Exact. Vanavond wordt de trigger hopelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef LXIV het volgende:
Als we eens een keer goed boven de 343 sluiten dan kan de AEX ook nog voor het einde van het jaar naar de 360-380 toe. Misschien begint dat vandaag al.
Kan maar als het positief nieuws is zit het al ingebakken in de koers. Ik denk dat vooral negatief nieuws voor veel spectakel zal zorgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Sokz het volgende:
[..]
Exact. Vanavond wordt de trigger hopelijk.
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in de softe commodities zitten? Katoen en suiker bijv. ? Katoen zit nu al op 80% in 3 maand en ik hoor steeds meer geluiden over shorten die hap.
Ik denk dat het er nog niet in geprijst zit. Om de eenvoudige reden dat het continu in het nieuws is. Natuurlijk kan het dan alleen maar tegenvallen maar ik denk dat op korte termijn toch wel wat flinke spikes te verwachten zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan maar als het positief nieuws is zit het al ingebakken in de koers. Ik denk dat vooral negatief nieuws voor veel spectakel zal zorgen.
Ah dankquote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
19:15, wij lopen een week voor met het winteruur
Wow, respect!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.
Congratz met de centen! Dat heb je goed gedaan! Flinke knal naar beneden. Mijn goud en zilver winst met bijna 15% gedaald in deze hapquote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.
Eva Greenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef fedsingularity het volgende:
http://www.nu.nl/film/237(...)-beurshandelaar.html
Weer een nieuwe b-film in de maak?
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Congratz met de centen! Dat heb je goed gedaan! Flinke knal naar beneden. Mijn goud en zilver winst met bijna 15% gedaald in deze hap
Waarin handel je dan CFD?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Was overigens geen bot-trade. Paar contracten gesloten, wat op breakeven gezet en nu maar kijken hoe het verder gaat.
Ja, die houd niet zo van veel volatiliteitquote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef Rejected het volgende:
Heb je je bot nu uitgezet?
@S_E Ga je weer op FOMC traden met een straddle constructie?
aldus Bloomberg.quote:Including Treasury purchases from reinvesting proceeds of mortgage payments, the Fed will buy a total of $850 billion to $900 billion of securities through June, or about $110 billion per month, the New York Fed said in accompanying statement.
Zijn juist bots die de spikes veroorzakenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Rejected het volgende:
Nou dat was leuk. S_E is vast weer een miljoentje rijker.
Die spikes op de Dow.Iemand vergeten zijn bot uit te zetten.
Nou dat was leuk, nu wachten op QE3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |