quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG MENSEN EEN WEBCAMFOTO WAAR I KOPRECHT LACHWat Calculus al niet met je kan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt niet vaak voor.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
ohhhh dat is niet waarrrquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Bravebart het volgende:
Wel de eerste keer dat ik Noor oprecht zie lachen inderdaad!
omdat ik grappig wasquote:
dat is twee dagen terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat Calculus al niet met je kan doen!
Onee, om die pillenknaap moest je ook lachen, true.quote:
Voorpret is de beste pret!quote:
doe eens liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onee, om die pillenknaap moest je ook lachen, true.
Sorry Noorquote:
Hij was klein. Dat kan ik me alleen nog herinnerenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb alelen echt geen ideee meer hoe hij eruti zag. ALleen nog dattie donker haar had. En een stoppelbaardjeiets.
Iedereen is klein ivm jou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was klein. Dat kan ik me alleen nog herinneren
Ja, daarom was het een veilige aannamequote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom was het een veilige aanname
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat i khem wel leuk vond.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij was heel grappig en schattig en lief en aawwww
Het is weer herzien geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef robr0 het volgende:
mulisch is dood de aanslag was toch de eerste roman die ik las rip harry
Hoezoquote:
Ik had mijn numme rmoeten geven.quote:
Met vlekjes!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef robr0 het volgende:
noortje heeft wel mooie witte tanden weewee
Ik zei het toch alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had mijn numme rmoeten geven.
Is dat positief?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef Onorgineel het volgende:
oeh noor lijkt op een meisje die ik vroeger heul leuk vond
Had je hem moeten gaan zoekenquote:
Ik keek nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je hem moeten gaan zoekenAls je hem echt leuk vond had je dat gedaan.
Aahwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik keek nogMaar wilde je niet alleen laten
Nou, we wachten met smart!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:59 schreef Hyman het volgende:
Ik zag NG net nog in de plus
Ik citeer:
"Ooit zal ik terugkomen! "
Zie PI.quote:
14 toch? Hij kon al praten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:03 schreef robr0 het volgende:
ik wacht met smart op liiszle maar ik hoorde dat ze een relatie had met een 4jarige peuter
Dan moet je naar Twitter!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:03 schreef robr0 het volgende:
ik wacht met smart op liiszle maar ik hoorde dat ze een relatie had met een 4jarige peuter
ah nasty, zon kei dik marroklaanse oude vrouw, die praktisch bij me op schoot zit. En ze stinktquote:
ik wist wel waarom ik liiszle magquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:14 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
ah nasty, zon kei dik marroklaanse oude vrouw, die praktisch bij me op schoot zit. En ze stinkt![]()
10:29 AM Oct 29th via Mobile Web
Reply Retweet . ah tram controle is tot nieuwegein, zijn nu de tram uit.
10:18 AM Oct 29th via Mobile Web
Reply Retweet . inkoopprijs + bruto winst = verkoopprijs. yeh i know that one.
10:15 AM Oct 29th via Mobile Web
Reply Retweet . tram controle traject ijsselstein-nieuwegein/utrecht! Niet zwartrijden!
10:12 AM Oct 29th via Mobile Web
En hoe komen we daar?quote:
Naar de kloten door Noortjes schaamhaar.quote:
Van wat, calculus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
bartbartbart de simpele versies staan toch uitgelegd yayyy
Yes!quote:
Wiesoquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet je eens hulp gaan zoeken.
Hangt er vanaf hoe je ernaar kijkt. Tijd is relatef. En tijd is giftig, te veel is do-de-lijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee over twee uur is het pas 2 uur. Dat is wat anders.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar voor je eigen raad ik je echt aan om nou eens hulp te zoeken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien moet je eens hulp gaan zoeken.
Lekker zinvolquote:Op zondag 31 oktober 2010 03:29 schreef TripleP het volgende:
WAAROM kan ik geen info vinden over de nightliner naar den haag?
Ik wil naar Utrecht, asap.
Wtf gastquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
Door fok weet ik nu wie Harry Mullisch is. Toch weer goed voor mn algemene kennis!
Je hebt toch literatuur gehadquote:
Literatuur?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt toch literatuur gehadAl boeit het je geen fuck, je kent misschien Nederlands grootste schrijver toch wel
Ohquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Literatuur?
eens in het jaar een boekje voor nederlands lezen noem ik geen literatuur.
De enige literatuur die ik lees zijn ICT boeken. En die zijn meestal nog online ook.
Ik heb dan ook vmbo gedaan hequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhWij hadden het echt als vak, geniaal
9 voor m'n mondeling gehad, voor uit m'n nek lullen
Ja, maar daar hoor je nog geregeld wat van op tv.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
Paardensport boeit me ook geen fuck, maar ik ken Anky van Paardengebit toch ook
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Hyman het volgende:
Net als die gast die laatst was dood gegaan. Zat in een of andere soap achtig iets all-stars.
kende ik ook maar vaag van naam, voorderest nooit wat van gehoord.
Zelfs ik kende hem. Van GTST jwz!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Hyman het volgende:
Net als die gast die laatst was dood gegaan. Zat in een of andere soap achtig iets all-stars.
kende ik ook maar vaag van naam, voorderest nooit wat van gehoord.
Als ik nu voor je zou staan had ik je geslagen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
Door fok weet ik nu wie Harry Mullisch is. Toch weer goed voor mn algemene kennis!
Ik had hem geschopt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik nu voor je zou staan had ik je geslagen.
Ik had hem een tik op de zak gegeven.quote:
Daar zou ik hem al geschopt hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had hem een tik op de zak gegeven.
Dan zou ik gaan krabben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar zou ik hem al geschopt hebben.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn wasbak stinkt naar alcoholloos bier. Straks maarw eer even Cilit Bang kopen.
Alcoholloos bier erin gooien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Klinkt vrij logisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alcoholloos bier erin gooien.
Ja, kan ook natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alcoholloos bier erin gooien.
Ik zou een aanslag op hem gepleegd hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had hem een tik op de zak gegeven.
Een leuke matige grapquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou een aanslag op hem gepleegd hebben.
(Hoehuha, Harry Mullisch grap![]()
![]()
)
Op zich he.quote:
Nee dat voorkwam ik door het voortijdig weg te spoelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, kan ook natuurlijk, of je moest kotsen van dat bier. Dat was optie 2
In het oud-Jiddisch niet.quote:
Je bedoelt Bram!quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jongeuh, die neppe! die elk jaar met een hele heisa op tv is.
50 cent is nooit een gangster geweest. Altijd een zakenman.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Echte gangsters dragen Yves Saint Laurent.
Het lijkt mij echt fucking vet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:10 schreef Hyman het volgende:
SINT: de bloederige versie Dat lijkt me zo'n slechte filmnog slechter dan New kids turbo
Duh. Niet dat het veel zin heeft, maar het kan wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:13 schreef TripleP het volgende:
Kan je een opgeladen studenten-ov meteen in de trein gebruiken?
Ach, beter 300x sterven dan dat niemand doorheeft dat je sterft. Daar herken je grote personen aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar Harry Mulisch al 300x is gestorven.
Welke Acura?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:27 schreef TripleP het volgende:
800 euro voor 2 acura's (platenspelers) en een shitload aan platen, doen?
4000's?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:30 schreef TripleP het volgende:
http://www.new-line.nl/nl(...)4000-acura_12641.htm
Yay.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
ok ik hou al op nu is het leuk geweest weeeeeeeeewaiiii
Zo lullig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil weer op saxofoonles maar maar ja da's zo lullig
Tuurlijk ga ik er een fuck mee doen, wss ben ik na aanschaf weer tijdelijk een kluizenaar, maar ik traktor helemaal niet zoveel meer omdat dat programma de 64-bitheid van mijn laptop niet aankan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
4000's?Fuck yeah
Hoewel je er waarschijnlijk geen fuck mee gaat doen, dus of het nuttig is is een tweede, maar dik zijn ze wel
Whehe, nee vastquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik er een fuck mee doen, wss ben ik na aanschaf weer tijdelijk een kluizenaar, maar ik traktor helemaal niet zoveel meer omdat dat programma de 64-bitheid van mijn laptop niet aankan.
koopje mangquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef TripleP het volgende:
Ik ga het niet doen, veels te duur die platen, leuk als collectorsitem, maar 8 euro per piece is te veul.
zie je steeds die kop van noortje ja kan iemand die post ff aanpassen andersgquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:37 schreef TripleP het volgende:
Okee, elke keer als ik ergens reageer beland ik op de eerste pagina van het topic............................................................................
Ja voor mn huisgenoten en onderburen enzo.quote:
Heee misschien moet je je bek eens houden. Ik weet nu wel dat je me niet mag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
zie je steeds die kop van noortje ja kan iemand die post ff aanpassen andersg
ze is wss geemigreerd mangquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:27 schreef s0k het volgende:
hoezo eigenlijk die identiteitscrisis van noortje/mexicaantje?
ik kan immers geen hekel hebben aan mensen die ik nog nooit heb gezien en haten is zon groot woord mangquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef robr0 het volgende:
maar laat 1 ding duidelijk zijn ik heb geen hekel aan mexicaantje
ik wil gewoon niet dat ik word aangeklaagd voor dood door schuld weewee dus nu heb ik een schriftelijke verklaring dat ik het niet meende hihiquote:
Robro meende het niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:12 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet dat ik word aangeklaagd voor dood door schuld weewee dus nu heb ik een schriftelijke verklaring dat ik het niet meende hihi
Harderwijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:44 schreef Hyman het volgende:
Wanneer komt sinterklaas weer in Nederland? en waar? Of is dat nog niet duidelijk.
Hahahahaharderwijkquote:
hohohohoholendrecht.quote:
Lekker met z'n alle naar de snackbar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef TripleP het volgende:
Mijn moeder is zo'n kutje.Normaal gaan we nooit uit eten, maar nu ineens wel, omdat ze te fucking lui is om te koken.
Ze komt niet uit Brabant hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker met z'n alle naar de snackbar.
zo terecht anders ga je zelf ff koken joh je moeder die live vrouw kookt elke dag alquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:01 schreef TripleP het volgende:
Mijn moeder is zo'n kutje.Normaal gaan we nooit uit eten, maar nu ineens wel, omdat ze te fucking lui is om te koken.
ben jij voor ajaxquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Brabant hoor.
sprak vandaag namelijk een brada die heette mark en hij woonde in brabant maar ik wist wel dat jij het niet was maar toch zei mijn zevende zintuig dat jij het stiekem wel eens zou kunnen zijn maar toch nietquote:
Ik vinden eenden geilquote:
ik heb je pc geinfecteerd met kankermuziek weeeeeeeeeequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef TripleP het volgende:
Lol er staat muziek in m'n winampbibliotheek die ik nog noooooooooooooit gezien heb.
Wtf
17 november draag ik paars, omdat "My World" dan 1 jaar oud is.quote:
je gaat al ene beetje als my tiepen very goodquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap een vd drie hoofdstukken die ik voor morgen moet snappen gewoon NIET. Nul. Nouja misschien 10%. Kutttttt
Wat is 't precies?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap een vd drie hoofdstukken die ik voor morgen moet snappen gewoon NIET. Nul. Nouja misschien 10%. Kutttttt
Mijne ook. Mijn oog en wang voelt alsof ik er net op geslagen ben, en mijn knie is ook niet geheel pijnloos.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef TripleP het volgende:
Mijn lichaam is echt kapot.
Ik snap er geen kut meer van.
Gaat over limieten maa rik snap niet als x naar 0 gaat waarom bepaalde dingen dan wel kunnen en andere dingen niet. Als x naar oneindig of min oneindig gaat of naar een getal kom ik er meeeeestal nog wel enigszins uit of snap ik iig wat ik fout doe. Maar nahh. En er staan ook geen antwoorden in, alleen uitwerkingen.quote:
Moet je even naar SES>Beta gaan. Als je mazel hebt is er iemand die je kan helpen. Ik heb het zelf ook gehad maar ben er niet zo goed in.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gaat over limieten maa rik snap niet als x naar 0 gaat waarom bepaalde dingen dan wel kunnen en andere dingen niet. Als x naar oneindig of min oneindig gaat of naar een getal kom ik er meeeeestal nog wel enigszins uit of snap ik iig wat ik fout doe. Maar nahh. En er staan ook geen antwoorden in, alleen uitwerkingen.
Ik heb een tijdje geleden ook gedaan. Zal wel even zoeken wat het precies was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja denk niet dat dat gaat werken maar toch bedankt.Je moet he tdoor dingen delen en weet ik vee lwat doen maar ik weet gewoon nooit wat wanneer moet. En om nou 50 vragen te gaan stellen daar.
Anywayyy ik kijk wel even, thanks.
Kijk hoe weinig ik heb geFOK!t vandaag en gij zult leren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:23 schreef robr0 het volgende:
leren en fokken samen dat is ook echt niet van mijn generatie
okquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kijk hoe weinig ik heb geFOK!t vandaag en gij zult leren.
Eerst even uitzoeken enzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
NOU KANOVINNIE LAAT MAAR EENS ZIEN DAN!
Ik snap het eerste en het derde hoofdstuk wel yayyyy ik hoop dat ik dan gewoon 2/3 goed heb.
Zoenen? Zal ik geen pillen slikken! Vooraf dan.quote:
Okiessssquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoenen? Zal ik geen pillen slikken! Vooraf dan.
Negerzoenenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoenen? Zal ik geen pillen slikken! Vooraf dan.
quote:
Met je Duck Sauce UIquote:
Ervaring leert mij dat leraren dan niets over het eerste en derde hoofdstuk zullen vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
NOU KANOVINNIE LAAT MAAR EENS ZIEN DAN!
Ik snap het eerste en het derde hoofdstuk wel yayyyy ik hoop dat ik dan gewoon 2/3 goed heb.
Ik haal echt een 2 dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat leraren dan niets over het eerste en derde hoofdstuk zullen vragen.
Veel succes in ieder geval.
Carlos Juan de la Paellaquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
MASD ik ga je Carlos noemen vanaf nu.
Aight, ik ga in Spanish-mode nu.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
MASD ik ga je Carlos noemen vanaf nu.
Omdat je je niet goed ingelezen hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
WOW JE KAN GEWOON OP JE UI KLIKKEN E NDAN EEN NIEUWE INSTELLEN
Waarom wist ik dat niet
Ik had gelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
OEHOEHOEHOEHEOHEOHEOHEH OEHOEHEOHEOHEOHE
Goed punt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat je je niet goed ingelezen hebt.
Aight supervet man.quote:
Ja, die gast waar jij de verkeerde remix van posttequote:
Dat ja.quote:
Naar de kamer van cokehandel.quote:
Waarom zijn ze niet scherp?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.flickr.com/photos/vincent_nobel/
De eerste 4, van de pompoenen.
De ruis? Door de hoge ISO.quote:
Nee, gewoon, ze zijn bewogen?quote:
deze tweakers humor is niet aan ons besteedquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
Nice een klasgenoot krijgt dit tijdens het opstarten
[ afbeelding ]
Dat laatste snap je toch welquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef robr0 het volgende:
[..]
deze tweakers humor is niet aan ons besteed
Nee? Niet heel erg iig. heb ze wel uit de hand genomen.quote:
tuurlijk snap ik het wel maar een regeltje toevoegen in een opstartscherm maakt op mij niet echt indruk waiwaiquote:
Ah, vanduurrrrr!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee? Niet heel erg iig. heb ze wel uit de hand genomen.
Nee, zn laptop wilde gewoon niet meer opstarten en zei dit tegen em. Dat vond ik wel grappigquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
tuurlijk snap ik het wel maar een regeltje toevoegen in een opstartscherm maakt op mij niet echt indruk waiwai
en die engelstalige titels dan dat doe me als chauvinist pur sang echt pijn aan het hard als ik zie dat er amper meer nederlands getypt wordt op zulke sites als flickrquote:
Kotsneigingen, wat je zegt ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
en die engelstalige titels dan dat doe me als chauvinist pur sang echt pijn aan het hard als ik zie dat er amper meer nederlands getypt wordt op zulke sites als flickr
Doel je nu op 1, of allemaal?quote:
Vooral 1 ja, maar ook 4.quote:
geen fout woord over pedro onze kale rots in de brandingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, zn laptop wilde gewoon niet meer opstarten en zei dit tegen em. Dat vond ik wel grappig. Beter dan die zanger Petro meuk bijv.
Mc Martin blijft de ecktequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef robr0 het volgende:
[..]
geen fout woord over pedro onze kale rots in de branding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |