Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
Nee hoor, het is dichtgebonden voor, dat zie je toch?
dat haarquote:
ja alles eik wel hehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen ja
slaap lekker snoetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
klein en stevigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zijn ze of heeeeeeeel klein of keihard want nep
trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
Niks mis meequote:
Dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
Dat noem ik dus geen pyjamaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Maar pyjama's kunnen wel degelijk sexy zijn.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
Roodquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
dat poste ik eerder ook al, maar dat is een babydoll, die vind jummie maar dat is niet echt warm lijkt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat.
[ afbeelding ]
Tsja, deze is toevallig rood..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood![]()
Maar vertel, wat zit daar in godsnaam lekker aan?
* suikertaartje denkt aan haar lekker warme nachthemd met heerlijk lange mouwen
ik slaap liever lekker en warm dan sexyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja, deze is toevallig rood..![]()
bewegingsvrijheid. En klopt.. Fha heeft gelijk, dit is niet echt een pyjama, ( dat is bij mij een pyamajas plus broek) dit was meer om aan te geven wat voor model ik aan heb... als ik wat draag. Liever niet...![]()
maar ook in pyjama's zijn er genoeg te vinden die wel sexy zijn overigens.
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik slaap liever lekker en warm dan sexy
Nee, precies, en ik vind de bewegingsvrijheid erg tegenvallen in die dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaar
Maar het koud hebben terwijl je wilt slapen is idd niet fijn
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
kun je beter om andere redenen je bed uit drijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45)
ja ik ben echt erg wat dat betreft, ik kan ook weer wakker worden om wat aan te trekken, sokken als ik dan koude voeten krijg plotsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
ja, maar koude schouders en benen en weet ik wat, ik blijf nooit zo netjes onder mijn deken liggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
alohaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |