Ik heb de serie een tijdje niet meer gevolgd maar blijkbaar zijn de klagende fans serieus genomen en zijn beide dames weer fulltime terug in de seriequote:During the sixth season, JJ leaves after the second episode. A new character Ashley Seaver (Rachel Nichols) is introduced in Season 6. Also, later on in the sixth season, Prentiss leaves the show. AJ Cook returned to the show to participate in Brewster's final episode, billed as a "special guest star".
For the seventh season, it was announced that Cook signed a two year contract to return as a series regular at the end of the sixth season and for the beginning of the seventh season and it was also announced that Brewster would actually be returning as Prentiss as a series regular for season seven.[4][5] Nichols' contract was not extended for season seven, meaning she departed the cast. Moore's and Gibson's contracts were both renewed and their salaries were both raised.
Hij zit ook in Weedsquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:27 schreef Mr.West het volgende:
Was weer vette ep ja. Die man kon wel erg goed een creep spelen.
Ik was compleet afgehaakt sinds die spinoff begon en de dames eruit werden gegooid (eind vorig jaar, begin dit jaar). Nu voor het eerst dat ik het weer volgquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat was al aardig lang bekend ja
Ik kijk zeker nog. Was weer een mooie aflevering. Ook leuk dat Garcia weer een keer een wat belangrijkere rol heeft.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand hiernaar? Joran van der Sloot wordt genoemd in de aflevering van deze week
Ja het was iets anders dan normaal, goede aflevering. En de vader van de cheerleader als bad guyquote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kijk zeker nog. Was weer een mooie aflevering. Ook leuk dat Garcia weer een keer een wat belangrijkere rol heeft.
Joeran ven der sloewtquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand hiernaar? Joran van der Sloot wordt genoemd in de aflevering van deze week
Er werd deze keer sowieso niet echt een geheim gemaakt van wie de dader was. Geen andere verdachten.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef BasvB het volgende:
Wel jammer dat je gelijk weet dat hij de dader is gewoon omdat je Heroes hebt gezien. Verder vindt ik Garcia afleveringen wel minder. Ik wil Reid afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat zei ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist niet dat er een 2e deel 2 was
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |