Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg lief![]()
Dus kus erop, zand erover en lief doen
Ja klopt, zag ik ook. Dany is nog wat aan het klieren met die nieuwe layout denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
ik zag ineens boven iedereens naam bijvoorbeeld: pi_88146533
Da weet ik toch Flesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoor
Let me stay let me stay!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga msn maar eens even opschonen.
als je mij er maar niet afgooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
pas je wel op voor tuigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooit
Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik een floepsiedoepsie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
er komt geen einde aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonen
ja niet dusquote:
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
ooh toch wel klaar nu![]()
en ik weet waarom jij gehighlight wordt
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven staquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?
ooooooooooohquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |