Is daar iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
Verkapt ik heb gePM'd met Lutte topic
Brennie, en omdat ik zin in sex hebquote:
Hou ook van jou moppie <3quote:
Sssssst.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
ja leuk voor elke hersenscheet een topic openen, echt geweldig, je bent een waardevolle toevoeging hoor, echt!
kom op PeZu,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
ja leuk voor elke hersenscheet een topic openen, echt geweldig, je bent een waardevolle toevoeging hoor, echt!
Voor stevenmac26 doe ik alles.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef PeZu het volgende:
die kut UI's_!
penilebeard ik van jou meer originaliteit verwacht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
Verkapt ik heb gePM'd met Lutte topic
Dat is toch de bedoeling van het topic? Dat je aangeeft welke FOK!ker er het eerst in je op komt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
los van dat stevenmac een goede mod zou zijn (of niet) kan dat geroep gewoon op opbokken
domme proleet daar gaat het om hehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van het topic? Dat je aangeeft welke FOK!ker er het eerst in je op komt?Huillie.
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef fonsoy het volgende:
Advancedpower, omdat z'n ban bijna afgelopen is ()
hij komt niet meer terug onder dat account, alleen nog maar onder zijn nieuwe account..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef fonsoy het volgende:
Advancedpower, omdat z'n ban bijna afgelopen is ()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef SpecialK het volgende:[/b]
Ctrl_F topic en tevens: Triggershot
Jij weet niet eens wie hij is, hij is al een best tijdje gebandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:27 schreef PlzNoMore het volgende:[/b]
[..]
hij komt niet meer terug onder dat account, alleen nog maar onder zijn nieuwe account..
het is ook zo;n huil ventje he hahaha
AdvancedPower = die gekke maarten fag uit friesland..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie hij is, hij is al een best tijdje geband
(En dat is maar goed ook, kutuser als hij is)
Whahahhahaha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Dastan het volgende:
Lutte.
Door vannacht.
Denk alleen nog maar aan Lutte.![]()
Je hebt al iets terug!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:53 schreef Beach het volgende:
Lutte, omdat ik net wat in haar fobo plaatste.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:38 schreef PlzNoMore het volgende:
[..]
AdvancedPower = die gekke maarten fag uit friesland..
Zijn nieuwe account een HonkeyTonk () http://forum.fok.nl/user/history/315834
Hij pm'de dat hij niet meer onder AP ging posten
Tis inderdaad best triest dat ik dit weet..
Hoiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij MOEST hier ook wel actief zijn met een of ander kloontje
EDIT: Oh, ik zie nu dat je geband bent(hoi AP?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |