Voor mij is Sheen zelf grappiger dan de serie ooit is geweest. #winning!quote:Mar 7, 1:57 PM
Charlie Sheen on Firing -- 'This Is Good News'
TMZ has obtained a statement from Charlie Sheen on his firing from "Two and a Half Men" today: " This is very good news. They continue to be in breach, like so many whales. It is a big day of gladness at the Sober Valley Lodge because now I can take all of their bazillions, never have to look at whatshiscock again and I never have to put on those silly shirts for as long as this warlock exists in the terrestrial dimension ."
http://m.tmz.com/article_(...)orre-warnerbros-cbs/
quote:It's unclear if Warner and CBS will try to replace Sheen - who made $2 million an episode - or just pull the plug on the top-rated comedy.
Zoals ik zei... Laat Jake een kind krijgen en hotseflots; Two and a half man againquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Stefanovich het volgende:
Hopen dat 1 and a half man doorgaat!!
Gewoon Emilio Estevez af laten vallen en die erin zetten en doorgaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals ik zei... Laat Jake een kind krijgen en hotseflots; Two and a half man again
Dan moet die wel zijn haar vervenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Gewoon Emilio Estevez af laten vallen en die erin zetten en doorgaan.
Ik heb het uit dit interview met Charlie, maar ze doen alsof het al bekend was dus zijn er vast betere bronnen.quote:
Als hij vervangen wordt ga ik niet meer kijken in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef Symer het volgende:
Ik las dat het nu tussen John Stamos en Rob Lowe gaat om Charlie te vervangen.
Uncle Jesse vs Eddie Nero dus. Mijn voorkeur gaat dan naar de laatste.
A half apology. It's an apolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit interview met Charlie, maar ze doen alsof het al bekend was dus zijn er vast betere bronnen.
Mwoah, ik ben wel benieuwd naar de verhaallijn dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als hij vervangen wordt ga ik niet meer kijken in ieder geval.
Meesterlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:49 schreef feeling_sinister het volgende:
Wist niet zeker of deze al voorbij is gekomen:
Niet als hij 1 op 1 wordt vervangen, maar als er een ander verhaal in komt. Dan ga ik wel kijken, Jake en Alan en die hele setting blijft een vrolijke boelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als hij vervangen wordt ga ik niet meer kijken in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |