quote:
quote:nog 13 min!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is het jaarlijkse feestje weer zover?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeft jouw computer een alarm als het woord seks voorbijkomt?
quote:Beter wees je vanavond niet fijngevoelig...dat brengt nu even het slechts in me naar boven
quote:nou ja... ja... want seks is lekker toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeft jouw computer een alarm als het woord seks voorbijkomt?
quote:Oh, ik ben wel erger gewend hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beter wees je vanavond niet fijngevoelig...dat brengt nu even het slechts in me naar boven
kusje
quote:Ik zeg het dan ook nog niet hardop FokOp vrijdag 29 oktober 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel erger gewend hoor.
quote:WIE IS LOESJE, MET DER NATTE POESJEOp vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
WIE IS LOESJE, WIE IS TOCH DAT SNOESJE. Op Sterren.nl
quote:OkayOp vrijdag 29 oktober 2010 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg het dan ook nog niet hardop Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Waarom kijk je dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
quote:Omdat Loesje.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
quote:Vond het wel een grappig nr totdat ik het bij Wendy hoordeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |