quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat je niet meer bent gegaan vandaag?
go onquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
yep ... en ik wilde morgen maar gewoon gaan maar dan zou dat weer heeel veel consequenties hebben voor de volgende keren etc ......
dankje, hopelijk loopt het goed afquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
He balen..
Succes ermee in ieder geval, je kan altijd PM'en!
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dankje, hopelijk loopt het goed af..
Hee lekker snoepjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Hij is er wel klaar mee denk. Ik ben nog niet zo ver
hm die honger was maar schijn ,of naja eten heeft niet geholpen naquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef candygirl het volgende:
voor het eerst in dagen honger,
morgen vroeg weer werken ,
wat is erquote:
Dit ook dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:34 schreef Yuki het volgende:
Vraag me af wie ik wel en niet kan vertrouwen
verveelde me..quote:
oke dat is mooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 08:21 schreef Miam het volgende:
[..]
verveelde me..
Nu voel ik me wel goed ondanks het feit dat ik zo vroeg wakker ben.
meisje toch, da's kutquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:34 schreef Yuki het volgende:
Vraag me af wie ik wel en niet kan vertrouwen
Een echte under-score dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 04:46 schreef Under_Score het volgende:
goedeen relatief nuchtere zaterdagnacht, helaas geen leuk vrouwtje kunnen versieren. volgende keer beter.
Zo erg?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef DeBassist het volgende:
waar kan ik een nieuwe maag en slokdarm bestellen ?
ja, het is nou al meer dan een jaar echt een rotzooi daarquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo erg?
OT: beetje raar. Boos enerzijds, heel erg veel zin in vanavond anderzijds
Die van mij was echt bizarquote:
Tssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Beter dan vanmorgen![]()
In de positieve zin van het woord neem ik aan ;o)quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij was echt bizar![]()
.
Ben nog helemaal en die sfeer.
Stel je aan zegquote:
trustequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben echt zo brak en moe.
Denk dat ik nog maar even terug m'n bed induik.
Ja zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:19 schreef Miam het volgende:
[..]
In de positieve zin van het woord neem ik aan ;o)
Op jezelf of andere?quote:
Anderquote:
Gelukkig boos op jezelf zijn is zinloosquote:
Sowieso is boos zijn zinloosquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig boos op jezelf zijn is zinloos
tsja, helaas welquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Een echte under-score dus.![]()
![]()
Ik voel me goed, alleen koppijn.
Ik kom al...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:10 schreef Miam het volgende:
zin in een sigaretje, wijn, dansen, leuke mensen om me heen......
ook wel trek in een sigaretjequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:10 schreef Miam het volgende:
zin in een sigaretje, wijn, dansen, leuke mensen om me heen......
Sjonge jonge!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Lekker schoolwerk aan 't ontwijken. Voel me wel redelijk oke, zin in 't weekend!
quote:
Interessant, geef eens een toelichting.quote:
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:25 schreef Miam het volgende:
[..]
Interessant, geef eens een toelichting.
mag ook via pm hoor.quote:
-Gooit molletje naar je toe-quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef zwartedoos het volgende:
waarom gaat mn hoofdpijn niet weghad ik nu maar een molletje
dankeejewlelquote:
jajaquote:
Zet je deze even naast je bed? Scheelt weer dweilen morgenquote:
te laat, stond er al. weltrustenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je deze even naast je bed? Scheelt weer dweilen morgen
[ afbeelding ]
wat is erquote:
weet je wel zeker dat de schuld bij jezelf ligtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I fucked it up.. zoals altijd...
Geen wonder dat ik geen vrienden heb
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef DeBassist het volgende:
weet je wel zeker dat de schuld bij jezelf ligt?
volgende keer beter danquote:
Er is een fok meisje die...quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
Drukke werkweek voor de boeg en nu al moe
Maar gaat verder wel goed
Je buidel zit vol.quote:
Ik zit vast.quote:
zo krijg je je meisje niet hoorquote:
met wie danquote:
bezet, sorryquote:
Wordt nog wel een keer homoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef DeBassist het volgende:
oh ik dacht er stond jij ik schrok al
achjaaaquote:
Jij niet en JJ jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achjaaa
ook daar is een markt voor, maar dan moet je niet bij mij zijn
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I fucked it up.. zoals altijd...
Geen wonder dat ik geen vrienden heb
Knuffel. Alles komt uiteindelijk goed, hou dat in gedachten.quote:Op maandag 1 november 2010 01:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
In de war. Ziet er naar uit dat de vriendschap tussen mij en mijn beste vriendin over is. Voelt niet bepaald fijn.
Ik probeer het, maar ben redelijk gevoelig voor dit soort dingen.quote:Op maandag 1 november 2010 01:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Knuffel. Alles komt uiteindelijk goed, hou dat in gedachten.
klinkt nogal onduidelijkquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef candygirl het volgende:
en nu? waarom.....wat..........hoe......... ! En als het nu niet goed gaat? en..en ....en....
waarom .............
Klote is dat..quote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Jammer dat hij niks van zich heeft laten hoor voor mijn verjaardag. Ik mis hem nog steeds.
quote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Jammer dat hij niks van zich heeft laten hoor voor mijn verjaardag. Ik mis hem nog steeds.
Mocht jij je laten kraken met je hernia?quote:Op maandag 1 november 2010 14:34 schreef Miam het volgende:
naar de kraker geweest, was een pijnlijke gebeurtenis waar ik al bang voor was, maar
voel me nu toch wel een stukje beter..
Gefeliciteerd !!!quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Under_Score het volgende:
goed, vandaag mijn diploma ondertekend\o/
wéér eentje op zak. op naar de volgende.
dankjequote:
Ja, maar heb dan ook niet een volledige hernia, het zit er ertegenaan.quote:Op maandag 1 november 2010 15:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mocht jij je laten kraken met je hernia?
Dat mocht ik absoluut niet!
Dit komt me wel bekend voorquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef fratsman het volgende:
Kut. En dat heb ik niet vaak. Overmorgen word ik 30 en ik heb ouderwets het gevoel dat ik nog geen zak bereikt heb.Ik ben de flat waar we wonen moe, de baan waar op dit moment 0 vooruitgang in zit ben ik moe. Ik wil verandering! Maar ja, waar te beginnen.
We hebben toch weer met elkaar ?quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Ronduit kut.
Net gesprek gehad met m'n ex, is op zich niet erg want die spreek ik wel vaker.
Dit gesprek was alleen niet zo leuk en nu heb ik met m'n domme kop ook nog eens ruzie lopen schoppen met hem.
Ik had het niet over jou, ik was nu een keertje serieus.quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
We hebben toch weer met elkaar ?
Ja ik ookquote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, ik was nu een keertje serieus.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mis hem zo. Hij wilt me niet zien, spreken of wat dan ook.
Ik word er gek van.
*Slaat arm om WeirdlyWired heen*quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik mis hem zo. Hij wilt me niet zien, spreken of wat dan ook.
Ik word er gek van.
Ja dat is het ook en voel ik me ookquote:
Dat zul je altijd zien, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef kieskleurig het volgende:
Hele nacht niet kunnen slapen.
Maar nu ik moet gaan werken word ik natuurlijk moe
Wat is er wijffie?quote:
Proest!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
Net als Rivella, een beetje vreemd, maar wel lekker.
quote:komt wel,maar lief van je!Op dinsdag 2 november 2010 06:50 schreef scrub_nurse het volgende:
mwa ik lijk me beter te voelen maar dat merken we zo op het werk wel..
@candyik denk veel aan je,heb je nog niet gesproken
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Gemixed/dubbel. Weet het niet zo goed
dat is vroegquote:
Dat gezegd te hebben, stik ik bijna.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef fairytalessuck het volgende:
Wel goed, niet meer zoveel last van m'n hoestbuien vandaag.
ik ook, vanmorgen verslapen. voor het eerst in 3,5 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |