Dat heb ik dus ook, elke keer als ik haar zie denk ik he daar heb je Cheryl weer!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:47 schreef catwaezle het volgende:
Het is jammer dat Courtney Thorne Smith nu zo'n grote rol heeft. In de nieuwe aflevering ook weer. Ze doet me veel te veel denken aan According to Jim. Die kan wij mij betreft niet snel genoeg uit de serie verdwijnen.
Hij krijgt wel dik betaald voor die 2 zinnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:42 schreef Tim86 het volgende:
jake is te oud..sinds hij puber is werd het minder
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor de rest een kut aflevering, ik haat Rose.
En vooral niet dat je dan als een straaljager weg zou vliegenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Iedereen weet dat die cola en mentos bullshit niet werkt![]()
Scheten in de fik steken werkt wel bij grotere dieren als bijv. een koe.
Voor de rest een kut aflevering, ik haat Rose.
Volgens mij is Alan in het echt minstens net zo'n kneus als de rol die hij speeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Op youtube staan een hele serie aan bloopers van de aflgelopen seizoenen. Zitten leuke dingen tussen, vooral Alan die van zichzelf een hele grappige lach heeft.
Jon Cryer (wie herinnert zich hem niet uit Pretty in Pink) doet eigenlijk iedere keer na een blooper precies hetzelfde, dus dat wordt al vrij snel behoorlijk irritant.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Op youtube staan een hele serie aan bloopers van de aflgelopen seizoenen. Zitten leuke dingen tussen, vooral Alan die van zichzelf een hele grappige lach heeft.
Die lachquote:Op maandag 31 januari 2011 04:13 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jon Cryer (wie herinnert zich hem niet uit Pretty in Pink) doet eigenlijk iedere keer na een blooper precies hetzelfde, dus dat wordt al vrij snel behoorlijk irritant.
zal tijd worden dat ie hulp zoektquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef feeling_sinister het volgende:
http://www.washingtonpost(...)AR2011012806235.html
Charlie is weer lekker bezig, alleen dit keer wel met gevolgen.
Hij is ook gewoon gemaakt voor die rol natuurlijk, maar lucky wel iddquote:Op maandag 31 januari 2011 04:16 schreef Platina het volgende:
Mjah, je moet geluk hebben. Van 2derangs acteur naar een bekend gezicht die 7ton (?) per aflevering opstrijkt. Lucky bastard.
Hij ziet er inderdaad veel ouder en slechter uit. Ook duidelijk te zien in contrast met het introfilmpje. Dat is dan wel 8 jaar geleden, maar toch...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef catwaezle het volgende:
Je kunt Charlie dit seizoen echt achteruit zien gaan trouwens. Ik deze aflevering zag hij er ook alles behalve goed uit.
Dik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |