quote:Kijk nog eens
quote:ErikOp vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, sinds wanneer kan jij door het slotje heen? Wie heb je hiervoor gepijpt?
quote:Daar werd hij niet opgewonden van.
quote:Ik vind het prima...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks ik ben gewoon vrolijk weetje
quote:Doorsnee overvaller is ook echt het type van pa en ma 3 maal modaal ja!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn ook genoeg overvallers die toegeven dat ze het doen omdat ze het wel makkelijk vinden om zo aan geld te komen
quote:vanochtend was ik down door alle ingeluktjesOp vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het prima...
Maar het is zo zo... anders met vanochtend![]()
quote:Doorsnee overvaller is petje op het achterhoofd en bontkraagje.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorsnee overvaller is ook echt het type van pa en ma 3 maal modaal ja!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was de laatste jij ging door het slot....goed man die nwe layout...top!!!!!
quote:Ik snap het... vind dit leukerOp vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanochtend was ik down door alle ingeluktjes
Maak van de TT even een combi van mijn tt en die van laysa.... dank u
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maak van de TT even een combi van mijn tt en die van laysa.... dank u
quote:Om daarom....Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
En Laysa, waarom noem je mij een hoer...
quote:
quote:Precies tegelijk gepost.
quote:Voor jou maak ik een uitzondering dan. DEZE KEER zal ik niet boos worden.
quote:come on. je gaat niet met droge ogen durven te beweren dat je in nl een overval nodig hebt om te overlevenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doorsnee overvaller is ook echt het type van pa en ma 3 maal modaal ja!
quote:dank u!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
Groetjes van Lisa en Sjeffrieeeeeeeeeeeeee ik moest zeggen KUT je bent gestoord
quote:Oké. Zeg maar dat ze m'n scrotum kan kussen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
quote:Nazaten van eens welkome en nu bedenkt voor alle moeite rot maar op arbeidsmigranten ja. Armoede kweekt armoede in zowel lichaam, geest en de zeden.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doorsnee overvaller is petje op het achterhoofd en bontkraagje.
quote:Ook halloOp vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
quote:in de oude layout gebeurde het ook hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Laysa het volgende:
Het is duidelijk dat FOk nog een aantal kinderziektes heeft met de nwe layout
quote:Das een moeilijk woord op de telefoonOp vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Zeg maar dat ze m'n scrotum kan kussen.
quote:Vergis je daar maar niet in.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
come on. je gaat niet met droge ogen durven te beweren dat je in nl een overval nodig hebt om te overleven
quote:huh|?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Laysa het volgende:
MENSEN MAAK JE NIET DRUK.... !!!!!
ik ga wel in een hoekje zieken dingen zitten verzinnen
quote:ik wou dat het zo wasOp vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef PatriQue89 het volgende:
CA houdt dingen voor ons verborgah!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Das een moeilijk woord op de telefoon
quote:Niemand heeft gevraagd om petjesvolk wat hele buurten in haar macht houdt. Ze hebben in het verleden wel wat voor ons betekent ja, maar er zijn nu meer lasten dan baten bij migranten.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nazaten van eens welkome en nu bedenkt voor alle moeite rot maar op arbeidsmigranten ja. Armoede kweekt armoede in zowel lichaam, geest en de zeden.
quote:
quote:Kutkind
quote:1 seconde te vroeg
quote:je bent 1 seconde te vroeg
quote:En hoe komt dat? Omdat ze vanaf het begin niet dezelfde kansen hebben gehad. De generatie die kwam op te werken was blij en trots om te werken, de generatie daarna had bij de start al een achterstand. En het zijn niet altijd de kinderen van arbeidsmigranten, Nederlands volk uit achterstandwijken is ook niet altijd even netjes en dragen petjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand heeft gevraagd om petjesvolk wat hele buurten in haar macht houdt. Ze hebben in het verleden wel wat voor ons betekent ja, maar er zijn nu meer lasten dan baten bij migranten.
quote:op 4/100 nauwkeurig
quote:Die dragen ook petjes ja, maar sla voor de grap eens een week de krant open. Kijk alle delicten maar eens na, of op Rechtspraak.nl van de laatste week en kijk maar eens hoe vaak er getinte huidskleur of iets in die richting staat.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Omdat ze vanaf het begin niet dezelfde kansen hebben gehad. De generatie die kwam op te werken was blij en trots om te werken, de generatie daarna had bij de start al een achterstand. En het zijn niet altijd de kinderen van arbeidsmigranten, Nederlands volk uit achterstandwijken is ook niet altijd even netjes en dragen petjes.
quote:issie al slapenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is slapen... hoort je niet meer
quote:EensOp zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die dragen ook petjes ja, maar sla voor de grap eens een week de krant open. Kijk alle delicten maar eens na, of op Rechtspraak.nl van de laatste week en kijk maar eens hoe vaak er getinte huidskleur of iets in die richting staat.
Ik ben al een paar keer naar openbare zittingen in Den Bosch geweest en ik kan je vertellen dat ruim meer dan 50% van die zittingen een getinte verdachte had en dat liep uiteen van een straatroof tot het negeren van een verkeerslicht tot een poging tot doodslag.
quote:Ik niet, maar dat heeft een andere redenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben opeens helemaal klaar wakker
quote:Ik hoef daar alleen maar voor uit het raam te kijken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die dragen ook petjes ja, maar sla voor de grap eens een week de krant open. Kijk alle delicten maar eens na, of op Rechtspraak.nl van de laatste week en kijk maar eens hoe vaak er getinte huidskleur of iets in die richting staat.
Ik ben al een paar keer naar openbare zittingen in Den Bosch geweest en ik kan je vertellen dat ruim meer dan 50% van die zittingen een getinte verdachte had en dat liep uiteen van een straatroof tot het negeren van een verkeerslicht tot een poging tot doodslag.
quote:hmm k, en hoe zit t metd e witte boordencriminialiteit? en zedenzaken?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Maar je ligt nog wel op bed met je aaifoon?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben opeens helemaal klaar wakker
quote:nee met laptop in bedOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je ligt nog wel op bed met je aaifoon?
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Naamtopique, die helemaal bij me past!!
quote:nee in nl heeft iedereen die kansen. niemand hoeft te roven en te stelen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef daar alleen maar voor uit het raam te kijken.![]()
En eerlijk gezegd, als ik geen kansen meer had en ik kinderen moest onderhouden, dan deed ik het misschien zelf ook. Ik ga niet doen alsof ik beter ben dan een ander, misschien ben ik in dezelfde situatie wel slechter dan een ander.
quote:GomiOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm k, en hoe zit t metd e witte boordencriminialiteit? en zedenzaken?
quote:Zedenzaken en dan vooral met kinderen zijn in het beginsel niet openbaar uit bescherming voor de benadeelden, vaak minderjarigen. In Nederland zijn er in verhouding weinig getinte mensen met een hoge status in de zin van écht hoog, dus daar zijn het logischerwijs meer autochtonen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:deze discussie wil ik wel eens met je voeren als ik nuchter ben tbhOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
En daarbij komt dat écht niet meer door de kansen die de tweede generatie wel of niet heeft gekregen. Het komt doordat beide ouders nu gaan werken en dat kinderen aan hun lot worden overgelaten. Die vormen groepjes, gaan op straat hangen en van het een komt het ander. Ook dat komt bij Nederlanders voor, maar schijnbaar weten zij zich wel in te houden omdat zij thuis een aangenamere situatie hebben.
quote:ja, maar die zelfde redenering kun je dus ook andersom volgen, waarom je meer getinte mensen hebt ind e zaken met mensen van lagere statusOp zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zedenzaken en dan vooral met kinderen zijn in het beginsel niet openbaar uit bescherming voor de benadeelden, vaak minderjarigen. In Nederland zijn er in verhouding weinig getinte mensen met een hoge status in de zin van écht hoog, dus daar zijn het logischerwijs meer autochtonen.
quote:Niet helemaal. In theorie klopt dat, in praktijk komt discriminatie nog absurd veel voor.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee in nl heeft iedereen die kansen. niemand hoeft te roven en te stelen.
wit, zwart of wat dan ook
quote:Prima, ben oprecht benieuwdOp zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
deze discussie wil ik wel eens met je voeren als ik nuchter ben tbh
gaat verder dan dat alleem wat jij aanhaalt nl
quote:absoluut eens, minimaal zo schadelijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:Vertel dat aan al die mensen die om en nabij bijstand zitten en recht hebben op allerlei regelingen waar je zelf achteraan moet gaan, die in formeel Nederlands zijn opgesteld en waarbij je allerlei verklaringen en bewijzen moet overleggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nee in nl heeft iedereen die kansen. niemand hoeft te roven en te stelen.
wit, zwart of wat dan ook
quote:klopt ook idd. ik weet dat t voorkomt. je wil niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt door mijn kleur.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal. In theorie klopt dat, in praktijk komt discriminatie nog absurd veel voor.
[..]
Prima, ben oprecht benieuwd.
quote:Omdat zij geen hoge opleiding hebben genoten. Ik doe op dit moment een Juridische opleiding en het aantal 'buitenlanders' is nihil. Op mijn middelbare school was mijn school een samenwerking tussen VWO/HAVO en VMBO-T en had dat laatste een apart gebouw. In dat gebouw was het aantal allochtonen echt 60/70% hoger dan in het HAVO/VWO gebouw.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar die zelfde redenering kun je dus ook andersom volgen, waarom je meer getinte mensen hebt ind e zaken met mensen van lagere status
quote:Ja ik ben mijn lachbui wel kwijtOp zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat een zwaar geprek zo midden in de nacht
quote:Zo zwaar dat ik het zowaar niet eens volgOp zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:hoort er af en toe ook bijOp zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:mijn broer is crisismanager bij justitie. ik ken de cijfers. ik ben journalist, heb er over geschreven. mijn fam zit in sociaal werk. en die hele mikmak. ik ken al die cijfersOp zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
absoluut eens, minimaal zo schadelijk.
Maar het feit blijft (helaas) dat de balans in de gevangenisbevolking in NL niet helemaal de bevolking reflecteert.....
(vriend van m'n ma is bewaker in gevangenis, minimaal 50% is Marokaan, 30% Antiliaan, 20% de rest )
quote:waar ze zelf achteraan moeten idd. en dus gewoon moeten doenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die mensen die om en nabij bijstand zitten en recht hebben op allerlei regelingen waar je zelf achteraan moet gaan, die in formeel Nederlands zijn opgesteld en waarbij je allerlei verklaringen en bewijzen moet overleggen.
Onze buurvrouw durfde voor een paar maanden dat ze hier nog woonde niet eens huursubsidie aan te vragen en die was gewoon Nederlands. Bang voor van alles.
Niemand op de wereld hoeft in principe honger te lijden, want er is voedsel genoeg. Doch zie ik dat niet alle mondjes gevoed worden.
quote:ik volg het ook nietOp zaterdag 30 oktober 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo zwaar dat ik het zowaar niet eens volg
quote:moet zeggen dat ik redelijk verschoond ben gebleven van discriminatieOp zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt ook idd. ik weet dat t voorkomt. je wil niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt door mijn kleur.
in t uitgaan, met controles en met klappen krijgen en voor dood laten liggen
quote:Dat is een specifiek verhaal wat ik uiteraard niet ken. Wat wel het geval is, is dat je ten allen tijde, ook al heb je helemaal géén inkomen, een Juridisch Loket binnen kunt lopen en dat zij je altijd te woord staan en van hulp voorzien. Wat betreft huursubsidie moet je daar, dat is eigen ervaring, inderdaad zelf achteraan en blijven bellen. Dat is kut, maar als je het weet kun je er naar handelen. Hetzelfde geldt voor al die regelingen, het overgrote deel kan het daglicht niet verdragen wat er allemaal gebeurd, maar zodra je het weet kun je ernaar handelen en dat is bij de meeste het probleem. Ze weten het wel, maar hebben vaak zelf ook zoiets van ja het zal wel.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die mensen die om en nabij bijstand zitten en recht hebben op allerlei regelingen waar je zelf achteraan moet gaan, die in formeel Nederlands zijn opgesteld en waarbij je allerlei verklaringen en bewijzen moet overleggen.
Onze buurvrouw durfde voor een paar maanden dat ze hier nog woonde niet eens huursubsidie aan te vragen en die was gewoon Nederlands. Bang voor van alles.
Niemand op de wereld hoeft in principe honger te lijden, want er is voedsel genoeg. Doch zie ik dat niet alle mondjes gevoed worden.
quote:het is gewoon jammerOp zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn broer is crisismanager bij justitie. ik ken de cijfers. ik ben journalist, heb er over geschreven. mijn fam zit in sociaal werk. en die hele mikmak. ik ken al die cijfers
quote:Dan moet je eerst weten dat het er is! En dat weten die mensen vaak niet eens. Je krijgt niets, je mag het halen, maar het gratis geld loket is een bureaucratische hordeloop.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
waar ze zelf achteraan moeten idd. en dus gewoon moeten doen
quote:het is allemaal verdeeld..
quote:deed ik ook jaren langOp zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het is allemaal verdeeld..
smiddags komen al een mannetje of 8
daarvan blijven 2, savonds een mannetje of 12
en zondagmiddag ook nog een paar..
Maar, ik vind het wel fijn dat t zo verdeeld is.. zo heb ik meer aandacht voor iedereen!
quote:Ohw, de film is op tv?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Nu is Edelweiss op TV
En nu do-re-mi
quote:Het is (komt een mooi cliché) een deel van de Marokkanen/Antillianen dat het verpest voor de welwillende mensen. Antillianen zijn vooral actief in het drugscircuit en daar merk je in principe niet overdreven veel van. Wat je als burger wel merkt is dat er 's avonds allemaal petjes met scooters een teringherrie en overlast veroorzaken en juist die veroorzaken al het gezeik waar de rest dan de gevolgen van ondergaat.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is gewoon jammer
Mijn pa (100% Antilliaan, wonend op Curacao) schaamt zich voor Antillianen in NL
Een van mijn collega's, Marokkaan, schaamt zich rot voor z'n landgenoten
quote:nou ik heb t tig keer meegemaakt. zaken in de stad bv, staat er een nieuwe portier, kom ik er njiet in. ken de baas van zijn org en weet dat die ok de hoek staat. stap naar hem en ben weer binnen. maar dat is dus gewoon standaard hier bv.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik redelijk verschoond ben gebleven van discriminatie
Maar dat het gebeurd daar sluit ik mijn ogen niet voor
quote:Even een hele stomme vraag, maar woon je in de Randstad?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:17 schreef gomi het volgende:
[..]
nou ik heb t tig keer meegemaakt. zaken in de stad bv, staat er een nieuwe portier, kom ik er njiet in. ken de baas van zijn org en weet dat die ok de hoek staat. stap naar hem en ben weer binnen. maar dat is dus gewoon standaard hier bv.
of klappen krijgen op een parkeerterrein met 5 tegen 1 omdat je niet blank bent. ja ook overkomen
quote:amsterdam jaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even een hele stomme vraag, maar woon je in de Randstad?
quote:
quote:HoolieOp zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesK/knuffel2.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:was net ff op RTL 4, geen idde waar het over ging, het ging iig over the Sound of Music
quote:ik ook, mijn hele levenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even een hele stomme vraag, maar woon je in de Randstad?
quote:Man ik rand je zowat aan, jij voelt het niet eens
quote:RTL BoulevardOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was net ff op RTL 4, geen idde waar het over ging, het ging iig over the Sound of Music
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
KARAOKE
JA JE KAN HIER ROKEN
quote:hihi, ik krijg een stijfjenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Man ik rand je zowat aan, jij voelt het niet eens
quote:Ja das waarOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, je bent hier in een warm nest
quote:ROFLOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
KARAOKE
JA JE KAN HIER ROKEN
quote:Ja met Glee liedjesOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihihi
Zullen we ene keer een karaoke-meet doen
quote:je mag hier rokenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihihi
quote:Dat is denk ik ook een verschil met bijvoorbeeld Brabant (waar ik woon). Hier is het, ongeacht kleur afkomst whatever, dat iedereen een kans krijgt. Laat je zien dat je echt wilt werken bijvoorbeeld of dat je echt bereid bent iemand te helpen zul je niemand horen over dat je bijvoorbeeld zwart bent of moslim bent. Ik kom zelf best vaak in de buurt van Amsterdam en daar is het veel killer, mensen hebben meteen een vooroordeel klaar wat 9 van de 10 keer helemaal niet klopt. Dat is op zich niet zo'n probleem, het grootste probleem is dat ze zich ook instellen en handelen naar dat vooroordeel en dan krijg je discriminatie en groepvorming.
quote:Er zijn inderdaad mensen die niet anders kunnenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen sympathie maar wel empathie voor mensen die roven, stelen en moorden voor geld. En zoals gezegd in bepaalde situaties zou ik misschien wel hetzelfde doen. Je weet pas waartoe je in staat bent als het punt eenmaal zover is.
quote:ik weet wel een tent in UtrechtOp zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihihi
quote:k, ik in principe ook. alleen denk ik niet dat je dat in nl nodig hebt tbhOp zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen sympathie maar wel empathie voor mensen die roven, stelen en moorden voor geld. En zoals gezegd in bepaalde situaties zou ik misschien wel hetzelfde doen. Je weet pas waartoe je in staat bent als het punt eenmaal zover is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[info]Houd 2012 allemaal ff vrij... c_a wil meeten[/info]
quote:21-12-2012 misschien een idee?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
quote:Dat kan je niet menen!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die niet anders kunnen
Bij een hoop is het ook helaas genetisch bepaald
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
Karaoke meet, onvoorwaardelijk voor
quote:Ik heb het dus wel van heel dichtbij meegemaakt, dat we met vier man moesten leven van 800 euro, waar huur gas water en licht nog vanaf moest. Je zit dan echt op het laagste van het laagste, maar noch bij mij, noch bij iemand uit het gezin kwam de gedachte om te stelen of nog erger moorden. Je moet roeien met de riemen die je hebt, dat jij weinig/geen geld hebt hoeven anderen niet de dupe van te worden en zeker niet op bovenstaande manier.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Je vergeet 13-11Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, op den volgenden data hebben we meets
31-12
19-02
23-04
25-06
quote:nee is hier ook wel zo hoor. maar werk is iets anders dan op straat. als ik uitga en er staat een nieuwe portier, ziet hij aan mij niet wat ik voor mijn werk doe, maar hij beoordeelt me wel op mijn kleur.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een verschil met bijvoorbeeld Brabant (waar ik woon). Hier is het, ongeacht kleur afkomst whatever, dat iedereen een kans krijgt. Laat je zien dat je echt wilt werken bijvoorbeeld of dat je echt bereid bent iemand te helpen zul je niemand horen over dat je bijvoorbeeld zwart bent of moslim bent. Ik kom zelf best vaak in de buurt van Amsterdam en daar is het veel killer, mensen hebben meteen een vooroordeel klaar wat 9 van de 10 keer helemaal niet klopt. Dat is op zich niet zo'n probleem, het grootste probleem is dat ze zich ook instellen en handelen naar dat vooroordeel en dan krijg je discriminatie en groepvorming.
quote:Volgens mij is dat wetenschappelijk toch wel redelijk bewezen dat er bij een bepaald % misdadigers geestelijk iets niet lekker zit, een geesteziekte dusOp zaterdag 30 oktober 2010 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je niet menen!![]()
Hoe kortzichtig!
quote:In principe vind ik een hoop, maar de praktijk is waar het omgaat!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef gomi het volgende:
[..]
k, ik in principe ook. alleen denk ik niet dat je dat in nl nodig hebt tbh
ergens in een 3e wereld land dat iemand een brood steelt om zijn kids te voeden ofzo
quote:wat is 23-04 en 25-06Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, op den volgenden data hebben we meets
31-12
19-02
23-04
25-06
quote:en even het dansje oefenen alvast
quote:Horror-meet bij Kally!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is er dan? ik ben buitengesloten!
quote:de wat?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die niet anders kunnen
Bij een hoop is het ook helaas genetisch bepaald
quote:Klopt en dat is in essentie ook wat ik zeg, in de Randstad doen ze dat dus sneller dan 'hier'. Misschien dénken wij wel van "Oh kijk die kutneger daar", maar wij handelen er niet naar en als je ziet hoeveel negers/allochtonen er in elkaar worden getrapt in bijvoorbeeld Rotterdam.. dat is echt absurd.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
nee is hier ook wel zo hoor. maar werk is iets anders dan op straat. als ik uitga en er staat een nieuwe portier, ziet hij aan mij niet wat ik voor mijn werk doe, maar hij beoordeelt me wel op mijn kleur.
en dat is wat ik bedoel, mensen die je niet kennen oordelen op je afkomst, iig vaak.
quote:ik mis de Orgie meetOp zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is 23-04 en 25-06
TALMEETS:
Horror-meet
Sint-Bios-meet
Ouzo-meet
Walibi-meet
weekend-weg-meet
BBQ-meet
VOH-concert-meet
karaoke-meet
quote:is dat 13-11 al?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Horror-meet bij Kally!
Horrorfilms kijken
quote:Die is leuk.... die zouden met een fok actie moeten doenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en even het dansje oefenen alvast
quote:Koen doelt op psychische aandoeningen.
quote:BAKKES KUTOp zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is er dan? ik ben buitengesloten!
quote:Dan ga je compleet voorbij aan de milieu aspect ervan! Epigenetica?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wetenschappelijk toch wel redelijk bewezen dat er bij een bepaald % misdadigers geestelijk iets niet lekker zit, een geesteziekte dus
quote:klopt, maar ligt die praktijk dan aan degeen doe overgaat tot een overval bv of aan t principe waarin t niet nodig is als hij gewoon de regels volgt en aanvraagt enzo?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In principe vind ik een hoop, maar de praktijk is waar het omgaat!
quote:nee ok, maar ik zei al dat ik niet nuchter ben heOp zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt en dat is in essentie ook wat ik zeg, in de Randstad doen ze dat dus sneller dan 'hier'. Misschien dénken wij wel van "Oh kijk die kutneger daar", maar wij handelen er niet naar en als je ziet hoeveel negers/allochtonen er in elkaar worden getrapt in bijvoorbeeld Rotterdam.. dat is echt absurd.
quote:Regelen wel wat
quote:Siewosie WendyOp zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
^%&%&*^*&^&*(& dacht dat we van de Loesje reclame af waren
Hebben ze weer een nieuwe bedacht
ik weiger daardoor dus te kijken
quote:Ik vond het wel leuk eigenlijkOp zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
quote:Hoe de verhoudingen precies liggen weet ik niet, maar ik denk dat het er toch best een groot deel van de overvallers dit niet doet omdat hij geen geld heeft, maar omdat hij VINDT dat hij te weinig geld heeft, of omdat hij anders bijvoorbeeld drugs niet kan betalen of omdat hij onder dwang staat etc.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In principe vind ik een hoop, maar de praktijk is waar het omgaat!
quote:ik ook en ik weet niet waarom maar ik krijg iedere keer weer tranen in mijn ogen..Op zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
ik kan hier echt uren naar kijken Symph
quote:Het probleem is dat het principe in het principe wel werkt, maar in de praktijk niet.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt, maar ligt die praktijk dan aan degeen doe overgaat tot een overval bv of aan t principe waarin t niet nodig is als hij gewoon de regels volgt en aanvraagt enzo?
quote:WIE IS LOESJE, WIE IS TOCH DAT SNOESJE.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie kusje op je baarmoeder van jeweetz.
En ik stop met heen en weer praten voor jullie hoor
quote:Daarom heb ik ook zo'n grafhekel aan die wereldvreemde 'elitaire' mensen. In theorie werken al die plannen van ze ja op dat mooie kantoortje, maar 10 van de 10 keer gaat het in de praktijk toch iets anders waardoor het hele plan weer waardeloos is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het probleem is dat het principe in het principe wel werkt, maar in de praktijk niet.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk.... die zouden met een fok actie moeten doen
quote:Nog meer? Straks moet ik 2013 ook aankruisenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook en ik weet niet waarom maar ik krijg iedere keer weer tranen in mijn ogen..
Noteer: flasmob doremi meet
quote:Wie riep er net Wie is Loesje met dat natte poesjeOp zaterdag 30 oktober 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WIE IS LOESJE, WIE IS TOCH DAT SNOESJE.
quote:IK ZEI AL WE REGELEN WEL WAT
quote:idd en dat ben ik dus met je eens. niet omdat t te weing is om van te leven, maar omdat t niet genoeg is om te leven op de manier waarop hij wil leven bv enzoOp zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de verhoudingen precies liggen weet ik niet, maar ik denk dat het er toch best een groot deel van de overvallers dit niet doet omdat hij geen geld heeft, maar omdat hij VINDT dat hij te weinig geld heeft, of omdat hij anders bijvoorbeeld drugs niet kan betalen of omdat hij onder dwang staat etc.
quote:En waarom gebruikt iemand drugs? Omdat ie zo'n fijn leven heeft? Nee, om te ontsnappen aan het leven dat iemand leidt. Drugs vind je voornamelijk aan de bodem en aan de top. De extremen dus.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de verhoudingen precies liggen weet ik niet, maar ik denk dat het er toch best een groot deel van de overvallers dit niet doet omdat hij geen geld heeft, maar omdat hij VINDT dat hij te weinig geld heeft, of omdat hij anders bijvoorbeeld drugs niet kan betalen of omdat hij onder dwang staat etc.
quote:QFTOp zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n grafhekel aan die wereldvreemde 'elitaire' mensen. In theorie werken al die plannen van ze ja op dat mooie kantoortje, maar 10 van de 10 keer gaat het in de praktijk toch iets anders waardoor het hele plan weer waardeloos is.
quote:Geen 2.7 miljoen hoorOp zaterdag 30 oktober 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Djiezus
2.7 miljoen kijkers hoor ik
Paupervolk
quote:Bij XFA moeten jullie me komen aanmoedigen, elke week.. dus elke week meet!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog meer? Straks moet ik 2013 ook aankruisen
quote:Sexy Simone met de schorre stemOp zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
IK ZEI AL WE REGELEN WEL WAT
En laat me niet zo gillen, dan ben ik morgen mijn stem kwijt
quote:wil ik wel een prive-jet, ok?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
IK ZEI AL WE REGELEN WEL WAT
En laat me niet zo gillen, dan ben ik morgen mijn stem kwijt
quote:Nee je zet die booty maar in de trein
quote:yeah, maar ik zeg dan dat de fout niet ligt bij t principe, maar bij degeen die in de praktijk kiest om die overval te doen.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het probleem is dat het principe in het principe wel werkt, maar in de praktijk niet.
quote:GA JIJ DNA KAARTEN FIXEN VOOR ONSOp zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij XFA moeten jullie me komen aanmoedigen, elke week.. dus elke week meet!
quote:OkOp zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je zet die booty maar in de trein
quote:Wattes?
quote:Gehoorzame man
quote:JAAAAA, maar, alleen als jullie spandoeken meebrengen!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GA JIJ DNA KAARTEN FIXEN VOOR ONS
quote:Hoho, dat is niet waar. Drugs kan perfect als ontspanningsmiddel worden gebruikt. Drugs als heroïne wordt vaak gebruikt om aan het leven te ontsnappen ja, maar er zijn genoeg mensen die XTC of wiet gebruiken puur als ontspanning. Die zijn ook niet goedkoop. Maargoed, dat is niet het enige motief. Er zijn ook genoeg mensen die stelen als 'hobby' hebben, mensen die stelen omdat ze geen geld hebben voor die mooie tv, mensen die stelen omdat ze rekeningen niet kunnen betalen, mensen die stelen omdat ze onder dwang van anderen staan. Je kunt zoveel redenen verzinnen om te stelen, maar het zijn allemaal redenen waar de dief zelf beter van wordt en het slachtoffer ongevraagd de dupe. Vaak gaat het om geld en dan gaat dus op wat ik net zei, je moet roeien met de riemen die je hebt en anderen hoeven geen dupe te worden van het feit dat JIJ geen of weinig geld hebt.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom gebruikt iemand drugs? Omdat ie zo'n fijn leven heeft? Nee, om te ontsnappen aan het leven dat iemand leidt. Drugs vind je voornamelijk aan de bodem en aan de top. De extremen dus.
quote:uiteraard!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAA, maar, alleen als jullie spandoeken meebrengen!
quote:auwOp zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek... je hebt gelijk
1959 USHI & LOESIE 18,0 40,4 2.725.000
quote:Ja en ik schreeuw mijn stem kapotOp zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Dan moet je weten dat je dat in principe niet hoeft. En zolang iemand dat niet weet dan hoeft ie zich in principe niet aan het principe te houdenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar ik zeg dan dat de fout niet ligt bij t principe, maar bij degeen die in de praktijk kiest om die overval te doen.
omdat t principe hem teveel moeite kost ofzo
quote:Tuurlijk... alles.... toeters, bellen, spandoeken, weet ik veel watOp zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:mijn beste gabber is overleden aan een od toen we 19 warenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom gebruikt iemand drugs? Omdat ie zo'n fijn leven heeft? Nee, om te ontsnappen aan het leven dat iemand leidt. Drugs vind je voornamelijk aan de bodem en aan de top. De extremen dus.
quote:ja zo kun je alle vrijpleiten. ik weet niet dat ik niet mag moorden. dus mag ik moorden?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je weten dat je dat in principe niet hoeft. En zolang iemand dat niet weet dan hoeft ie zich in principe niet aan het principe te houden
quote:Benny, wtfoksOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van vrijdag 29 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 536 iBenny
002. 332 charmed_angel
007. 215 Pisces29
012. 180 Symphonic
013. 177 De_Kardinaal
022. 131 D.
025. 130 Zeroku
029. 125 crv
035. 116 gomi
052. 098 Laysa
057. 097 Bos81
077. 078 Koen66
088. 073 Rauzer
094. 071 PatriQue89
094. 071 Pheno
quote:Ik nietOp zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
001. 536 iBenny
002. 332 charmed_angel
007. 215 Pisces29
012. 180 Symphonic
013. 177 De_Kardinaal
022. 131 D.
025. 130 Zeroku
029. 125 crv
035. 116 gomi
052. 098 Laysa
057. 097 Bos81
077. 078 Koen66
088. 073 Rauzer
094. 071 PatriQue89
094. 071 Pheno
quote:Welk liedje?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mooizo.. En ik ga morgen nog even een nieuwe opname maken van mezelf om me in te schrijven
quote:en volgende meet gaan we echt samen zingenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mooizo.. En ik ga morgen nog even een nieuwe opname maken van mezelf om me in te schrijven
quote:wtf ik zelfs in de top 100Op zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
001. 536 iBenny
002. 332 charmed_angel
007. 215 Pisces29
012. 180 Symphonic
013. 177 De_Kardinaal
022. 131 D.
025. 130 Zeroku
029. 125 crv
035. 116 gomi
052. 098 Laysa
057. 097 Bos81
077. 078 Koen66
088. 073 Rauzer
094. 071 PatriQue89
094. 071 Pheno
quote:ik ga met je meeOp zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, heerlijk bijslapen
quote:TrusteOp zaterdag 30 oktober 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, heerlijk bijslapen
quote:nee valt wel meeOp zaterdag 30 oktober 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen reden om het 'valt wel mee' te noemen
quote:Ken ik nietOp zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kleine zeug, van brigitte kaandorp!
quote:XTC is sowieso strafbaar ontspanning of niet, hetzelfde als heroïne.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet waar. Drugs kan perfect als ontspanningsmiddel worden gebruikt. Drugs als heroïne wordt vaak gebruikt om aan het leven te ontsnappen ja, maar er zijn genoeg mensen die XTC of wiet gebruiken puur als ontspanning. Die zijn ook niet goedkoop. Maargoed, dat is niet het enige motief. Er zijn ook genoeg mensen die stelen als 'hobby' hebben, mensen die stelen omdat ze geen geld hebben voor die mooie tv, mensen die stelen omdat ze rekeningen niet kunnen betalen, mensen die stelen omdat ze onder dwang van anderen staan. Je kunt zoveel redenen verzinnen om te stelen, maar het zijn allemaal redenen waar de dief zelf beter van wordt en het slachtoffer ongevraagd de dupe. Vaak gaat het om geld en dan gaat dus op wat ik net zei, je moet roeien met de riemen die je hebt en anderen hoeven geen dupe te worden van het feit dat JIJ geen of weinig geld hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
godver.... hond springt weer op het bed.... en mag dat helemaal niet
Ze kan sinds kort traplopen
Ik blijf me bed verschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |