of 2010 mix, van het Lektroluv label;
http://soundcloud.com/lek(...)ars-best-of-2010-mix
Ja, die mix is echt super lekker. Goed overzicht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Slickk het volgende:
En dit is wel een mooi best of 2010 mix, van het Lektroluv label;
http://soundcloud.com/lek(...)ars-best-of-2010-mix
Eén van m'n lievelingsnummers van 2010 op disco-gebied is de Erol Alkan rework van MGMT - Congratulations;quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:28 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Disco3000 is super tof, maar wel disco zoals de naam al laat blijken.
http://soundcloud.com/erolalkan/erol-alkan-presents-disco-3000
http://soundcloud.com/ero(...)ts-disco-3000-part-2
Erol Alkan is sowieso een man van vele verschillende stijlen, hij brengt ook edits en mixen onder de naam beyond the wizard's sleeve uit waar de nadruk vooral ligt op psychedelische rock.
De nieuwe Tame Impala rework is ook vetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eén van m'n lievelingsnummers van 2010 op disco-gebied is de Erol Alkan rework van MGMT - Congratulations;
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die vind je over een paar jaar nog leuk
Die namen van de compilatie + een stukje van mehdi zijn track staan hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Slickk het volgende:
11 en 12 maart zijn DJ Mehdi en Busy P in Amsterdam en Utrecht, nieuwe tour die ze samen doen.
[ afbeelding ]
Volgens mij erg tof, komt binnenkort ook een compilatie uit met allemaal nieuwe muziek van Franse bodem.
Quit your job live edit, staat onder het filmpjequote:
Ja, ik zag het ook net, maar ik kan em nergens vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Quit your job live edit, staat onder het filmpje
Ik luister hem hier: http://official.fm/tracks/36614quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook net, maar ik kan em nergens vinden.
Oh, chill, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verdomd, [ afbeelding ] is uit. Bijna vergeten.
Ooh ja ik zie in het, in het teken van 5 days off. Mijn geld is alleen nu helemaal opquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, chill, ben benieuwd
Btw, ik denk dat veel mensen hier blij zullen zijn:
Siriusmo @ Melkweg (6 maart)
Fack, daar wil ik echt bij zijn. Is Siriusmo dan de enige die die avond draait? Echt wel paar toffe namen bij 5days off, Goose en 2ManyDJs zag ik bijvoorbeeld ook al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, chill, ben benieuwd
Btw, ik denk dat veel mensen hier blij zullen zijn:
Siriusmo @ Melkweg (6 maart)
Hoe kom je daar bij? Ik zie dit staan;quote:Op woensdag 19 januari 2011 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verdomd, [ afbeelding ] is uit. Bijna vergeten.
Ow, ik heb 'm al.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef Slickk het volgende:
[..]
Fack, daar wil ik echt bij zijn. Is Siriusmo dan de enige die die avond draait? Echt wel paar toffe namen bij 5days off, Goose en 2ManyDJs zag ik bijvoorbeeld ook al.
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik zie dit staan;
BOYSNOIZE presents “SUPER ACID”
Out on Beatport, limited Vinyl and CD – 31.01.2011
All other dms 14.02.2011
(http://www.boysnoize.com/blog/?p=3281)
Ik zie hem ook wel staan maar kan hem daar niet downloaden, ratio is te laag.quote:
Die is al uitgebracht als een EP, maar beide nummers komen inderdaad ook op het album te staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:09 schreef frank07 het volgende:
Eerste volledige nr's van t Siriusmo album:
Was al wel gepost.quote:
Topic tijdje niet gevolgd. Niet helemaal op de hoogte van wat hier allemaal voorbij is gekomen dus, excusesquote:
Ik zag hem op 5days off website er niet tussen staan, was wat raar.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:11 schreef JackHerrer het volgende:
Siriusmo en een groot deel van de Modeselektion stal op 5 days off is wel vet, alleen jammer dat het een zondagavond is...
Shadow dancer heeft ook een nieuwe plaat uit, murder room:
Die para one track is vet, doet me wel heel erg hier aan denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef frank07 het volgende:
Geripte tracks van t Busy P / Medhi album uit een Franse radio show:
Para One & Tacteel - Infinity Riser
Feadz - Far From Home Ft. Claude Violante
Dj Mehdi - TragicoMehdi
Busy P - Procrastinator
http://soundcloud.com/electricboyz
Bart B More heeft inderdaad niet een hele 'bijzondere' stijl, maar desondanks maakt hij wel echt goede nummers/remixes. Vooral Brap was dé plaat om het publiek op z'n kop te zetten in 2010 en de lesss go remix van Dem Slackers is ook hard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef JackHerrer het volgende:
Nieuwe ep van Bart B More is uit: http://bit.ly/heD2It, ik heb altijd het idee dat wat ie doet niet super origineel is (brap<->sebastian-motor bijv.), maar dat het wel altijd perfect is uitgevoerd.
Nieuwe Harvard Bass is ook uit, altijd lekker; soundcloud
Vandaag zijn ook de eerste namen voor Melt! bekend gemaakt, de die-hard fans van Boys Noize moeten hier zeker naar toe gaan, hij staat met een mega-set aangekondigd, wat dat ook mogen zijn. 2 jaar geleden was zijn 4 uur durende set op Melt samen met Erol Alkan iig pure extacy.
Hier kan je meekijken.quote:Join me in the studio on wednesday 26th - Lets make a track together !!!
I will make a track live from scratch only from the sounds you send me during the show.
Ook gewoon Tiga, hoe tof is dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
24 April (paaszondag) in de Oosterpoort, Groningen that is.
Kan ik eindelijk een keer op de fiets naar een fatsoenlijk feestje.
Vond Tiga op Extrema Outdoor 2009 maar matig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ook gewoon Tiga, hoe tof is dat.Geen lange treinreizen naar Amsterdam of Eindhoven maar inderdaad ook chill op de fiets
Jup, maar dan op een andere site, zelfde principe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef JackHerrer het volgende:
Was dit eigenlijk al gepost?
http://soundcloud.com/siriusmo/sets/mosaik-mtr10
die ustream met Zombie Nation gisteren was best wel interessant, moet ie vaker doen.
Z'n vlucht was geannuleerd? Tenminste, zoiets las ik op twitter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Radioheader het volgende:
A-Trak afgelast, klotezooi! Ach ja dan maar een ander feestje doen.
House/Electro volgens discogs, maar dat is wel heel algemeen misschienquote:
Dit is meer techno volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
House/Electro volgens discogs, maar dat is wel heel algemeen misschien
Neuh, dat sowieso niet, hoogstens tech-housequote:
Gelukkig komen de bazen van dfa 1979 weer bij elkaar en hopelijk doen ze een Europese festivaltour. (lowlandsquote:
Goed nieuws idd, vooral ook omdat de producties van MSTRKRFT (één helft van dfa 1979) ontzettend zijn achteruit gegaan de laatste tijd. The Looks blijft nog steeds een pareltje, maar fist of god heb ik denk ik maar 1 keer geluisterd ofzo. Die laatste remix die ze gemaakt hebben van dat laidback luke nummer is ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Gelukkig komen de bazen van dfa 1979 weer bij elkaar en hopelijk doen ze een Europese festivaltour. (lowlands)
Ja fist of god vond ik ook niks.Verwachten jullie trouwens nog een nieuwe Revolt op koninginnenacht of was dat eenmalig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Goed nieuws idd, vooral ook omdat de producties van MSTRKRFT (één helft van dfa 1979) ontzettend zijn achteruit gegaan de laatste tijd. The Looks blijft nog steeds een pareltje, maar fist of god heb ik denk ik maar 1 keer geluisterd ofzo. Die laatste remix die ze gemaakt hebben van dat laidback luke nummer is ook helemaal niks.
Ik hoop van wel, maar omdat het vorig jaar niet helemaal uitverkocht was vraag ik me af of het nog een keer gehouden wordt met zoveel namen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja fist of god vond ik ook niks.Verwachten jullie trouwens nog een nieuwe Revolt op koninginnenacht of was dat eenmalig?
Ik ben bang van niet, Fake Blood werd toch ook afgezegd omdat het niet uitverkocht was?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja fist of god vond ik ook niks.Verwachten jullie trouwens nog een nieuwe Revolt op koninginnenacht of was dat eenmalig?
Ook actief op het Erol Alkan forum?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef frank07 het volgende:
Dit nr is een samenwerking tussen Boys Noize en Siriusmo en komt binnenkort uit samen met 2-3 andere tracks op een EP!
Geen account, lees wel veel mee. Laatste nieuws is daar vaak t eerst te lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ook actief op het Erol Alkan forum?
Inderdaad, kom daar heel veel nieuwe dingen tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef frank07 het volgende:
[..]
Geen account, lees wel veel mee. Laatste nieuws is daar vaak t eerst te lezen.
Let the Children Techno Previews: http://www.amazon.fr/gp/p(...)id=1296675809&sr=1-2
http://soundcloud.com/boy(...)housemeister/s-f2YWnquote:BNR056: BOYS NOIZE & HOUSEMEISTER – “SHIZZO”
Beatport & Vinyl : 21.02.11
All other DMS : 07.03.11
Tracklist :
01. Shizzo
02. nBaxx
03. Saturday
Boys Noize and Housemeister, 2 good old friends from Berlin with a lot of love for analog found together again to rave in the studio. After their first collaboration in 2006 under the name of EASTWEST, they are now brining us 3 new jams you don´t want to miss.
“Shizzo” is the track you´d probably expect from these 2 f*ckers:
loud, noizy and stupid!
It’s up and down parts shake the club like you were sitting in a rollercoaster – beware this is not for everyone.
“nBaxx” is a new breakbeat track. breakbeat ? yeah! With a hint of inspiration by LFO “Freak”, this one comes quite minimal but hard, just the way these buddies like it.
“Saturday” the secret A side on this Maxi is a Disco-Tech track, with moving arpeggios and big melodic break where spheric disco pads cool you down before you and the kids jump up to this piece of 2011 disco music.
Play out LOUD!
da's wel een lekker nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef frank07 het volgende:
[..]
Geen account, lees wel veel mee. Laatste nieuws is daar vaak t eerst te lezen.
Let the Children Techno Previews: http://www.amazon.fr/gp/p(...)id=1296675809&sr=1-2
Van welk Boys Noize nummer zit er ook alweer een sample in nBaxx? Edit: Het is van Sweet Light.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://soundcloud.com/boy(...)housemeister/s-f2YWn
nBaxx klinkt lekker, benieuwd naar de volledige nummers.
Hij kon mij ook niet boeien toen, maar dit klinkt wel prima als je 't mij vraagt.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Van welk Boys Noize nummer zit er ook alweer een sample in nBaxx? Edit: Het is van Sweet Light.
Ik weet het niet, ben geen Housemeister fan (behalve Sommer, dat vind ik een tof nummer en de rest van diezelfde Beef Jerky 2 EP ook wel), tijdens Superrauw vond ik hem ook maar matig...
quote:And than we didn't even tell you about our upcoming Lektroluv label compilation yet!
Is die van BNR die acid album of een andere?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Slickk het volgende:
Het wordt wel een jaar van de compilaties zeg, die van Boys Noize Records komt officieel 14 februari uit, Ed Banger Records compilation komt 25 februari uit en ik lees niet dit hier (http://www.lektroluv.be/n(...)d&utm_medium=twitter)
[..]
dit is goed nieuws:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Slickk het volgende:
Het wordt wel een jaar van de compilaties zeg, die van Boys Noize Records komt officieel 14 februari uit, Ed Banger Records compilation komt 25 februari uit en ik lees niet dit hier (http://www.lektroluv.be/n(...)d&utm_medium=twitter)
[..]
quote:The Subs have their long awaited new album coming up! It's called 'Decontrol', the first single 'Face Of The Planet' will be including a bunch of fantastic remixes (more info soon!) and the first try-outs of their new live show in Belgium and France went really well! Australia is up next for them.
Acid album, is tot nu toe alleen nog maar verkrijgbaar via bepaalde CD-winkels en op Beatport. Op 14 februari dus overal release.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Is die van BNR die acid album of een andere?
[ Bericht 1% gewijzigd door frank07 op 14-02-2011 23:11:44 ]..Hardcore als een Technofeestje..
Dat interview was voor die verkrachting.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef frank07 het volgende:
Will.I.Am verkracht Boys Noize' Yeah
Ridha boeit t niet
http://itskadkad.blogspot(...)lahq-boys-noize.html
Het boeit hem wel, het is zonder toestemming gebeurd en er komt nog een keer een officiële uitspraak zover ik weet. Echt, niet normaal zo slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef frank07 het volgende:
Will.I.Am verkracht Boys Noize' Yeah
Ridha boeit t niet
http://itskadkad.blogspot(...)lahq-boys-noize.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |