Enige manier waarop ik het weer werkend kan krijgen is de widget weghalen en weer toevoegen :Squote:
Met alle maps is dat toch 1,8 GB. Maps gaan in MyDocs dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geïnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef sc00p het volgende:
Net sygic van de piratenbaai gehaald, werkt perfect
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef soapie het volgende:
Zijn er meer mensen die dit hebben??
Als ik mijn foto's wil bekijken krijg ik alleen maar zwarte vakjes. Als ik erop klik krijg ik wel de foto te zien...
Is er ergens een instelling niet goed ofzo. Is namelijk nooit geweest...
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Foto's die je zelf gemaakt hebt met de camerafunctie zegmaar?
In de root van je telefoon zetten, rootsh installeren en de .deb installeren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen hoe je die hebt geïnstalleerd? Hij blijft bij mij maar crashen en van die posts in gebrekkig Engels op piratebay wordt het niet echt duidelijk...
Dat had ik pas ook. Hij maakt van meest recente foto's (staan normaal onderaan) eerst thumbnails en werkt naar boven toe. Gewoon een kwestie van even alles opnieuw laten genereren dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja, maar ook afbeeldingen die er al opstonden. Die staandaarddingen van nokia dus.....
Heb je die dingen gezien die er in komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Als het goed is eind deze maand PR 1.2
Nee? Ik heb alleen een lijst van bugfixes gezien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je die dingen gezien die er in komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |