abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88309938
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind de serie echt steeds beter worden. Ik had Young nog wel iets dieper willen zien gaan, echt rock bottom zoals we een totale breakdown van Adama in BSG hebben gezien bijvoorbeeld, dat voegt echt karakter toe, maar dit was niet onaardig. Benieuwd wat we nog gaan zien.
De scene waarin Young weer tot zichzelf kwam en zich weer presenteerbaar maakte deed me heel erg denken aan de scene waarin The Old Man zijn snor afschoor en daarna weer trots door Galactica rondliep.

Greer was flexibel, ik mag hem wel.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_88320847
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef .aeon het volgende:
MGM heeft faillissement aangevraagd en gaat verder onder Spyglass, maar wilt de Stargate franchise behouden
[..]

http://www.bbc.co.uk/news/business-11657414

Overwegend goed nieuws dus.
hoe kan dat nu weer dat is toch van sony pictures
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_88330547
Spyglass heeft niks met Sony te maken volgens mij hoor.
pi_88333504
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Salamander het volgende:

[..]

Greer was flexibel, ik mag hem wel.
In het begin kon ik die kerel niet uitstaan met z'n stoere gedrag, maar nu was ie goed bezig ja. Oh een probleem in de kantine, het kan even duren :')

quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef .aeon het volgende:
MGM heeft faillissement aangevraagd en gaat verder onder Spyglass, maar wilt de Stargate franchise behouden
[..]

http://www.bbc.co.uk/news/business-11657414

Overwegend goed nieuws dus.
Zou ook wel stom zijn om het niet te behouden lijkt me, gezien de fanbase die je dan zou verliezen.
pi_88333586
Ik had in het begin iets van :') alwéér een tijdreisscenario, maar het is de eerste aflevering in een tijd waar ik niet in heb doorgespoeld ^O^

al waren er wel wat kromme tenen bij de nerdboy-meets-attractive-female-cliche
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88350778
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef .aeon het volgende:
Ik denk dat ze juist wel weten wat ze willen. Daarom hoop ik ook echt dat ze het niet afsluiten indien ze moeten stoppen na dit seizoen. Het lijkt me echt jammer als er een afgeraffeld einde komt aan een serie die zo groots is opgezet. Ik heb het gevoel dat we pas in seizoen drie goed in de mythologie komen. Dus liever geen duidelijkheid (met de mogelijkheid wellicht ooit nog door te kunnen gaan) maar het beste zou natuurlijk zijn niet stoppen :D
Inderdaad, ik denk ook dat ze allang weten wat ze willen. En als we er straks (volgend seizoen oid, als die komt) er helemaal inzitten dat het dan echt heel awesome wordt. :7
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_88353222
Joseph Mallozzi had op z'n blog al een aantal keren aangegeven dat ze globaal weten waar ze naar toe willen, qua verhaal.
pi_88393548
Ben ik de enige die het verdacht vond dat Ginn van onderwerp veranderde toen Eli dat programma in het geheugen van Destiny ontdekte? Of heb ik dat nu verkeerd gezien?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_88393772
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:43 schreef Henno het volgende:

[..]

In het begin kon ik die kerel niet uitstaan met z'n stoere gedrag, maar nu was ie goed bezig ja. Oh een probleem in de kantine, het kan even duren :')
[..]

Zou ook wel stom zijn om het niet te behouden lijkt me, gezien de fanbase die je dan zou verliezen.
alle downloadende fans :')
pi_88394891
Het grootste gedeelte van de downloadende fans zitten waarschijnlijk in het buitenland, dus hebben toch geen invloed op de ratings.
pi_88395558
Vette serie :) de eerst Stargate serie die ik leuk vind btw... en toevallig ook degene die het meest lijkt op BSG, waar ik redelijk fan van ben.
pi_88395850
Leuke aflevering.
pi_88396018
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 08:16 schreef DaFrenk het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vond dat Ginn van onderwerp veranderde toen Eli dat programma in het geheugen van Destiny ontdekte? Of heb ik dat nu verkeerd gezien?
Nee dat viel mij ook al op! Ik verwachte een beetje dat ze iets ermee te maken had.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_88396446
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:22 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Nee dat viel mij ook al op! Ik verwachte een beetje dat ze iets ermee te maken had.
Ja, helemaal omdat ze dus wel al enige kennis van Acient technologie heeft en nu Eli kan gebruiken om Destiny alsnog over te nemen voor de Lucian Alliance. :P
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!fotograaf zondag 7 november 2010 @ 02:11:31 #41
151126 angel008
pi_88423267
net de volgende pagina gevonden..

wiki kijkers

onder de 1 mln kijkers dus.. grote kans dat dit gecanceld gaat worden.. :(
  zondag 7 november 2010 @ 10:08:11 #42
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88425656
edit

1.2 tot 1.5 zag ik vroeger heel vaak bij de oude Stargates. Gateworld sprak van 'redelijke' cijfers toen. Maar onder de 1 miljoen is wel heel slecht.
When all else fails, you always have delusion.
pi_88427856
Damn, het worden er met de aflevering minder.... dat moet de schrijvers toch een teken geven dat het niet helemaal werkt hoe ze het doen op dit moment, zou je denken iig. Mensen willen gewoonweg meer actie en sci-fi.
Mensen die echte drama willen zien, kijken liever naar As The World Turns o.i.d. :P
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_88442463
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef Mirel het volgende:
edit

1.2 tot 1.5 zag ik vroeger heel vaak bij de oude Stargates. Gateworld sprak van 'redelijke' cijfers toen. Maar onder de 1 miljoen is wel heel slecht.
tja, waarschijnlijk komt het door de verwachtingen van kijkers bij de name stargate, die verwachten elke week een andere planeet via de stargate.

en als de verwachtingen niet uikomen, dan is het blijkbaar het kijken niet waard :{
pi_88443414
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

tja, waarschijnlijk komt het door de verwachtingen van kijkers bij de name stargate, die verwachten elke week een andere planeet via de stargate.

en als de verwachtingen niet uikomen, dan is het blijkbaar het kijken niet waard :{
Dat lijkt me stug, er is ruimschoots vantevoren aangekondigd dat SGU aanzienlijk anders zou zijn dan SG-1 en SGA.
pi_88445099
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef angel008 het volgende:
net de volgende pagina gevonden..

wiki kijkers

onder de 1 mln kijkers dus.. grote kans dat dit gecanceld gaat worden.. :(
Caprica is al gecanceld. Die idioten begrijpen dat de voornaamste doelgroep jonge mannen meestal de aflevering gewoon van het net afhalen. Dat het ook heel laat wordt uitgezonden is ook niet zo slim idee
pi_88450297
Gezien de aanzienlijke stijging van de Live+7 ratings t.o.v. Live+SD ratings, zou dat wel eens kunnen kloppen.
pi_88450405
Jammer dat voor dit soort series geen markt is kennelijk.

Schieten, tieten en helicopters. Dat moet het kennelijk zijn. Een lang verhaal op het gemak vertellen is te lastig ofzo.

Kutzooi, eerst Caprica, straks SGU. :r.
pi_88542360
Ik kan bijna niet wachten *O*
pi_88545985
jeetje ik denk dat ze de balans tussen actie/drama nu wel gevonden hebben.

en nu ze de bridge hebben gevonden gaat het verhaal ook weer een stuk sneller hoop ik geen vage drops meer en ook daadwerkelijk zien waar ze heengaan.

nu nog destiny verder ''repareren'' en dan ben ik blij :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')