quote:zo lekker heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die hebben we vanavond nog gezongen
quote:Dus ondanks die naam drink je het gewoon?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen flauw idee wat het is, maar smaakt wel op zich.
quote:ik heb het twee jaar geleden gezongen in bij ons bedrijfsfeest, en mijn dochter zingt het nu in haar musicalklasjeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik vind dat echt een lekker nummer![]()
'
Ik wilde altijd meedoen in een musical, en dan een kindje zijnMaar ik durfde toen nog niks
quote:Ja. Als er een kwakje inzat had het niet zo makkelijk uit de fles gekomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus ondanks die naam drink je het gewoon?
quote:
quote:dat zeg ik....stroperige afdronkOp vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Als er een kwakje inzat had het niet zo makkelijk uit de fles gekomen.
quote:Daar heb ik wel begrip voor. Makkelijk veroordelen als je geld en kansen hebt!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
met t overvallen neem ik aan? of heb je daar wel begrip voor?
quote:Ow geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het twee jaar geleden gezongen in bij ons bedrijfsfeest, en mijn dochter zingt het nu in haar musicalklasje
quote:Ik hoop niet dat de Kardinaal in mijn flesje zit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de Kardinaal in mijn flesje zit.
quote:we zitten tussen de familie von Trapp en de Kelly Family inOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow geweldig
Wanneer komt de Sound of Symph musical
quote:Dat laat ik aan c_a en/of Kally overOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Staat het felicitatietopic al in de aanslag?
quote:Een hert zat er ook niet in.
quote:Ik maar even nietOp vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat laat ik aan c_a en/of Kally over
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zitten tussen de familie von Trapp en de Kelly Family in
quote:Ik wilde me opofferen, maar dan moet ik naakte mannen zoeken en dat is niet mijn sterkste punt.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat laat ik aan c_a en/of Kally over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |