SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
hehe ja vond het wel leuk maar gezien het einde van de aflevering heb ik het idee dat ze doodgemaakt wordquote:
Ik hoop dat ze er nog wel even inblijft.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef angel008 het volgende:
[..]
hehe ja vond het wel leuk maar gezien het einde van de aflevering heb ik het idee dat ze doodgemaakt word(wat dan weer jammer is want ik zag wel een goeie rol in haar)
dat die gast kan rondlopen zonder bewaking is ook een raar iets (en het feit dat ie in prison break speelde en ik elke keer aan de handzaag actie moet denken helpt ookniet) die gast straalt pure evil uitquote:Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er nog wel even inblijft.
Sowieso dat ze geen bewaker om zich heen had, zeker na dat incidentje op de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef Cerbie het volgende:
Waar is Adama als je hem nodig hebt, die had de Lucian Alliance meteen geairlocked
mee eens waarom staat greer hem niet op te wachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat die gast kan rondlopen zonder bewaking is ook een raar iets (en het feit dat ie in prison break speelde en ik elke keer aan de handzaag actie moet denken helpt ookniet) die gast straalt pure evil uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Johnny Blaze op 10-11-2010 19:40:49 ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef Salamander het volgende:
Het andere schip was waarschijnlijk alleen een plot device en daar zullen we denk ik niks meer van zien. Mooi dat ze nu controle over het schip hebben, met zijn allen dus niet Rush in zijn eentje.
Het verhaal over de missie van Destiny deed me denken aan Contact, het boek dan. Dat gaat wat verder dan de film voor degenen die `m gezien hebben. Daar gaat het ook over verborgen boodschappen in bijvoorbeeld Pi als je maar ver genoeg doorzoekt achter de komma.
Wat mij betreft gaan ze goed zo met de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |