quote:Dat is gewoon een kwestie van goed observeren. Bij spindoctors als Jack de Vries of Felix Rottenberg zie je (ik) dezelfde machinaties aan de gang. Alleen is hun stijl compleet anders.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:54 schreef huhggh het volgende:
Guttegut, de linkse kijkertjes laten zich weer kennen als ze weer eens iemand voorbij zien komen wiens politieke kleur hen niet aanstaat.
absoluutquote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
Interessant over dat geheugen en vergeetachtigheid.
En dan bedoel ik even niet Mulischquote:
Het Oosten werd al verketterd lang voor de islam werd uitgevonden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Die Bernard Lewis heb ik in de jaren 80 al gelezen; toen werd al over de Islam gediscussieerd.
25 jaar geleden. En nog hebben de moslims de wereld niet overgenomen.
Nonsense.quote:Op maandag 1 november 2010 23:51 schreef Sloggi het volgende:
Het Oosten werd al verketterd lang voor de islam werd uitgevonden.
NUHR is altijd te pruimen, die voorstellingen zijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Best wel een goede uitzending. Ook NUHR was te pruimen.
Die opvallend genoeg positief schreef over de Perzische koningen. Je schijnt te vergeten dat het oosten nog niet zo lang geleden door de gros van de westerse schrijvers geromantiseerd werd.quote:
Ik beweer niet dat er nooit positief over het oosten is geschreven, mijn punt is dat de huidige angst - om het zo maar even te noemen - voor het oosten niet bepaald een nieuw verschijnsel is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die opvallend genoeg positief schreef over de Perzische koningen. Je schijnt te vergeten dat het oosten nog niet zo lang geleden door de gros van de westerse schrijvers geromantiseerd werd.
Kan je wellicht een voorbeeld geven? Die angst voor het 'oosten' in het pre-islamitische tijdperk? Dat het oosten daadwerkelijk verketterd werd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik beweer niet dat er nooit positief over het oosten is geschreven, mijn punt is dat de huidige angst - om het zo maar even te noemen - voor het oosten niet bepaald een nieuw verschijnsel is.
Je reactie kwam meer over als; het oosten werd/wordt niet in enkel in het 'islamitische' tijdperk verketterd, maar zelfs daarvoor al. Wat naar mijn mening niet helemaal klopt. Het oosten werd in de negentiende eeuw nog weergegeven als een oord van magie en erotiek.quote:En inderdaad, het oosten is ook vaak en lange tijd bewonderd.
Ex-voorzitter VARA en baas van Witteman?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:11 schreef Omnifacer het volgende:
Van Mierlo overlijdt: Marcel van Dam aan tafel.
Debat regeringsverklaring: Marcel van Dam aan tafel.
Mulisch overlijdt: Marcel van Dam aan tafel.
Kunnen ze echt geen andere gast bedenken, of willen ze het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |