quote:Hee, het is een baby olifant, hij was gewoon poeploos bangOp zaterdag 30 oktober 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:kan die niet met zijn grote poten een paar flinke tikken op de kop van de krokodil geven ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:44 schreef Picchia het volgende:
Het is weer één krokodil die het voor de rest verpest.
quote:Precies. Nooit 1 probleem met krokodillen gehad.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:44 schreef Picchia het volgende:
quote:Puur bangmakerij, Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dat krokodillen of leeuwenOp zaterdag 30 oktober 2010 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Nooit 1 probleem met krokodillen gehad.
quote:The infamous Battle at Kruger.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Zielig. Zo staat er ook een filmpje van een buffel op YouTube ,die word aangevallen door leeuwen en daarna nog door een krokodil...
Toen kwamen de hulptoepen en werd hij gered
quote:En vergeet de hyena's niet. Niet alleen erger dan alle andere roofdieren in Afrika, maar ze lachen er ook nog om. Alsof ze het alleen maar voor de lol doen.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puur bangmakerij, Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dat krokodillen of leeuwen
quote:Inderdaad, maar als een krokodil iets doet komt het gelijk in de media.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En vergeet de hyena's niet. Niet alleen erger dan alle andere roofdieren in Afrika, maar ze lachen er ook nog om. Alsof ze het alleen maar voor de lol doen.
quote:Tja, Leeuwen eten vaker de aas van Hyena´s dan andersom. De hyena heeft altijd een slechte pers gehad en de leeuwen een goede, maar de Hyena is het ware roofdier van afrikaOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En vergeet de hyena's niet. Niet alleen erger dan alle andere roofdieren in Afrika, maar ze lachen er ook nog om. Alsof ze het alleen maar voor de lol doen.
quote:Gelul, de Haai krijgt pas echt veel te veel media aandacht, maar de ware killer is de mug met malaria, denge koorts en nijlkoorts, en nog een slordige 100 andere ziektes die minder bekend zijn, maar ook dodelijkOp zaterdag 30 oktober 2010 11:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als een krokodil iets doet komt het gelijk in de media.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:44 schreef Picchia het volgende:
quote:bij wiki hadden ze zelfs een infoboxje zoals ze die bij andere historische veldslagen hebben
quote:Noord Afrikaanse KrokodilOp zaterdag 30 oktober 2010 10:44 schreef Picchia het volgende:
quote:Geweldpleging ist verboten, hij dient gewoon te wachten op de dierenpolitie.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:kan die niet met zijn grote poten een paar flinke tikken op de kop van de krokodil geven ?
quote:Mijn buurman is een lieve krokodil die goed Nederlands spreekt.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Nooit 1 probleem met krokodillen gehad.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Zielig. Zo staat er ook een filmpje van een buffel op YouTube ,die word aangevallen door leeuwen en daarna nog door een krokodil...
En daarom mogen mensen het niet zielig vinden dat zo'n beestje bij z'n slurf gepakt wordt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Red_85 het volgende:
Ach gossie, mensen die dit zielig vinden... zo werkt het nou eenmaal in de natuur.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:13 schreef tuintegel het volgende:
Er gebeuren iedere dag wel naardere dingen in het krugerpark. Bijvoorbeeld een klein Gazelletje dat net uit de buik van de moeder is geworpen dat net wordt opgevroten door 3 hongerige leeuwen.. en mama kan niets doen. Zo werkt het nou eenmaal, al een paar miljoen jaar lang.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom mogen mensen het niet zielig vinden dat zo'n beestje bij z'n slurf gepakt wordt?
quote:
quote:
quote:
die gnoes pakken zomaar het eten van die leeuwen afquote:
Ow welke land komt die Krokodil vandaan danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn buurman is een lieve krokodil die goed Nederlands spreekt.
quote:ik kan niet voorstellen dat ie het gered heeft
Wat is misselijk?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is misselijk en het blijft misselijk.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:09 schreef t-8one het volgende:
Tering, moet je voorstellen een krokodil aan je neus.
Das best pijnlijk denk ik.
En alles was weer knuffelig en lief en vredig op de savanne en het zou duizend jaar duren voor er weer een beestje een schram op zijn neus kreeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:09 schreef Doler12 het volgende:
Gelukkig heeft de baby olifant het overleeft
Ongeveer 20 minuten heeft het beestje nog geleden voor het stierf heb ik weleens op TV gehoord. Ook één van de leeuwen die een flinke knal kreeg is later bezweken aan z'n verwondingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:55 schreef Marlan het volgende:
Die kleine buffel heeft dat echt niet lang overleefd. Die is helemaal kapotgescheurd door die leeuwen en de krokodil.
In dat geval zijn de mensen gemener. Die croc die pakt die olifant voor voedsel, puur om te overleven. Maar jij laat een ander een croc afschieten, villen en er een handtas van maken voor je ijdelheid. Wat natuurlijk helemaal niet nodig is om te overleven...quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:59 schreef Im.Kant. het volgende:
Krokodillen zijn gemeen
<koopt nu enkel nog producten van krokodillenleer>
Precies. Mensen zijn veel erger dan krokodillen. Die laatste willen ook gewoon eten en doden niet voor de lol.quote:Op maandag 1 november 2010 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In dat geval zijn de mensen gemener. Die croc die pakt die olifant voor voedsel, puur om te overleven. Maar jij laat een ander een croc afschieten, villen en er een handtas van maken voor je ijdelheid. Wat natuurlijk helemaal niet nodig is om te overleven...
Ook dat. En wij doen het vaakgenoeg wel als tijdverdrijf.quote:Op maandag 1 november 2010 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Mensen zijn veel erger dan krokodillen. Die laatste willen ook gewoon eten en doden niet voor de lol.
Welk filmpje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Skv het volgende:
Ik ben heel blij dat er al duizend keer hetzelfde filmpje in dit topic staat.
Precies. En het Koninklijk Huis geeft daarin wel een slecht voorbeeld.quote:Op maandag 1 november 2010 11:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook dat. En wij doen het vaakgenoeg wel als tijdverdrijf.
Mij niet. Sneue video wel.quote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Relko het volgende:
Doet me denken aan zo'n filmpje waar een kuikentje in een blender wordt gepropt.
Ach in de bioindustrie worden alle kuikentjes die mannelijk zijn in een mooie grote blender geflikkerd omdat ze nutteloos zijn dus dan is één kuikentje nog niet eens zo boeiend.quote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Relko het volgende:
Doet me denken aan zo'n filmpje waar een kuikentje in een blender wordt gepropt.
Kuikens zijn toch ranzig, dus.quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef pisnicht het volgende:
Ach
[..]
Ach in de bioindustrie worden alle kuikentjes die mannelijk zijn in een mooie grote blender geflikkerd omdat ze nutteloos zijn dus dan is één kuikentje nog niet eens zo boeiend.
wat is blender ? ken alleen dat programma voor 3d makenquote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Relko het volgende:
Dat nijpaarden zeer gevaarlijk zijn klopt maar toch zou ik sneller een nijpaard aaien dan een krokodil (als ik het zou doen, ik ben niet levensmoe),. Tja, ze hebben nou eenmaal niet zo'n aaibaarheidsfactor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puur bangmakerij, Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dat krokodillen of leeuwen
...quote:Op maandag 1 november 2010 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In dat geval zijn de mensen gemener. Die croc die pakt die olifant voor voedsel, puur om te overleven. Maar jij laat een ander een croc afschieten, villen en er een handtas van maken voor je ijdelheid. Wat natuurlijk helemaal niet nodig is om te overleven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
Een hakselaar, nerd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat is blender ? ken alleen dat programma voor 3d maken
quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wat is blender ? ken alleen dat programma voor 3d maken
Moeten ze zich maar aanpassen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef LXIV het volgende:
Ik heb in principe niks tegen krokodillen, maar het is wel zo dat voordat er krokodillen waren er eigenlijk nooit een olifant aan zijn slurf het water in werd getrokken.
En je zult een krokodil ook altijd zo'n klein olifantje zien pakken. Een grote vallen ze pas aan als ze met z'n vijven zijn.
Nee, die is geen hakselaar. Scherpe opmerking overigens.quote:
Alleen jammer voor jou dat krokodillen er al lang waren voordat er überhaupt zoogdieren, laat staan olifanten rondliepen dus vanaf het moment dat er olifanten zijn ontstaan worden ze al door krokodillen het water in getrokken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef LXIV het volgende:
Ik heb in principe niks tegen krokodillen, maar het is wel zo dat voordat er krokodillen waren er eigenlijk nooit een olifant aan zijn slurf het water in werd getrokken.
En je zult een krokodil ook altijd zo'n klein olifantje zien pakken. Een grote vallen ze pas aan als ze met z'n vijven zijn.
Wat klopt er niet aan deze zin?quote:maar het is wel zo dat voordat er krokodillen waren er eigenlijk nooit een olifant aan zijn slurf het water in werd getrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |