haha, ik vind dr ook leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dat ziet er inderdaad zo lekker uit dat ik er zelf ook wel op wil slapen! En jemig huup, wat heb je toch een prachtig kind. Ik smelt elke keer van dat koppie.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, ik vind dr ook leuk![]()
ze staat op het moment de capucijners van het avondeten met geweld door de gaatjes van de tuitbeker te proppen![]()
Nou ik hou er geen rekening mee dat de 2e een voorkeurshouding heeft maar zal er zeker anders mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef mefke79 het volgende:
Ik houd dus echt rekening met een tweede kindje met een sterke voorkeurshouding. Volgens zowel fysio als vk ligt het aan de vorm van mijn baarmoeder. Het past maar op 1 manier en dat levert een voorkeurshouding op. Ach, ik weet nu hoe ik dan moet handelen en ik ga bijvoorbeeld het verschonen vanaf het begin af aan niet van opzij doen, maar van voren. En veel wisselen in zijligging en op de buik leggen.
Twentemeisje weet je al iets?
Oh die van mij die ligt elke nacht/middag anders, maar wel vaak met een arm tussen de spijlen en vaak op zij of rug, weinig op de buik.... En dan met een paar beejbies natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom hier, Aventura!
Maf is dat, dat je in het begin een hummeltje hebt dat precies zo blijft liggen als jij het neerlegt. En nu is Ivan al een echt kindje dat woelt in bed en meestal in een gekke buikligging terechtkomt. Vaak heeft hij zelfs een spijl van het bed vast tijdens het slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |