abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90485463
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Eeh hoe oud ben je en wat heb je voor die 911 betaald? Welk jaar?
Wat heeft mijn leeftijd er nu in godsnaam mee te maken? En wat maakt het uit wat ik voor die 911 indertijd heb betaald?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90485955
Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van Seas woofers/tweeters (uit de Lotus serie uiteraard)? Of is het uberhaupt niet bekend?
Beter onethisch dan oneetbaar
  maandag 27 december 2010 @ 10:46:12 #253
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_90486040
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heeft mijn leeftijd er nu in godsnaam mee te maken? En wat maakt het uit wat ik voor die 911 indertijd heb betaald?
K zie ook ff niet in wat dat met je audio te maken heeft?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_90486286
quote:

[..]

Misschien zit er nu nog wel net zoveel geld in als wat je ervoor betaald hebt :P veel dus

P.s.
Ik heb een mooie 996 gevonden, maar ik denk dat er wat mee aan de hand is.
pi_90501374
quote:

[..]

Ja leeftijd inderdaad niks, maar ik ben wel benieuwd wat je voor die 911 hebt betaald omdat dat toch wel een hele toffe auto is. Ik zou er zelf ook wel een willen namelijk. :)
If not now, then when.
pi_90501850
Kleine ton.

Maar nu is hij al weer wat minder waard, want toen ik hem kocht was het een Porsche Approved Occasion met 70K op de teller en nu is het een particuliere auto (met weliswaar nog steeds Porsche Occasion garantie, die is immers verlengbaar) met al weer 150K op de teller. Dat scheelt.
pi_90502541
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef DS4 het volgende:
Kleine ton.

Maar nu is hij al weer wat minder waard, want toen ik hem kocht was het een Porsche Approved Occasion met 70K op de teller en nu is het een particuliere auto (met weliswaar nog steeds Porsche Occasion garantie, die is immers verlengbaar) met al weer 150K op de teller. Dat scheelt.
Ohnee dat is toch iets teveel geld.. :P
If not now, then when.
pi_90952128
Als iemand nog wat zoekt :
[TK] Audio voor in de auto opruiming!
pi_90955361
Wie kan mij een goede auto radio aanbevelen? In ieder geval een goed merk met goede kwaliteit, goed geluid. Sowieso cd-speler, usb, eventueel iPhone of BT.

Of kan ik dit beter bij de tuningzaak in de buurt vragen waar ik sowieso mijn speakers en sub wil gaan halen.

En waar moet ik op letten als ik naar die zaak toega dat ze me niet rotzooi of te dure zooi aansmeren.

Wat zijn de basis dingen die je moet weten over je geluidssysteem, want als ik laat zien dat ik er vrij weinig over weet smeren ze het liefst dure shit aan.
If not now, then when.
pi_90957888
Wat is je budget? Met Alpine doe je niet snel een verkeerde keuze, maar er is nogal wat verkrijgbaar en je moet je budget ook verstandig inzetten. Dus niet al je geld naar de HU en dan maar slechte speakers, of hele goede speakers en een slechte HU omdat het geld op is... dan ben je altijd beter af met een redelijke HU en redelijke speakers (tenzij je wil werken met de methode: ik vervang het slecht wel weer als ik een goede maand heb oid.
pi_90958479
Is Clarion nog wat tegenwoordig? Was vroeger ook wel behoorlijk goed
pi_90959082
Er is wel meer goed spul op de markt.
pi_90959793
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef DS4 het volgende:
Wat is je budget? Met Alpine doe je niet snel een verkeerde keuze, maar er is nogal wat verkrijgbaar en je moet je budget ook verstandig inzetten. Dus niet al je geld naar de HU en dan maar slechte speakers, of hele goede speakers en een slechte HU omdat het geld op is... dan ben je altijd beter af met een redelijke HU en redelijke speakers (tenzij je wil werken met de methode: ik vervang het slecht wel weer als ik een goede maand heb oid.
Ten eerste bedankt voor je reactie.

Laten we zeggen dat ik 450 qua budget heb voor een polo uit 94. 2 speakers voor onder het raam en 2 voor de deuren en dan een niet al te grote sub voor in de kattenbak, want die is niet heel erg groot en er moet wel ruimte zijn als me moeder bijv boodschappen gaat doen.

Ik zat zelf aan een sub in een kast te denken, kant en klaar. De muziek die ik ga afspelen is hip hop dus de bass is van belang net zoals de kwaliteit van de klanken.

Zoals ik al zei zit ik niet in deze markt dus heb er ook niet zo heel veel verstand van. Op internet is ook meer keuze maar ik ga liever toch naar de tuningzaak omdat ik niet weet of dat inbouwen lastig is.

Edit: Ik heb even foto's gemaakt waar de speakers moeten, ik heb me ook ingelezen maar snap het nog niet helemaal, vooral niet van de versterker..

Alvast bedankt!

[ Bericht 5% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-01-2011 15:55:21 ]
If not now, then when.
pi_90982819
-
If not now, then when.
pi_90984467
Ik ga voor kwaliteit en geluidsbeleving. Tenminste, daar ging ik altijd voor. Grote Magnat speakers achterin de auto in combinatie met een goede Pioneer radio. Nu heb ik een probleem, want ik kan die speakers niet kwijt in m'n nieuwe auto :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:31:10 #266
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90985064
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
-
Voor een Polo heb je iig niet overdreven veel vermogen nodig.

Ik zou een radio zoeken rond de 150-200 euro. Een beetje radio levert 4x50 Watt, dat is meer dan genoeg voor de hoge- en middentonen. Sluit hem aan op de speakers die er al in zitten, dan heb je iig geluid. Als je er niet tevreden over bent kan je alsnog op zoek naar betere speakers maar ik denk niet dat je voor een Polo versterkers nodig hebt.

Ik zou dan een niet te dure sub/versterker er bij kopen. Als je de boel goed afstelt (misschien kan iemand je daar bij helpen, maar het is ook een kwestie van smaak) kan je zo maar een aardig muziekje draaien.

Als dat niet genoeg is kan je op zoek gaan naar beter speakers. Maar ik denk niet dat je meteen te duur moet beginnen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90987875
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Voor een Polo heb je iig niet overdreven veel vermogen nodig.

Ik zou een radio zoeken rond de 150-200 euro. Een beetje radio levert 4x50 Watt, dat is meer dan genoeg voor de hoge- en middentonen. Sluit hem aan op de speakers die er al in zitten, dan heb je iig geluid. Als je er niet tevreden over bent kan je alsnog op zoek naar betere speakers maar ik denk niet dat je voor een Polo versterkers nodig hebt.

Ik zou dan een niet te dure sub/versterker er bij kopen. Als je de boel goed afstelt (misschien kan iemand je daar bij helpen, maar het is ook een kwestie van smaak) kan je zo maar een aardig muziekje draaien.

Als dat niet genoeg is kan je op zoek gaan naar beter speakers. Maar ik denk niet dat je meteen te duur moet beginnen.
Precies.

Welke radio is aan te bevelen met USB het liefst?
If not now, then when.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:53:24 #268
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90988045
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies.

Welke radio is aan te bevelen met USB het liefst?
Gewoon een bekend merk opzoeken.

Kenwood, JVC, Pioneer, Clarion, Sony, Phillips, Blaupunkt.

Voorbeeldje Pioneer:
quote:
De DEH-4000UB heeft een usb-ingang die bij niet-gebruik netjes verborgen blijft. De toestellen met usb-ingang zijn tevens uitgerust met Advanced Sound Retriever (ASR) en een krachtige 24-bit Delta-Sigma DAC. Deze audiomodule verbetert de kwaliteit van mp3-muziek, door de verloren harmonische klanken te herstellen en de frequentierespons en geluidsdruk aan te passen. Hierdoor klinken mp-3’s meer zoals de originele cd-opname. Een Direct Sub drive laat dan weer toe een subwoofer rechtstreeks op de DEH-4000UB aan te sluiten.
Splinternieuw, 150 euro. 50W MOSFET en alle soorten aansluitingen die je kan verzinnen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Papierversnipperaar op 07-01-2011 18:58:51 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:58:57 #269
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_90988284
Ik heb n Pioneer HU van nu 3 jaar oud oid..weet type ff niet meer maar was 99E, geen USB, maar met USB was 119E geloof ik.(Ja das achteraf ook een fout idd). Das geen Alpine-kwaliteit, maar prima radiootje, zeker als 'start' maar nogmaals, iets doorsparen voor bijvoorbeeld een Alpine is aan te raden als je sowieso voor top wil.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_91120663
Ik heb gehoord dat als ik ook een sub neem in mijn polo dat ik zoieso een versterker moet.
If not now, then when.
pi_91120818
Dat klopt,
Een subwoofer is niet een component die je even aan je radio kan hangen .De frequentie's waar deze op speelt zijn wat lager als het bereik van de radio is.
Ook lusten de meeste subs wel een lekker stukje vermogen waardoor anders je sub totaal niet tot zijn recht komt ;).
pi_91121243
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:53 schreef robertzone het volgende:
Dat klopt,
Een subwoofer is niet een component die je even aan je radio kan hangen .De frequentie's waar deze op speelt zijn wat lager als het bereik van de radio is.
Ook lusten de meeste subs wel een lekker stukje vermogen waardoor anders je sub totaal niet tot zijn recht komt ;).
Oke thanks, ik zit echt helemaal in de knoop wat betreft m'n audio installatie, dat tuninbedrijf kan hem inbouwen waar ik garantie op heb en het mooi weggewerkt wordt, maar hij heeft niet veel merk spul ertussen. Wel de cd-speler.

Ik weet niet of jij even een kijkje kan nemen op de site, zou ik erg rlxt vinden.

http://www.carshop-exclusive.nl/
If not now, then when.
pi_91122808
Zit wel redelijk merkspul tussen hoor ;).
Emphaser, focal, dragster en jbl. Niet de in het oog springende merken met de superkwaliteit maar wel leuk spul voor een gewoon autootje.
Merken als Marquant enzovoorts ben ik banger voor ;).

Wel moet ik zeggen dat hij redelijk aan de prijs is, via de goede kanalen kan je spullen zoals aansluitmateriaal vele malen goedkoper krijgen!
Dus mocht je iemand kennen die handig is met inbouwen of iemand die dit voor een leuk prijsje wil doen en je besteld zelf een leuke set denk ik dat je wel tot minimaal een kwart goedkoper uit kan zijn!
pi_91124957
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef robertzone het volgende:
Zit wel redelijk merkspul tussen hoor ;).
Emphaser, focal, dragster en jbl. Niet de in het oog springende merken met de superkwaliteit maar wel leuk spul voor een gewoon autootje.
Merken als Marquant enzovoorts ben ik banger voor ;).

Wel moet ik zeggen dat hij redelijk aan de prijs is, via de goede kanalen kan je spullen zoals aansluitmateriaal vele malen goedkoper krijgen!
Dus mocht je iemand kennen die handig is met inbouwen of iemand die dit voor een leuk prijsje wil doen en je besteld zelf een leuke set denk ik dat je wel tot minimaal een kwart goedkoper uit kan zijn!
Deze bijvoorbeeld voor in de Polo?

http://www.carshop-exclus(...)virtuemart&Itemid=53

Of beter 3-weg?

En deze is ook wel goed te doen toch?

http://www.carshop-exclus(...)virtuemart&Itemid=53
If not now, then when.
pi_91129162
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:53 schreef robertzone het volgende:
Dat klopt,
Even een kleine correctie..
Je radio kan de frequenties waarop je sub speelt wel spelen, maar heeft niet het vermogen om een sub flink te laten blazen (behalve je sub oproken omdat je een bloksignaal verstuurd welke gevormd worden door harmonische vervorming)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')