abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 10:19:44 #251
258612 nytar
boys boys boys
pi_88317683
flauw he dat ze zo lekker slapen in zo'n groot bed! Ik heb Jonas na zn voeding om 8 uur laten liggen om zelf even lekker te douchen en te gaan eten en hij tukt nu nog! En ik had nog wel om 10 uur afgesproken bij een vriendin...Ik hoop maar dat ie snel wakker wordt, de lucht is al niet meer te harden in mn slaapkamer. Er zit me een verrassing in die luier!

Enne tv kijken. Check. Precies zoals Nathan :)
pi_88317864
haha, beetje ruimte is wel fijn toch
gekke Leia O+

de mijne is ook wakker, altijd als k typ dat ie nog slaapt wordt ie wakker :)
en k heb een hanekammetje bij m gemaakt :D
pi_88318045
Pics or it didn't happen :{w

Succes met je verrassing zo Nytar ;)
pi_88318072

Even een plaatje van onze dochter Jasmijn :)
pi_88318108
ahh wat een schatje.. Mooi hoor, Jasmijn.. O+
pi_88318483
Wat een mooie meid Jasmijn.
En grappige foto pessie!!!
Wanneer zijn al die regeldaagjes eigenlijk? Weet iemand een leuke site erover?

Mex heeft baby-acne, al 2 weken en best wel erg, nu zit het ook op zijn borst. ik weet dat het vanzelf over gaat, maar het ziet er zo geďrriteerd uit.
pi_88318492
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
Pics or it didn't happen :{w

Succes met je verrassing zo Nytar ;)
u roept, wij draaien :P

en een close-up :P

Jasmijn O+
  donderdag 4 november 2010 @ 11:08:18 #258
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88319080
:D
Neve heeft best veel haar en haar hanekam is al 3 weken niet naar beneden te krijgen. Ik hoop dat het zo blijft, tot haar 18e. :P
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88319434
:D geweldig!!!

Jasmijn, wat ben jij een popje O+

Geen idee precies Troeta qua regeldagen, geloof rond de 10 dagen, 3 maanden... wij hebben hem nu pas voor het eerst ;) qua sprongen kan je je aanmelden op oeiikgroei.nl dan krijg je een sprongetjes ( :') ) alert in je mail!

Die van mij heeft best haar, maar het is echt zo blond dat het net is alsof ze kaal is :D
pi_88319519
Oh ja, de dame begint echt mega te kletsen, de rrrrrrrrrrr en kkkgggggggrroeeeeee's (en gegil :X ) vliegen je om de oren! En ze schatert bij-na! Duurt echt niet heel lang meer O+
  donderdag 4 november 2010 @ 11:25:05 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88319603
Even mijn manneke's haren showen:

Hm, de bos is groter dan zichtbaar op de foto.

Troeta wat sneu van die baby-acne, heeft Mex er last van?

Wat een schattig meisje is Jasmijn!

Regeldagen: 10 dagen, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden, 9 maanden.

Ik heb Nathan om 10.45 uit zn bed gehaald, en nu ligt hij er alweer in :? . Nou ja, zal wel moe zijn. Hij draaide richting zn zij dus heb hem nu op zn zij liggen. Ben benieuwd hoe lang hij slaapt. Wil hem eigenlijk wel om 12 uur voeden.
pi_88319695
ooooh hier greep de dame nog niet echt dingen vast, en ze ligt nu in de box te gymmen :P en ik loop langs, heeft ze haar rammelboekje die vlakbij lag ineens in haar hand :o ze is dus echt gewoon met sprongetjes bezig!! O+

Mooie man Pessie! :Y van Leia heb ik eergisteren foto's in het fototopic geplaatst, waaronder deze:

Onderkin rules O+
  donderdag 4 november 2010 @ 11:33:28 #263
259886 pessie
pi_88319886
Orea, jij hebt echt een spekkie!!!
pi_88320150
hihi, wat een geweldige foto's!!!

O, zijn regeldagen en sprongetjes wat anders? Ik ben ook lekker bij,haha
Dat regeldagje met 10 dagen heb ik niks van gemerkt eigenlijk, dus dat is mooi.

Weet niet zeker of hij er last van heeft van zijn puistjes, wrijft wel heel erg in zijn gezichtje als hij krampjes heeft of honger, maar of dat nou toeval is of niet?

O, trouwens, ik wil niet offtopic gaan in het geboortekaartjestopic, maar ik heb dus geen geboorteakte gehad. Is dit normaal? Of moet je er voor betalen?
Ik heb wel die erkenning van een ongeboren vrucht en een simpel blaadje dat hij aangegeven is, maar niks officieel.
pi_88320311
Sprongen zijn, als ik het goed heb, de stappen die ze maken. Als ze een sprong door zijn kunnen ze ineens meer :) Regeldagen is als ze zorgen voor meer voeding, weet niet zeker of dat nou alleen bij bv kindjes is. Dan gaan ze plakken en willen ze meer drinken en zorgen zo dat ze meer melk krijgen :)

Ik kreeg net bij het vliegtuigje doen een klodder kwijl in mijn gezicht :') lekker :P
  donderdag 4 november 2010 @ 11:54:31 #266
259886 pessie
pi_88320615
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef Troeta het volgende:
O, trouwens, ik wil niet offtopic gaan in het geboortekaartjestopic, maar ik heb dus geen geboorteakte gehad. Is dit normaal? Of moet je er voor betalen?
Ik heb wel die erkenning van een ongeboren vrucht en een simpel blaadje dat hij aangegeven is, maar niks officieel.
Simpel blaadje met ballonnetjes en niet-uitgelijnde tekst? Check. Geboorteakte weet ik niet wat dat is, wel kun je een uittreksel uit het GBA aanvragen, kost meen ik iets van een tientje. Heb je het nodig? Anders even navragen bij het gemeentehuis. Wij hebben Nathan in het trouwboekje staan, maar misschien werkt die erkenning hetzelfde?
  donderdag 4 november 2010 @ 11:55:36 #267
259886 pessie
pi_88320657
Denk niet dat fles-baby's regeldagen hebben eigenlijk, maar heb geen ervaring. Lies is aan het werk zeker? Anders haar even vragen. Verder nog moeders die vanaf het begin volledig flesvoeding geven?
  donderdag 4 november 2010 @ 12:05:06 #268
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88320995
Hier heb ik de 10 dagen heel goed gemerkt. Volgens mij is er ook een regeldag bij 3 weken? Dat was gisteren en daar heb ik weinig van gezien.

Geweldig toch, die bekken? Neve is echt een plaatje (vind ik dan), maar als je net stopt met drinken is het inderdaad één grote onderkin, net zo'n laaf uit de Efteling! :')
Ze kan ook heeeel scheel kijken! Orea, die muts is prachtig!

Nou, deze is wel lief:
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88321291
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Hik het volgende:
Hier heb ik de 10 dagen heel goed gemerkt. Volgens mij is er ook een regeldag bij 3 weken? Dat was gisteren en daar heb ik weinig van gezien.

Geweldig toch, die bekken? Neve is echt een plaatje (vind ik dan), maar als je net stopt met drinken is het inderdaad één grote onderkin, net zo'n laaf uit de Efteling! :')
Ze kan ook heeeel scheel kijken! Orea, die muts is prachtig!

Nou, deze is wel lief:
[ afbeelding ]
scheel kijken kan Ilse ook:

*poef* nu is het weg
pi_88321308
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Simpel blaadje met ballonnetjes en niet-uitgelijnde tekst? Check. Geboorteakte weet ik niet wat dat is, wel kun je een uittreksel uit het GBA aanvragen, kost meen ik iets van een tientje. Heb je het nodig? Anders even navragen bij het gemeentehuis. Wij hebben Nathan in het trouwboekje staan, maar misschien werkt die erkenning hetzelfde?
Niet eens ballonnetjes!!! maar het is een blaadje met zijn sofinummer erop.
Wij zijn niet getrouwd, dus daar staat het ook niet in en die erkenning van een ongeboren vrucht, tja, is geen bewijs dat hij geboren is en leeft toch?

Ik heb hem volgens mij niet echt nodig, alleen voor een kado-doos bij c1000 :P
maar de kraamverzorgster vond het ook gek dat ik geen geboorte akte had en denk er nu pas weer aan.
pi_88321534
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Troeta het volgende:

[..]

Wij zijn niet getrouwd, dus daar staat het ook niet in en die erkenning van een ongeboren vrucht, tja, is geen bewijs dat hij geboren is en leeft toch?

maar de kraamverzorgster vond het ook gek dat ik geen geboorte akte had en denk er nu pas weer aan.
die kado doos bij de c1000 hadden ze hier alleen een geboorte kaartje nodig..

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef pessie het volgende:

KJ: heeft je moeder een reden waarom ze vind dat je beter geen borstvoeding kan geven? Vind het namelijk een beetje vreemde reactie. Mijn moeder heeft mij geen borstvoeding gegeven en staat te juichen over het feit dat ik Nathan wel zelf voed, en dat al ruim 3 maanden *O* .
En wat betreft dat in slaap vallen. Tsja, gewoon doen wat je hart je ingeeft.

Mijn moeder vindt het allemaal maar gedoe. Ze heeft zelf nooit bv gegeven en roept al vanaf het begin af aan dat als het niet lukt dat ik dan echt moet stoppen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo instond, maar nu het eenmaal loopt vind ik het zoiets moois. Dat mijn meisje zo groeit op mijn voeding.

Ze was vanmorgen weer wat onrustig. Ze slaapt wel (ingebakerd) maar maakt aardig wat geluid. Hierdoor doe ik zelf ook geen oog dicht. Misschien als ze komende ochtend weer zo slaapt dat ik haar dan in de wagenbak op dr eigen kamertje neerleg. Ik hoor haar dan nog wel als ze huilt, maar de slaapgeluidjes hoor ik dan niet. Dan slaap ik zelf misschien ook nog wel wat.
Ze ging trouwens net wakker het bed in, en slaapt al vanaf 10.30!
*poef* nu is het weg
  donderdag 4 november 2010 @ 12:45:47 #272
258612 nytar
boys boys boys
pi_88322481
mooie Jasmijn! O+

Ik had de foto's van Leia al gezien, maar wat zijn die gaaf!

Ik heb geen verrassing gekregen, die knul kreeg het gewoon voor elkaar om mn slaapkamer vol te gassen met alleen maar scheetjes! Ongelooflijk!
pi_88322877
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Troeta het volgende:

[..]

volgens mij moet je die zelf aanvragen om t gezag aan te vragen, dacht ik hoor.
R heeft dat allemaal geregeld in de kraamweek
  donderdag 4 november 2010 @ 13:02:12 #274
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88323139
:D LOL
Ik heb net even gekeken hoe het aanvragen van een paspoort voor Neve in z'n werk gaat. Nu moet ze ook op de foto daarvoor natuurlijk en die foto's moeten sinds een poosje aan allemaal eisen voldoen. Ik even checken op die site en daar staat dat voor kinderen hetzelfde geldt als voor volwassenen (ze mogen dus geen pet op :P ), met uitzondering van het volgende:

quote:
Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van:
- categorie 5 HOUDING de elementen ogen op een horizontale lijn, hoofd gekanteld en schouders recht;
- categorie 6 UITDRUKKING de elementen neutrale blik, recht in de camera kijken en mond gesloten.
Hihi... ik zie het echt helemaal voor me: dat je voor zo'n foto moet proberen om je kind rechtop, met zijn mond dicht op de foto moet krijgen... met een neutrale blik! :D
D'r staan ook hele mooie vorbeeldfoto's bij:
http://www.utrecht.nl/images/Burgerzaken/pdf/fotomatrix.pdf
  donderdag 4 november 2010 @ 13:03:31 #275
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88323191
Wat raar, ik heb wel een geboorte acte. Die had ik ook nodig voor het aanvragen van gezag voor meneer Hik (wij zijn niet getrouwd).

Ik kan trouwens nog helemaal blij worden als ik officiële post krijg voor haar. We kregen een pasje van de verzekering op haar naam... daar hebben we allebei even naar gekeken. Voelde ineens nog echter! :)
  donderdag 4 november 2010 @ 13:06:28 #276
259886 pessie
pi_88323302
Hik, ik heb Nathan toen hij 6 weken oud was meegenomen naar de fotograaf voor pasfoto's voor zn ID-kaart. Mijn fotograaf heeft mij ingepakt in witte doeken zodat Nathan bij mij op schoot op de foto kon. Zal even spitten naar het resultaat.
pi_88323304
Las ik nou iets over tv kijken? Da's voor watjes hoor! PS-en is de bom 8-)

Leuk al die foto's. Ik moet ook echt weer eens vaker in het fototopic kijken O+
  donderdag 4 november 2010 @ 13:12:02 #278
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88323511
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef pessie het volgende:
Hik, ik heb Nathan toen hij 6 weken oud was meegenomen naar de fotograaf voor pasfoto's voor zn ID-kaart. Mijn fotograaf heeft mij ingepakt in witte doeken zodat Nathan bij mij op schoot op de foto kon. Zal even spitten naar het resultaat.
Wat slim!
Een collega van mij moest een soort handpoppenact uitvoeren met haar zoontje, met haar hand aan de achterkant door zijn shirt. :')
Andere collega van mij kreeg het echt niet voor elkaar met zijn dochter. Die heeft gewoon een oude pasfoto van zijn net iets oudere zoontje ingeleverd. Ging ook. :P
pi_88323517
Rosanne leest al *lol*

pi_88323892
Die van mij was al aan het psp-en toen ze net 1,5 week oud was O-)

jemig wat was ze klein!! O+

En pasfoto voor haar id kaart (ze maken gewoon een foto en knippen koppie daar uit.. had het zelf gekund! Hier moest ze op mijn been en mijn hand moest in haar jurk/shirt om haar rug en nekkie te ondersteunen):

(de fotograaf stond als een debiel heel hyper LEIA LEIA LEIA te roepen met een pratende ernie :') zo van KIJK DAN KIJK DAN! Kind was net paar weken oud :') die begreep nog niet zoveel :'))
pi_88324257
Wat een intelligente kinderen hier allemaal, Anne leest nog niet, speelt nog niet op de spelcomputer en kijkt ook nog geen tv. Moet ik me al zorgen gaan maken? ;)

Vanmorgen op het CB geweest en Anne was voldoende gegroeid! Ook vond de arts dat ze een stuk "helderder" was dan tweeënhalve week geleden, dus ze is helemaal goedgekeurd. Over anderhalve week moeten we weer terugkomen, dan krijgt ze ook haar eerste prikjes :{

En de statistieken:

donderdag 4 november 2010 @ 13:37:37 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88324400
Orea! :D hilarisch!
pi_88324728
Ze viel steeds in slaap bij de fotograaf ;) (ze dacht ook doe mijn ogen dicht dan is die vent wel weg :'))

Het is net alsof ik momenteel een kind met hondsdolheid heb overigens! Ze ligt in de wipstoel naar buiten te kijken (leuk vallende blaadjes enzo :? ) en kwijlt er nogal bij, met belletjes :') ziet er heel grappig uit!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:56:36 #284
259886 pessie
pi_88325017
Fannetje mooi stijgend lijntje!

Heb em even opnieuw ingescand:

donderdag 4 november 2010 @ 13:57:52 #285
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88325066
Rechte schouders, neutrale blik... Check! :)
  donderdag 4 november 2010 @ 14:02:28 #286
259886 pessie
pi_88325235
Moet er dan zeker niet bij vertellen dat et optisch bedrog is? Hij hing letterlijk op mijn schoot tegen mn buik aan verveeld te kijken naar de fotograaf die met een of ander belletjes speeltje zn aandacht probeerde te trekken... Mislukt trouwens...
  donderdag 4 november 2010 @ 14:04:20 #287
259886 pessie
pi_88325294
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Hik het volgende:

[..]

Wat slim!
Een collega van mij moest een soort handpoppenact uitvoeren met haar zoontje, met haar hand aan de achterkant door zijn shirt. :')
Andere collega van mij kreeg het echt niet voor elkaar met zijn dochter. Die heeft gewoon een oude pasfoto van zijn net iets oudere zoontje ingeleverd. Ging ook. :P
Begreep dit nu pas :o . Het is ook redelijk belachelijk waar een baby al aan moet voldoen... Gelukkig wilden ze zn vingerafdrukken nog niet hebben!
  donderdag 4 november 2010 @ 14:40:07 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88326499
Foto's *O*

Wat hebben we toch een mooi nageslacht op de wereld gezet met z'n allen O+

Die kuif Son :D

Leia O+ Heerlijk bolleke aan het worden zo.

Pessie, Nathan begint ook al flink wijs uit z'n ogen te kijken zeg :Y

Neve, wat een heerlijke bolle wangen al O+

Whehehe, scheelkijkende Ilse, hangt ze wel een beetje lekker zo :P

Oh CP, wat een mooie ogen heeft ie :o

Jasmijn mooi meisje!

Rosanne, net echt zo :D

edit; Zal ik ook effe showen...

[ Bericht 38% gewijzigd door flugeltje op 04-11-2010 14:51:21 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 4 november 2010 @ 15:58:20 #289
259886 pessie
pi_88329419
Fluugs wat is Willem een lekker bolleke!!! *O*

Mijn ouders zijn er! *O*
pi_88331113
Oooh Willem O+ Hij heeft echt een heel karakteristiek gezicht! Kan het niet goed uitleggen, maar prachtig! En dat haar O+
pi_88332525
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef Hik het volgende:
Wat raar, ik heb wel een geboorte acte. Die had ik ook nodig voor het aanvragen van gezag voor meneer Hik (wij zijn niet getrouwd).

Ik kan trouwens nog helemaal blij worden als ik officiële post krijg voor haar. We kregen een pasje van de verzekering op haar naam... daar hebben we allebei even naar gekeken. Voelde ineens nog echter! :)
Kreeg je die bij het aangeven Hik? De geboorteakte?
En nu je het zegt...wij moeten ook nog gezag aanvragen, dus ik heb hem nog echt nodig ook!

Leuk he die post! Mijn vriend had het eerst niet door, die zei, huh M.T......???

Is een ID-kaart verplicht voor baby's??
pi_88332604
orea, ze is zeker klein op die foto zeg! Echt een poppetje!
  donderdag 4 november 2010 @ 17:27:27 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88332919
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef Orea het volgende:
Oooh Willem O+ Hij heeft echt een heel karakteristiek gezicht! Kan het niet goed uitleggen, maar prachtig! En dat haar O+
Het is het haar wat hem karakteristiek en 'ouder' maakt :P

Aangestoken door jou ben ik ook effe de pasgeboren foto's gaan kijken en idd zeg, wat klein allemaal nog O+ Moet je nagaan hoe hard ze groeien... Dat mupke van jou lijkt wel 2 keer zo lang geworden :D
pi_88333266
Ja, gek genoeg kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat ze zó klein was :o maar ze is dan inderdaad ook wel explosief gegroeid (3675 bij geboorte, en inmiddels zéker 3 kilo erbij :D)

En Flugel, niet alleen zijn haar.. Ook de vorm van zijn gezicht, juist daardoor vind ik. Dat haar vind ik gewoon tof (en stiekem ben ik jaloers :P ik wilde altijd een baby met haar. Verdomd, mijn baby heeft haar maar tis zó licht dat ze gewoon praktisch kaal lijkt :D)
  donderdag 4 november 2010 @ 18:17:50 #295
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88334712
Troeta, ja gehad op het gemeentehuis bij de aangifte. En je zou hem echt wel herkennen denk ik, want het ziet er behoorlijk officieel uit!

Wij konden alles opsturen naar de Rechtbank trouwens: de geboorteacte (sturen ze terug), twee keer een uittreksel uit het geboorteregister (van mij en meneer Hik) en kopieën van onze paspoorten, de erkenning en een ingevuld formulier dat je hebt meegekregen toen je de erkenning regelde (als je dat tijdens je zwangerschap al hebt gedaan).
Pfff... Je zou er bijna voor gaan trouwen! ;)
pi_88337105
Zo Stan heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad was er best wel rustig onder. Hij is nu wel een beetje zielig slaapt veel en wil veel aandacht als hij wakker is. Hij begint nu ook te spelen en was net in de box heerlijk aan het grijpen naar een knuffel kubus :)

Hij is vandaag ook gewogen en was in 8 dagen 410! gram aangekomen zat bij geboorte ver onder de 1e curve die ze op het CB gebruiken maar zit inmiddels boven de 2e lijn.
live your fears, fear your live
pi_88339739
Nou idd Hik, wat een gedoe. Bedankt voor je informatie, ik ga het van de week even navragen op het stadsdeelkantoor. Je zal er hier wel weer voor moeten betalen..

Ahh, dat geprik ook, heeft ie ook geen verhoging refro?? Zit er iig weer op.
pi_88339775
Zo daar ben ik weer...ik heb overdag amper de tijd om op de computer te kunnen. Dr paps is nu bij dr beneden en ik hoor haar al de hele tijd huilen...zo sneu.
Orea, fijn dat je zo snel bij de osteopaat terecht kan, laat je nog even weten of het geholpen heeft? Ik hoop dat ze snel van die akelige krampjes af is. We kunnen volgende week terecht, dus nog ff volhouden. Ik woon in twente, dat ligt niet echt in de buurt van Almere. Ook heb ik van diverse mensen goeie dingen gehoord over deze man, dus daar wil ik graag naartoe.

Leuke foto's!
  donderdag 4 november 2010 @ 21:11:15 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88341711
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Orea het volgende:
Ja, gek genoeg kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat ze zó klein was :o maar ze is dan inderdaad ook wel explosief gegroeid (3675 bij geboorte, en inmiddels zéker 3 kilo erbij :D)

En Flugel, niet alleen zijn haar.. Ook de vorm van zijn gezicht, juist daardoor vind ik. Dat haar vind ik gewoon tof (en stiekem ben ik jaloers :P ik wilde altijd een baby met haar. Verdomd, mijn baby heeft haar maar tis zó licht dat ze gewoon praktisch kaal lijkt :D)
Ik heb het zelfs al een beetje bij moeten knippen omdat het echt té lang was om nog leuk te zitten :')

Enne binnen no-time kun je je vlechtkunsten uittesten, wedden!!
pi_88348209
dat haar van willem, wow
is mijn kale knikker niks bij. nja hijs niet echt kaal ofzo, maar heeft niet heel veel haar en tis licht.

oh ja vandaag de foto's opgehaald die k paar weken geleden heb laten maken... :X veel te veel geld hehe. leuk ook voor de opa's en oma's ;)
ze waren allemaal zo schattig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')