ik heb mijn N900 terug alleen mijn internet blijft retetraag terwijl hij normaal super snel wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
gedaan.
hmm de OP is nog niet helemaal goed
Ik heb KPN en dat is hetzelfde principe, alleen krijg je als meerbetalende KPNer voorrang op data. KPN/HI connecties pakt ie automagisch. Je zou iets van 'mail & java' in je lijstje van connecties moeten hebben.quote:
heb ik ook. Maar voor dat hij weg ging om te repareren had ik geen 2G maar iets anders en toen was hij heel erg snel. Heb abbo op internetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb KPN en dat is hetzelfde principe, alleen krijg je als meerbetalende KPNer voorrang op data. KPN/HI connecties pakt ie automagisch. Je zou iets van 'mail & java' in je lijstje van connecties moeten hebben.
Aangepast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
gedaan.
hmm de OP is nog niet helemaal goed
Het hoeft niet persee aan je spelefoon te liggen. Het kan ook zijn dat HI hun zoveelste technische probleem hebben. Gebruik, als je thuis zit, anders gewoon je wifi (als je die hebt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik heb nret programmatje gedownload waarbij je kon kiezen uit DUAL - 2G of 3.5
maar ook dit is niet sneller
Heb ik maar daar heb ik nog steeds problemen mee en kan geen verbinding maken met het internet hier beneden, terwijl het het altijd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hoeft niet persee aan je spelefoon te liggen. Het kan ook zijn dat HI hun zoveelste technische probleem hebben. Gebruik, als je thuis zit, anders gewoon je wifi (als je die hebt).
is tie alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zet je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen?
Misschien omruilen voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu heb ik ook weer wat raarsPfff
ik heb vandaag een nieuwe binnen gekregenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Misschien omruilen voor een nieuwe?
Als ik zoveel gezeik had met een telefoon ging ik toch echt terug!
Bij toepassingsbeheer staan games zat.niet allen even leuk. Maar genoeg keus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij mij blijft er altijd een wit lampje knipperen, heel erg langzaam hoor. dan zie je hem even dan echt lange tussentijd.
ik vind ook nergens gratis leuke spellen, alleen angry birds maar die is al uit gespeeld
Wat voor problemen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef Nooxx het volgende:
Ik heb hem ook.
Alleen ik ga hem van het weekend verkopen, ben hem al beu.
Op zich een toptelefoon , alleen heeft best veel problemen en loopt alles behalve stabiel.
Dus ga ik een Iphone halen.
zal hem stiekem wel missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |