Ja wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
Maar goed dat ik nog geen mod ben want anders..
Dit ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
Is stevenmac26 al genoemd? Dat lijkt me de meest geschikte kandidaat.
maar je hoeft toch niet alles te lezen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Er is niet direct iets moeilijks aan, maar er gaat heel veel tijd in zittenals je ineens moet in plaats van mag, dat scheelt gewoon.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
relax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
dictatuur ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef -SG- het volgende:
Laat de admins toch lekker beslissen joh.
Daar staat een ban op geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jij? Kent? mij? NIET!!
mja, sinds 1.5 jaar ofzo.quote:
Ken je nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
mja, sinds 1.5 jaar ofzo.
(heb wel naam gemaakt intussen)
Lijkt me inderdaad een goede keuze.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef TheKC het volgende:
Klopt, Mensen die mij niet kennen krijgen namelijk een ban.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Daar staat een ban op geloof ik.
edit; staat er een beetje raar ( Ik bedoel dus op jou niet kennen )
Ik dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef murp het volgende:
t moet wel weer een lekker wijf zijn hoor
Jij bent vast mod op lesbo ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef murp het volgende:
t moet wel weer een lekker wijf zijn hoor
Snaavelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Klopt, Mensen die mij niet kennen krijgen namelijk een ban.
dus leer mij maar kennen. maak bijvoorbeeld een naamtopic. dat is ook alweer lang geleden.
Ja want alle voetbalsupporters zijn hooligans? Nee echt. Jij moet mod wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op met voetbalsupporters.
huh?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:34 schreef Snaavel het volgende:
Kut murp, moest je weer op ''iemand anders'' drukken?
ik heb me niet kandidaat gesteld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want alle voetbalsupporters zijn hooligans? Nee echt. Jij moet mod worden. Lekker iedereen over een kam scheren.
zou wel een hoop leuke creatieve topics opleverenquote:
nog maar eens een stempoging wagen dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef PeZu het volgende:
zou wel een hoop leuke creatieve topics opleveren
ja ik heb die poll ook niet gemaakt want dan stonden paul en porsche er absoluut niet tussenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:50 schreef kitao het volgende:
[..]
nog maar eens een stempoging wagen dan.
ze staat er niet eens bij Pezu.
Jij wel, maar die link gaat verdraaid slecht hier op deze lap.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
ja ik heb die poll ook niet gemaakt want dan stonden paul en porsche er absoluut niet tussen
Ja je zou maar Mod zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Dat je mod wil worden oke... Maar mod van Onzin?
ja dan liever een galant subforum vol welgemanierde heren zoals vbl ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
Haha, ik heb fans gekregen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef CartWOman het volgende:
Lutte staat er niet bij.Lutte dus.
ja ik heb ook wel al 4 fansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij wel, maar die link gaat verdraaid slecht hier op deze lap.
Iemand anders: http://forum.fok.nl/user/profile/iemandanders .quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef Snaavel het volgende:
Nee, en de knop iemand anders ook niet. wat een kut knop is dat.
als die dadelijk gaat winnen dan klopt heel de poll niet. want WIE IS IEMAND ANDERS!!
dan moet daar weer over gestemd worden. Iemand anders wint altijd. dit omdat iemand anders lutte kan zijn, maar ook bunnycookii maar ook iemand ANDERS!!
laatste bezoek: nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand anders: http://forum.fok.nl/user/profile/iemandanders .
Ja ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
daar hebben we wat aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |