quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef JackHerrer het volgende:
Eerste namen:
Ame (live)
Kiki
Fritz Kalkbrenner
Paul Kalkbrenner
Relaxt festival, niet te vergelijken met LL. Maar da's ook een gaar festival natuurlijk. Relaxte sfeer, toffe locaties, vaak wel aardig weer, erg veel Engelsen. Je kan pakken drank aan een kort bevestigen en het als tas laten voorkomen. Daar kan je je shit uiteraard in doenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Jezus wat een line-up. Ik ga hier wel heen denk ik.![]()
Nog nooit geweest tho, ervaren Melt-ganger hier die wat meer kunnen vertellen over 't festival? Vergelijkbaar met Lowlands bijvoorbeeld, goede/slechte punten, tips & tricks enz?
edit; Hoe zit 't met controle op drugs e.d.?
Dat ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Relaxt festival, niet te vergelijken met LL. Maar da's ook een gaar festival natuurlijk. Relaxte sfeer, toffe locaties, vaak wel aardig weer, erg veel Engelsen. Je kan pakken drank aan een kort bevestigen en het als tas laten voorkomen. Daar kan je je shit uiteraard in doen
En tot 7 uur doorgaan en daarna naar de minimal stagequote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ja.
Na 1 uur 's nachts oppassen voor lompe Duitsers en verder gewoon veel lol maken met alle maffe Engelsen
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En tot 7 uur doorgaan en daarna naar de minimal stage
En vervolgens in slaap vallen aan het meertje.
Vanaf 18.00 al?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef JackHerrer het volgende:
Tetra pakken mag je sowieso legaal het terrein opnemen, vorig jaar nog eentje gevuld met wodka, security rook er nog aan, maar had verder geen bedenkingen.![]()
Verder wordt er natuurlijk veel drugs gebruikt, en weinig gecontroleerd, je kan open en bloot een joint roken zonder dat er iets van gezegd wordt. Op de camping lopen ook genoeg hippies rond die je lsd aanbieden, dus dat is geen probleem.
Verder zijn duitsers heel aardig, ze hebben vaak een zwak voor Nederlanders dus meestal kan je er goed mee opschieten.
Daarnaast vind ik tijdschema ideaal, het begint pas vanaf 18.00 echt leuk te worden, dus kan je 's middags zwemmen of bbq'en, en 's avonds los gaan. Slapen komt later wel.
Wel opvallend is dat dit jaar alleen 3 dagen tickets zijn, en geen 2-dagen, dus ik neem aan dat ze dit jaar de derde dag het groter aanpakken. De donderdag-avond is natuurlijk ook tof, allemaal geïmproviseerde feesttenten op de camping van party-tent tot een heel podium met bijna alles erop en eraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |