u roept, wij draaienquote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
Pics or it didn't happen![]()
Succes met je verrassing zo Nytar
Simpel blaadje met ballonnetjes en niet-uitgelijnde tekst? Check. Geboorteakte weet ik niet wat dat is, wel kun je een uittreksel uit het GBA aanvragen, kost meen ik iets van een tientje. Heb je het nodig? Anders even navragen bij het gemeentehuis. Wij hebben Nathan in het trouwboekje staan, maar misschien werkt die erkenning hetzelfde?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef Troeta het volgende:
O, trouwens, ik wil niet offtopic gaan in het geboortekaartjestopic, maar ik heb dus geen geboorteakte gehad. Is dit normaal? Of moet je er voor betalen?
Ik heb wel die erkenning van een ongeboren vrucht en een simpel blaadje dat hij aangegeven is, maar niks officieel.
scheel kijken kan Ilse ook:quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Hik het volgende:
Hier heb ik de 10 dagen heel goed gemerkt. Volgens mij is er ook een regeldag bij 3 weken? Dat was gisteren en daar heb ik weinig van gezien.
Geweldig toch, die bekken? Neve is echt een plaatje (vind ik dan), maar als je net stopt met drinken is het inderdaad één grote onderkin, net zo'n laaf uit de Efteling!![]()
Ze kan ook heeeel scheel kijken! Orea, die muts is prachtig!
Nou, deze is wel lief:
[ afbeelding ]
Niet eens ballonnetjes!!! maar het is een blaadje met zijn sofinummer erop.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Simpel blaadje met ballonnetjes en niet-uitgelijnde tekst? Check. Geboorteakte weet ik niet wat dat is, wel kun je een uittreksel uit het GBA aanvragen, kost meen ik iets van een tientje. Heb je het nodig? Anders even navragen bij het gemeentehuis. Wij hebben Nathan in het trouwboekje staan, maar misschien werkt die erkenning hetzelfde?
die kado doos bij de c1000 hadden ze hier alleen een geboorte kaartje nodig..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Troeta het volgende:
[..]
Niet eens ballonnetjes!!! maar het is een blaadje met zijn sofinummer erop.
Wij zijn niet getrouwd, dus daar staat het ook niet in en die erkenning van een ongeboren vrucht, tja, is geen bewijs dat hij geboren is en leeft toch?
Ik heb hem volgens mij niet echt nodig, alleen voor een kado-doos bij c1000![]()
maar de kraamverzorgster vond het ook gek dat ik geen geboorte akte had en denk er nu pas weer aan.
Mijn moeder vindt het allemaal maar gedoe. Ze heeft zelf nooit bv gegeven en roept al vanaf het begin af aan dat als het niet lukt dat ik dan echt moet stoppen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo instond, maar nu het eenmaal loopt vind ik het zoiets moois. Dat mijn meisje zo groeit op mijn voeding.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
KJ: heeft je moeder een reden waarom ze vind dat je beter geen borstvoeding kan geven? Vind het namelijk een beetje vreemde reactie. Mijn moeder heeft mij geen borstvoeding gegeven en staat te juichen over het feit dat ik Nathan wel zelf voed, en dat al ruim 3 maanden.
En wat betreft dat in slaap vallen. Tsja, gewoon doen wat je hart je ingeeft.
volgens mij moet je die zelf aanvragen om t gezag aan te vragen, dacht ik hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Troeta het volgende:
[..]
Niet eens ballonnetjes!!! maar het is een blaadje met zijn sofinummer erop.
Wij zijn niet getrouwd, dus daar staat het ook niet in en die erkenning van een ongeboren vrucht, tja, is geen bewijs dat hij geboren is en leeft toch?
Ik heb hem volgens mij niet echt nodig, alleen voor een kado-doos bij c1000![]()
maar de kraamverzorgster vond het ook gek dat ik geen geboorte akte had en denk er nu pas weer aan.
Hihi... ik zie het echt helemaal voor me: dat je voor zo'n foto moet proberen om je kind rechtop, met zijn mond dicht op de foto moet krijgen... met een neutrale blik!quote:Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van:
- categorie 5 HOUDING de elementen ogen op een horizontale lijn, hoofd gekanteld en schouders recht;
- categorie 6 UITDRUKKING de elementen neutrale blik, recht in de camera kijken en mond gesloten.
Wat slim!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef pessie het volgende:
Hik, ik heb Nathan toen hij 6 weken oud was meegenomen naar de fotograaf voor pasfoto's voor zn ID-kaart. Mijn fotograaf heeft mij ingepakt in witte doeken zodat Nathan bij mij op schoot op de foto kon. Zal even spitten naar het resultaat.
Begreep dit nu pasquote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Hik het volgende:
[..]
Wat slim!
Een collega van mij moest een soort handpoppenact uitvoeren met haar zoontje, met haar hand aan de achterkant door zijn shirt.![]()
Andere collega van mij kreeg het echt niet voor elkaar met zijn dochter. Die heeft gewoon een oude pasfoto van zijn net iets oudere zoontje ingeleverd. Ging ook.
Kreeg je die bij het aangeven Hik? De geboorteakte?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef Hik het volgende:
Wat raar, ik heb wel een geboorte acte. Die had ik ook nodig voor het aanvragen van gezag voor meneer Hik (wij zijn niet getrouwd).
Ik kan trouwens nog helemaal blij worden als ik officiële post krijg voor haar. We kregen een pasje van de verzekering op haar naam... daar hebben we allebei even naar gekeken. Voelde ineens nog echter!
Het is het haar wat hem karakteristiek en 'ouder' maaktquote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef Orea het volgende:
Oooh WillemHij heeft echt een heel karakteristiek gezicht! Kan het niet goed uitleggen, maar prachtig! En dat haar
Ik heb het zelfs al een beetje bij moeten knippen omdat het echt té lang was om nog leuk te zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Orea het volgende:
Ja, gek genoeg kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat ze zó klein wasmaar ze is dan inderdaad ook wel explosief gegroeid (3675 bij geboorte, en inmiddels zéker 3 kilo erbij
)
En Flugel, niet alleen zijn haar.. Ook de vorm van zijn gezicht, juist daardoor vind ik. Dat haar vind ik gewoon tof (en stiekem ben ik jaloersik wilde altijd een baby met haar. Verdomd, mijn baby heeft haar maar tis zó licht dat ze gewoon praktisch kaal lijkt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |