quote:Yes!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
Net een 2GB sd kaartje voor in mijn n900 gevonden, past meego daar op?
quote:Goed planOp zaterdag 30 oktober 2010 13:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eerst PR1.3 er op gooien denk ik dan?
quote:Nee, jij wel?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef Hajko het volgende:
Iemand hier al de WebOS games via Preenv gespeeld?
quote:Yes, Need for speedOp zaterdag 30 oktober 2010 13:39 schreef Hajko het volgende:
Iemand hier al de WebOS games via Preenv gespeeld?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:40 schreef Hajko het volgende:
[..]
Nee nog geen tijd gehad om te doen maar het ziet er goed uit
quote:Ik zal zeggen probeer hetOp zaterdag 30 oktober 2010 13:41 schreef Hajko het volgende:
[..]
Speelt het lekker of is het fijner om een gamegripper te halen?
quote:Geen idee..probeer het is uitOp zaterdag 30 oktober 2010 13:46 schreef Triggershot het volgende:
Qua graphics, kan het tippen aan een iphone of android met gameplay?
quote:Standaard, snel genoegOp zaterdag 30 oktober 2010 13:51 schreef Hajko het volgende:
Hoeveel Mhz/Ghz hebben jullie je telefoon gedaan?
quote:Nah standaard is me net iets te langzaam. Op 900Mhz vind ik hem lekker aanvoelen met een minimumsnelheid van 500Mhz
quote:Heb niet echt vergelijkingsmateriaal, geen iphone, bedoel meer qua hardware.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee..probeer het is uit
quote:SSH is ook fijn op je mobiel jaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:52 schreef PiRANiA het volgende:
Nokia-N900:~# apt-get install geeps here-and-now groove
Via SSH, te lui om op te staan
quote:Qua hardware lijken ze redelijk op elkaar maar de iphone heeft de voordeel van het multitouch scherm (Dat ook weer zijn nadelen heeft).Op zaterdag 30 oktober 2010 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb niet echt vergelijkingsmateriaal, geen iphone, bedoel meer qua hardware.
quote:http://www.megaupload.com/?d=V4VSLQTN ?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, ik kan need for speed niet downloaden
quote:Zie hier de video's : Nokia N900 #6Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
Got it Marko.
En hoe draai ik het dan?
Thanks.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef Hajko het volgende:
http://wiki.maemo.org/Preenv/FAQ#How_to_install_Preenv.3F
Filmpjes zijn maar irritant
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Setting up hildon-libs-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-location-ui-l10n-frca (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-uri-l10n-cscz (6.0+r7987+0m5) ... Setting up rtcom-call-ui-l10n-dadk (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-connectivity-ui-l10n-eses (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-connectivity-ui-l10n-svse (6.0+r7987+0m5) ... Setting up maemo-af-desktop-l10n-esmx (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-addressbook-l10n-nlnl (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-applet-screencalibration-l10n-frfr (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-profiles-l10n-ptpt (6.0+r7987+0m5) ... Setting up hildon-fm-l10n-dadk (6.0+r7987+0m5) ... Setting up rtcom-messaging-ui-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... Setting up hildon-control-panel-l10n-plpl (6.0+r7987+0m5) ... Setting up as-config-applet-l10n-esmx (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-tv-out-l10n-dadk (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-camera-ui-l10n-eses (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-uri-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-camera-ui-l10n-frca (6.0+r7987+0m5) ... Setting up calendar-l10n-frca (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-applet-screencalibration-l10n-itit (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-imageviewer-ui-l10n-frca (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-powerup-shutdown-l10n-dede (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-connectivity-ui-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-pdf-viewer-l10n-esmx (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-applet-accounts-l10n-cscz (6.0+r7987+0m5) ... Setting up calendar-l10n-nono (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-rss-feed-reader-l10n-ptpt (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-powerup-shutdown-l10n-plpl (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-tutorial-l10n-frca (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-games-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... Setting up osso-tv-out-l10n-enus (6.0+r7987+0m5) ... |
Geen idee, ik probeer t nu wat uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:19 schreef lkb9000 het volgende:
Is er een beetje degelijk mee te werken dat nitdroid? En hoe zit het met games?
quote:Zet dan op z'n minst de power kernel er ook bij. Versie 40 moet je hebben om met multiboot te laten werken
quote:De microfoon werkt nog niet en er is ergens een compability list voor games en apps.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:19 schreef lkb9000 het volgende:
Is er een beetje degelijk mee te werken dat nitdroid? En hoe zit het met games?
quote:En wat is die power kernel precies? ik ben die kerel nu aan t installerenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef Hajko het volgende:
[..]
Zet dan op z'n minst de power kernel er ook bij. Versie 40 moet je hebben om met multiboot te laten werken
quote:Power kernel is voor overclocken en een aantal andere extra functies. Moet ergens in de Maemo Wiki staanOp zaterdag 30 oktober 2010 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En wat is die power kernel precies? ik ben die kerel nu aan t installeren
1 2 3 | dpkg -i /home/user/MyDocs/.nitdroid/multiboot-kernel-power_0.3_armel.deb |
1 |
Ik dank uquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Hajko het volgende:
Heb je root access?
-edit-
Die wiki is volgens mij dik out-dated
Je kan beter deze post gebruiken
http://forum.nitdroid.com/index.php?topic=84.msg383#msg383
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb de Palm Pre versie van Angry Birds geïnstalleerd en als ik hem start, opent hij gewoon de maemo versie van Angry Birds, raar
Maar er staat ook bij dat ik alleen de eerste 21 levels heb, en dat ik de andere kan kopen via de Ovi store, exact hetzelfde als in de maemo versie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Hajko het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Angry Birds gebruikt een vast systeem en de save-files, top-scores etc. worden in dezelfde directory opgeslagen. Het lijkt dus of je de maemo versie te pakken hebt
Weet je zeker dat je de Palm versie opstart?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:01 schreef lkb9000 het volgende:[/b]
[..]
Maar er staat ook bij dat ik alleen de eerste 21 levels heb, en dat ik de andere kan kopen via de Ovi store, exact hetzelfde als in de maemo versie!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:29 schreef Hajko het volgende:[/b]
[..]
Weet je zeker dat je de Palm versie opstart?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Doos van mijn n900 weer gevonden
Dat was m dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
Je moet de telefoon opstarten met het toetsenbord open, alleen dan krijg je de multiboot
Dus ik moet kernel-power opstarten en daar overclocken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef Hajko het volgende:
Nee je moet de power kernel hebben om te overclocken
Jepquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus ik moet kernel-power opstarten en daar overclocken?
Handig programma inderdaad. ff mee knooienquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:12 schreef Hajko het volgende:
En met de Queen Bee Widget kan je makkelijk tussen profielen switchen (hoe je dat allemaal moet doen staat in de Wiki op Maemo.org)
Heb ik ook, maar handig? Voor watquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef Hajko het volgende:
http://www.nokian900appli(...)okia-n900/#more-1277
Handig
Koptquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef djayzz het volgende:
Er staan trouwens wel installatie bestanden voor Symbian, Windows Mobile en Android op de SD card....
Maarja, op de doos staat wel dat N900 ook kan.
N900 is toch alleen uitgekomen met Maemo erop?
Zal eens proberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef lkb9000 het volgende:
Probeer deze eens te installeren met de sd kaart erin
https://store.ovi.mobi/content/30043
Helaas... Heb het geinstalleerd en gestart. Krijg toch de melding.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef lkb9000 het volgende:
Probeer deze eens te installeren met de sd kaart erin
https://store.ovi.mobi/content/30043
Op de cd staat alleen een gebruikersmanual en installatie instructie (voor windows, symbian en android)quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef Hajko het volgende:
Volgens mij moet je de installatie van Mobile Maps van het internet halen door een .install file van de CD af te halen en op je N900 te installeren
Onaf. Maar wel snel met een leuk design. Ik heb het op mijn oude netbook gezet en het werkt een stuk soepeler dan met UNE of Xubuntu. De community repository is een must als je nog wat wil doen (zeg: videos kijkenquote:
Als USB hostmode eenmaal goed werkt is het enige wat nog ontbreekt de mogelijkheid tot simkaarten beschrijven... en dan ben ik tevredenquote:
Bij de belcompany geweest, die heeft geadviseerd om de code en kopie van bon te sturen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:11 schreef djayzz het volgende:
Mail terug:
Hello,
Could you please provide me with product code and any proof of purchase (invoice, photo of bill, email or something similar)?
In case of any questions, please don't hesitate to contact me.
Thank you.
Best regards,
Michal Vajicek
Sygic Technical Support
Ik wacht wel even totdat ik langs de belcompany ben geweest met het sturen van die code
Aka, je hebt een dure SD kaart gekocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:06 schreef djayzz het volgende:
Zojuist antwoord gekregen van support@sygic.com
Heb een download gekregen (1.8gb), geïnstalleerd en met een nieuwe productcode geactiveerd.
Blijkbaar verkopen ze de SD-cards wel voor de N900, maar de installatiefile staat er niet op voor maemo.
Nu heb ik dus een SD-card die ik vrij kan gebruiken (4GB) en het programma zelf op mijn intern geheugen staan.
Conclusie: Omslachtig maar het werkt
Nee, want de navigatie plus SD kaart kost 79 euro, en de online prijs van alleen de navigatie is 69 euro. Nu heb ik dus de SD kaart over, en navigatie op mijn telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Aka, je hebt een dure SD kaart gekocht.
Bij mij is hij beter dan mijn lenovo-laptop.quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Auti het volgende:
Beste mensen, ik wil graag weten of de WiFi een beetje goed bereik heeft op deze telefoon?
En of er misschien een versterker op aangesloten kan worden?
Is het WiFi bereik een beetje te vergelijken met dat van een netwerkadapter in een notebook/netbook?
Mijn bereik is minstens zo goed als op mijn laptop. weet niet of er een versterker op aangesloten kan worden..quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Auti het volgende:
Beste mensen, ik wil graag weten of de WiFi een beetje goed bereik heeft op deze telefoon?
En of er misschien een versterker op aangesloten kan worden?
Is het WiFi bereik een beetje te vergelijken met dat van een netwerkadapter in een notebook/netbook?
Dankuquote:Op woensdag 1 december 2010 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
Cameraknopje als ik het me goed herinner
Het is gewoon een standaard micro-usb lader, dus die zal je overal kunnen vinden!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Athlon64x het volgende:
Ben me oplader kwijt![]()
*#_#*##+ verkopen ze bij MM oplader voor N900? Heb het zo snel mogelijk nodig
Die heb je ook in het MMC geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Hajko het volgende:
Geil
3G werkt in Nitdroid 0.0.9. Zometeen WhatsApp ff proberen
Helikopterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
Die nieuwe android kon al op de n900 hé. En die helikopter werkte ook.
http://maemo.org/news/planet-maemo/ar-drone_with_meego/quote:
http://maemo.org/news/pla(...)oid_2-3_unoffically/quote:Ik heb deze nu erop staan: http://wiki.maemo.org/Nitdroid_easy_install_on_EMMC
Is er al een nieuwe dan?
Dus we kunnen bellen als we Nitdroid installeren, dat maakt het wel interessant om een dualboot te maken. Ga zo meteen er maar eens voor zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:31 schreef Hajko het volgende:
Geil
3G werkt in Nitdroid 0.0.9. Zometeen WhatsApp ff proberen
Niet onder nitdroid. Nog niet iig.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Dimens het volgende:
Ik heb ook een N900, hoor ik er nu ook bij?
[..]
Dus we kunnen bellen als we Nitdroid installeren
Doe maar niet als je het daarvoor doet.quote:dat maakt het wel interessant om een dualboot te maken. Ga zo meteen er maar eens voor zitten.
Jup, volgens mij wel, volgens mij lag dat aan hardware vereisten van de n900, niet alles is nog open-source te configureren, derhalve zal een app als whatsapp niet werken, ironisch gezien werkt het ontvangen van een sms wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zonde. Hoe komt dat? Door de closed-source drivers ofzo?
Wow. Waarom meteen K ? Lubuntu is flink lichter...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
http://maemo.org/news/pla(...)_mobile_on_the_n900/
Kubuntu er op.
misschien iemand die 't weet? Ik weet niet welke bestanden te verwijderen..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef nickhguitar het volgende:
ik weet niet wat flashen is, maar met filebox heb ik al flink wat bestanden verwijdert. Er staat nu nog een .- en dan een hokje. er staat nog een .qf, een .volbak. een .volumeicons.icns, autorun.info en nfsu.ipk.
Welke moet ik nog verwijderen? die laatste is het bestand zelf, maar de rest? horen die bij nfs? of zijn dit andere bestanden?
Het hele apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen (of naar een ander image als je graag experimenteert - waar deze telefoon natuurlijk voor dientquote:
en hoe doe ik dat?.. Is dat een automatisch proces? of moet dit handmatig gebeuren?..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het hele apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen (of naar een ander image als je graag experimenteert - waar deze telefoon natuurlijk voor dient). Vergelijkbaar met je pc formatteren en alles er opnieuw opzetten, alleen aanzienlijk minder werk.
weet iemand dit misschien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?.. Is dat een automatisch proces? of moet dit handmatig gebeuren?..
Kerel kappen nu met jezelf quoten. Als iemand antwoord WIL geven dan zal die persoon zelf wel reageren.quote:
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:40 schreef Dimens het volgende:
Ik zit nu via mijn N900 op Fok! en hij laadt continue de mobile versie. In deze versie kan ik geen reacties lezen en moeilijk naar topics zoeken dus ik wil weer naar de normale desktop wergaven, hoe doe ik dit?
Dat zie ik ook! Ik heb veel liever de gewone layout.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?
[ afbeelding ]
Ga naar voorkeuren. tabblad overige en geef aan dat je deze layout ook op je mobiel wil gebruiken.
Bij mij is er nog minder te zien, ik kan geen enkel topic zien, en ik kom ook niet in m'n voorkeuren!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?
[ afbeelding ]
Ga naar voorkeuren. tabblad overige en geef aan dat je deze layout ook op je mobiel wil gebruiken.
Ik heb 2 kleine vlekjes ja, en een vriend van me veel meer. Ik stoor me er niet echt aan omdat ze alleen onder een hoek echt te zien zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben meer mensen hier last van witte vlekjes op het beeldscherm? Zo ja, valt dit onder de garantie?
Toen m'n telefoon ineens niet meer aan wou heb ik de batterij eruit gehaald, en het bleek dat m'n simkaart niet meer vergrendeld zat. Toen dat weer goed zat deed m'n ledje en toetsenbordverlichting het ook weer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef lkb9000 het volgende:
M'n toetsenbordverlichting werkt niet meer, vreselijk irritant
Het led lampje doet ook niet meer wat ie hoort.
Als ik de lader uit m'n telefoon haal zie je een heel licht oranje puntje. En als de telefoon uit staat met de lader eraan, dan brandt hij wel zo fel als hij hoort (kort oranje).
Dus ik ga er van uit dat het allemaal software matig is, binnenkort maar eens een vers begin maken, gedoe weer
De proximity sensor werkt wel helemaal naar behoren!
Weet ik niet precies, er komt van alles langs waar meego op zou gaan draaien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
Is er al een opvolger van de N900?
http://tweakers.net/nieuw(...)-meego-mogelijk.htmlquote:Een applicatie van het Duitse bedrijf Myriad maakt het draaien van Android-applicaties op Maemo en MeeGo mogelijk. Alien Dalvik komt later dit jaar uit. Het is onduidelijk of de software ook voor andere platforms zal verschijnen.
Android-apps verschijnen als gewone applicaties in het hoofdmenu, maar draaien in feite virtueel in Alien Dalvik. Daardoor moeten gebruikers geen verschil zien, meldt Myriad. Dankzij Dalvik-versneller Turbo, dat vorig jaar door Myriad werd gepresenteerd, moeten apps een redelijke snelheid hebben. In een uitlegfilmpje blijkt dat de snelheid te vergelijken is met die van een HTC Legend, die een veel minder krachtige processor heeft dan de Nokia N900, waarop Alien Dalvik wordt gedemonstreerd.
Hoewel de interface grotendeels dezelfde blijft als die op Android-toestellen, worden de hardwareknoppen Menu en Terug vooralsnog onderaan het scherm van de N900 weergegeven. De popupmenu's van de apps zien er hetzelfde uit. Het is nog onduidelijk hoe het zit met zaken als OpenGL ES-ondersteuning en notificaties.
Myriad zal Alien Dalvik demonstreren op een Nokia N900 met Maemo 5 tijdens het Mobile World Congress, een telecombeurs die volgende week in Barcelona wordt gehouden. Later dit jaar komt een versie voor MeeGo uit. Eerder ging het gerucht dat Nokia Android-apps compatibel wilde maken met zijn MeeGo-smartphone N9. Het is onbekend of de fabrikant daarbij op deze techniek doelde.
Ik vraag mij af of deze apps ook net zo smooth zullen draaien in een virtuele omgeving op de N900, maar ik ben zeker geïnteresseerd in deze app.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Heilige stront.![]()
Software maakt Android-apps op Maemo en MeeGo mogelijk
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-meego-mogelijk.html
Jazeker:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of deze apps ook net zo smooth zullen draaien in een virtuele omgeving op de N900, maar ik ben zeker geïnteresseerd in deze app.
Theoretisch gezien wel ja. Als er binnen het virtueel domein wordt toegestaan dat er smsjes worden gestuurd, dan wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zouden we dan ook WhatsApp kunnen gebruiken?
Ik kan niet wachten tot deze applicatie uit komt voor Maemoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel ja. Als er binnen het virtueel domein wordt toegestaan dat er smsjes worden gestuurd, dan wel.
nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Athlon64x het volgende:
hoe bekijken jullie flash filmpjes via N900? Via b rowers of via app? via browser gaat echt traag soms.
Wowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Heilige stront.![]()
[..]
Eindelijk whatsappquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Heilige stront.![]()
[..]
Had m'n vader ook, en toen was even de telefoon herstarten genoeg om het op te lossen. Ik weet niet of je dit normaal geregeld doet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn N900 kan geen verbinding meer maken met ons thuisnetwerk terwijl dit eerder wel kon. Alle instellingen gechecked maar kan geen fouten vinden.
Heheh dan zal de snelheid ook wel verbeterd worden, ik moet hem wel om de 3 a 5 dagen herstarten anders wordt ie tragerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
Hehe, nooit. Zal ik even doen dus.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, lol het werkt ook nog. Thanks.
Ik zet mijn telefoon nauwelijks uit, loopt nog steeds even snel hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh dan zal de snelheid ook wel verbeterd worden, ik moet hem wel om de 3 a 5 dagen herstarten anders wordt ie trager
Ik merk wel verschil dus ik zou het eens proberen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zet mijn telefoon nauwelijks uit, loopt nog steeds even snel hoor.
Ik kijk gewoon via de standaard browser, werkt primaquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:39 schreef Athlon64x het volgende:
maar hoe kijken jullie youtube goed? En wat is die firefox brower tering traag
Hoe flash je dan? En ben je dan al je contacten kwijt ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via de standaard browser, werkt prima![]()
Misschien moet jij je telefoon een keer flashen en alle troep er vanaf gooien, misschien wordt hij dan iets sneller.
Nokia gaat met Micro$oft samenwerken en windows mobile als OS gebruiken.quote:
nitdroid.com.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef yokingy het volgende:
Hallo N900 gebruikers
wie kan mij vertellen hoe en of waar ik het kan vinden om adroid op de tel te krijgen?
Graag een dual boot zodat bestaande Maemo ook blijft werken.
http://www.sygysweb.nl/n900forum/viewtopic.php?f=9&t=269quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:56 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Hoe flash je dan? En ben je dan al je contacten kwijt ?
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 februari 2011 02:02 schreef Yakolev het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nokia ons MeeGo niet wilt gunnen dan doet Intel dat hopelijk wel.
homo!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik gebruik nu overigens khweeteur voor twitter. Iemand nog ervaring met andere goede applicaties?
Zwaar moeten bukken bij een der developers. Ga het zo proberen als ik thuis ben.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Waar heb je die dan vandaan geplukt?
''Based on atom chips''quote:Op maandag 14 februari 2011 23:36 schreef PiRANiA het volgende:
HEEL GOED NIEUWS:
http://linux.slashdot.org(...)a-Defection?from=rss
Gaaf! Laat ons even weten hoe goed het werkt als je wilt:)quote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zwaar moeten bukken bij een der developers. Ga het zo proberen als ik thuis ben.
x2quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef sc00p het volgende:
[..]
Gaaf! Laat ons even weten hoe goed het werkt als je wilt:)
Als je wilt mag je me ook een PM sturen met de software
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef sc00p het volgende:
[..]
Gaaf! Laat ons even weten hoe goed het werkt als je wilt:)
Als je wilt mag je me ook een PM sturen met de software
When Last.fm automatically sends the name of each song played by audio player, they call this scrobbling.quote:
Ben ik ook erg benieuwd naar, Dit zou potentieel de levensverwachting van veel N900's goed kunnen verlengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef sc00p het volgende:
Al meer info over Myriad Alien Dalvik?
http://myn900.wordpress.c(...)y-targeted-by-nokia/quote:Exciting news. Jukka Elund, Product Manager at Nokia, just announced that Nokia will be officially directing efforts towards supporting MeeGo on the N900 as Developer Edition. For this purpose, there would be a dedicated team within Nokia who will bring full MeeGo support on the N900.
quote:dbus-send --print-reply --system --dest=org.ofono /isimodem org.of ono.MessageManager.SendMessage string:"+71231234567" string:"test smsko"
Thanks, alleen jammer dat de chat niet werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:21 schreef Dimens het volgende:
Voor de mensen die Hyves gebruiken, HIER is een handige app te downloaden.
Het is niet me sim want hij werkt perfect in me N95. En de sim van me vriendin geeft zelfde probleem in de N900 helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
Oei dat klinkt niet zo goed. Geen ervaring mee... Andere SIM werkt wel? Bepaalde sims corroderen vrij snel, misschien is dat het probleem.
Ga naar een Nokia Care Point?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:07 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Het is niet me sim want hij werkt perfect in me N95. En de sim van me vriendin geeft zelfde probleem in de N900 helaas.
N950?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
Echt jammer dat er niet eens een fatsoenlijke opvolger van de N900 komt. Het is echt een tof apparaat.
Heb ik ook gehad, opgestuurd naar de verzekering, 3 weken later terug van de reparatie. Geen idee wat het was.... sindsdien (8 maanden) geen problemen meer gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Wisheh het volgende:
Verdomme me N900 doet het niet meer. Soms begint ie te zeuren dat er geen SIM in zit. Voer je pincode opnieuw in en dan doet ie het weer en dan na een tijdje weer geen sim melding en dan weer pin opnieuw invoeren etc.
Iemand zoiets gehad? Anders de verzekering maar bellen en ding laten maken. Hoop dat ik een nieuwe krijg. Die gaat dan gelijk in de verkoop en ga ik weer ff tijdelijk zoals nu terug naar me N95 8GBDan maar kijken voor een andere tweaker phone ipv een N900.
Oeh, eens proberen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
http://my-maemo.com/index.php?p=7141&c=20
Opera
Hmm. De 4.0 versie van FF is nu uit voor Maemo. Eens zien of die beter bevalt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
idd, werkt ook nog eens snel. Beter dan firefox
Niet eens een uitroepteken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsk. Niet eens een klapkeyboard?
Volgens de omschrijving zou je het toetsenbord naar wens kunnen veranderenquote:
quote:4.2 inches of capacitive touchscreen display
High screen resolution
Powered with 1.2GHz dual core processor
12 mega pixels autofocus camera
3264 x 2448 pixels of high camera resolution
3G and 4G connectivity
1080P HD video playback support
Inbuilt bluetooth v3.0 connectivity
Java support
Pre-installed WAP 2.0/HTML browser
GPS with aGPS support
Multi format music player
Integrated HDMI output
Mini USB port
Hetzelfde als de N900 schat ik. (Of iets meer) Aangezien de N900 op release aardig prijzig was, maareh. Die speccs zijn wel awesome, Q4 2011?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
Maar gaan sparen voor die n950? Wat zou dat ding gaan kosten? Doe eens een schatting?
[..]
Die was gratis voor mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hetzelfde als de N900 schat ik. (Of iets meer)
'2011' ergens. Zal wel q4 worden dan...quote:Aangezien de N900 op release aardig prijzig was, maareh. Die speccs zijn wel awesome, Q4 2011?
Draai je de custom kernel?quote:Oja, mijn mobile wifi hotspot doet 't niet meer op m'n N900. Kan iemand mij helpen?
'Internet Connection Failed' ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad, ik was een beetje vaag. Ik start hem op, en dan druk je op starten. Dan zegt hij slechts dat het niet gelukt is. Dat was het.
Negeren, door de bridge werkt de internetverbinding op de telefoon met meer zoals hij verwacht. Op 'no' klikken (niet opnieuw proberen) en kijken of je Accesspoint werkt op een laptopquote:
Qua respons? Of internet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef drumstickNL het volgende:
Aha. Okay. Heb je misschien tips voor een snellere N900?
Dat maakt hem niet snellerquote:Heb ff een aantal films eraf gegooid
Ik zit al tijden op 900MHz standaardquote:en nu ben ik bezig met applicaties. (oc 800mhz)
Af en toe rebooten wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
Het openen van dingen zoals telefoon, sms, internet ging traag vandaar. Ik gooi 'm nu ook even op 900mhz.
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Dat werkte niet helaas, is 1Ghz trouwens mogelijk?
Balen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over USB gesproken, de aansluiting op me tel is kapot. Dus ff lang een NSP binnenkort.
Gelukkig heb ik laatst een externe oplader + extra accu gekocht, dus ik kan op deze manier wel ffies verder.quote:
Windows 7 64bit.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarmee probeer je te flashen? Windows? Linux?
Het ligt aan de 64 bits versie.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Windows 7 64bit.
Het zijn wel USB 3.0 poorten waar de telefoon op aangesloten is, maar dat moet volgens mij niets uit maken.
Dankjewel, hij is alweer bezig en nu lukt het welquote:Op woensdag 20 april 2011 10:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het ligt aan de 64 bits versie.
http://talk.maemo.org/showpost.php?p=849980&postcount=20
Thepiratebayquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
Alle programma's weg maar nu kan ik Angry Birds niet meer downloaden. Er is geen manier om te betalen via Ovi store al zou ik dit willen en wanneer ik er een download krijg ik ook een foutmelding dat ik pakketten mis.
Weet iemand hier raad mee?
Gister telefoon weggebracht, paar weekjes kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over USB gesproken, de aansluiting op me tel is kapot. Dus ff lang een NSP binnenkort.
Moet ik ook nog steeds doen. Helemaal geen zin in want dan ben je hem weer zolang kwijt en zal er toch wel weer een rekening komen. Altijd wel wat met die verzekeringen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gister telefoon weggebracht, paar weekjes kwijt
Was dat voor fout"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef soapie het volgende:
Mijne is ook weg voor reparatie. Kreeg steeds een communicatiefout.....
las al op internet dat het een niet te repareren fout is, hoop dus op een nieuwe...
'Alle telefoonfuncties, waaronder noodoproepen, zijn uitgeschakeld vanwege een communicatiefout. Mogelijk dient u het apparaat opnieuw op te starten om de fout te herstellen.'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Was dat voor fout"?Mijn N900 kwam ook telkens met een communicatie fout dat de sim, er niet in zat.
Dat was bij mij ook zo, tot.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef PiRANiA het volgende:
Blij dat er al jaren niets mis is met de mijne![]()
.
Dan moet je 100% android draaien? Dan koop ik wel een android telefoonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan binnenkort middels nitdroid.
Jup, dat is wel zo, je moet switchen tussen nitdroid en maemo. Tot Alien Dalvik is gepubliceerd that is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan moet je 100% android draaien? Dan koop ik wel een android telefoon.
Ik hoef geen androidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, dat is wel zo, je moet switchen tussen nitdroid en maemo. Tot Alien Dalvik is gepubliceerd that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |