De scene waarin Young weer tot zichzelf kwam en zich weer presenteerbaar maakte deed me heel erg denken aan de scene waarin The Old Man zijn snor afschoor en daarna weer trots door Galactica rondliep.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind de serie echt steeds beter worden. Ik had Young nog wel iets dieper willen zien gaan, echt rock bottom zoals we een totale breakdown van Adama in BSG hebben gezien bijvoorbeeld, dat voegt echt karakter toe, maar dit was niet onaardig. Benieuwd wat we nog gaan zien.
hoe kan dat nu weer dat is toch van sony picturesquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef .aeon het volgende:
MGM heeft faillissement aangevraagd en gaat verder onder Spyglass, maar wilt de Stargate franchise behouden
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/business-11657414
Overwegend goed nieuws dus.
In het begin kon ik die kerel niet uitstaan met z'n stoere gedrag, maar nu was ie goed bezig ja. Oh een probleem in de kantine, het kan even durenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Salamander het volgende:
[..]
Greer was flexibel, ik mag hem wel.
Zou ook wel stom zijn om het niet te behouden lijkt me, gezien de fanbase die je dan zou verliezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef .aeon het volgende:
MGM heeft faillissement aangevraagd en gaat verder onder Spyglass, maar wilt de Stargate franchise behouden
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/business-11657414
Overwegend goed nieuws dus.
Inderdaad, ik denk ook dat ze allang weten wat ze willen. En als we er straks (volgend seizoen oid, als die komt) er helemaal inzitten dat het dan echt heel awesome wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef .aeon het volgende:
Ik denk dat ze juist wel weten wat ze willen. Daarom hoop ik ook echt dat ze het niet afsluiten indien ze moeten stoppen na dit seizoen. Het lijkt me echt jammer als er een afgeraffeld einde komt aan een serie die zo groots is opgezet. Ik heb het gevoel dat we pas in seizoen drie goed in de mythologie komen. Dus liever geen duidelijkheid (met de mogelijkheid wellicht ooit nog door te kunnen gaan) maar het beste zou natuurlijk zijn niet stoppen
alle downloadende fansquote:Op donderdag 4 november 2010 17:43 schreef Henno het volgende:
[..]
In het begin kon ik die kerel niet uitstaan met z'n stoere gedrag, maar nu was ie goed bezig ja. Oh een probleem in de kantine, het kan even duren
[..]
Zou ook wel stom zijn om het niet te behouden lijkt me, gezien de fanbase die je dan zou verliezen.
Nee dat viel mij ook al op! Ik verwachte een beetje dat ze iets ermee te maken had.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:16 schreef DaFrenk het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vond dat Ginn van onderwerp veranderde toen Eli dat programma in het geheugen van Destiny ontdekte? Of heb ik dat nu verkeerd gezien?
Ja, helemaal omdat ze dus wel al enige kennis van Acient technologie heeft en nu Eli kan gebruiken om Destiny alsnog over te nemen voor de Lucian Alliance.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:22 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Nee dat viel mij ook al op! Ik verwachte een beetje dat ze iets ermee te maken had.
tja, waarschijnlijk komt het door de verwachtingen van kijkers bij de name stargate, die verwachten elke week een andere planeet via de stargate.quote:Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef Mirel het volgende:
edit
1.2 tot 1.5 zag ik vroeger heel vaak bij de oude Stargates. Gateworld sprak van 'redelijke' cijfers toen. Maar onder de 1 miljoen is wel heel slecht.
Dat lijkt me stug, er is ruimschoots vantevoren aangekondigd dat SGU aanzienlijk anders zou zijn dan SG-1 en SGA.quote:Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, waarschijnlijk komt het door de verwachtingen van kijkers bij de name stargate, die verwachten elke week een andere planeet via de stargate.
en als de verwachtingen niet uikomen, dan is het blijkbaar het kijken niet waard
Caprica is al gecanceld. Die idioten begrijpen dat de voornaamste doelgroep jonge mannen meestal de aflevering gewoon van het net afhalen. Dat het ook heel laat wordt uitgezonden is ook niet zo slim ideequote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef angel008 het volgende:
net de volgende pagina gevonden..
wiki kijkers
onder de 1 mln kijkers dus.. grote kans dat dit gecanceld gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |