ik kreeg net een sms. Ze zijn in ordequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef danic het volgende:
[..]
Nee ik heb precies hetzelfde. Al stelt het berichtje van DJMO me wel weer gerust. Als je nog een rondje familie doet wordt het al gauw laat. Maar toch is de ongerustheid pas weg na een melding van TM.
Tof!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Aventura het volgende:
Hoi!!!
Kom me vers vanuit het tweede streepjestopic melden
Wat gaaf! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Aventura het volgende:
Hoi!!!
Kom me vers vanuit het tweede streepjestopic melden
Claudia, probeer voor je rusteloze benen eens Venadoron gel van Weledea, dat heeft mij destijds echt geholpen als ik een uurtje van de voren mijn benen daarmee insmeerde, het inslapen ging daardoor veel gemakkelijker!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin het slecht slapen inmiddels trouwens behoorlijk zat te worden, vooral het moeizaam in slaap vallen. Ik blijf maar woelen door de rusteloze benen terwijl ik tegen het overgeven vecht. Mijn lief wordt er ook gek van. Gister heb ik hem maar verzocht om op de bank te gaan slapen omdat ik er zelf ook niet meer tegen kon dat hij zoveel last van me had. En dan word ik vanaf een uur of 2 's nachts ook nog elk uur wakker, blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |