abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88266248
Gefeliciteerd Aventura!!!

ik zit flink na te denken over de tweede afspraak met de verloskundige. Ik ben dan nog geen 12 weken zwanger, en er zal nog wel geen hartje te horen zijn uitwendig.
Maar ik neem aan dat ze toch op de een of andere manier willen weten dat alles goed gaat daarbinnen, hoe doen ze dat dan? Nog een echo?

(ik hoef pas over 2 weken ofzo heen, maar ben er wel mee bezig, vind het nu zo'n rare tijd ergens, ik ben misselijk en moe, maar heb geen enkel idee of alles goed gaat in mijn buik of niet)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 21:57:51 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88266559
hoever ben je dan zwanger L'tiekje ? Ik vermoed dat er rond de tien weken toch echt wel een hartje te horen zal zijn. Wellicht maken ze idd gewoon nog een echo.

gefeliciteerd Aventura!

Ik vraag me ook af waar TM is ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88266703
10 weken en 1 dag was ik hier met de eerste vk afspraak en wel een hartje te horen hoor :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:01:35 #254
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88266776
En ook al kunnen ze geen hartje horen, ze kunnen het wel zien dmv heel snel een snelle hartslag te pakken te krijgen... En dat kunnen ze jou dan laten zien... Maar meestal rond 12 weken proberen ze het gewoon, hoor.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88267037
L'tiekje: heeft je vk een echo apparaat? Dan is de kans groot dat ze nog even kijkt, zeker als je termijn niet helemaal duidelijk is. En anders zal ze het misschien even laten horen, dat deden ze bij mij ook rond die termijn.

TM, moeten we ons zorgen maken? Ik hoop het niet!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88267066
Meld.. Geen baby..
Heel de dag geslapen en lig nu ook weer op bed.
Vannacht in peuterbedje gelegen dus gesloopt!
X heeft nare dromen en ik denk baby spanningen dus ik begin in haar bed en probeer snel naar mijn eigen te gaan!

De baby kan het peuterbed uitstapje wel waarderen.. Handjes tegen grote zus aan en maar kroelen O+
pi_88267149
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef mefke79 het volgende:
Het_is_mij, je kent het nu he en dat helpt denk ik echt wel, je kan de kleine dingen meteen vanaf het begin anders aanpakken en je trekt misschien sneller aan de bel. Ik zie wel, ik weet de fysio te vinden zullen we maar zeggen.
Ja en op je eigen gevoel vertrouwen want mijn mr. zei al na 1,5 week ofzo van vlgs mij heeft hij een voorkeurshouding.

Ach ja zo zijn er wel meer dingen waarvan ik achteraf denk, hhmmzz had ik maar dit of had ik maar dat.........
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:10:20 #258
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88267244
Ik heb mijn eerst afspraak 8,6 week een echo gehad. Met 12 weken het tweede bezoek en dan krijg ik weer een echo. Raar dat het zo verschillend is overal...

Ik gok op een meisje voor TM.
pi_88267278
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef huuphuup het volgende:
oh ja hahaha Mefe das hier ook, op de knietjes, kont in de lucht, in een hoekje van het bedje en dan 1 vuist onder de wang ofzo. :? kan me haast niet voorstellen dat het lekker ligt maar ze slaapt er prima bij dus t zal wel :D
Ach, zodra ze zelf gaan rollen kun je ze neerleggen hoe je wilt maar ze zoeken dan toch wel een houding die ze zelf lekker vinden.
Idd, hier ook op de buik en knietjes en kont hoog in de lucht en dan het liefst aan de bovenkant tegen de spijlen en vooral niet onder het dekentje.
En dan eigenwijs iedere avond weer dekentje erover en 5 min. later ligt hij er alweer boven.....nu dus maar zonder en dikke slaapzak.
pi_88267343
TM gaat alles goed meis? Je laat ons wel in spanning zeg!
pi_88267562
Ik begin het slecht slapen inmiddels trouwens behoorlijk zat te worden, vooral het moeizaam in slaap vallen. Ik blijf maar woelen door de rusteloze benen terwijl ik tegen het overgeven vecht. Mijn lief wordt er ook gek van. Gister heb ik hem maar verzocht om op de bank te gaan slapen omdat ik er zelf ook niet meer tegen kon dat hij zoveel last van me had. En dan word ik vanaf een uur of 2 's nachts ook nog elk uur wakker, blegh.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88267631
deken? Een deken heeft ie niet nodig, dat is voor baby's. Onee, toen lag ie er ook al niet onder.
Claudia, dat is vermoeiend. Ik zit in de modus dat ik 's nachts zonder nadenken opsta om te plassen. Echt, ik moet gewoon nadenken of ik nou geweest ben als ik wakker wordt.
pi_88267679
Claudia, zou er niet iets te doen zijn tegen dat overgeven? Medicijnen ofzo?
pi_88267771
Dat klinkt ook flink prut Claudia.
Rusteloze benen zijn echt stom ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88267924
Ik plas soms wel vier keer 's nachts, maar slaap verder wel lekker. Ik zit trouwens ook bijna elke nacht een uur bij mijn zoon, op de grond naast z'n bedje met Ipod het internet te lezen. Volgens mij is dat nog aangenaam vergeleken bij jouw nachten, Claudia :{ . Mijn man slaapt trouwens overal doorheen. Dat is met een kleine baby/huilende dreumes niet altijd leuk maar ik ben wel blij dat er tenminste één van ons uitgerust is.
pi_88267978
ik slaap extra diep nu ik zwanger ben. Ik hoor Driekus pas huilen als manlief al het bed uit is, de fles al warm heeft en weer naar boven komt. Oeps.
pi_88267992
Ik denk dat het vooral komt doordat ik mijn avondeten nog niet goed verteerd heb tegen de tijd dat ik wil gaan slapen. Nou ja, er is natuurlijk minder ruimte en het kind blijft maar tegen mijn organen aan trappen. Misschien moet ik minder gaan eten 's avonds, alleen houd ik dan wel honger. Ik kan ook eens proberen om vroeger te eten of om in de middag wat meer te eten en als laatste maaltijd wat minder.

Die rusteloze benen vind ik ook nog steeds maar naar. Ik weet nu wel dat het me na een tijdje lukt om in slaap te vallen en gedurende de nacht heb ik in ieder geval geen last meer van die rusteloze benen, dat scheelt. Waar het lichte slapen vandaan komt weet ik niet.
pi_88268167
Claudia en warm eten tussen de middag en boterhammen 's avonds? En dan in bijvoorbeeld sla ofzo eten? Geen idee of het werkt, maar het valt te proberen.
pi_88268242
Ja, schuiven met eten moest ik maar gewoon eens proberen. Ik ben geen fan van warm eten tussen de middag, maar ik ben ook geen fan van nachtelijke oprispingen.
pi_88268357
of alleen maar 'koud' eten. Ook een idee. Heb je voor de avond al een keer die rennie deflatine geprobeerd? Helpt bij mij met het 'zakken' zeg maar.

ben ik de enige die zich zorgen maakt om TM, volgens mij stel ik me aan.
pi_88268371
Ik ben eigenlijk nog nooit echt gestoord in mijn slaap door mijn baby, ook niet door Lieuwe toen hij nog in mijn buik zat. Ze beweegt veel maar wel beheerst, dus daar slaap ik wel doorheen. Het doet ook nooit pijn, gelukkig.
pi_88268452
Nee, deflatine zal ik ook eens proberen!

Maak je geen zorgen om TM! Die heeft vast iets beters te doen dan hier in te loggen om onze nieuwsgierigheid te stillen. We moeten gewoon wachten tot morgen.
pi_88268627
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef Jore het volgende:
Ze beweegt veel maar wel beheerst, dus daar slaap ik wel doorheen. Het doet ook nooit pijn, gelukkig.
Ik vind het heel leuk dat ik haar zo goed en zoveel voel, maar ik heb ook wel het idee dat het vrij extreem is. Als ik het met de verloskundige heb over het aantal bewegingen dat ik op een dag moet voelen dan verbaas ik me over het lage aantal. Ik weet zeker dat ik hier met gemak op enkele honderden keren per dag kom als ik elke beweging apart neem. En helaas slaapt ze niet met mij mee. }:|

Maar goed, dit is wel echt een luxeprobleem.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 22:33:01 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88268759
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef mefke79 het volgende:
of alleen maar 'koud' eten. Ook een idee. Heb je voor de avond al een keer die rennie deflatine geprobeerd? Helpt bij mij met het 'zakken' zeg maar.

nee. Ze had me in een pm wel gezegd dat het een latertje kon worden omdat ze misschien nog een rondje familie zouden doen, maar ik vind het ook verdacht stil ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_88269025
quote:
Nee ik heb precies hetzelfde. Al stelt het berichtje van DJMO me wel weer gerust. Als je nog een rondje familie doet wordt het al gauw laat. Maar toch is de ongerustheid pas weg na een melding van TM.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 22:44:41 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88269493
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef danic het volgende:

[..]

Nee ik heb precies hetzelfde. Al stelt het berichtje van DJMO me wel weer gerust. Als je nog een rondje familie doet wordt het al gauw laat. Maar toch is de ongerustheid pas weg na een melding van TM.
ik kreeg net een sms. Ze zijn in orde ;) even om de ongerustheid weg te nemen. wat het is weet ik niet, dat zal ze nog wel komen vertellen hier :)

dinsdag 2 november 2010 @ 22:46:36 #277
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88269596
Ooh meiden sorry!!! Ik was mijn telefoon vergeten en kon dus niet mobiel updaten :@ . We komen net thuis van een rondje ouders en zussen :).

Met een klein slagje om de arm kunnen we zeggen:

Voor 95% zeker that is, madame lag met de beentjes in kleermakerszit, heel diep in mijn buik verstopt. Maar op een gegeven moment kwamen er drie streepjes tussen de beentjes in beeld waarvan de echoscopiste dus met 95% zekerheid durfde te zeggen dat het de schaamlipjes zijn. Ze zou van haar stoel vallen als dit een jochie blijkt te zijn. We mogen voor de zekerheid volgende week gratis ende voor nietsch terugkomen voor :) .

We zijn zo blij! Wat is dit gek, zo ineens dat besef dat we een dochter krijgen. Wel jammer van dat kleine voorbehoud. Ik lach me een breuk als er volgende week ineens twee balletjes bungelen ;) .

Thanks voor jullie enthousiasme en bezorgde reacties meiden!! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 22:48:43 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88269708
Twentemeisjesmama O+ gefeliciteerd schat :* :*

dinsdag 2 november 2010 @ 22:49:49 #279
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88269757
Dank DJMO!

Aventura, ik vergeet jou in mijn post hierboven helemaal te feliciteren! Ik had het al in het tweede streepjestopic gelezen. Wat gaaf!
pi_88269867
tm joehoe! Een echt meiske! Je eigen dochter!
pi_88271171
Een meisje voor TM, wat leuk! Feli!
Back in business.
  woensdag 3 november 2010 @ 00:27:32 #282
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88273766
Ik zit er dus gewoon chronisch naast... Dat kan ook :D

Leuk, Twentemeisje, een meisje! en 95% is heul wat, hier een 80% meisje... Of jongetje met kleine piemel dus. Ofzo...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 3 november 2010 @ 01:55:11 #283
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_88275139
Aventura, wat leuk! *O* Gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_88275927
TM, ben blij dat alles goed is! En wat leuk en meisje O+
  woensdag 3 november 2010 @ 07:21:11 #285
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88276045
Wat leuk TM! Meisjes zijn leuk O+ (ik heb er drie ;) )

Hier nog geen baby, wel krampen en niet lekker, gisteravond dacht ik wat vruchtwater te hebben verloren maar was niet zeker... ik denk nu dat het hele dunne afscheiding was. Je hebt soms rare dingen bij een zwangerschap...
Vandaag word ik nog een keer gestript, dit keer hopelijk thuis want anders moet ik op de fiets naar de vk... ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 07:27:01 #286
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88276076
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Aventura het volgende:
Hoi!!!
Kom me vers vanuit het tweede streepjestopic melden :)

Tof!

Gefeliciteerd!
  woensdag 3 november 2010 @ 07:28:16 #287
2738 Knut
Loyal Dog
pi_88276084
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Aventura het volgende:
Hoi!!!
Kom me vers vanuit het tweede streepjestopic melden :)
Wat gaaf! Gefeliciteerd.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_88276293
oh, Suzanna, ik zie dat je al 41.3 weken bent...

wordt nu tijd dat hij komt (ja, ik denk dat het een jongetje is :P )
pi_88276493
Tweepaginagroot stuk in de NRC Next over de relatief hoge geboortesterfte in Nederland.
Volgens nieuw onderzoek is die voornamelijk het gevolg van slechte overdracht van VK naar gynaecoloog tijdens de bevalling als er complicaties optreden. Bij verloskundige zorg zou de geboortesterfte 2,5 keer zo hoog zijn als bij gynaecologische zorg.
Nou relativeren ze dat aan het eind met dat het een verschil is tussen 0.6 en 1.4 babies per jaar, maar toch klinkt het onaangenaam.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88276509
Oh... een Twentemeisje-meisje! *O* van harte gefeliciteerd!!! (bij een jongen natuurlij kook hoor ;) )
pi_88276830
Goedemorgen allemaal!

Twentemeisje, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Meisjes zijn echt leuk!
Auventura, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Claudia, echt balen dat je zo slecht slaapt! Hopelijk helpt het anders eten een beetje!
Suzanna, hopelijk mag jij ook snel bevallen!

Voor de rest totaal niet bijgelezen maar dan probeer ik vanaf nu weer een beetje op te pakken!
Hier gaat het echt super goed! Jasmijn doet het super goed en met papa en mama gaat ook alles super! We genieten echt! Ik zal straks even foto's uploaden en het kaartje komen showen!

Nou, dames het gaat jullie goed! En hopelijk zien we elkaar snel in het babietjes topic!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_88277583
Twentemeisje gefeliciteerd meisjes zijn heel leuk om als eerste te krijgen ;) O+

Ik moet nu naar mijn wekelijkse ligging checkup bij de VK..
Hij ligt volgens mij weer helemaal anders dan vorige week dus ik ben benieuwd :)
  woensdag 3 november 2010 @ 09:30:38 #293
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88277724
Suzanne, bah meid, hopelijk komen ze je lekker thuis strippen en heeft het nu wel effect zeg! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd he!

Twentemeisje *O* *O* *O* *O* Een Twentemeisjemeisje! Gefeliciteerd! Nu kan het grote shoppen beginnen :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88277846
Suzanna, hopelijk helpt het strippen van vanmiddag wel!

TM, wat leuk een meisje!

Ik ben net terug uit Londen, waar ik een lichte cultuurshock kreeg. Iedereen stond gewoon op als ze m'n buik zagen, in de metro, maar ook in een kroeg. En ik mocht voor in de rij, bijvoorbeeld bij een Starbucksachtig iets. Echt bizar! Had niet verwacht dat ik Londen nog eens compleet als nieuw zou ervaren, maar ik heb drie dagen lichtelijk verbaasd rondgelopen.

Helaas weinig tijd om te shoppen, want werk en vroeg naar bed enzo, maar nog wel even de GAP in geweest voor het eerste pakje. Hadden ze het niet in de goede maat... }:|
pi_88277891
Ohhhh TM, een dochter!! Wat gaaf zeg!! en inderdaad, wat écht hè, raar hoe die wetenschap het ineens zoveel tastbaarder, zoveel werkelijker kan maken....krijg je "zomaar" niet meer een kindje samen, maar een dochter, een échte! Gefeliciteerd!

Pvoesss, ik hoop dat je kleine man er nu heerlijk gemakzuchtig en goed voorligt! op naar het startsein!

Oooh en ik had nog niet ge- *O* voor de goeie echo van Ieniminie, fijn zeg!! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 3 november 2010 @ 09:39:55 #296
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88277939
nog een twentemeisje, leukleuk! :)

suzanna, die kleine laat maar lang op zich wachten... sterkte deze allerlaatste loodjes-dagen!!
in de haak.
pi_88278248
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin het slecht slapen inmiddels trouwens behoorlijk zat te worden, vooral het moeizaam in slaap vallen. Ik blijf maar woelen door de rusteloze benen terwijl ik tegen het overgeven vecht. Mijn lief wordt er ook gek van. Gister heb ik hem maar verzocht om op de bank te gaan slapen omdat ik er zelf ook niet meer tegen kon dat hij zoveel last van me had. En dan word ik vanaf een uur of 2 's nachts ook nog elk uur wakker, blegh.
Claudia, probeer voor je rusteloze benen eens Venadoron gel van Weledea, dat heeft mij destijds echt geholpen als ik een uurtje van de voren mijn benen daarmee insmeerde, het inslapen ging daardoor veel gemakkelijker!

"Weleda Venadoron is een gel die wordt toegepast ter bevordering van de doorbloeding van de benen bij vermoeide, zware benen en bij ontsierende aderen. Venadoron bevat o.a. arnica, sleedoorn en grote klit. Werking: De gel bevordert de doorbloeding (Arnica, Koper), verwarmt (Koper), versterkt (Hamamelis) en vitaliseert (Sleedoorn, Citroen). De doorbloeding komt weer op gang waardoor de benen minder zwaar aanvoelen"

Ohhh Suzanna, wat duurt wachten toch lang, en wat lijkt het me ook voor je meisjes toch lastig zo in het ongewisse te zitten dat die baby echt elk moment kan komen en t stééds als ze weer wakker worden of uit school komen nog wéér niet gebeurd is... Ik duim voor je dat het strippe dit keer wat meer doet!

En Aventura, jou had ik hier ook nog helemaal niet gefelicteerd! *O* Een heeeele fijne zwangerschap gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88278294
TM een meisje, wat leuk. O+

Sterkte vandaag Nienna. :*
  woensdag 3 november 2010 @ 09:57:05 #299
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88278320
Stengeltje, apart he! Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook in Aken. Was 8,5 maand zwanger toen ik met een vriendin ging shoppen en in iedere winkel kreeg ik een stoel aangeboden als zij iets ging passen enzo. Terwijl ik hier bij de AH moest opletten dat er niet gewoon vol in mijn buik geramd werd met een karretje ofzo!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 3 november 2010 @ 10:27:45 #300
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88279019
Morning all!

Suzanna, ik hoop dat t strippen nu wel wat doet, die beeb heeft t wel heel erg naar zijn zin....

Claudia, rot dat je zo slecht slaapt, en dan zo'n manneke overdag aan het rondscharrelen. Slaapt hij nog wel twee keer per dag en pak je dan wat extra rust?

TM, een meisje, wow!

Aventura, gefeliciteerd en welkom, ik ben ook nog niet zo lang hier, maar het went snel. ;)
Succes de komende weken, dat alles maar fijn zal groeien en op zijn plek blijft.

Voor wie ik evt vergeet, ik heb het wel gelezen, niet bewust vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')