quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
U vraagt, wij draaien
De Berendoos:
Inhoud van m'n veggie-menu:
Nog een keertje en dan half uitgepakt (met flits):
Aan tafel:![]()
Patat, 2 stukjes camembert mét ananasschijfje, een groentenkroket en een klein slaatje.
Nom nom nom nom![]()
BEDANKT JUST-EAT voor deze leuke actie![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Razor21 het volgende:
De Chinese maaltijd van 30 euro :
Vanuit een andere positie bekeken :
Het bord voor Razor21 :
Ondertussen de rijdende rechter kijken via UPC on Demand (wat een huilie aflevering) :
En ja het is een red cup uit Amerikaanse films waar ik uit drink.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Razor21 het volgende:
De Chinese maaltijd van 30 euro :
Vanuit een andere positie bekeken :
Het bord voor Razor21 :
Ondertussen de rijdende rechter kijken via UPC on Demand (wat een huilie aflevering) :
En ja het is een red cup uit Amerikaanse films waar ik uit drink.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef VikingChild het volgende:
pizza marinara en kapsalon met de kaas en sla in elkaar gesmolten
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef rickyszz het volgende:
Bedankt Just-Eat!
Voor het verrukkelijke eten!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:44 schreef Mellow_ het volgende:
En het was er binnen 30 minuten![]()
Bedankt Just-Eat
quote:Heb net mijn bestelling gekregen van Domino's.
1 X 13. Chicken kebab (25cm. Medium) (Big Taste) ¤ 10,50 ¤ 10,50
1 X 31. Buffalo wings (Barbecuesaus) (Specials) ¤ 4,00 ¤ 4,00
JE korting: - 3,00 ¤
Bezorgkosten: ¤ 0,00
Totaal: ¤ 11,50
Kreeg een vieze blik omdat ik geen fooi gaf
bezorgers
kwam wel snel binnen 15min
quote:
Donequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:51 schreef Fireblast het volgende:
[..]
!
@ PiRANiA: Misschien een idee om even ergens in de OP te zetten dat de actie verlopen is?
@ Dobbelsteen: wat zijn die dingen bovenaan?
dat zijn de "Spicy xl frites"quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:51 schreef Fireblast het volgende:
[..]
!
@ PiRANiA: Misschien een idee om even ergens in de OP te zetten dat de actie verlopen is?
@ Dobbelsteen: wat zijn die dingen bovenaan?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
Kan ik bij Justeat ook iets bestellen en dat het zelf op gaan halen?
Als jij op vakantie kan dan kan jij ook wel zelf je eten betalen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:55 schreef 9611Niels het volgende:
Toen was ik op vakantie, klootzakken!
Ik denk dat driekwart van de mensen in dit topic dat wel kanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:09 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Als jij op vakantie kan dan kan jij ook wel zelf je eten betalen.
6 crispy nuggets en 6 crispy wings met zoetzure- en barbecuesaus en garlic breadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Wat is dat rechter voor lekkers?
Van New York Pizza:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat is dat? En hoe duur? Wil ik ook![]()
Lekkerrrrrrrquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
6 crispy nuggets en 6 crispy wings met zoetzure- en barbecuesaus en garlic bread
Jezus waar haal je dat voor 15/18 euro?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:44 schreef Mellow_ het volgende:
[ afbeelding ]
En het was er binnen 30 minuten![]()
Bedankt Just-Eat
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:08 schreef Mandal het volgende:
[..]
Jezus waar haal je dat voor 15/18 euro?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:10 schreef Mellow_ het volgende:
Met code van mij en m'n wederhelft:
1 X 63. Frites (Extra's) ¤ 1,50 ¤ 1,50
1 X 64. Mayonaise (Extra's) ¤ 0,30 ¤ 0,30
1 X 65. Satésaus (Extra's) ¤ 0,50 ¤ 0,50
4 X 69. Coca cola (Dranken) ¤ 1,50 ¤ 6,00
1 X 73. Cassis (Dranken) ¤ 1,50 ¤ 1,50
1 X 22. Tzatziki (Voorgerechten) ¤ 3,50 ¤ 3,50
1 X 40. Souflaki 3 spiesjes (Schotels) ¤ 8,50 ¤ 8,50
+ Knoflooksaus ¤ 0,00
+ Knoflooksaus ¤ 0,00
1 X 42. Souflaki kip-bacon (Schotels) ¤ 10,30 ¤ 10,30
+ Knoflooksaus ¤ 0,00
+ Cocktailsaus ¤ 0,00
JE korting: - 3,21 ¤
Bezorgkosten: ¤ 0,00
Totaal: ¤ 28,89
Bel dan gewoon naar die zaak zelf en zeg dat je het verkeerde spul hebt ontvangenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef foetre het volgende:
Bestel ik bami krijg ik witte rijst.
Waar ik besteld heb heeft witte rijst op de bon.En bij mijn bestelling op just eat staat bami.
Beetje vreemd.
Nu word me eten koud terwijl ik op de chat van just eat wacht.
Had ik als eerst al gedaan .Maar bamiboer zei dat ik er ook niet voor betaald hebquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:53 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Bel dan gewoon naar die zaak zelf en zeg dat je het verkeerde spul hebt ontvangen![]()
Just eat is slechts een tussenpersoon, je geschil ligt toch echt bij je bamiboer..
Wtfquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Had ik als eerst al gedaan .Maar bamiboer zei dat ik er ook niet voor betaald heb
Klopt, want die kan je ook helemaal niet gebruiken in combinatie met het besteltegoedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:12 schreef dirkmeister het volgende:
nou die vandaag10 code gebruikt, zegt de bezorger dat ik nog 3 euro mag aftikken
jawel, maar er wordt uiteindelijk gewoon het normale bedrag van je besteltegoed afgetrokken, dus je hebt er niks aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, want die kan je ook helemaal niet gebruiken in combinatie met het besteltegoed
Jawel, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, want die kan je ook helemaal niet gebruiken in combinatie met het besteltegoed
Ik heb voor 17,83 gratis kunnen bestellen hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef dirkmeister het volgende:
[..]
jawel, maar er wordt uiteindelijk gewoon het normale bedrag van je besteltegoed afgetrokken, dus je hebt er niks aan
omdat je niet meer op je besteltegoed had staan waarschijnlijk, ik had 2 codes gebruikt en toch is die 3 euro niet doorberekent, maarja blijft toc enigzins gratisquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb voor 17,83 gratis kunnen bestellen hoor.
Heb je eerst die code gebruikt en dan pas die besteltegoed?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb voor 17,83 gratis kunnen bestellen hoor.
Dat was het enige wat er op stond inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:07 schreef dirkmeister het volgende:
[..]
omdat je niet meer op je besteltegoed had staan waarschijnlijk, ik had 2 codes gebruikt en toch is die 3 euro niet doorberekent, maarja blijft toc enigzins gratis
Eerst de code, toen het tegoed. Ik moest wel een aantal keer vorige en volgende doen voordat hij werd geaccepteerd, daarvoor kreeg ik steeds meldingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:06 schreef Mandal het volgende:
[..]
Heb je eerst die code gebruikt en dan pas die besteltegoed?
Tis een tegoed, dus natuurlijk kan dat. Ik denk juist dat ze dat liever hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:03 schreef Jirdo het volgende:
Kan je ook voor bijvoorbeeld twintig euro bestellen en dan twee euro bijbetalen aan de deur?
Gebruik Google, of stap op de fiets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Wie weet waar ik in groningen een beetje chille spare ribs kan krijgen? Weet niet waar ik zal bestellen :p
We zitten hier godverdomme in het just eat topic waar je eten thuisbezorgd kan krijgen en jij zegt dat ik op de fiets moet stappen? Waar gaat het heen met Fok!quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Gebruik Google, of stap op de fiets.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:09 schreef wolferl het volgende:
Wie kan even lief melden waar je die bonnen kan krijgen, of hoe.
Alvast bedankt, een uitgehongerde Fok!ker
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:46 schreef PiRANiA het volgende:
Vorige: Just Eat # 6 Bijna iedereen kan gratis eten!
FOK!kers mochten (=verleden tijd) een code aanvragen bij www.justeat.nl
Op Just Eat zie je toch gewoon reviews staan? En aan de sterretjes hoe goed de bedrijven ergens in zijn..quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
We zitten hier godverdomme in het just eat topic waar je eten thuisbezorgd kan krijgen en jij zegt dat ik op de fiets moet stappen? Waar gaat het heen met Fok!
Contant bijbetalen kon niet, alleen via internet. Maar goed ik had twee pizza's besteld, een voor mij en een voor mijn zus. Ze waren alleen twintig minuten te vroegquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Tis een tegoed, dus natuurlijk kan dat. Ik denk juist dat ze dat liever hebben
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:58 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat gebeurt er als je het tegoed niet helemaal opmaakt? Hou je dan over?
op basis van je postcode gaan ze kijken welke daar binnen bezorgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het met bezorgen. Tot hoeveel kilometer bezorgen ze? Ik kan me voorstellen dat ze geen 100 km rijden om iets te brengen (dan is het toch al koud:')) maar waar ligt de limiet. 10 km? Op de site kan ik niks vinden, en de chat werkt voor geen meter. Is het mogelijk om eten uit een andere plaats dichtbij over te laten komen?
Waar is mijn 2 cent dan?quote:
'ze'quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het met bezorgen. Tot hoeveel kilometer bezorgen ze? Ik kan me voorstellen dat ze geen 100 km rijden om iets te brengen (dan is het toch al koud:')) maar waar ligt de limiet. 10 km? Op de site kan ik niks vinden, en de chat werkt voor geen meter. Is het mogelijk om eten uit een andere plaats dichtbij over te laten komen?
Als je meer bonnen geeft kunnen we daarvoor zorgenquote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Just-Maurice het volgende:
Fantastische Foto's Fokkers!Hopelijk volgen er nog meer...
Even chatten met Just Eat.quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe kan je eigenlijk besteltegoed ophogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |