Volgensmij geef jij heel weinig notes, of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit een note gegeven.
Maar goed dat je het even onder m'n aandacht brengt. Ik zal eens wat meer op je postgedrag gaan letten.
Alsof jij geen mod zou willen zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk best grappig om te zien hoe een heleboel usertjes stiekem op die blauwe kleur zitten te hopen
Nee, je kan mij ook nog kiezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Crimyclown het volgende:
Wat een lijst aids users. Moeten we daaruit kiezen?
Nee hoor. IK vermaak me prima zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Alsof jij geen mod zou willen zijn
JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ, JIJ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
bunny, ik maak wel even een UI voor je
de vraag is waarom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk best grappig om te zien hoe een heleboel usertjes stiekem op die blauwe kleur zitten te hopen
Wtf doen jij en ElmoFan sowieso in die lijst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:40 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nee, je kan mij ook nog kiezen![]()
Ik heb een campagne.
doe wat met je leven, wordt cop !quote:
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.
Ik voel me ook niet aangesproken, ik zeg alleen dat ik het best triest vind als mensen alleen mod willen zijn voor de kleurquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat over de 'een heleboel usertjes' waar PD het over had, dat jij je aangesproken voelt is iets anders.
En stiekem zit je zelf wel te soppen op het idee dat je blauw kan worden?quote:
Dankuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef Maisnon het volgende:
bunny, ik maak wel even een UI voor je
shit , nou ben ik weer geil.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef BunnyCookii het volgende:
En stiekem zit je zelf wel te soppen op het idee dat je blauw kan worden?
Één ding...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
hoi ik been toekomstige mod
en ik hou van asperges (uitsrapak = aspekers xdDxd)
ik heb een hond en die heet tijmen en zijn liefelingseten is chilli con carne (ook wel ccc ipv kkk xD, hahaahxd noem ik dat)
en owja ik laad dit topics open staan omdat ik een toekomstige mod ben sluid ik hem niet dat secht wel wat over mijn gulligheid! stem dus allenmaal op mei
Ik geef mijn positie over aan Nectar... want deze post is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
ik heb een hond en die heet tijmen en zijn liefelingseten is chilli con carne (ook wel ccc ipv kkk xD, hahaahxd noem ik dat)
en owja ik laad dit topics open staan omdat ik een toekomstige mod ben sluid ik hem niet dat secht wel wat over mijn gulligheid! stem dus allenmaal op mei
Wat een postquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
Ik houd ook van aspekers, daten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef Nectar het volgende:
hiermee val jij dus ook meteen af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef BunnyCookii het volgende:
Één ding...
Laat dit geval NOOIT mod worden..
Ik wil ook geen mod in ONZ worden, te veel moeitequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
hiermee val jij dus ook meteen af.
een beetje mijn maatje Nectar beschimpen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof mijn beloftes waar te maken als jullie op mij stemmen
Ik heb zelfs al een sinterklaas-UI
Ik heb nu ook een sinterklaas UI.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Twas wel lastig om compleet hoofd + helmet hair + hoge mijter in 60x60 te passen
Wow, die Emma Watson op je deviant art is echt vet..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Twas wel lastig om compleet hoofd + helmet hair + hoge mijter in 60x60 te passen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Wow, die Emma Watson op je deviant art is echt vet..
oh, maar wie wil jij dan wel ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik wil ook geen mod in ONZ worden, te veel moeite.
welke beloftes ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof mijn beloftes waar te maken als jullie op mij stemmen
Ik heb zelfs al een sinterklaas-UI
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja maisnon zou ik ook als onz mod willen want zij is tofheid!
ik sluit aan als jij dat wilt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
Ooh ja maisnon zou ik ook als onz mod willen want zij is tofheid!
aah ja kleinigheidje houd je tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keer
Jawel, als ik ja zeg zijn ze zo om.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog zouden willen hebben na het einde van de vorige keer
Nee, ik heb nog geen inspiratie ervoor gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja kleinigheidje houd je toch
Is modem al af?
ooh jammer en ook weer nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen inspiratie ervoor gehaden die moet wel echt goed worden
Maar over het modden verderik heb nu wel tijd, maar binnenkort werken en dan zit het er niet helemaal meer in.
Het klinkt altijd leuk maar de vorige keer vergiste ik me er ook in hoeveel toewijding het kostte
wat is er moeilijk aan dan ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jammer en ook weer niet
Ja ik zie ook.wel dat het meer moeite is dan users denken
Er is niet direct iets moeilijks aan, maar er gaat heel veel tijd in zittenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:19 schreef kitao het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan dan ?
schrijft iemand bijvoorbeeld : krijg de k*ker, val maar dood enzo dan grijp je in.
de rest gewoon laten gaan en niet met vage bans komen zoals 'sfeer verzieken" enzo.
dan ben je prima mod in mijjn ogen.
Ja wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
Maar goed dat ik nog geen mod ben want anders..
Dit ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
Is stevenmac26 al genoemd? Dat lijkt me de meest geschikte kandidaat.
maar je hoeft toch niet alles te lezen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Er is niet direct iets moeilijks aan, maar er gaat heel veel tijd in zittenals je ineens moet in plaats van mag, dat scheelt gewoon.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
relax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
dictatuur ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
Laat de admins toch lekker beslissen joh.
Daar staat een ban op geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
mja, sinds 1.5 jaar ofzo.quote:
Ken je nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
mja, sinds 1.5 jaar ofzo.
(heb wel naam gemaakt intussen)
Lijkt me inderdaad een goede keuze.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
Klopt, Mensen die mij niet kennen krijgen namelijk een ban.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Daar staat een ban op geloof ik.
edit; staat er een beetje raar ( Ik bedoel dus op jou niet kennen )
Ik dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef murp het volgende:
t moet wel weer een lekker wijf zijn hoor
Jij bent vast mod op lesbo ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef murp het volgende:
t moet wel weer een lekker wijf zijn hoor
Snaavelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Klopt, Mensen die mij niet kennen krijgen namelijk een ban.
dus leer mij maar kennen. maak bijvoorbeeld een naamtopic. dat is ook alweer lang geleden.
Ja want alle voetbalsupporters zijn hooligans? Nee echt. Jij moet mod wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op met voetbalsupporters.
huh?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:34 schreef Snaavel het volgende:
Kut murp, moest je weer op ''iemand anders'' drukken?
ik heb me niet kandidaat gesteld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want alle voetbalsupporters zijn hooligans? Nee echt. Jij moet mod worden. Lekker iedereen over een kam scheren.
zou wel een hoop leuke creatieve topics opleverenquote:
nog maar eens een stempoging wagen dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
zou wel een hoop leuke creatieve topics opleveren
ja ik heb die poll ook niet gemaakt want dan stonden paul en porsche er absoluut niet tussenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nog maar eens een stempoging wagen dan.
ze staat er niet eens bij Pezu.
Jij wel, maar die link gaat verdraaid slecht hier op deze lap.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
ja ik heb die poll ook niet gemaakt want dan stonden paul en porsche er absoluut niet tussen
Ja je zou maar Mod zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Dat je mod wil worden oke... Maar mod van Onzin?
ja dan liever een galant subforum vol welgemanierde heren zoals vbl ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Haha, ik heb fans gekregen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef CartWOman het volgende:
Lutte staat er niet bij.Lutte dus.
ja ik heb ook wel al 4 fansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij wel, maar die link gaat verdraaid slecht hier op deze lap.
Iemand anders: http://forum.fok.nl/user/profile/iemandanders .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef Snaavel het volgende:
Nee, en de knop iemand anders ook niet. wat een kut knop is dat.
als die dadelijk gaat winnen dan klopt heel de poll niet. want WIE IS IEMAND ANDERS!!
dan moet daar weer over gestemd worden. Iemand anders wint altijd. dit omdat iemand anders lutte kan zijn, maar ook bunnycookii maar ook iemand ANDERS!!
laatste bezoek: nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand anders: http://forum.fok.nl/user/profile/iemandanders .
Ja ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
daar hebben we wat aanquote:
Terecht, want op zich ben je wel een leuke user. Ik denk alleen dat je nog net iets te jong bent om ONZ te kunnen moddenquote:
maar wel geschikt flirt materiaal dus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Terecht, want op zich ben je wel een leuke user. Ik denk alleen dat je nog net iets te jong bent om ONZ te kunnen modden
Dankje Benny!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Terecht, want op zich ben je wel een leuke user. Ik denk alleen dat je nog net iets te jong bent om ONZ te kunnen modden
Van ONZIN ja...quote:
VBL kun je wel makkelijk modden hoor. Onzin is veel kutter om de modden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan liever een galant subforum vol welgemanierde heren zoals vbl ofzo
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:[/b]
[..]
maar wel geschikt flirt materiaal dus?_!
Het was dan ook meer een reactie op die postquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:18 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Dankje Benny!!
En ik heb nergens gezegd ONZ te willen modden, eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken.Ik heb zelf af en toe veel te veel zin om te baggeren en ik kan het veel te goed vinden met een paar van de grootste baggeraars hier.
Ik had gesolliciteerd voor R&P, maar daar ben ik gewoon te jong voor. Ik ben wel blij gesolliciteerd te hebben, interesse tonen enzo.
Mensen van 15 ( Lutte ) kan net zoveel levens ervaring hebben als iemand van 50quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
R&P is nou ook weer net zo'n forum waar je net iets meer (levens)ervaring voor nodig hebt
Goed puntquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef BunnyCookii het volgende:[/b]
[..]
Mensen van 15 ( Lutte ) kan net zoveel levens ervaring hebben als iemand van 50.
Tis maar net hoeveel je hebt mee gemaakt op dat gebied toch..
weet ik, ik pestte jequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:20 schreef Jojoortje het volgende:[/b]
[..]
Van ONZIN ja...
[..]
VBL kun je wel makkelijk modden hoor. Onzin is veel kutter om de modden.
Dit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef BunnyCookii het volgende:[/b]
[..]
Mensen van 15 ( Lutte ) kan net zoveel levens ervaring hebben als iemand van 50.
Jullie hebben allebei een punt, haha. Ik had het wel gekund denk ik, maar het zou zeker niet het beste voor R&P zijn geweest, dat is Daniel1976 gewoon.quote:
Ik zou R&P wel willen doen, alleen dan wacht ik nog even wanneer ik de tijd er ook voor hebquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Jullie hebben allebei een punt, haha. Ik had het wel gekund denk ik, maar het zou zeker niet het beste voor R&P zijn geweest, dat is Daniel1976 gewoon.
Ik zou FOK! nog steeds willen helpen door moderator te zijn, of op een andere manier natuurlijk, en dan wel in een serieuzer subforum. Maar dan meer PUB ofzo, met mensen van mijn leeftijd.
Ach, ik zie wel. Ik ben pas twee maanden user hè. Maar dromen mag altijd.
Heb nog even geduldquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Jullie hebben allebei een punt, haha. Ik had het wel gekund denk ik, maar het zou zeker niet het beste voor R&P zijn geweest, dat is Daniel1976 gewoon.
Ik zou FOK! nog steeds willen helpen door moderator te zijn, of op een andere manier natuurlijk, en dan wel in een serieuzer subforum. Maar dan meer PUB ofzo, met mensen van mijn leeftijd.
Ach, ik zie wel. Ik ben pas twee maanden user hè. Maar dromen mag altijd.
Inderdaad, ik ben voorlopig nog niet weg van FOK!. En ik ben ook best tevreden met de indruk die ik achterlaat want het is volgensmij wel een goede afspiegeling van hoe ik irl ben. En daar was het me in eerste instantie ook om te doen, mijn interesse en belangstelling in en voor FOK! tonen. Dat mijn sollicitatie nog zo enorm serieus werd genomen had ik alleen kunnen hopen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb nog even geduldVolgens mij heb je wel een goede indruk achtergelaten bij de crew en users. Dat is op zich al fijn toch?
Ik kom nooit in R&P, want ik heb daar verder weinig mee en weet dus ook niet hoe het er daar aan toe gaat, maar als ik jouw posts lees, dan weet ik vrijwel zeker dat jij ooit een blauw kleurtje krijgt
Vote Lutte for modquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef Ploertendoder het volgende:[/b]
[..]
Heb nog even geduldVolgens mij heb je wel een goede indruk achtergelaten bij de crew en users. Dat is op zich al fijn toch?
Ik kom nooit in R&P, want ik heb daar verder weinig mee en weet dus ook niet hoe het er daar aan toe gaat, maar als ik jouw posts lees, dan weet ik vrijwel zeker dat jij ooit een blauw kleurtje krijgt
Nou, BunnyCookii for mod is ook een fantastisch plan hoor! Hoop dat je er gauw de tijd voor hebt.quote:
Dat besef ik al te goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Inderdaad, ik ben voorlopig nog niet weg van FOK!. En ik ben ook best tevreden met de indruk die ik achterlaat want het is volgensmij wel een goede afspiegeling van hoe ik irl ben. En daar was het me in eerste instantie ook om te doen, mijn interesse en belangstelling in en voor FOK! tonen. Dat mijn sollicitatie nog zo enorm serieus werd genomen had ik alleen kunnen hopen!
En wie weet gebeurt het ooit, en het is me niet om het kleurtje te doen, dat weet je hè PD?
Mijn zegen heeft ze in ieder gevalquote:
En zin, ik vind baggeren op z'n tijd ook leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:[/b]
[..]
Nou, BunnyCookii for mod is ook een fantastisch plan hoor! Hoop dat je er gauw de tijd voor hebt.
Mocht je willenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie worden toch geen drie Paulen hè?
als ze al als pros op de straten zich in alle hoeken heeft laten nemen, dropout op school is geweest , drugsverslaafden kent , omgaat met criminelen en minstens een keer of vier is ontslagen, twee keer haar rijbewijs heeft verloren en diverse vriendinnen in de dood heeft verloren dan maakt ze evt. een kans op de 'moeilijkere' topics van R&P.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
* PeZu mes aangeeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
als ze al als pros op de straten zich in alle hoeken heeft laten nemen, dropout op school is geweest , drugsverslaafden kent , omgaat met criminelen en minstens een keer of vier is ontslagen, twee keer haar rijbewijs heeft verloren en diverse vriendinnen in de dood heeft verloren dan maakt ze evt. een kans op de 'moeilijkere' topics van R&P.
![]()
*jezus christ*
Zo erg hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef kitao het volgende:[/b]
[..]
als ze al als pros op de straten zich in alle hoeken heeft laten nemen, dropout op school is geweest , drugsverslaafden kent , omgaat met criminelen en minstens een keer of vier is ontslagen, twee keer haar rijbewijs heeft verloren en diverse vriendinnen in de dood heeft verloren dan maakt ze evt. een kans op de 'moeilijkere' topics van R&P.
![]()
*jezus christ*
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo erg hoeft ook weer niet
Maar gewoon wat levenservaring is wel handig als je daar wilt modden
Dit topic heeft geen enkele invloed, hoe vaak moet iemand dat nog zeggen? Dit is gewoon een compleet gesaboteerde poll van een user, of ze je nou serieus nemen of niet maakt niks uit, want ze hebben er niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het nog steeds best jammer dat ik niet echt serieus genomen word.
Volgende keer beter
Wat bedoel je met een nitwitgroentje die zich uit alle macht omhoog probeert te slijmen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.
Ik heb geen behoefte aan het advies van een nitwitgroentje die zich met alle macht omhoog probeert te slijmen.
Jaja, ik weet dat je achter de schermen me er netjes opzetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over... ik lul hier ook alleen maar mee
ssssssstttquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat je achter de schermen me er netjes opzet
nitwit betekent voor mij niets wetend en groentje is iemand die nog volwassen moet worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een nitwitgroentje die zich uit alle macht omhoog probeert te slijmen?
Jouw gezwam voegt ook weing toe hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef kitao het volgende:
[..]
nitwit betekent voor mij niets wetend en groentje is iemand die nog volwassen moet worden.
en onder slijmen versta ik datgene wat je hier schrijft.
Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing 2
Het ging dus toch over mij, gezellig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef kitao het volgende:
[..]
nitwit betekent voor mij niets wetend en groentje is iemand die nog volwassen moet worden.
ik bespeur enige jaloezie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef kitao het volgende:
[..]
je hoeft toch niet jaloers te zijn om geslijm op te merken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik bespeur enige jaloezie?
ik beweer ook niet perfect te zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Jouw gezwam voegt ook weing toe hoor.
Ik vond dat niet zozeer slijmen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, het kwam anders behoorlijk aanvallend overquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik beweer ook niet perfect te zijn.
maar ik geef tenminste wel mijn mening op een duidelijke niet mis te verstane manier.
(zonder gescheld)
Ik vond het anders niet slijmerig hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft toch niet jaloers te zijn om geslijm op te merken?
niet echt, ik ben trol, baggeraar, reller en soms ook niet geheel nuchter achter de pc.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik bespeur enige jaloezie?
ja ik ook niet echt maar iemands anders perceptie hangt geheel van die persoon af.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vond het anders niet slijmerig hoorNja.. het is maar hoe je het opvat natuurlijk
ja , ik weet , maar is soms nodig om iemand zn plaats te wijzen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ok, het kwam anders behoorlijk aanvallend over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij bent ook volop aan het oefenen merk ik ?megalomaniac
Nja daar kunnen wij als normale users weinig tegen doen uiteraard. De beslissing ligt bij de FA's, maar dat weet elke boerenlul nog wel. Maar wat Lutte betreft... ja dat ze misschien ietwat slijmerig over kan komen bij anderen kan ik me ergens nog wel bij indenken, maar hey.. ze is 15. Maar als je het inhoudelijk bekijkt, dan kan je ook zien dat ze weet waar ze over praat. Dat kan ik lang niet over elke 15-jarige zeggen. Ik zeg dit niet omdat ik het handje van Lutte vast wil houden, maar gewoon uit mijn eigen belevingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:15 schreef kitao het volgende:
[..]
niet echt, ik ben trol, baggeraar, reller en soms ook niet geheel nuchter achter de pc.
zou wel vreemd zijn als ik mod zou willen worden.
wat ik wel wens is dat er niet opnieuw een blik wordt opengetrokken met falende wannabees.
Preciesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet echt maar iemands anders perceptie hangt geheel van die persoon af.
impressies verschillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zozeer slijmen eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , ik weet , maar is soms nodig om iemand zn plaats te wijzen.Wat bedoel je precies??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij bent ook volop aan het oefenen merk ik ?
En waar ben je op uit?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |