Wat slim!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef pessie het volgende:
Hik, ik heb Nathan toen hij 6 weken oud was meegenomen naar de fotograaf voor pasfoto's voor zn ID-kaart. Mijn fotograaf heeft mij ingepakt in witte doeken zodat Nathan bij mij op schoot op de foto kon. Zal even spitten naar het resultaat.
Begreep dit nu pasquote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Hik het volgende:
[..]
Wat slim!
Een collega van mij moest een soort handpoppenact uitvoeren met haar zoontje, met haar hand aan de achterkant door zijn shirt.![]()
Andere collega van mij kreeg het echt niet voor elkaar met zijn dochter. Die heeft gewoon een oude pasfoto van zijn net iets oudere zoontje ingeleverd. Ging ook.
Kreeg je die bij het aangeven Hik? De geboorteakte?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef Hik het volgende:
Wat raar, ik heb wel een geboorte acte. Die had ik ook nodig voor het aanvragen van gezag voor meneer Hik (wij zijn niet getrouwd).
Ik kan trouwens nog helemaal blij worden als ik officiële post krijg voor haar. We kregen een pasje van de verzekering op haar naam... daar hebben we allebei even naar gekeken. Voelde ineens nog echter!
Het is het haar wat hem karakteristiek en 'ouder' maaktquote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef Orea het volgende:
Oooh WillemHij heeft echt een heel karakteristiek gezicht! Kan het niet goed uitleggen, maar prachtig! En dat haar
Ik heb het zelfs al een beetje bij moeten knippen omdat het echt té lang was om nog leuk te zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Orea het volgende:
Ja, gek genoeg kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat ze zó klein wasmaar ze is dan inderdaad ook wel explosief gegroeid (3675 bij geboorte, en inmiddels zéker 3 kilo erbij
)
En Flugel, niet alleen zijn haar.. Ook de vorm van zijn gezicht, juist daardoor vind ik. Dat haar vind ik gewoon tof (en stiekem ben ik jaloersik wilde altijd een baby met haar. Verdomd, mijn baby heeft haar maar tis zó licht dat ze gewoon praktisch kaal lijkt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |