abonnement Unibet Coolblue
pi_88124889

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Maranelloot
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88124901
ik zag niet dat ik 'm dicht postte :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:51:34 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88125036
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Mirjam het volgende:
ik zag niet dat ik 'm dicht postte :o
ach je bent nog ruim op tijd ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88125091
mmh
You dream it, I live it.
pi_88126889
hee ik zie nu pas de 'Open een nieuw d eel' knop boven het gesloten topic. Wa handig zeg!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:53:39 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88127707
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Mirjam het volgende:
ik zag niet dat ik 'm dicht postte :o
dat heb je met die modjes :6
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88134214
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef just me het volgende:

[..]

dat heb je met die modjes :6
:@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88136124

Zitten er nou bij die beesten die je vind in dat nieuwe ding bij allemaal meer dan 1 in een linkje?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88137791
Ben geen buur meer van jou. Maar heb zelf ook nog wat:









You dream it, I live it.
pi_88137895
Als ik op zo een linkje klik krijg ik de collectible gelijk dus kan niet weigeren :o

-edit-
Is met alles zo, hebben ze veranderd, je krijgt het gelijk :)

[ Bericht 33% gewijzigd door ry4life op 30-10-2010 13:10:58 ]
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88137908
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 11:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

thanks, wel 3 ladybugs *O*
[..]

ik heb die dikkerd O+
ik kon die dikke ook nog pakken :{
You dream it, I live it.
pi_88138092
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Meddo het volgende:

[..]



ik kon die dikke ook nog pakken :{
Hij kwam uit dat nieuwe ding, dan zitten er waarschijnlijk een stuk of 4-5 in zo een linkje O+

-edit-
Zo te zien kunnen we binnenkort een boomgaard gaan bouwen voor de bomenmasteries :')
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:27:34 #18
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88143814
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:33:48 #19
163650 Greys
pi_88143981
Wat jammer dat je geen collectibles meer kunt laten liggen voor anderen als je het linkje aanklikt :o
Want nu heb je hem automatisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:38:38 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88144097
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat jammer dat je geen collectibles meer kunt laten liggen voor anderen als je het linkje aanklikt :o
Want nu heb je hem automatisch.
gaat ook weer feest in de giftbox worden.. A wisselt collections in en dan pakt B iets wat B niet nodig heeft..... lekker handig hoor... Not.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:48:32 #21
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88144404
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

gaat ook weer feest in de giftbox worden.. A wisselt collections in en dan pakt B iets wat B niet nodig heeft..... lekker handig hoor... Not.
Ja, maar dan komt zynga/facebook met een reden: ja dan moet je het maar op de feed doen, dan kan je zien wat je aanklikt :r

Kan één iemand voor mij Frontierville gaan spelen en buren worden? je hoeft het daarna niet meer te spelen als je er geen bal aan vindt maar ik heb nog één buur nodig :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:01:02 #22
163650 Greys
pi_88144800
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]



Ja, maar dan komt zynga/facebook met een reden: ja dan moet je het maar op de feed doen, dan kan je zien wat je aanklikt :r

Maar als je het op de feed zet, staat er toch ook alleen maar 'get a collectible' en dan weet je toch ook nog helemaal niet wat je krijgt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:13:50 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88145150
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]



Maar als je het op de feed zet, staat er toch ook alleen maar 'get a collectible' en dan weet je toch ook nog helemaal niet wat je krijgt?
pcies... dus daar kunnen ze niet over miereneuken...

Ik pik voorlopig even niets mee trouwens.
Ben nog niet helemaal in mn hum dus ik kom vanzelf weer fanatiek mee doen.
Voor wie mn feed niet mee heeft gekregen; mn opa is na een zwaar ziekbed overleden op 15okt. op 21okt gecremeerd. En daarna kwam op 27oktober zijn verjaardag..... Het voelt allemaal nog niet zoals het zijn moet.. En kan me er daardoor even niet toe zetten om fanatiek mee te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:28:59 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88145595
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]



Maar als je het op de feed zet, staat er toch ook alleen maar 'get a collectible' en dan weet je toch ook nog helemaal niet wat je krijgt?
Oja, :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:32:15 #26
163650 Greys
pi_88145682
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

pcies... dus daar kunnen ze niet over miereneuken...

Ik pik voorlopig even niets mee trouwens.
Ben nog niet helemaal in mn hum dus ik kom vanzelf weer fanatiek mee doen.
Voor wie mn feed niet mee heeft gekregen; mn opa is na een zwaar ziekbed overleden op 15okt. op 21okt gecremeerd. En daarna kwam op 27oktober zijn verjaardag..... Het voelt allemaal nog niet zoals het zijn moet.. En kan me er daardoor even niet toe zetten om fanatiek mee te doen.
:*
Soms zijn er dingen waardoor dat soort online zaken ineens helemaal niet meer belangrijk zijn.
Klinkt meer dan logisch. Sterkte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:35:36 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88145771
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:20:17 #28
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88148845
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88149307
niet echt handig idd, al scheelt het wel weer een stappie :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88149752
een koe met lange hoorns
http://apps.facebook.com/(...)4jNqP26pJJmg7&ref=nf

en nog een varken met dikke buik
http://apps.facebook.com/(...)7206iqM2jxnB-&ref=nf

[ Bericht 33% gewijzigd door sbientje op 30-10-2010 19:50:31 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:52:59 #31
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88150033
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:45:27 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88151959
dju........ Zynga op hol...

Ik had aangegeven dat ik in o.a. een longhorn calf miste en een Buckskin foal.. en krijg nu 5 van de verschillende soorten die ik op heb gegeven.

Toch netjes opgelost hoewel het iets te veel van het goede is eigenlijk ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:54:06 #33
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88152289
Toch wel netjes dat ze überhaupt die moeite doen met die tientallen miljoenen spelers. Hoeveel mailtjes zullen zij wel niet per dag krijgen?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:01:04 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88152531
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef Xebber het volgende:
Toch wel netjes dat ze überhaupt die moeite doen met die tientallen miljoenen spelers. Hoeveel mailtjes zullen zij wel niet per dag krijgen?
tuulk dat weet ik ook... tis echt netjes... maar ik vind 5 van de soorten een beetje veel...
Niet verkeerd natuurlijk... ik klaag niet hoor ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:34:36 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88153594
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:32 schreef Greys het volgende:


:*
Soms zijn er dingen waardoor dat soort online zaken ineens helemaal niet meer belangrijk zijn.
Klinkt meer dan logisch. Sterkte!
Ik sluit me bij Greys aan :*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:41:13 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88153778
ty :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88153915
ik ook :) sterkte..

15 oktober was mijn verjaardag.. altijd zo raar, het idee dat jij een leuke dag hebt terwijl andere mensen iemand verliezen...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:50:00 #38
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88154027
dat heb ik nog steeds op 27 oktober, de dag dat mijn vader jarig geweest zou zijn, hij is 25 jaar geleden overleden..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:54:16 #39
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88154160
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:55:24 #40
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88154198
dank je wel voor button nr 1 :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88154775
wie wil mij nog wat zaadjes sturen? Moet er nog wat voor mijn 3e ster :D
http://apps.facebook.com/(...)k_seedpackage&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88154813
tot welke level kan je tegenwoordig gaan eigenlijk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88154828
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:13 schreef Slayage het volgende:
tot welke level kan je tegenwoordig gaan eigenlijk?
100 volgens mij
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:14:49 #44
163650 Greys
pi_88154862
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef sbientje het volgende:
wie wil mij nog wat zaadjes sturen? Moet er nog wat voor mijn 3e ster :D
http://apps.facebook.com/(...)k_seedpackage&ref=nf
Verstuurd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:17:39 #45
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88154977
Sorry, you can't give this user any more gifts right now, please try again later. :{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88154983
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

100 volgens mij
999 volgens mij. ;)
Na level 100 krijg je geen cash meer per level.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88155020
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

100 volgens mij
hoe lang speelt de gemiddelde farmer de game nu ongeveer? ik heb de game ik meen 6 maanden lang erg intensief gespeeld, ik ging met pensioen rond level 43, in die periode kon je tot 73 ofzo, toen ik stopte met de game was er meen ik nog niet eens een farmville topic hier op fok :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88155124
bedankt voor de zaadjes allen, ik ben voorzien voor mijn mastery :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88155138
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe lang speelt de gemiddelde farmer de game nu ongeveer? ik heb de game ik meen 6 maanden lang erg intensief gespeeld, ik ging met pensioen rond level 43, in die periode kon je tot 73 ofzo, toen ik stopte met de game was er meen ik nog niet eens een farmville topic hier op fok :P
ik ben in februari begonnen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88155337
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ben in februari begonnen :D
vraag je nog wel eens af waarom je em speelt? welke level zit je nu trouwens?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:03 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88155847
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag je nog wel eens af waarom je em speelt? welke level zit je nu trouwens?
je speelt toch omdat het leuk is? ik wil gewoon verder komen en ik ontken dat het een verslaving is O-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88155885
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag je nog wel eens af waarom je em speelt? welke level zit je nu trouwens?
82, en ik vind het nog steeds heel tof haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88156465
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef just me het volgende:

[..]

je speelt toch omdat het leuk is? ik wil gewoon verder komen en ik ontken dat het een verslaving is O-)
absoluut, ik vind/vond het ook heel leuk om te spelen, alleen het werd op een gegeven moment echt dwangmatig, ik had geprobeerd te matigen, maar dat werkte totaal niet, omdat dat gewoon niet mogelijk was voor mij, alles wat ik deed werd rondom, farmville heen gedaan, ik wist wel dat het feitelijk nergens op sloeg, maar het was om welke reden dan ook zoooo, aanlokkelijk, plow planten oogsten cash, plow planten oogsten cash, plow planten oogsten cash, het slaat gewoon nergens op en waarom is het toch zo aanlokkelijk???? het is nu bijna een jaar later sinds ik gestopt ben en ik ben er nog steeds niet uit wat nou het geheim van farmville is?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88156682
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag je nog wel eens af waarom je em speelt? welke level zit je nu trouwens?
Ik denk wel eens waar gaat dit eigenlijk over, waar doe je zoveel moeite voor. Maar ik vind het gewoon leuk, het helpen van anderen, bezig zijn iets te halen, het krijgen van leuk dingen etc :D
En wat anderen ervan vinden boeit me helemaal niets :6
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88157303
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef ry4life het volgende:

[..]



Ik denk wel eens waar gaat dit eigenlijk over, waar doe je zoveel moeite voor. Maar ik vind het gewoon leuk, het helpen van anderen, bezig zijn iets te halen, het krijgen van leuk dingen etc :D
En wat anderen ervan vinden boeit me helemaal niets :6
ik denk dat het sociale element misschien wel het belangrijkste is wat farmville zo leuk maakt, ach wat andere mensen denken, ik had wel eens reacties van mensen irl, van hey ik zag laatst op facebook dat je een kip had gevonden waar ging dat over? :P ik adviseerde mensen om of mee te doen of de app te blokkeren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88157408
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88157506
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Weer zo'n lama :(
quote:
Je kunt FarmVille niet bekijken omdat je deze toepassing hebt geblokkeerd.

Verwijder blokkering op FarmVille
i dont think so :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88157955
Barn raising
wie kan mij nog een keer helpen? :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 00:08:34 #60
163650 Greys
pi_88158518
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef TIMP88 het volgende:
Barn raising
wie kan mij nog een keer helpen? :D
Just did!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 00:16:42 #61
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88158859
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 31 oktober 2010 @ 07:48:17 #62
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88164838
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 23:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het sociale element misschien wel het belangrijkste is wat farmville zo leuk maakt, ach wat andere mensen denken, ik had wel eens reacties van mensen irl, van hey ik zag laatst op facebook dat je een kip had gevonden waar ging dat over? :P ik adviseerde mensen om of mee te doen of de app te blokkeren
Het sociale element idd, maar ook het behalen van doelen. Tijd terug was je de 'koning' als je een Villa kon kopen voor 1M, tegenwoordig kijkt niemand daar meer van op. Zowat elke week komt d'r wel weer iets nieuws in 't spel, waardoor je een nieuw doel hebt, een doel wat je wilt halen. En dat is vaak alleen mogelijk door datzelfde sociale element. Die combinatie maakt het voor mij in ieder geval zo leuk.

Ik zit nu zelf in level 98, en heb bijna alle masteries. Veel doelen zijn er dus niet meer te halen voor me. Vandaar dat ik een nieuw account ben begonnen. Niet omdat ik 2 keer zoveel werk wil hebben (dat valt heel erg mee als je weet hoe 't werkt), maar gewoon om 'nieuwe' doelen te hebben. Die doelen, het vrijspelen van gebouwen, dingen bouwen, dingen compleet krijgen, het sociale element; er is volgens mij niet echt een duidelijke reden waarom FV zo populair is, maar voor mij is het het bovenstaande.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88165751
Wie helpt me een stukje op weg naar mijn black rose mastery?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:57:41 #64
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88165806
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Wie helpt me een stukje op weg naar mijn black rose mastery?
^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88166664
er zat wat in m'n huisje *O*

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88166693
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88166731
2maal danku :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:21:32 #69
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88167378
Barn Raising Nog 6 klikjes nodig :)
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88167402
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef TIMP88 het volgende:
2maal danku :D
+1! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88167408
nog een pompoenenhuis :)
http://apps.facebook.com/(...)3%2CHR%28zCBC&ref=nf

[ Bericht 69% gewijzigd door sbientje op 31-10-2010 11:23:05 (link erbij is handig :') ) ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:23:55 #72
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88167441
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:22 schreef sbientje het volgende:
nog een pompoenenhuis :)
http://apps.facebook.com/(...)3%2CHR%28zCBC&ref=nf
Thanx, ik las: 'nog een pompoenenhuis' en dacht en waar is die link dan? en toen kwam die edit ineens in beeld _O- geweldig systeem :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88167668
zo, ik heb nog 200 rozen gezaaid en dan is de mastery binnen... Doen jullie je mastery's op volgorde halen zeg maar? Dus eerst een tijd heel veel van het een en dan naar de volgende? Of alles door elkaar? Ik doe het per gewas, of meestal per 2 of 3, afhankelijk van de tijden die het erover doet om te groeien natuurlijk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88167698
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef sbientje het volgende:
zo, ik heb nog 200 rozen gezaaid en dan is de mastery binnen... Doen jullie je mastery's op volgorde halen zeg maar? Dus eerst een tijd heel veel van het een en dan naar de volgende? Of alles door elkaar? Ik doe het per gewas, of meestal per 2 of 3, afhankelijk van de tijden die het erover doet om te groeien natuurlijk
ik doe het door elkaar, op het moment dat ik ga zaaien reken ik uit wanneer ik kan oogsten, en dan kies in een gewas wat het dichtst qua tijd in de buurt komt :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:34:02 #75
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88167744
Ik kijk nu vooral naar wat het meeste geld opleverd, want ik wil nog naar 26x26 en 5 sterren bakkerij, daarnaast is het wel irritant dat ik voor mij bakkerij nooit genoeg bushels heb.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88170471
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 07:48 schreef Xebber het volgende:

[..]


Het sociale element idd, maar ook het behalen van doelen. Tijd terug was je de 'koning' als je een Villa kon kopen voor 1M, tegenwoordig kijkt niemand daar meer van op. Zowat elke week komt d'r wel weer iets nieuws in 't spel, waardoor je een nieuw doel hebt, een doel wat je wilt halen. En dat is vaak alleen mogelijk door datzelfde sociale element. Die combinatie maakt het voor mij in ieder geval zo leuk.

Ik zit nu zelf in level 98, en heb bijna alle masteries. Veel doelen zijn er dus niet meer te halen voor me. Vandaar dat ik een nieuw account ben begonnen. Niet omdat ik 2 keer zoveel werk wil hebben (dat valt heel erg mee als je weet hoe 't werkt), maar gewoon om 'nieuwe' doelen te hebben. Die doelen, het vrijspelen van gebouwen, dingen bouwen, dingen compleet krijgen, het sociale element; er is volgens mij niet echt een duidelijke reden waarom FV zo populair is, maar voor mij is het het bovenstaande.
ja maar, je hebt alles al gehaald wat je kan halen, waarom wil je weer van 0 beginnen? en weer zoveel tijd steken in iets wat je al eerder hebt gedaan, is een andere nieuwe game geen optie voor jou?

dit is trouwens een goed artikel van eurogamer http://www.eurogamer.net/(...)aries-article?page=1 kweet niet of het hier eerder is geplaatst

zijn de farmers hier trouwens ook "hardcore gamers" zoals ik? ben zelf een console gamer en heb alle 3 de consoles, toen ik begon met farmville heb ik alle consoles opzij geschoven en ben me toen volledig gaan inzetten voor de farm, uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat er op de consoles zoveel uitdagingen zijn en dat ik eigenlijk hoewel ik me zeer vermaakte met farmville dat het eens tijd werd voor een nieuwe uitdaging, zo gezegd zo gedaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:48:36 #78
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88171791
http://apps.facebook.com/(...)bca7c87b2a49210e8d5c$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZxN0o)RDTwI.ToBDva188i4hN4jNrLb2nGJmg7&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3Deecc97a56bc686ae268773d61e8d45b6%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
pi_88171910
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef sbientje het volgende:
zo, ik heb nog 200 rozen gezaaid en dan is de mastery binnen... Doen jullie je mastery's op volgorde halen zeg maar? Dus eerst een tijd heel veel van het een en dan naar de volgende? Of alles door elkaar? Ik doe het per gewas, of meestal per 2 of 3, afhankelijk van de tijden die het erover doet om te groeien natuurlijk
Hoeveel rozen heb je in totaal nodig voor de mastery?

Ik probeer een gewas zo snel mogelijk achter elkaar te masteren. Maar daarbij kijk ik wel naar de tijd die ik heb voor ik de volgende keer weer achter de pc kruip, dus ik heb er vaak verschillende lopen. En soms wil ik weer vooral spul zaaien voor mijn winery (alles al gemastered) en liggen de bordjes even stil. Ik was gisteren trouwens met Tombolafan in een expat winkel en zag daar candy corn liggen. Ziet er exact zo uit als het gewas! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88171944
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar, je hebt alles al gehaald wat je kan halen, waarom wil je weer van 0 beginnen? en weer zoveel tijd steken in iets wat je al eerder hebt gedaan, is een andere nieuwe game geen optie voor jou?

dit is trouwens een goed artikel van eurogamer http://www.eurogamer.net/(...)aries-article?page=1 kweet niet of het hier eerder is geplaatst

zijn de farmers hier trouwens ook "hardcore gamers" zoals ik? ben zelf een console gamer en heb alle 3 de consoles, toen ik begon met farmville heb ik alle consoles opzij geschoven en ben me toen volledig gaan inzetten voor de farm, uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat er op de consoles zoveel uitdagingen zijn en dat ik eigenlijk hoewel ik me zeer vermaakte met farmville dat het eens tijd werd voor een nieuwe uitdaging, zo gezegd zo gedaan
Wow, jij neemt het spel serieus. :D
Ik speel het sinds januari dit jaar denk ik, maar het is echt voor erbij. Als ik weinig tijd heb gooi ik er een meerdaagse crop in en oogst ik wanneer het uitkomt. Ik hoef er in ieder geval niks voor opzij te zetten of mijn sociale leven op aan te passen. En dat wil ik ook niet, het is uiteindelijk maar een spelletje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88172137
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Wow, jij neemt het spel serieus. :D

ik ben begin dit jaar ermee gestopt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88172154
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ben begin dit ermee gestopt :P
Verstandig. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 14:05:42 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88172253
Ik neem het in die mate serieus dat als ik met een co-op meedoe ik ook zaai en oogst binnen de gestelde tijd :) Ik heb nog, behalve mijn werk, een sociaal leven op een sportvereniging. Mijn vriend is een die-hard voetbalkijker en dan zit ik er gewoon naast met mijn laptop op schoot en ben ondertussen een beetje aan het FV-en of doe een ander spelletje.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88172303
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:07 schreef Slayage het volgende:
zijn de farmers hier trouwens ook "hardcore gamers" zoals ik? ben zelf een console gamer en heb alle 3 de consoles, toen ik begon met farmville heb ik alle consoles opzij geschoven en ben me toen volledig gaan inzetten voor de farm, uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat er op de consoles zoveel uitdagingen zijn en dat ik eigenlijk hoewel ik me zeer vermaakte met farmville dat het eens tijd werd voor een nieuwe uitdaging, zo gezegd zo gedaan
Ik speel wel vaak games ja :@ , op allerlei dingen (PC, playstation, ds, ipod, psp etc.)
En die blijf ik gewoon spelen, doe farmville er gewoon bij, uitdaging genoeg.
Oh help, ik ben echt te verslaafd aan games en dat voor een meisje :')
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 14:08:24 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88172332
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef ry4life het volgende:
.
Oh help, ik ben echt te verslaafd aan games en dat voor een meisje :')
De vrienden van min zoon vonden mij een coole moeder omdat ik veel aan het gamen was :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88172355
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef just me het volgende:

[..]

De vrienden van min zoon vonden mij een coole moeder omdat ik veel aan het gamen was :D
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88172442
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Hoeveel rozen heb je in totaal nodig voor de mastery?

Ik probeer een gewas zo snel mogelijk achter elkaar te masteren. Maar daarbij kijk ik wel naar de tijd die ik heb voor ik de volgende keer weer achter de pc kruip, dus ik heb er vaak verschillende lopen. En soms wil ik weer vooral spul zaaien voor mijn winery (alles al gemastered) en liggen de bordjes even stil. Ik was gisteren trouwens met Tombolafan in een expat winkel en zag daar candy corn liggen. Ziet er exact zo uit als het gewas! _O-
600 totaal :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88172567
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef just me het volgende:

[..]

De vrienden van min zoon vonden mij een coole moeder omdat ik veel aan het gamen was :D
Haha :D

Jongens kijken me altijd maar raar aan als ik zeg dat ik ook eens game :P En als ik online speel gelooft nooit iemand dat ik echt een meisje ben, mede door de manier hoe ik speel _O-
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88172647
Oh help ik heb een job gefailed, wat slecht wat slecht :')

100xp
Cornisch eitje
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 14:27:46 #90
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88172911
Ik heb je lang hoorn geadopteerd, dank *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88173132
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:18 schreef ry4life het volgende:
Oh help ik heb een job gefailed, wat slecht wat slecht :')
[ link | afbeelding ]
100xp
Cornisch eitje
Jeuj koe! *O*

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

600 totaal :)
Mooi. ^O^ Ik heb al 520 seeds binnen. Nu nog tijd vinden om ze te zaaien. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88173912


You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 15:25:45 #93
163650 Greys
pi_88174632
De Farmhands zijn weer even beschikbaar als gift.
Zouden jullie er me eentje willen sturen? Ik stuur er nu ook een rondje uit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:57:15 #94
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88177361
Iemand van mijn "vaste" buurtjes die een wip nog wilt hebben?

  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 16:59:15 #95
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88177412
:D Een wipbeurt :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:25:16 #96
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_88178237
mijn farm bestaat nog! een wonder! en ligt het aan mij of is farmville geoptimaliseerd? tis niet meer zo heeeel traag als dat het was....?
pi_88181016
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:57 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand van mijn "vaste" buurtjes die een wip nog wilt hebben?

[ afbeelding ]
Waar is die ook alweer van?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88181184
Waarom krijg je meteen een willekeurige collectable in je giftbox (ook als je die niet meer nodig hebt) als je op zo'n linkje klikt maar vraagt FV wel keurig of je een bepaalde bushel wil.
Als ik die specifieke bushel niet wilde had ik niet op dat linkje geklikt! :( :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 18:57:59 #99
163650 Greys
pi_88181242
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Waarom krijg je meteen een willekeurige collectable in je giftbox (ook als je die niet meer nodig hebt) als je op zo'n linkje klikt maar vraagt FV wel keurig of je een bepaalde bushel wil.
Als ik die specifieke bushel niet wilde had ik niet op dat linkje geklikt! :( :|W
Ja, de logica met de collectables enzo is ver te zoeken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:02:21 #100
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88181388
Meer mensen last van heel veel out of sync meldingen? Ik krijg ze echt elke 2 minuten om m'n oren nu.

Bright side: *O* ik heb allemaal farmhands kado gekregen *O*
pi_88181428
Ja. hallo. :) Ik vind het altijd wel leuk om te horen wie er wat van heeft gepakt. ;)
*O* Collectie tijd! *O*

Country kitsch

1.


2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Knopen

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Longhorn koe
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:06:11 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88181520
Ik was yes no aan het zoeken, maar dat bestaat niet meer schijnbaar? :') Thanks Cat, geen cowbell tho ;(.

Ik post vanavond ook nog wat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88181557
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was yes no aan het zoeken, maar dat bestaat niet meer schijnbaar? :') Thanks Cat, geen cowbell tho ;(.

Ik post vanavond ook nog wat.
Yes no bestaat alleen nog maar bij bushels. :') Iesch logisch toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88181563
heleboel schilderijen :{
You dream it, I live it.
pi_88181582
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef Meddo het volgende:
heleboel schilderijen :{
Graag gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88181664
3xCowbell, 3xSalt shaker en nog een paar _O_ *O*
Knopen niet gepakt, ivm niet gierig willen zijn.
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 19:09:57 #107
163650 Greys
pi_88181665
Een stuk of vier jewel buttons waar ik heel blij mee ben *O*
En de longhorn koe O+

Ook flink veel dingen die ik al niet meer nodig had, echt zó jammer dat je die ook niet kan regiften vanuit je gift box. Zonde!

Dank je Cat! Ik ga er straks ook een paar posten denk ik, ff kijken of ik wat compleet heb nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:34:49 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88182471
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:35:17 #109
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88182492
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef ry4life het volgende:
3xCowbell, 3xSalt shaker en nog een paar _O_ *O*
Knopen niet gepakt, ivm niet gierig willen zijn.
Dank je, die heb ik dus kunnen pakken. ^O^

Thanx Cat!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 19:37:05 #110
163650 Greys
pi_88182633
Shears en cowbell van Hara! *O* En een shitload aan painted ladies. _O-
2 x brass van Greys! De lama heb ik laten staan, ik heb er al drie.

Thanks ladies. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88182777
Eindelijk mijn eerste autumn collectie compleet. Stomme veren. :(

KLIK
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:46:48 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88182994
Ik heb dus echt geen zin om er steeds links van te maken. Wee mij.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88183009
quote:
9s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb dus echt geen zin om er steeds links van te maken. Wee mij.
Stoutert! o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:47:45 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88183039
Farmville is stout met stomme links.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88183478
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:58:01 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88183526
Van alles wat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 20:03:30 #118
163650 Greys
pi_88183793
Twine *O*
Maar geen knipperts, dus nog niets compleet :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88184854
Kijk nou eens wat mijn koeien hebben verloren? :D

KLIK!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 20:29:00 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88184908
wow, dank je wel

ik heb een Cream Draft Horse
http://apps.facebook.com/(...)48oIWoqkMLzVf&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:29:19 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88184921
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Kijk nou eens wat mijn koeien hebben verloren? :D

KLIK!
*O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 20:32:35 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88185096
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 20:41:24 #123
163650 Greys
pi_88185640
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:49:21 #124
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88186083
Zal ik dan ook maar collecties dumpen van mijn nieuwe account? :@

Of doorsparen tot 60 complete collecties? :9
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88186096
quote:
^O^

Moon token was op. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88186114
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef Xebber het volgende:
Zal ik dan ook maar collecties dumpen van mijn nieuwe account? :@
Leef je uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:04:24 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88187409
Zaten leuke dingen bij. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 21:15:13 #130
163650 Greys
pi_88187845
Je username is weg _O-
Ah nee, daar is ie weer. Bugje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 21:16:01 #131
163650 Greys
pi_88187897
Alles van Xebber is al weg :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88188216
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Alles van Xebber is al weg :o
Altijd zo aardig als mensen even melden dat ze wat klikken pikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 21:59:24 #133
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88190799
De sneaky brigade was dus weer aktief :{

Is toch niet zoveel moeite om het even te zeggen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88190831
jammer he, idd zeg het altijd als ik iets meepik ...
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:00:23 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_88190871
kennelijk ben ik te laat voor alles? :D
dan probeer ik maar niet eens te klikken :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:18:13 #136
163650 Greys
pi_88192059
Het zijn er dan ook flink wat, die hier alles wegklikken zonder zich te melden.
Want per collectable linkje kunnen er meestal toch wel meerdere personen iets krijgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88192271
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Het zijn er dan ook flink wat, die hier alles wegklikken zonder zich te melden.
Want per collectable linkje kunnen er meestal toch wel meerdere personen iets krijgen?
vijf dacht ik, maar weetn niet hoe ik daaraan kom
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:23:22 #138
163650 Greys
pi_88192364
Ah nou ja, dat ze er maar gelukkig mee mogen zijn ook he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88192552
quote:
6s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Ah nou ja, dat ze er maar gelukkig mee mogen zijn ook he?
Ik hoop dat ze doof worden van de koeibellen, lekgeprikt door een giftige duizendpoot en hun voeten verwonden aan een miniharkje. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:26:54 #140
163650 Greys
pi_88192594
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88192602
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Ik hoop dat ze doof worden van de koeibellen, lekgeprikt door een giftige duizendpoot en hun voeten verwonden aan een miniharkje. :(
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88193439
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88193468
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Longhorn Cow *O*
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:45:30 #144
163650 Greys
pi_88193582
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Longhorn Cow *O*
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88193648
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:47:03 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88193665
Yee-haw! Tomba gave you a Pink Pot Belly Pig!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88193698
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
Yee-haw! Tomba gave you a Pink Pot Belly Pig!
o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88193703
En ik heb het aardbeitje. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:47:41 #149
163650 Greys
pi_88193705
Allebei weg *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:47:46 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88193712
:')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88193718
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

o|O
_O- _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 oktober 2010 @ 22:48:01 #152
163650 Greys
pi_88193728
Oh gelukkig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 31 oktober 2010 @ 22:51:58 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88193911
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:


Ik hoop dat ze doof worden van de koeibellen, lekgeprikt door een giftige duizendpoot en hun voeten verwonden aan een miniharkje. :(
_O- _O-

):O
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 1 november 2010 @ 08:34:18 #154
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88199410
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Ik hoop dat ze doof worden van de koeibellen, lekgeprikt door een giftige duizendpoot en hun voeten verwonden aan een miniharkje. :(
Niet spotten met mijn doofheid. ;( De rest mag je ze verder toewensen. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88201905
vind ik altijd zo vervelend, heb ik een heel veld chili geplant, kom ik voor mijn mastery uit op 8992 na het oogsten :') en ik moet 9000.. nou ja, die 8 komen dan vanavond wel weer
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 november 2010 @ 10:45:50 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88202286
Mensen ik heb mij uit de farmville lijst gegooid :).
Vanaf het volgende deel zal ik niet meer in de OP zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_88202336
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:31 schreef sbientje het volgende:
vind ik altijd zo vervelend, heb ik een heel veld chili geplant, kom ik voor mijn mastery uit op 8992 na het oogsten :') en ik moet 9000.. nou ja, die 8 komen dan vanavond wel weer
Ik ben nu juist alles ZO aan het plannen dat ik per soort nog een stuk of 20 plots moet oogsten, die plan ik dan zo dat ze allemaal tegelijk rijp zijn en dan oogst ik in één keer en dan alle mastery's tegelijk *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88202960
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]


Ik ben nu juist alles ZO aan het plannen dat ik per soort nog een stuk of 20 plots moet oogsten, die plan ik dan zo dat ze allemaal tegelijk rijp zijn en dan oogst ik in één keer en dan alle mastery's tegelijk *O*
oh das ook grappig :D dan loopt t schip in 1 keer binnen hahaa.. Nou ik plant ze vanmiddag wel, en dan de rest van mijn veld doe ik vol gladiolen, zijn toch even snel klaar :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 13:34:03 #159
163650 Greys
pi_88207485
Kan je truffels nou niet meer terug sharen met dat nieuwe claim systeem? :o
Ik krijg een truffel, klik op claim. Dan staat er 'wil je er eentje terug sharen?'.
Dan kan je alleen maar op 'send thank you gift' klikken en dan kom je op de algemene gift pagina.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88209433
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
Kan je truffels nou niet meer terug sharen met dat nieuwe claim systeem? :o
Ik krijg een truffel, klik op claim. Dan staat er 'wil je er eentje terug sharen?'.
Dan kan je alleen maar op 'send thank you gift' klikken en dan kom je op de algemene gift pagina.
Ja dat had ik ook, lekker fijn weer :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 14:36:13 #161
163650 Greys
pi_88209536
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]


Ja dat had ik ook, lekker fijn weer :')
Klote he? Kan je de truffels niet eens terugsturen :(
Sorry Xebber, ik wilde het echt! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 november 2010 @ 15:56:26 #162
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88212138
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88212292
Danku :D
pi_88212472
:o sinds wanneer kun je die collectie-dingen niet meer weigeren? :')
Stik ik ineens weer in de troep die ik al 100x dubbel heb -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 16:06:49 #165
163650 Greys
pi_88212521
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
:o sinds wanneer kun je die collectie-dingen niet meer weigeren? :')
Stik ik ineens weer in de troep die ik al 100x dubbel heb -O-
Daar klagen we al twee dagen over geloof ik hier :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88212560
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]



Daar klagen we al twee dagen over geloof ik hier :+
solly :@
niet echt teruggelezen _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88212588
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef TIMP88 het volgende:
Danku :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 16:15:03 #169
163650 Greys
pi_88212850
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef TIMP88 het volgende:
BUGS
Heb je mij weggedaan als buur? :D

Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 november 2010 @ 16:15:36 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88212879
Dank Nelisz.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88212893
srry, die is van mijn zus, die heb je mss niet op fv...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 16:16:35 #172
163650 Greys
pi_88212915
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef TIMP88 het volgende:
srry, die is van mijn zus, die heb je mss niet op fv...
Oh klopt :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 november 2010 @ 16:19:16 #173
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88212996
Te laat. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88213008
nou een paar van mij dan ;)
country
country 2
  maandag 1 november 2010 @ 16:21:14 #175
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88213086
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef TIMP88 het volgende:
nou een paar van mij dan ;)
country
country 2
Bedankt, maar jij zet ze ook op FB hé? Beter is om te kiezen voor "Overslaan", anders zijn ze al weg voor jij de linkjes gepost hebt hier. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88213135
ja klopt, maar deel ze ook met mijn zus, en dan is het makkelijkste om het via facebook te doen... snapje :D
pi_88219444
Je kan wilde turkeys sturen :D
Volgens mij had ik gehoord dat ook daar ooit een hok voor komt?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88220005
cowbell ^O^
You dream it, I live it.
pi_88220141
Dank voor de cowbell en andere leuke dingen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 november 2010 @ 19:28:54 #183
163650 Greys
pi_88220259
Blauwe vlinders en twine! *O*
Bedankt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88220730
en alles weg :D
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 20:33:57 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88223336
mijn gouden truffel was benzine waard :(
http://apps.facebook.com/(...)OajLpSb3jvSdg&ref=nf


die andere gouden werd omgetoverd in een heel dik varken *)
http://apps.facebook.com/(...)OajLqJ21gvSdg&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 1 november 2010 @ 20:36:08 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88223462
Yee-haw! gave you a Pink Pot Belly Pig! Thanks
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 20:36:54 #187
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88223488
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88224715
Werkt farmville bij iedereen hier ?
Hij stopt bij mij met laden.
pi_88224884
quote:
8s.gif Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef kristyle het volgende:
Werkt farmville bij iedereen hier ?
Hij stopt bij mij met laden.
no probs here
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 november 2010 @ 21:07:43 #190
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88225307
Werkt prima. Wordt overladen met kalkoenen, Kerst is weer in aantocht zeker :P Heb er al 9...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88225579
oh, die turkeys zijn cool :D
had ze nog niet eens gezien O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88226251
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
oh, die turkeys zijn cool :D
had ze nog niet eens gezien O+
ik vind m ook cool, had er nog geen dus ik heb er nu een paar aangenomen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88226299
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Maranelloot het volgende:
Werkt prima. Wordt overladen met kalkoenen, Kerst is weer in aantocht zeker :P Heb er al 9...
thanksgiving denk ik eerder ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 21:37:27 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88227085
Ze moeten gewoon vetgemest worden zodat ze voor een hoge prijs verkocht kunnen worden :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 1 november 2010 @ 22:12:31 #195
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88229203
O ja, thanksgiving is eerder ja :P

Weer 2 erbij, zal geen honger hebben voorlopig :9
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 01:01:59 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88235104
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:08:11 #197
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88237875
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88238968
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 10:35:26 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88239804
pink pot belly pig

In mn Animal Through *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 10:39:56 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88239813
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
pink pot belly pig

In mn Animal Through *O*
yeah!! Heb hem :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88239820
thanks *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88239863
Ah, er zijn er dus meer voor mensen als je hem in je through hebt *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88239927
Heb hem ook *O*
En heb een paar collecties gepikt, tnx nizno *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:36:37 #205
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88247731
Zouden jullie me kunnen helpen met wat Bottles? Die zijn nogal lastig te krijgen. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88247868
Aber natürlich!
Met een wit varkentje;
http://apps.facebook.com/(...)ajpR3eFeK-%2C&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:42:55 #207
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88250448
Kan ik beter een grijs paard in mijn stal doen of een lichtblauwe pony?
En welke bomen kan ik het best bewaren?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 15:49:40 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88250721
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik beter een grijs paard in mijn stal doen of een lichtblauwe pony?
En welke bomen kan ik het best bewaren?
moet je kijken wat ze opleveren met oogsten.. grijs en lichtblauw beiden buiten de stal zetten en na een dag kijken wat ze opleveren. en zo ook met je bomen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:39:02 #209
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88252852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

moet je kijken wat ze opleveren met oogsten.. grijs en lichtblauw beiden buiten de stal zetten en na een dag kijken wat ze opleveren. en zo ook met je bomen.
Ze doen allebij hetzelfde, alleen een lightblue pony verkoopt voor 400c en een grey horse voor 105c waarschijnlijk omdat uit die pony's allemaal mooie kalveren komen :P maarja dat boeit me niet zoveel...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 16:57:07 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88253626
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]



Ze doen allebij hetzelfde, alleen een lightblue pony verkoopt voor 400c en een grey horse voor 105c waarschijnlijk omdat uit die pony's allemaal mooie kalveren komen :P maarja dat boeit me niet zoveel...
sinds wanneer komen er kalfjes uit pony's???????????

Heb jij genetische manipulatie op je farm?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:03:31 #211
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88253882
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef Nizno het volgende:

[..]

sinds wanneer komen er kalfjes uit pony's???????????

Heb jij genetische manipulatie op je farm?
Pony foals dan :O
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88256208
paar collecties

1

2

3

4
You dream it, I live it.
pi_88256944
Shears!
Dank u *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:41:38 #214
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88257359
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef ry4life het volgende:
Shears! Twine!
Dank u *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88257500
ik had alleen dingen die ik normaal zou hebben laten liggen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2010 @ 19:18:31 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88258968
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:48:17 #217
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88260250
Country & Kitsch en nog een Country & Kitsch!

;)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88260723
Nah, ik ben er van tussen. Heb 600.000 XP en mijn mansion *O* , dus een mooie stempel er op. Dik een jaar verslaafd aan geweest, een mooi moment om een nieuwe verslaving te zoeken :)
Bezoek mijn farm nog even voor mijn groet! :W

J.
Da gao nie nou!
pi_88261966
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef Xebber het volgende:
Country & Kitsch en nog een Country & Kitsch!

;)
o|O (en dan klik ik hem ook nog weg van de schrik :D )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88262127
En wat is dit nu? Mijn varkens zijn wakker en ready to hunt... maar volgens FV mogen ze maar 1 keer in de 48 uur. Die zijn al voorbij! :(
Niet dat het veel uitmaakt, ik heb 2 dagen geleden 3 gouden truffels gevonden en een stuk of 5 bruine/zwarte... niks teruggekregen ook al landden ze bij actieve FVers. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:37:12 #221
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88262376
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]



o|O (en dan klik ik hem ook nog weg van de schrik :D )
Hahaha.

Maar bedankt meiden, voor de Parts. :*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88263021
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
En wat is dit nu? Mijn varkens zijn wakker en ready to hunt... maar volgens FV mogen ze maar 1 keer in de 48 uur. Die zijn al voorbij! :(
Niet dat het veel uitmaakt, ik heb 2 dagen geleden 3 gouden truffels gevonden en een stuk of 5 bruine/zwarte... niks teruggekregen ook al landden ze bij actieve FVers. -O-
Je kan ze niet meer terugsturen toch :o
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88263037
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88263050
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:50 schreef ry4life het volgende:

[..]



Je kan ze niet meer terugsturen toch :o
Noooh! :D }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88263066
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Mirjam het volgende:
verreke
Knor! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 november 2010 @ 20:53:11 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88263140
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:50 schreef ry4life het volgende:

[..]



Je kan ze niet meer terugsturen toch :o
klopt... ik krijg ook nog regelmatig meldingen van anderen dat ze graag 1 terug willen... maar dat lukt dus niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88272373
weh, mijn bushel werkte volgens mij niet :r

edit - oh nu staat mijn hele veld weer vol gladiolen, tsjonge
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 09:37:49 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88277888
Gladiolen horen bij de vierdaagse :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88279722
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:37 schreef just me het volgende:
Gladiolen horen bij de vierdaagse :)
ja weet ik, heb zelf met zo'n bos (zwaar!) gelopen haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 14:00:30 #230
163650 Greys
pi_88285702
Zou er iemand al melding hebben gemaakt dat het terug sharen van die truffels niet meer werkt?
Want het staat er wel, dat het zou moeten kunnen. Ik voel me zo lullig als ik ze niet terug stuur :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 14:40:28 #231
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88287301
Jij bent modje Greys jij moet het doen :6

vraag dan meteen waarom mijn truffels aankomen bij mensen die mijn buren niet (meer) zijn ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88289958
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef just me het volgende:
Jij bent modje Greys jij moet het doen :6

vraag dan meteen waarom mijn truffels aankomen bij mensen die mijn buren niet (meer) zijn ;)
Dat laatste heb ik ook steeds ja, erg annoying. Gooi die lui niet voor niks weg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 17:20:35 #233
163650 Greys
pi_88293336
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef just me het volgende:
Jij bent modje Greys jij moet het doen :6
Via de live chat:

Tye B.: I'm sorry. That feature has changed, so there is no longer the option to share back the truffles. This was a change implemented by our Development Team.

:(

quote:
vraag dan meteen waarom mijn truffels aankomen bij mensen die mijn buren niet (meer) zijn ;)
Dat vraag ik straks nog ff, moet nu pizza eten :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 17:37:58 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88293938
Top *)

wat gaaf trouwens een live chat!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88294412


*O*
You dream it, I live it.
pi_88294510
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 18:10:48 #237
163650 Greys
pi_88295133
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef just me het volgende:
Top *)

wat gaaf trouwens een live chat!!
Ik vind het helemaal niet top.
No more sharin' truffles :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 18:11:12 #238
163650 Greys
pi_88295150
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88295545
Ik stuur gewoon hetgeen wat ik uit een truffel krijg terug naar de afzender.. kan niet anders. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:45:35 #240
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88296441
Iemand een vette spaarvarken?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88296528
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Xebber het volgende:
Iemand een vette spaarvarken?
voor de verandering was ie al weg :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 18:47:49 #242
163650 Greys
pi_88296533
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Xebber het volgende:
Iemand een vette spaarvarken?
Al weg ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 november 2010 @ 18:48:09 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88296550
noiconn.png
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88296747
Wat is dit?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 18:55:15 #245
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88296826
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88296963
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:53 schreef ry4life het volgende:
Wat is dit?
[ afbeelding ]
of je ff wilt helpen ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88297005
quote:
Nee joh, dat was een veer :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 19:01:49 #248
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88297082
en een red island ei
http://apps.facebook.com/(...)4jNuJ92lEJmg7&ref=nf

is het iemand van de mac die probeert je iets te verkopen ry4life ??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 19:01:52 #249
163650 Greys
pi_88297083
Dat was vast een fopje voor de stille varkensjagers :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88297137
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Dat was vast een fopje voor de stille varkensjagers :+
:D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 19:41:24 #251
163650 Greys
pi_88298840
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 19:47:53 #252
163650 Greys
pi_88299120
Cornish

Gouden eitje

[ Bericht 34% gewijzigd door Greys op 03-11-2010 20:08:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 20:18:21 #253
163650 Greys
pi_88300512
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88301056
Ik kan mijn haunted house niet meer oogsten. Tijd voor de opslag, medunkt. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 3 november 2010 @ 20:32:50 #255
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88301155
Is er iemand zo lief om mijn nieuwe farm 1 blanket te geven? O+

Dan is alles klaar voorlopig. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88301219
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Xebber het volgende:
Is er iemand zo lief om mijn nieuwe farm 1 blanket te geven? O+

Dan is alles klaar voorlopig. :Y
linkje? :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 3 november 2010 @ 20:35:42 #257
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88301280
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 3 november 2010 @ 20:36:56 #258
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88301324
Greys, ik hou van jou!!! O+

Tombo ook bedankt :*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 20:56:43 #259
163650 Greys
pi_88302370
Ik heb plek tekort voor mijn koetjes.
Barn raise, willen jullie even klikken? Alvast dank! :*

Klik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88302480
quote:
17s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:36 schreef Xebber het volgende:
Greys, ik hou van jou!!! O+

Tombo ook bedankt :*
Ik had nog niks gedaan? :o
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb plek tekort voor mijn koetjes.
Barn raise, willen jullie even klikken? Alvast dank! :*

Klik
Gedaan ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 3 november 2010 @ 21:03:35 #261
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88302713
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb plek tekort voor mijn koetjes.
Barn raise, willen jullie even klikken? Alvast dank! :*

Klik
Zweimahl geklikst!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 21:04:08 #262
163650 Greys
pi_88302745
Lief van jullie, bedankt *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88303779
*klik*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 21:41:53 #264
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88304750
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88305796
quote:
Witte. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 22:11:08 #266
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88306349
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88306482
gone, wtf :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88306532
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb plek tekort voor mijn koetjes.
Barn raise, willen jullie even klikken? Alvast dank! :*

Klik
klik
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 22:37:40 #270
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88307921
De rendieren zijn in de uitverkoop >:O

Ik zou toch heel blij worden als er een uitbreiding van de varkensstal komt! Het begint behoorlijk te stinken op mijn farm 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 22:48:48 #271
163650 Greys
pi_88308555
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef just me het volgende:
De rendieren zijn in de uitverkoop >:O

Ik zou toch heel blij worden als er een uitbreiding van de varkensstal komt! Het begint behoorlijk te stinken op mijn farm 8-)
Dat zou ik ook fijn vinden ja! :o
Staat nog steeds dat het binnenkort komt. Laten ze even opschieten *O*
Misschien moeten we het even vragen op de live chat.
Allemaal tegelijk :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 november 2010 @ 22:49:28 #272
163650 Greys
pi_88308586
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef TIMP88 het volgende:

[..]


klik
Dankjewel en Cat ook! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88309043
Ik heb eindelijk mijn combine afgebouwd, maar kun je die met een garage ook upgraden of blijft die 2x2?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 3 november 2010 @ 23:05:10 #274
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88309359
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Ik heb eindelijk mijn combine afgebouwd, maar kun je die met een garage ook upgraden of blijft die 2x2?
Dan heb je hem dus nog lang niet afgebouwd _O-

Ja, je kan hem upgraden 2x3, 3x3, 3x4 en 4x4, om van 3x4 naar 4x4 te gaan heb 45 vehicle parts nodig..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88309512
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:

[..]



Dan heb je hem dus nog lang niet afgebouwd _O-

Ja, je kan hem upgraden 2x3, 3x3, 3x4 en 4x4, om van 3x4 naar 4x4 te gaan heb 45 vehicle parts nodig..
Nouja, ik kan 'm gebruiken nu, dus daar ben ik al blij mee :D Mn garage ben ik sowieso nog niet aan begonnen, maar ik vroeg me af of je daar dus uberhaupt nog wat mee kon... Ben al een paar weken bezig geweest om uberhaupt mijn combine te kunnen bouwen, op drie na zijn al mijn buren gestopt met Farmville :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_88310792
hebben jullie ook problemen met het accepteren van die gifts die bij de autumn collection horen? Ik krijg echt heel vaak een error
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88310950
heh wat rot :+

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88310961
edit - dubbel

[ Bericht 91% gewijzigd door sbientje op 03-11-2010 23:48:47 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88311020
huh, hoe ken da nou, waarom doen ze dat? -O-
copyright issues?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88311132
ik had ook het supermanpak, mooi geen refund, hmpf :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88311206
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mirjam het volgende:
ik had ook het supermanpak, mooi geen refund, hmpf :')
ik heb van mijn refund mooi 2 paar kekke stapperts gekocht en nu hoef ik nog maar 5 kledingstukken te kopen voor mijn blauwe lint
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 3 november 2010 @ 23:49:53 #282
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88311279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef koei het volgende:

[..]



Nouja, ik kan 'm gebruiken nu, dus daar ben ik al blij mee :D Mn garage ben ik sowieso nog niet aan begonnen, maar ik vroeg me af of je daar dus uberhaupt nog wat mee kon... Ben al een paar weken bezig geweest om uberhaupt mijn combine te kunnen bouwen, op drie na zijn al mijn buren gestopt met Farmville :')
En je moet lvl 41 te zijn om 3x4 en 4x4 te upgraden :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88311556
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:

[..]



En je moet lvl 41 te zijn om 3x4 en 4x4 te upgraden :)
Dat ben ik een tijd geleden al geweest dus gaat wel goed komen. Maar eerst sparen voor de garage zelf en daarna de 2x3
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_88311569
zo, lintjesneuroot als ik ben heb ik wat cash gekocht :@ om de mystery game blauwe te halen.. Heb alle dieren van de mystery game gescoord en vooral de baby giraf is so cute :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 4 november 2010 @ 09:26:41 #285
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88316135
Originele reclame wel in 't spel nu, en die MEGA Grow is ook wel fijn. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88316202
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:26 schreef Xebber het volgende:
Originele reclame wel in 't spel nu, en die MEGA Grow is ook wel fijn. :P
megamind :D Lijkt me trouwens geen drol aan, aan die film
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 4 november 2010 @ 09:32:24 #287
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88316296
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

megamind :D Lijkt me trouwens geen drol aan, aan die film
't Is alleen jammer dat ik niet wist wat die MEGA Grow was, anders had ik een veld vol Artichokes gezaaid om die even snel te masteren. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88316404
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 4 november 2010 @ 13:59:17 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88325115
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 november 2010 @ 14:42:39 #290
163650 Greys
pi_88326595
quote:
9s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef Xebber het volgende:

[..]


't Is alleen jammer dat ik niet wist wat die MEGA Grow was, anders had ik een veld vol Artichokes gezaaid om die even snel te masteren. :')
Wat is het? Ik heb er nu eentje, maar kan niet klikken op 'what is this' oid.
Hoe kan je hem het beste gebruiken?


Domme vraag, al gevonden, gewoon Instant Grow dus ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 november 2010 @ 14:45:04 #291
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88326687
Het werkt hetzelfde als dat vliegtuig, Instant Grow dus. Het beste is een veld planten met spul met een grote opbrengst (ongeacht tijd die ervoor staat) en dan gelijk die Mega Grow uitvoeren, dan kun je dat gelijk weer harvesten.

Wist ook niet precies wat het was, dus voerde het uit op mijn veld wat toch al 75% klaar was, achteraf stom want op deze manier bracht het minder voordeel dan het had kunnen brengen.
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 november 2010 @ 14:46:01 #292
163650 Greys
pi_88326736
Ja ik vond het net via Google idd ;)
Maar dan ga ik idd even wachten met gebruiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 november 2010 @ 15:13:25 #293
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88327862
Ik ga yellow melon seeden, die hebben een winst van 323 per vakje, dat is het meeste tot mijn lvl (lvl 48) volgens mij :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2010 @ 15:18:58 #294
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88328082
ik wil het zwarte schaap van de familie kwijt
http://apps.facebook.com/(...)LZtohPXq%28fU&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88328148
Ik ben pas lvl 18, en ik kom dus niet goed verder omdat ik maar 4 buren heb :')
Helaas doen de mensen op mn facebook niet echt aan Farmville haha.
  donderdag 4 november 2010 @ 16:04:34 #296
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88329599
Net in 5 minuten Yellow Melon ge-3-mastered _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 4 november 2010 @ 16:52:01 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88331597
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 4 november 2010 @ 16:54:59 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88331743
quote:
Zat op de trap.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88332395
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik ben pas lvl 18, en ik kom dus niet goed verder omdat ik maar 4 buren heb :')
Helaas doen de mensen op mn facebook niet echt aan Farmville haha.
staat toch een hele lijst in de OP?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88332517
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

staat toch een hele lijst in de OP?
Ohja, inderdaad 8)7 :@
pi_88332589
dat megagrow is vet handig,

ik had n veld vol met yelow melons gezaaid, megagrow, en gelijk alle 3 de masteries eruit gehaald ;D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')