quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:Oh zo meteen even langs het cb, prikje halen. Zielig! Maar dan slaapt ze wel lekker vandaag. Of ben ik nu heel gemeen?
muts

mijn kind is apart..hij was een beejte aan t mopperen in bed, dus ik denk even gauw douchen (want he tis al half 12) en dan doe ik hem in bad.
Tijdens t afdrogen was ie nog steeds aan t mopperen. Dus ik badje vol laten lopen. Ga ik naar boven om m te halen, ligt ie gewoon weer te slapen...dus nu is t badje vol water voor jan met de korte achternaam

Oh en hij poept op tijd...eerst was t half 11 en nu half 10..best bijzonder zo'n stipte stoelgang

Ik vind t trouwens ook zo bijzonder om te zien hoe zijn ontwikkeling in motoriek met stappen vordert.. Eerst moest k zn rammelaar aangeven en nu pakt ie t gewoon zelf. Hij pakt ook andere speeltjes die in de box liggen zelf. Hij vermaakt zich zelfs zonder mobiel. Maar die vind ie wel helemaal leuk

Oh en hij rolt nu dus echt wel van buik naar rug (deed ie al wel, maar wist nooit of t toeval was of niet). Zelfs zn vader heeft t gezien nu haha. Legde m laatst op de grond (even kijken of ie ging kruipen

) en hij draaide zich zo op zn rug. Moest zn hoofd wel even opvangen, is anders zo'n klap op t laminaat

Ik heb zo'n leuke baby