Exact. Vanavond wordt de trigger hopelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef LXIV het volgende:
Als we eens een keer goed boven de 343 sluiten dan kan de AEX ook nog voor het einde van het jaar naar de 360-380 toe. Misschien begint dat vandaag al.
Kan maar als het positief nieuws is zit het al ingebakken in de koers. Ik denk dat vooral negatief nieuws voor veel spectakel zal zorgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Sokz het volgende:
[..]
Exact. Vanavond wordt de trigger hopelijk.
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in de softe commodities zitten? Katoen en suiker bijv. ? Katoen zit nu al op 80% in 3 maand en ik hoor steeds meer geluiden over shorten die hap.
Ik denk dat het er nog niet in geprijst zit. Om de eenvoudige reden dat het continu in het nieuws is. Natuurlijk kan het dan alleen maar tegenvallen maar ik denk dat op korte termijn toch wel wat flinke spikes te verwachten zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan maar als het positief nieuws is zit het al ingebakken in de koers. Ik denk dat vooral negatief nieuws voor veel spectakel zal zorgen.
Ah dankquote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
19:15, wij lopen een week voor met het winteruur
Wow, respect!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.
Congratz met de centen! Dat heb je goed gedaan! Flinke knal naar beneden. Mijn goud en zilver winst met bijna 15% gedaald in deze hapquote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef flyguy het volgende:
[..]
Op het moment short: SB, CT, GAS, LC, LH en DA.
Eva Greenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef fedsingularity het volgende:
http://www.nu.nl/film/237(...)-beurshandelaar.html
Weer een nieuwe b-film in de maak?
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Congratz met de centen! Dat heb je goed gedaan! Flinke knal naar beneden. Mijn goud en zilver winst met bijna 15% gedaald in deze hap
Waarin handel je dan CFD?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Was overigens geen bot-trade. Paar contracten gesloten, wat op breakeven gezet en nu maar kijken hoe het verder gaat.
Ja, die houd niet zo van veel volatiliteitquote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef Rejected het volgende:
Heb je je bot nu uitgezet?
@S_E Ga je weer op FOMC traden met een straddle constructie?
aldus Bloomberg.quote:Including Treasury purchases from reinvesting proceeds of mortgage payments, the Fed will buy a total of $850 billion to $900 billion of securities through June, or about $110 billion per month, the New York Fed said in accompanying statement.
Zijn juist bots die de spikes veroorzakenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Rejected het volgende:
Nou dat was leuk. S_E is vast weer een miljoentje rijker.
Die spikes op de Dow.Iemand vergeten zijn bot uit te zetten.
Nou dat was leuk, nu wachten op QE3.
Ok dus je handelt met een bot op bovenstaande futures tegelijk of iig tegelijk? of zie ik dit verkeerd?quote:
Nee, de bots pakken alleen index futures zoals de S&P500, valuta-futures en Brent Crude. De rest hebben te lage volumes om goed op te draaien (scalpen). Op die overigen handel ik naar eigen inzicht en voor een iets langere termijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ok dus je handelt met een bot op bovenstaande futures tegelijk of iig tegelijk? of zie ik dit verkeerd?
@S_E handel jij ook met futures?
Ok interessant! Maak je die bots met een extern programma bijv. ninjatrader of programma van je broker oid?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef flyguy het volgende:
[..]
Nee, de bots pakken alleen index futures zoals de S&P500, valuta-futures en Brent Crude. De rest hebben te lage volumes om goed op te draaien (scalpen). Op die overigen handel ik naar eigen inzicht en voor een iets langere termijn.
Ja zoiets zei ik geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zijn juist bots die de spikes veroorzaken
Dat durf ik niet zo snel te zeggen, vooral niet op termijn. Zie Japan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:36 schreef LXIV het volgende:
Conclusie: beurs kan alleen maar omhoog.
Een depreciatie van de dollar is goed voor de export van de VS, maar ze importeren nog altijd meer dan dat ze exporteren en dat zou dan juist dúúrder worden voor ze.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:36 schreef LXIV het volgende:
De VS is kennelijk bereid om te blijven pompen om maar niet te verzuipen. Of dat uiteindelijk goed is voor de economie moet nog maar blijken. Maar de reactie op WS is begrijpelijk.
Of het valt goed uit en dan is dat natuurlijk gunstig voor de beurs en de economie.
Of het valt slecht uit en de dollar devalueert (an sich ook goed voor de export) en er komt inflatie. Ook in dat laatste geval moet je natuurlijk long zitten, het liefste met geleend geld.
Conclusie: beurs kan alleen maar omhoog.
Het was eigenlijk grotendeels als verwacht, net zoals de afgelopen tig tallen FOMC meetings. Nieuws komt uit, short op de dollar fx pairs en long op indices. Punten pakken en wegwezen. En dat in luttele minuten.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:20 schreef Rejected het volgende:
Nou dat was leuk. S_E is vast weer een miljoentje rijker.
Die spikes op de Dow.Iemand vergeten zijn bot uit te zetten.
Nou dat was leuk, nu wachten op QE3.
Ik handel op het moment niet met futures.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ok dus je handelt met een bot op bovenstaande futures tegelijk of iig tegelijk? of zie ik dit verkeerd?
@S_E handel jij ook met futures?
En daarom is het verstandig voor iedereen om iig een soort van buffertje op te bouwen. Ik zie dit soort zaken van de FED dan ook alles behalve positief aan. En met dit soort gedrag krijg ik zelfs het gevoel dat ik moet opschieten met traden.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo snel te zeggen, vooral niet op termijn. Zie Japan bijvoorbeeld.
Met deze stap, die totaal niet helpt en geen hoge inflatie hoeft te veroorzaken, is de toekomstige speelruimte van de FED weer een beetje verkleint wat de ultieme crisis alleen maar dichterbij doet komen.
Een forex rekeningquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef Lemans24 het volgende:
De EUR/USD koers is wel uitgebroken, zoals eigenlijk al verwacht. Helaas 'vergeten' om sprinters of turbo's te kopen. Het risico dat de koers bij opening van de AEX weer lager staat blijft natuurlijk aanwezig.
Misschien toch naar een forex rekening openen. Nog aanraders qua kosten en mogelijkheden? En kun je daar ook leverage toepassen?
Verwacht je dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar als het straks flink naar beneden knalt pakken we wel de hoogst leveraged short derivaten op natuurlijk.
Extern programmaquote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ok interessant! Maak je die bots met een extern programma bijv. ninjatrader of programma van je broker oid?
Ik verwacht inderdaad dat er nog ergens een krachtige duikeling komt. Maar pin me niet op een datum vastquote:
Ik ben toch blij dat het weer wat naar boven knalt. Die luchtbel hoeft voor mij nog niet te knappen. Ik neem aan dat jij nu al wat posities kwijt bent?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
Was overigens geen bot-trade. Paar contracten gesloten, wat op breakeven gezet en nu maar kijken hoe het verder gaat.
Geen idee, ik kijk morgen pas weer.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat het weer wat naar boven knalt. Die luchtbel hoeft voor mij nog niet te knappen. Ik neem aan dat jij nu al wat posities kwijt bent?
Gaan we morgen voor de grap gewoon longquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Dalliance het volgende:
Men slaapt er een nachtje overMorgen trouwens weer een POMO dag.
Dat zou ik niet erg vinden. Ik zit long op de index met toch best flink bedrag en contracten aantal. En ... ik heb hem al meer dan een weekquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
Gaan we morgen voor de grap gewoon long
Exact. Dat kan volgende maand zijn maar waarschijnlijker pas over een of enkele jaren. De speelruimte is er immers nog en wellicht groter als vooraf voormogelijk houden, zie Japan. Het is en blijft echter een sure thing wat gaat gebeuren IMO, dus het mag voor mij nog een tijdje duren waardoor het kapitaal waarmee je in kunt stappen alleen aangroeit.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik verwacht inderdaad dat er nog ergens een krachtige duikeling komt. Maar pin me niet op een datum vastEr zal net weer zoiets gebeuren als met de hypotheek crisis dat er iemand wakker wordt en zich ineens beseft dat het allemaal niet gewerkt heeft en dat de schulden nu plots opeens wel erg groot zijn. Tot dat moment blijven we gezellig verder strooien met centen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |