Is daar iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
Verkapt ik heb gePM'd met Lutte topic
Brennie, en omdat ik zin in sex hebquote:
Hou ook van jou moppie <3quote:
Sssssst.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
ja leuk voor elke hersenscheet een topic openen, echt geweldig, je bent een waardevolle toevoeging hoor, echt!
kom op PeZu,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
ja leuk voor elke hersenscheet een topic openen, echt geweldig, je bent een waardevolle toevoeging hoor, echt!
Voor stevenmac26 doe ik alles.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef PeZu het volgende:
die kut UI's_!
penilebeard ik van jou meer originaliteit verwacht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
Verkapt ik heb gePM'd met Lutte topic
Dat is toch de bedoeling van het topic? Dat je aangeeft welke FOK!ker er het eerst in je op komt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
los van dat stevenmac een goede mod zou zijn (of niet) kan dat geroep gewoon op opbokken
domme proleet daar gaat het om hehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van het topic? Dat je aangeeft welke FOK!ker er het eerst in je op komt?Huillie.
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef fonsoy het volgende:
Advancedpower, omdat z'n ban bijna afgelopen is ()
hij komt niet meer terug onder dat account, alleen nog maar onder zijn nieuwe account..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef fonsoy het volgende:
Advancedpower, omdat z'n ban bijna afgelopen is ()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef SpecialK het volgende:[/b]
Ctrl_F topic en tevens: Triggershot
Jij weet niet eens wie hij is, hij is al een best tijdje gebandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef PlzNoMore het volgende:[/b]
[..]
hij komt niet meer terug onder dat account, alleen nog maar onder zijn nieuwe account..
het is ook zo;n huil ventje he hahaha
AdvancedPower = die gekke maarten fag uit friesland..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie hij is, hij is al een best tijdje geband
(En dat is maar goed ook, kutuser als hij is)
Whahahhahaha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Dastan het volgende:
Lutte.
Door vannacht.
Denk alleen nog maar aan Lutte.![]()
Je hebt al iets terug!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:53 schreef Beach het volgende:
Lutte, omdat ik net wat in haar fobo plaatste.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:38 schreef PlzNoMore het volgende:
[..]
AdvancedPower = die gekke maarten fag uit friesland..
Zijn nieuwe account een HonkeyTonk () http://forum.fok.nl/user/history/315834
Hij pm'de dat hij niet meer onder AP ging posten
Tis inderdaad best triest dat ik dit weet..
Hoiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij MOEST hier ook wel actief zijn met een of ander kloontje
EDIT: Oh, ik zie nu dat je geband bent(hoi AP?
)
Ja, die bestaat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
crimyclown, geen idee waarom, bestaat die wel?
Je wilt in haar komen bedoel je?quote:
Je bedoeld Danny?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik moet altijd meteen aan David denken, de eigenaar van Fok!
quote:
Geen hoofdletter T aan het eind, lieverd.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Geen hoofdletter T aan het eind, lieverd.
Ik dacht al... Dit meent ie toch niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
bedoelen
bedoel
l zit niet in t kofschip
Edit: LMAO VERKEERD GELEZEN, HAHAHA!!!
Noh.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
bedoelen
bedoel
l zit niet in t kofschip
Edit: LMAO VERKEERD GELEZEN, HAHAHA!!!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij baalt 8108139dpths nu van z'n username.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Jij dacht in ieder geval aan me.![]()
![]()
ALS WIJ HIER GODVERDOMME WILDE WETEN WELKE 3 FOKKERS ALS EERSTE IN JE OPKWAMEN HAD DAT WEL IN DE TT GESTAAN TOCH ZEKER JA?quote:
Ontopicquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ALS WIJ HIER GODVERDOMME WILDE WETEN WELKE 3 FOKKERS ALS EERSTE IN JE OPKWAMEN HAD DAT WEL IN DE TT GESTAAN TOCH ZEKER JA?
Alexxxxx, omdat ik net aan vage Russische auto's aan het denken was.quote:
Arme jij. Succes met in slaap komen straksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alexxxxx, omdat ik net aan vage Russische auto's aan het denken was.
Ik heb Alex nog nooit ontmoet of gezien dus ik heb daar (nog) geen last van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Arme jij. Succes met in slaap komen straks.
Toch wel op foto's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb Alex nog nooit ontmoet of gezien dus ik heb daar (nog) geen last van.
Jawel maar ik heb schokkendere dingen in mijn leven gezien en ik kan nog steeds in slaap komenquote:
Thinking of me my dearquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Huppelmuts
Ik weet niet waarom eigenlijk.
ik ga er gewoon van uit dat ik al genoemd benquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik gok dat menig fokker dit hele topic heeft doorgelezen om te zien of hun naam genoemd werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |