quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
We worden wel kwaad wanneer mensen gaan bepalen of wij Turk zijn of niet op basis van ons uiterlijk.
Wat als je 'eigen volk' het doet. Polderturk dus.quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
We worden wel kwaad wanneer mensen gaan bepalen of wij Turk zijn of niet op basis van ons uiterlijk.
Polderturk is een troll. Ik geloof niet eens dat hij echt Turks is.quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat als je 'eigen volk' het doet. Polderturk dus.
Ik kan al raden wie jij bent (je naam iets met ..Ozan.). Je achtervolgde en stalkte me mijn zus al maanden, met gemene opmerkingen enzo (aychelle is mijn zus)quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Sinterklaas_ het volgende:
[..]
You joke, right?
Bruinbeertje = Aychelle. Gaf ook eens toe in een ander post..
Hij was verbonden aan de Poldermoskee, vastquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Polderturk is een troll. Ik geloof niet eens dat hij echt Turks is.
lolquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij was verbonden aan de Poldermoskee, vast
Oh Aychelle, de meest achterlijke Afrikaan die er op Fok! rondloopt en met allerlei drogredenen de mensen hier tracht te overtuigen van de intellectuele capaciteiten van de Afrikanen, terwijl Afrika - behalve Egypte - in de hele geschiedenis van de mensheid niets van waarde heeft voortgebracht, maar altijd afhankelijk is geweest van de barmhartigheid (niet altijd overigens) van de mensen in het Westen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef BruinBeertje het volgende:
Ten eerste discussies met Aryamer zijn zinloos (of je moet zel eigenwijs zijn)
altijd afhankelijk is geweest?quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh Aychelle, de meest achterlijke Afrikaan die er op Fok! rondloopt en met allerlei drogredenen de mensen hier tracht te overtuigen van de intellectuele capaciteiten van de Afrikanen, terwijl Afrika - behalve Egypte - in de hele geschiedenis van de mensheid niets van waarde heeft voortgebracht, maar altijd afhankelijk is geweest van de barmhartigheid (niet altijd overigens) van de mensen in het Westen.
Ja ze zijn veel democratischer met de sharia, en altijd dezelfde leider etc etcquote:
Zuid Afrika. Land dat is opgebouwd door de blanken. Los gezien van het feit dat 99% van Afrika er geheel anders uitziet dan die foto suggereert, in tegenstelling tot het westen.quote:
Wijn, ijs, koekjes, kebab, de gitaar, schaakspel, etc.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Nuja de Turken brengen ons samen met de Grieken het goddelijke Raki, wat brengen onze Persische vrienden ons?
Dat ken ik dan weer niet, de Iraanse variant that is.quote:
Wat ken je niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat ken ik dan weer niet, de Iraanse variant that is.
Wijn, koekjes, en ijs uit Iran.quote:
Wat ik bedoelde is te zeggen dat de oorsprong van die producten in Iran ligt, niet de Iraanse variant ervan. De Perzen/Iraniers hebben die producten 'uitgevonden'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wijn, koekjes, en ijs uit Iran.
quote:Archaeological evidence suggests that the earliest known production of wine, made by fermenting grapes, took place in sites in Georgia and Iran, from as early as 6000 BC.
quote:In the ancient times in the Persian Empire people would pour grape juice concentrate over snow - in a bowl - and eat this as a treat similar to ice cream. In particular this was consumed when the weather was hot. Either snow would be saved in the cool-keeping underground chambers known as "yakhchal" or taken from fresh snow that may still have remained at the top of the mountains by the summer capital - Hagmatana, Ecbatana or Hamedan of today. In 400 BC, Persians or Iranians went further and invented a special chilled pudding-like dish, made of rose water and vermicelli which was served to royalty during summers. The ice was mixed with saffron, fruits, and various other flavours. The treat, widely made in Iran today, is called "faloodeh" or "paloodeh", and is made from starch (usually wheat), spun in a sieve-like machine which produces threads or drops of the batter, which are boiled in water. The mix is then frozen, and mixed with rose water and lemons, before serving. Ancient Persians mastered the technique of storing ice inside giant naturally-cooled refrigerators known as yakhchals. These structures kept ice brought in from the winter, or from nearby mountains, well into the summer. They worked by using tall windcatchers that kept the sub-level storage space at frigid temperatures.
quote:Cookies appear to have their origins in 7th century AD Persia, shortly after the use of sugar became relatively common in the region. They spread to Europe through the Muslim conquest of Spain. By the 14th century, they were common in all levels of society, throughout Europe, from royal cuisine to street vendors.
Niet alle, sommigen wel.quote:Nemen trouwens alle Iraniers de telefoon op met een luid... Balle? iedere keer lig ik in een deuk
Watquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:34 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja ze zijn veel democratischer met de sharia, en altijd dezelfde leider etc etc
Dezelfde leider? Ook Khomeini bleek sterfelijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:34 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja ze zijn veel democratischer met de sharia, en altijd dezelfde leider etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |