abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93126542
*O*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_93127098
Dat dit het laatste seizoen wordt is al zeker hoor. Er kan evt. nog een SGU movie/mini-serie komen als ze het rond kunnen krijgen.
  FOK!fotograaf maandag 21 februari 2011 @ 22:28:06 #253
151126 angel008
pi_93127947
oei 15 dagen kijk dat is nog te overleven :)
pi_93802509
*schop*

Nog een paar uurtjes schat ik zo :7

Wel jammer dat we nu al weten dat de serie gewoon kansloos gaat eindigen, en gezien de duizelingwekkende snelheid waarmee ze op dit moment nieuwe Stargate films eruit stampen (wanneer was de laatste ook alweer? :')), zie ik het ook somber in m.b.t. een 'knoop alle eindjes aan elkaar in recordtempo' film achteraf (dat zou i.i.g. beter zijn dan niks, dat dan weer wel).

Da's altijd zo klote met die TV-series... als je elk seizoen zeker wil weten dat er een goed einde aan zit, dan moet je eigenlijk twee versies opnemen: 1 met een cliffhanger op het eind en 1 waarbij ze de gate terug naar de aarde openen. Gaat de eerste worden ben ik bang... iedereen staat op het punt om op een gruwelijke manier ten onder te gaan o.i.d., the end :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:37:35 #255
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93802575
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:30 schreef Henno het volgende:

Wel jammer dat we nu al weten dat de serie gewoon kansloos gaat eindigen, en gezien de duizelingwekkende snelheid waarmee ze op dit moment nieuwe Stargate films eruit stampen (wanneer was de laatste ook alweer? :')), zie ik het ook somber in m.b.t. een 'knoop alle eindjes aan elkaar in recordtempo' film achteraf (dat zou i.i.g. beter zijn dan niks, dat dan weer wel).
Ik neem toch aan dat je dat sarcastisch bedoelt, aangezien de laatste films in 2008 uit kwamen en de eerste Atlantis film nog steeds niet uit is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_93802588
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat je dat sarcastisch bedoelt, aangezien de laatste films in 2008 uit kwamen en de eerste Atlantis film nog steeds niet uit is.
yup, en die film komt er voorlopig helemaal niet, status "shelved indefinitely".

Joseph Mallozzi stated: "I'm sorry to say but the cancellation [of Stargate Universe] puts the brakes on whatever progress the SGA movie had made in the past month, shelving it indefinitely. ... Contrary to what some may think, the cancellation of SGU is very bad news for those looking forward to an Atlantis movie."

Al moet ik wel zeggen dat Atlantis nog niet zo heel slecht is geëindigd... gewoon een open einde zonder cliffhanger. Als Universe al helemaal is opgenomen gaat dat hier anders zijn...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:53:28 #257
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93803220
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:39 schreef Henno het volgende:

[..]

yup, en die film komt er voorlopig helemaal niet, status "shelved indefinitely".

Joseph Mallozzi stated: "I'm sorry to say but the cancellation [of Stargate Universe] puts the brakes on whatever progress the SGA movie had made in the past month, shelving it indefinitely. ... Contrary to what some may think, the cancellation of SGU is very bad news for those looking forward to an Atlantis movie."

Al moet ik wel zeggen dat Atlantis nog niet zo heel slecht is geëindigd... gewoon een open einde zonder cliffhanger. Als Universe al helemaal is opgenomen gaat dat hier anders zijn...
Argh, wat kloten zeg. Jammer wat voor een effect zo'n tijdelijk dipje kan hebben op de franchise.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2011 @ 07:30:52 #258
151126 angel008
pi_93803683
goeie aflevering!! eindelijk weer wat actie (had ook niet anders gekund) geen soap drama maar gewoon lekker stargate!

balen dat de film niet doorgaat vanwege slechte cijfers met sgu maar ik snap niet dat dit te maken heeft met sgu ? zullen ze dan toch in de film een koppeling willen maken net zoals sga/sg-sg1 ?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:32:57 #259
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_93812362
Ik was helemaal de draad kwijt, wat was het doel van de destiny ook alweer?
En waarom zijn die drones tegen de destiny?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_93812826
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Destiny moest het signaal in het achtergrondruis van het universum onderzoeken. En de Drones zijn gewoon geautomatiseerde wapensystemen die Destiny hebben getargeted.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2011 @ 13:55:32 #261
151126 angel008
pi_93813091
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
destiny onderzoekt inderdaad een geheime boodschap in de ruimteruis, de drones zijn ontworpen door een ras dat dood is gegaan en zijn geprogrammeerd om elk stukje technologie te vernietigen (gok dat dit dan ook gelijk de reden is van hun ondergang...)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93819306
Zeg fans, vergeten jullie niet ook eens een keer naar Outcasts te kijken? veel spannender ;)
pi_93821880
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg fans, vergeten jullie niet ook eens een keer naar Outcasts te kijken? veel spannender ;)
Thanks voor de tip! Even aflevering 1 checken dan!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2011 @ 18:41:45 #264
151126 angel008
pi_93824726
weet iemand waar de eventuele kijkcijfers te zien zijn ? verwacht toch wel hoge cijfers.....
  woensdag 9 maart 2011 @ 02:43:39 #265
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93847727
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef angel008 het volgende:
weet iemand waar de eventuele kijkcijfers te zien zijn ? verwacht toch wel hoge cijfers.....
Van de laatste aflevering weet ik het niet. Maar de rest van dit seizoen heeft hele lage kijkcijfers. Daarom ligt Stargate nu ook op z'n gat. Het eerste seizoen heeft het echt verpest voor de hele franchise met al die slechte drama. Het begon met 2,5 miljoen en ze zitten nu rond de 700-800,000 geloof ik.
  woensdag 9 maart 2011 @ 07:37:13 #266
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93848513
quote:
ohja, ff checken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  FOK!fotograaf woensdag 9 maart 2011 @ 08:32:27 #267
151126 angel008
pi_93849066
quote:
ik moet zeggen na de eerste aflevering gezien te hebben dacht ik even van "wtf?" maar na 3 afleveringen doorgebeten te hebben heeft het me toch een klein beetje gegrepen.

gelukkig is het maar een 8 delige serie en komt aflevering 8 13 maart uit :)

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 02:43 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Van de laatste aflevering weet ik het niet. Maar de rest van dit seizoen heeft hele lage kijkcijfers. Daarom ligt Stargate nu ook op z'n gat. Het eerste seizoen heeft het echt verpest voor de hele franchise met al die slechte drama. Het begon met 2,5 miljoen en ze zitten nu rond de 700-800,000 geloof ik.
dat wist ik daarom ben ik ook zo benieuwd wat seizoen 2 doet.. begint in iedergeval _prima_
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:42:38 #268
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93859918
Ik was de draad echt volledig kwijt aan het begin, kon daardoor niet echt in de aflevering komen...

Vond verder het einde van het seedship heel merkwaardig :?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_93861139
Hoezo merkwaardig?
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:42:27 #270
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_93862178
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:30 schreef angel008 het volgende:
goeie aflevering!! eindelijk weer wat actie (had ook niet anders gekund) geen soap drama maar gewoon lekker stargate!
Nou, ik vond er anders aardig wat drama inzitten, en de actie sloeg helemaal nergens op.

Ik heb het idee dat ze dachten dat de tegenvallende kijkcijfers aan het teveel aan actie lag, en dat ze daarom maar wat meer drama in het geheel hebben geschreven. Het tegendeel is echter waar. We willen juist meer actie. De manier waarop het nu afgedaan werd, was wel erg simpel. Die 'goede' aliens hadden amper een rol, en offeren zichzelf maar op, en die aliens die Cloe hadden ontvoerd, maken een deal waarin ze iets kunnen leren van haar en haar vervolgens beter maken, en daarom uit de weg gaan.... Die drones wat gewoon heel nieuwe technologie voor hun moet zijn hebben ze ook vrij snel door, en.... Wat een kutserie is het toch ook.
pi_93870029
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze dachten dat de tegenvallende kijkcijfers aan het teveel aan actie lag, en dat ze daarom maar wat meer drama in het geheel hebben geschreven. Het tegendeel is echter waar. We willen juist meer actie. De manier waarop het nu afgedaan werd, was wel erg simpel. Die 'goede' aliens hadden amper een rol, en offeren zichzelf maar op, en die aliens die Cloe hadden ontvoerd, maken een deal waarin ze iets kunnen leren van haar en haar vervolgens beter maken, en daarom uit de weg gaan.... Die drones wat gewoon heel nieuwe technologie voor hun moet zijn hebben ze ook vrij snel door, en.... Wat een kutserie is het toch ook.
Als je over dat soort dingen valt, dan heb je vast SG-1 en SGA nooit gezien.
pi_93870977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef angel008 het volgende:
Kijkcijfers waren zoals de vorige afleveringen gewoon weer slecht.
0.5 18/49 rating en iets meer dan een miljoen kijkers waren eigenlijk wel de cijfers die ik verwachtte.
Het totaal aantal kijkers daalde, vergeleken met december, met ongeveer 60.000.
pi_93872097
Het einde van die 'goede' aliens was wel erg simpel hoor. Tja, je moet toch op een de of andere manier de enige weg naar huis uit de weg ruimen :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:38:21 #274
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_93872721
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:41 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Toch wel. Zelfs toen SGA saai werd heb ik het nog gekeken, tot de laatste aflevering. Maar ik wil gewoon epische gevechten zien, ala the Siege, of het laatste gevecht in BGA (ik bedoel, als ze toch die serie zo veel proberen na te doen kwa filmen). In plaats daarvan hebben we deze goedkope maar vooral slecht geschreven troep. Onzinnige drama, etc. Ik wil gewoon hersenloos achterover zitten, en toffe effecten en gevechten zien. In SG:U is het overhalen van een trekker een zeldzaamheid. Toen de Luican Alliance aan boord kwam had ik nog iets van 'ok, nu hebben ze begrepen dat we gewoon wat geweld willen zien'. Maar nee... :N

Ik snap dat het een dure serie wordt om te maken op deze manier. Maar betrek dan ook geen spacebattles in het gevecht wanneer je deze niet naar behoren op beeld kan brengen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:48:35 #275
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93873215
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:41 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Hoezo? SG-1 en SGA waren veel beter dan SGU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')