quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan je die terugkijken? Ik kan niet kijken.
quote:Oh bedankt, dan heb ik dat vast over het hoofd gezien.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TVSC
De OP
Staat in de OP van de vorige TVchat
Je moet een account op de wiki hebben en daar ingelogd zijn voordat je kan bewerken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef Doler12 het volgende:[/b]
Waarom kan ik trouwens mijn UI niet plaatsen in de Wiki?
hoe kom je aan zo'n account? of moet dat een speciaal iemand doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je moet een account op de wiki hebben en daar ingelogd zijn voordat je kan bewerken.
Leuke middag gehad verder. Lekker gevlagd bij m'n broertje
Mét Alberto deze keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef Hyundai het volgende:
Misschien een nieuwe OP die mooi past bij de nieuwe layout, New Decade
Jij mag in de OPquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
mooi![]()
wanneer mag je UI eigenlijk in de OP?
issie nu echt dood? de hele dag al berichten dat ie overleden is, die worden weer van teletekst gehaald enzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik hoor net dat Harry Mulisch is overleden!
Alweer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik hoor net dat Harry Mulisch is overleden!
die man is al zo vaak dood verklaard. echt een schandequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef Hyundai het volgende:
Geen idee, ik zocht naar een presentator van de publieke omroep en toen stond dat er
Is leuk ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om Ik Hou Van Holland![]()
Nog niet klaar met de nieuwe layout?quote:
Hij staat niet vermeld bij sbs6gemist.nl terwijl UiN dat wel is.. hmmquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nogsteeds geen antwoord, kan je Peter nou terugkijken of niet.
we kunnen ook ons zelf "southparken"quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:43 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een idee voor de verjaardag van Alberto? is makkelijker te vervoeren dan een taart
Moeten we wel een nieuwe paint oid maken
edit: we kunnen ook een eigen verjaardagskalender makenEn op iedere maand een vaste TV SC'er
Of een SBS6 verjaardagskalender
![]()
Ja ik snap er niks van want volgens mij kon dat wel, maar mss hebben ze nu de oude seizoenen weggehaald voor de nieuwe.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij staat niet vermeld bij sbs6gemist.nl terwijl UiN dat wel is.. hmm
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:41 schreef roos85 het volgende:
als het goed is wordt vandaag het tweede tentamencijfer bekend gemaakt, duimen jullie mee?
ik word gek als ik 2 hers moet doen
Nu is hij echt doodquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
die man is al zo vaak dood verklaard. echt een schande
waar is Pepijn, en van mij hoeft Oh Oh Cerso er niet bijquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:24 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie
Nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:24 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie
ook gezellig!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben er vanavond niet bij, heb een bruiloft
Wat leuk veel zal je toch niet missen met Peterquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben er vanavond niet bij, heb een bruiloft
De kans dat jij een keer sex hebt met Obama is groter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef Maraca het volgende:
Zit nu op mijn Windows ME computerHoe groot is de kans dat ding ding Bluetooth ondersteund?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De kans dat jij een keer sex hebt met Obama is groter.
Internetten in de woonkamer.quote:
Mss zijn er wel drivers voor ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Internetten in de woonkamer.Maar mijn draadloze toetsenbord is bluetooth.
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:16 schreef Hyundai het volgende:
Jongens, ik ben er niet bij vanavond. Ik moet leren.
Gebruiken jullie wel de nieuwe OP?
Heb je de wiki al aangepast of moet dat nog gebeuren?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:16 schreef Hyundai het volgende:
Jongens, ik ben er niet bij vanavond. Ik moet leren.
Gebruiken jullie wel de nieuwe OP?
Heb je zo slakken laptop dat hij geeneens windows xp aankan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Internetten in de woonkamer.Maar mijn draadloze toetsenbord is bluetooth.
Mijn laptop draait Windows 7. Mijn computerkast draait Windows ME.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb je zo slakken laptop dat hij geeneens windows xp aankan?
Ik ga ook lerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Hyundai het volgende:
Ligt het nou aan mij of komt hier vanavond geen ene hond
Die computer is 10 jaar oudquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn laptop draait Windows 7. Mijn computerkast draait Windows ME.
Ik zeg doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:24 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie
Jazekerquote:
Hoezo niet, Beth Hollowayquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Hyundai het volgende:
Ligt het nou aan mij of komt hier vanavond geen ene hond
Een 10 jaar oude brakke computer gebruiken als backup voor een stabiele, nieuwe laptopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
JazekerWeet nog goed dat we hem kregen.. was zo blij als een kind
![]()
Nu is het mijn back-up computer voor als mijn laptop ooit kapot gaat
Toen mijn moederbord vervangen moest worden was ik wel blij met dat dingquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Een 10 jaar oude brakke computer gebruiken als backup voor een stabiele, nieuwe laptop![]()
Je hebt zeker een Medion of zoquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen mijn moederbord vervangen moest worden was ik wel blij met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |