Prima toch. Heb ik geen last van dat tuig.quote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
als al je vrienden naar de opium willen/als je nog 15/16 bent dan moet je wel
inderdaad, gelukkig ben ik nu geen 16 meer en zijn mijn vrienden wat verstandiger gewordenquote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima toch. Heb ik geen last van dat tuig.Laat dat maar fijn daar naar binnen gaan dan. In het Pumpke ligt de gemiddelde leeftijd een stuk hoger.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Nikmans het volgende:
Op zondagavond langs de kroeg en een potje schaken
die stinkt vooralquote:
Pleidooiquote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef zone het volgende:
[..]
die stinkt vooral![]()
t' pleidooi vind ik typisch zo'n bar-dancing waar niemand weet wat hij moet en dus nog maar een biertje besteld..
Godverdomme wat is het daar warm zeg, echt smerigquote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pleidooi was tof, was tof. Nu is het 3x zo druk en knakenwarm en komen we er nooit meer.
Baas.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef afcajos het volgende:
Gisteren triominos gespeeld in de kroeg. Dat is pas een bazenspel
het Kasteel danquote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Godverdomme wat is het daar warm zeg, echt smerigEn het volk wat er komt is ook niet echt om over naar huis te schrijven
Daar heb ik ook een hekel aan jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:43 schreef Gezicht het volgende:
Zeer terechte klacht, gister in zo'n supervolle kutkroeg geweest. Niet leuk mang. En daar hadden ze de garderobe dus naast de in/uitgang, met als resultaat alle jassen op de grond en iedereen die naar binnen/buiten wil struikelt over die jassen.
Want die bestaan niet? In wat voor kut stad zit je dan?quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Nee dan een kroeg met van die tafeltjes waar je rustig kan zitten met zachte achtergrondmuziek... speciaalbiertje erbij, potje snookeren
Het zal de leeftijd wel zijn
Je vergeet:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:03 schreef G-Sterretje het volgende:
]FOUT, FOUT, FOUT
Het enige wat je in een kroeg doet is:
- Je Jas ophangen
- Plaats nemen aan de bar, en bier drinken
- en met een licht gevoel in je kop weer naar huis gaan,
Smaatjes zoek je maar in de disco, niet in een goeie kroegquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je vergeet:
- Tegen smatjes aanrijden
Ik ga dan bijna ook alleen maar naar studentenkroegenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Smaatjes zoek je maar in de disco, niet in een goeie kroeg![]()
Of jij bent in de war met die ene belgische dorpskoers waarbij ze dwars door het café heen fietsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |