Ik kan niet tegen die overdreven stem van Morrisseyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar meldt zich
Best OK, de Smiths, maar zo geweldig heb ik ze ook nooit gevonden...
Tsja, gelekt albumpje voor januari 2011 en dezelfde week in je Top 100 zetten, kan zomaar gebeuren met die rare fokkers..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
De enige echte regel is dat er geen platen van 2010 of later in mogen
Waarom niet?
Huh?
Soms zijn er platen die officieel pas in 2011 uitkomen, maar stiekem al via het internet zijn gelekt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
De enige echte regel is dat er geen platen van 2010 of later in mogen
Waarom niet?
Huh?
Wel een goeie ouwe.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik mag bijvoorbeeld Wonderlustre van Skunk Anansie er ook niet bij zetten?
Ik zou niet eens weten waarom je dat zou willen, maar nee. Dit om zo iedereen wat 'bezinktijd' te geven en dat deze jaaroverzichten niet jaarlijks een hoog 'snoepje van de week' gehalte hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:11 schreef Dagoduck het volgende:[/b]
Maar ik mag bijvoorbeeld Wonderlustre van Skunk Anansie er ook niet bij zetten?
Ja, hoe heet die? ik heb ooit eens alle albums op mijn pc met greatest hits allemaal andere namen gegeven; greatest hits, greatest songs etc.. want anders had ik op mijn ipod steeds dat als ik Neil Young - Greatest Hits aanklikte er ook Nirvana tussen stondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt?
[ afbeelding ]
4x in een top 25?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
2. Neil Young - Greendale
8. Neil Young - Tonight's the Night
16. Neil Young - Live at Massey Hall 1971
25. Neil Young - Road Rock vol. 1
De volgorde klopt niet helemaal, ik zal er binnenkort nog wel eens naar kijken
Die heet gewoon Nirvanaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hoe heet die? ik heb ooit eens alle albums op mijn pc met greatest hits allemaal andere namen gegeven; greatest hits, greatest songs etc.. want anders had ik op mijn ipod steeds dat als ik Neil Young - Greatest Hits aanklikte er ook Nirvana tussen stond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |