abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88258128
op die bovenste viel ze in slaap :P
zo valt ze nog steeds in slaap, met t handje op haar hoofd. En zo hebben we haar ook op echofoto's. Deze baby had ook steeds het handje naast haar hoofd op de SEO :D zo schattig, ben benieuwd of we dat ook terugzien straks.

Dit matrasje hebben we toentertijd gehuurd van de fysio, hij was maar een paar weken nodig en nieuw kost ie 80 euro ongeveer. Dus vandaar dat we hem niet meer hebben.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:00:58 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88258160
Dat ziet er inderdaad zo lekker uit dat ik er zelf ook wel op wil slapen! En jemig huup, wat heb je toch een prachtig kind. Ik smelt elke keer van dat koppie O+ .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 november 2010 @ 19:03:35 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88258276
ah ik begrijp, is hij niet 2e hands te krijgen? mp ofzo ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88258374
mwah t is wel goed zo, mp zou ie nog steeds wel aan de prijs zijn denk ik, en hij kan ook maar relatief kort gebruikt worden, t is op de foto niet heel goed te zien maar die dingen zijn niet zo heel groot.

Ze zijn er wel in grotere maten maar daar betaal je uiteraard ook meer voor :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88258423
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dat ziet er inderdaad zo lekker uit dat ik er zelf ook wel op wil slapen! En jemig huup, wat heb je toch een prachtig kind. Ik smelt elke keer van dat koppie O+ .
haha, ik vind dr ook leuk :+
ze staat op het moment de capucijners van het avondeten met geweld door de gaatjes van de tuitbeker te proppen :Y) :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:25:59 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88259278
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha, ik vind dr ook leuk :+
ze staat op het moment de capucijners van het avondeten met geweld door de gaatjes van de tuitbeker te proppen :Y) :')
:D
pi_88259306
Hoe gaat het bij jou pvoesss?

Ik heb vandaag duidelijk te veel gedaan (: harde en pijnlijke buiken, bah. Nu rustig op de bank..
pi_88260720
Ik houd dus echt rekening met een tweede kindje met een sterke voorkeurshouding. Volgens zowel fysio als vk ligt het aan de vorm van mijn baarmoeder. Het past maar op 1 manier en dat levert een voorkeurshouding op. Ach, ik weet nu hoe ik dan moet handelen en ik ga bijvoorbeeld het verschonen vanaf het begin af aan niet van opzij doen, maar van voren. En veel wisselen in zijligging en op de buik leggen.
Twentemeisje weet je al iets?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:04:23 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88260920
Hoi!!!
Kom me vers vanuit het tweede streepjestopic melden :)

Ik voel me nog niet echt op mijn plek hier, ik weet net 2 dagen dat ik zwanger ben. 11 oktober was dag 1 van mijn laatste menstruatie en 31 oktober testte ik positief, dus ik weet het al heel vroeg. Maar op zich niet onlogisch aangezien ik denk dat ik een korte cyclus heb gehad (de cyclus daarvoor was ook maar 22 dagen, en daarvoor had ik de pilbloeding dus meer ervaring heb ik niet). Wat ik dan weer wel raar vind is dat ik dan nu 3 weken en 2 dagen zwanger ben, en over zo'n korte zwangerschapduur heb ik nog nooit iemand gehoord/iets gelezen. Die duur staat niet eens in de tabelletjes/boekjes/kalenders.

Ik voel niet veel, wel heb ik het al een dag of 10 heel warm. Verder voel ik steeds speeksel in m'n mond komen en doen mijn darmen raar, maar dat heb ik normaal gesproken ook.

Ben erg blij maar het voelt nog wel onwerkelijk. Alsof we vadertje en moedertje spelen. Ik heb wel bedacht dat ik het nog even laat rusten. Denk dat ik wel een boek over zwangerschap etc. wil kopen dit weekend, maar meer ga ik niet doen. Het voelt nog een beetje 'illegaal' ofzo. Eerst maar eens wachten of het allemaal goed gaat enzo :D

Voor de zekerheid vandaag wel even zo'n digitale clearblue gehaald (het was pas test nummer 5 :') ) en die gaf aan 'zwanger, 1-2 weken'.
pi_88261050
Gefeliciteerd Aventura *O* en welkom!

Mef t zou me niet verbazen hoor dat t daar ook mee te maken heeft.

Oh ja ik ben ook benieuwd naar Pvoeesss! En naar de andere LLM's!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88261080
Aventura, welkom!
Hier ook iemand met een korte cyclus, al was die nog 24 dagen. Bij het eerste bezoek aan de vk kijken ze gewoon naar de cm's en dan kijken ze hoever je afwijkt van de 28 dagen.
En warm: check, vorige zwangerschap heb ik het de hele zwangerschap heet gehad.
pi_88263192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Ik houd dus echt rekening met een tweede kindje met een sterke voorkeurshouding. Volgens zowel fysio als vk ligt het aan de vorm van mijn baarmoeder. Het past maar op 1 manier en dat levert een voorkeurshouding op. Ach, ik weet nu hoe ik dan moet handelen en ik ga bijvoorbeeld het verschonen vanaf het begin af aan niet van opzij doen, maar van voren. En veel wisselen in zijligging en op de buik leggen.
Twentemeisje weet je al iets?
Nou ik hou er geen rekening mee dat de 2e een voorkeurshouding heeft maar zal er zeker anders mee omgaan.
Tijn heeft heel lang over dwars gelegen, tot 34 wkn ofzo en daarna als "sterrenkijker", weet niet of dat er wat mee te maken had.
MAar hebben toen voor hem zo'n delta zijligkussen gekocht en "sipke" gaan we denk ik wel overdag wisselligging geven m.b.v. dat kussen en de rest wat we bij Tijn ook al deden om het te voorkomen/beperken want een 2e met een helm zit ik niet zo op te wachten.......

@ Aventura, Gefeliciteerd!

@ Suzanna, sterkte met de laatste loodjes
Gaat het met je man een beetje?

@ Misselijke dames/partners, succes ermee!
Ik weet helaas hoe het is maar bij mij ging het rond 15 weken over.

Verder wil ik nog wel veel meer schrijven maar ja als ik op iedereen wil reageren........
Daar neem ik me de tijd niet voor ;)
pi_88263581
Het_is_mij, je kent het nu he en dat helpt denk ik echt wel, je kan de kleine dingen meteen vanaf het begin anders aanpakken en je trekt misschien sneller aan de bel. Ik zie wel, ik weet de fysio te vinden zullen we maar zeggen.
pi_88263989
Gefeliciteerd Aventura!!
pi_88264055
Aventura! Welkom en gefeliciteerd!

Ik besefte me net ineens dat ik vandaag precies 8 maanden zwanger ben, en toen werd ik toch ineens wel heel erg zenuwachtig! Binnen 6 weken ben ik echt mama! :o
Back in business.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:17:53 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88264396
Pfff, suzanna, ik hoop echt dat je gewoon nu bezig bent of zo!
TM, spannend, meld eens wat je krijgt!!!!
Aventura, nog maar eens gefeliciteerd :D

En wat betreft de rugliggen, toen Jorja op de neo lag, deden ze juist eerst op de linkerzij, dan op de rug, dan op de rechterzij, weer terug naar de rug, en weer naar links (werd er helemaal tureluurs van, wist vaak echt niet meer hoe ze nu ook alweer lag), maar ik heb eens gevraagd waarom ze dat daar zo deden, omdat altijd gezegd wordt dat rugligging veel beter is ivm wiegendood. Daar kreeg ik het antwoord dat ze dat deden omdat het voor babietjes (net zoals als voor ons) gewoon veel lekkerder is om op de zij te liggen als je misselijk bent. Wat betreft de wiegendood, daar was natuurlijk wel continu controle, dus daar was dan een iets kleiner risico (ook omdat 80% aan de hartbewaking en zuurstof lag)

Maar nu slaapt mevrouw nog altijd op haar rug, met handjes naast haar of zoals de schoonheid van Huup, met een handje over haar ogen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88264873
Aventura gefeliciteerd en welkom hier!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88265248
TM, waar zit je?!
Driekus was een zijligger (ook in de buik) en slaapt nu op zij of buik. En daar is niks aan te doen, dus ik laat het lekker zo. Hij slaapt zelfs op zijn knietjes, lijkt me niet lekker liggen, maar hij vindt het heerlijk.
pi_88265546
oh ja hahaha Mefe das hier ook, op de knietjes, kont in de lucht, in een hoekje van het bedje en dan 1 vuist onder de wang ofzo. :? kan me haast niet voorstellen dat het lekker ligt maar ze slaapt er prima bij dus t zal wel :D
Ach, zodra ze zelf gaan rollen kun je ze neerleggen hoe je wilt maar ze zoeken dan toch wel een houding die ze zelf lekker vinden.

TM joehoe kom es vertellen? De winkels zijn nu vast wel leeggekocht :+

Shirley spannend he? En onwerkelijk ook allemaal. Nog maar heel eventjes joh O+
en als ie er eenmaal is, dan kun je je al zo snel niet meer voorstellen dat ie er ooit niet was!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:43:51 #245
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88265758
Aventura welkom en gefeliciteerd!

En verder wil ik updates per uur van de LLM's. Vind ik wel zo eerlijk. Heb ik ook nog wat om bij te houden....

En TwenteMeisje, ik voel aan dat het een jongentje is.... Zeg het maar....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88265810
Welkom hier, Aventura!

Maf is dat, dat je in het begin een hummeltje hebt dat precies zo blijft liggen als jij het neerlegt. En nu is Ivan al een echt kindje dat woelt in bed en meestal in een gekke buikligging terechtkomt. Vaak heeft hij zelfs een spijl van het bed vast tijdens het slapen. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88265863
Ik zeg ook een jongetje voor TM :Y
The way you rock'n'roll
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:48:01 #248
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88265988
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom hier, Aventura!

Maf is dat, dat je in het begin een hummeltje hebt dat precies zo blijft liggen als jij het neerlegt. En nu is Ivan al een echt kindje dat woelt in bed en meestal in een gekke buikligging terechtkomt. Vaak heeft hij zelfs een spijl van het bed vast tijdens het slapen. :D
Oh die van mij die ligt elke nacht/middag anders, maar wel vaak met een arm tussen de spijlen en vaak op zij of rug, weinig op de buik.... En dan met een paar beejbies natuurlijk...

Nooit echt een voorkeur gehad, gelukkig...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:48:04 #249
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88265993
Waar baseren jullie het eigenlijk op dat TM een jongen krijgt? Ik heb ook bij velen wel een voorgevoel, maar kan niet uitleggen waarom ik dat denk (en bij mensen die ik IRL ken, heb ik het nog erger en bijna nooit gelijk _O- _O- _O- )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88266187
Weet ik veel. De stand van de maan :') En dan heb ik het toch fout.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')