quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG MENSEN EEN WEBCAMFOTO WAAR I KOPRECHT LACHWat Calculus al niet met je kan doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt niet vaak voor.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
ohhhh dat is niet waarrrquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Bravebart het volgende:
Wel de eerste keer dat ik Noor oprecht zie lachen inderdaad!
omdat ik grappig wasquote:
dat is twee dagen terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat Calculus al niet met je kan doen!
Onee, om die pillenknaap moest je ook lachen, true.quote:
Voorpret is de beste pret!quote:
doe eens liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onee, om die pillenknaap moest je ook lachen, true.
Sorry Noorquote:
Hij was klein. Dat kan ik me alleen nog herinnerenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb alelen echt geen ideee meer hoe hij eruti zag. ALleen nog dattie donker haar had. En een stoppelbaardjeiets.
Iedereen is klein ivm jou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was klein. Dat kan ik me alleen nog herinneren
Ja, daarom was het een veilige aannamequote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom was het een veilige aanname
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat i khem wel leuk vond.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij was heel grappig en schattig en lief en aawwww
Het is weer herzien geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef robr0 het volgende:
mulisch is dood de aanslag was toch de eerste roman die ik las rip harry
Hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |