abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:26:30 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88151216
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je weet dat niet zeker? Wat een onzin zeg. Dan ken jij niet genoeg Turken en Iraniers. De Turken die jij kent zijn dan waarschijnlijk Koerden. Lichte haren en lichte ogen komen in grote hoeveelheden voor bij Turken.
Dat ontken ik toch ook niet! Ik zeg alleen dat het niet om de haar- en oogkleur gaat! Een Somaliër is "blanker" (Europeser) dan een Turk.
quote:
Nog meer onzin. Spanje is honderden jaren bezet door Mooren uit Noord Afrika. Heb jij weleens van Andalusie gehoord? Tot in de 15e eeuw was Spanje een Arabisch/Berber land.

Die Arabieren hebben maar weinig DNA daar achtergelaten, aangezien ze verjaagd zijn.
quote:
Hier zit idd maar weinig Aziatisch bloed in. Oud-Grieks zou ik zeggen. Maar is denk ik ook niet representatief voor de gemiddelde Turk.

En dan nog, dat er op Turks grondgebied nog nakomelingen van de Oude Grieken wonen, maakt het Turkse volk nog niet Europees.
The End Times are wild
pi_88151314
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een Grieks hoofd. Niet verbazingwekkend overigens, ik schat dat zo´n 10% van de Turken een rechtstreekse afstammeling van de Grieken is.
Aúww Dat gaat hem pijn doen
pi_88151319
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een Grieks hoofd. Niet verbazingwekkend overigens, ik schat dat zo´n 10% van de Turken een rechtstreekse afstammeling van de Grieken is.
Precies, hij zou zo uit Izmir kunnen komen in die zin.
Ook daar stammen veel lieden af van de Europese immigranten, en op de prachtige blanke look ( :P ) selecteren ze nou eenmaal op in de modellenwereld evenals op de kijkbuis maar dat geeft geen realistisch beeld van de gemiddelde Turk, die is kort en donker.
pi_88151350
Semih Erden:

Oguz Savas:

Turks model Ebru Salli:

Ebru Salli:
pi_88151354
Volgens mij zijn er in Iran meer blonde mensen dan Turkije, statistieken..
pi_88151382
*O* boeiend *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:30:47 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88151390
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef polderturk het volgende:
Semih Erden:
[ afbeelding ]

Oguz Savas:
[ afbeelding ]

Turks model Ebru Salli:
[ afbeelding ]

Ebru Salli:
[ afbeelding ]
Ik zou ook foto's kunnen gaan posten van Nederlandse negers en daarmee kunnen claimen dat het Nederlandse volk Afrikaanse wortels heeft! Dat is in wezen hetzelfde.
The End Times are wild
pi_88151422
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef ABombali het volgende:
Volgens mij zijn er in Iran meer blonde mensen dan Turkije, statistieken..
Wat een onzin zeg. In Iran is maar een zeer klein deel van de bevolking blond. Voor statistieken, zie deze foto:
pi_88151470
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:21 schreef LXIV het volgende:

De blanken zijn vanuit het Noord-Westen India ingetrokken. Niet andersom.
Het is nog altijd onduidelijk hoe we de 'blanken' moeten classificeren. Een gemeenschappelijke haplogroep dat de blanken delen wat Aziaten, arborginals en negers niet hebben, is de halogroep R1a Y-DNA.

Hier kun je zien hoe de halogroep R1a Y-DNA zich verspreid heeft. Maar welke richting? Dat is nog onbekend.

quote:
Daarvoor woonden in India donkerdere mensen, die er nu nog wonen en vaak in de laagste kasten zitten.
Somaliërs en Ethiopiërs horen inderdaad ook tot het blanke ras. Maar Turken niet, dat zijn toch echt Aziaten. Welliswaar sterk vermengd met o.a. Arabieren, Germanen en Slaven, maar nog altijd hoofdzakelijk Aziatisch.
1 ding is wel zeker, de blanken zijn afkomstig rond wat nu het huidige India is. De blanken hebben zich ruim 5000 jaar geleden gevestigd in het toenmalige Perzië en omstreken, en later ook in de noordelijke helft van het Indisch Subcontinent. Ook een deel van de Afghanen uit Afghanistan die vooral in het noorden en westen van het land wonen behoren tot de Ariërs. Vooral in Mazar-e Sharif, Herat, Kabul en Badakhshan. Darius de Grote (koning van Perzië) noemt in een van zijn inscripties zijn dynastie Arisch van afkomst.

Een Indisch meisje uit het zuiden van India. Ze is echter getint door de klimatologische omstandigheden, ook zijn haar ogen te licht gekleurd gezien d'r zonnerijke omgeving.
quote:
Waarom je een aantal duidelijke genetische eigenschappen van een groep binnen een soort geen ras zou mogen noemen is mij niet duidelijk. Of is dat het moderne onderwijs, dat enerzijds het bestaan van verschillen het liefste helemaal zou ontkennen en anderzijds toch ook behoefte heeft om bepaalde groeperingen te benoemen. Politiek-correcte onzin.
Ben niet politiek-correct, verre van dat. :).
pi_88151483
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. In Iran is maar een zeer klein deel van de bevolking blond. Voor statistieken, zie deze foto:
[ afbeelding ]
Kan je lezen? Er staan maar een aantal woorden op het plaatje, lees het even na. Dat plaatje heeft niks met blond te maken..
pi_88151545
quote:
15.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind dit een beetje een vreemd topic
pi_88151555
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:28 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Precies, hij zou zo uit Izmir kunnen komen in die zin.
Ook daar stammen veel lieden af van de Europese immigranten, en op de prachtige blanke look ( :P ) selecteren ze nou eenmaal op in de modellenwereld evenals op de kijkbuis maar dat geeft geen realistisch beeld van de gemiddelde Turk, die is kort en donker.
Onzin. De gemiddelde Turk is blank en van normaal postuur. De Turken in Nederland komen vooral uit Centraal en Oost Turkije. In West- en Noord Turkije zijn de Turken blanker. Al deze mensen zien zichzelf als Turk. Zelfs in Nederland zijn zeer veel blanke Turken. Jij identificeert ze waarschijnlijk niet als Turk. Jij hebt er talloze keren langsgelopen zonder dat jij wist dat ze Turken zijn.
pi_88151569
Ik ben Turks en blank...denk ik. Doorgaans ben ik zelfs blanker dan op de foto's in mijn fobo maar na een vakantie van 4 weken in Turkije word je nou eenmaal iets bruiner (en dat houdt aan voor een aantal maanden).
pi_88151643
Een Iraanse dame:
pi_88151648

Turken stammen af van de Afrikanen!
pi_88151649
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

Onzin. De gemiddelde Turk is blank en van normaal postuur. De Turken in Nederland komen vooral uit Centraal en Oost Turkije. In West- en Noord Turkije zijn de Turken blanker. Al deze mensen zien zichzelf als Turk. Zelfs in Nederland zijn zeer veel blanke Turken. Jij identificeert ze waarschijnlijk niet als Turk. Jij hebt er talloze keren langsgelopen zonder dat jij wist dat ze Turken zijn.
Hoezo, Turken herken je toch niet aan hun uiterlijk maar aan de geur van knoflook?
Cool story, Hansel.
pi_88151659
quote:
15.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus Christus kerel, hoe kan je je daar in godsnaam druk om maken.
pi_88151676
De stichter van de republiek Turkije: Mustafa Kemal Ataturk:

pi_88151741
Polderturk, aan foto's van personen posten om je punt te onderstrepen, hebben we er weinig aan. :{.

De discussie richt zich vooral op de fenotypes:

quote:
Genetic studies conducted by Cavalli-Sforzahave revealed that Iranians cluster closely with European groups and more distantly from Near Eastern groups. Preliminary genetic tests suggest common origins for most of the Iranian people.This study is partially supported by another one, based on Y-Chromosome haplogroups.
pi_88151744

Turkse meisjes
pi_88151746
Zelf ben ik spierwit. Ik word regelmatig aangezien voor een Nederlander. Ik heb veel familieleden met blond haar, groene en blauwe ogen.
pi_88151764
Ik ben half Turks en half Koerdisch en aan mij wordt zo vaak gevraagd of ik een Mocro/Arubaan/Afghaan/Iranees/Libanees/Spanjaard/Zuid-Amerikaanse ben.
pi_88151770
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef polderturk het volgende:
De stichter van de republiek Turkije: Mustafa Kemal Ataturk:

[ afbeelding ]
100% Griek.
Cool story, Hansel.
pi_88151797
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij weet niks over mij, mijn Turkdar slaat onmiddelijk aan als er een Turk in de buurt is, daarnaast is een visuele waarneming gemakkelijk daar Turken breed lopen, boos kijken en op dure auto's letten.
pi_88151799
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Sinterklaas_ het volgende:
Polderturk, aan foto's van personen posten om je punt te onderstrepen, hebben we er weinig aan. :{.

De discussie richt zich vooral op de fenotypes.
Deze afbeelding toont aan dat het blanke fenotype meer voorkomt bij Turken dan bij Iraniers:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')