quote:Dat klopt, maar ik weet niet of dit voor jou geldt, maar ikzelf ben best wel verzadigd met PP en Zatox afgelopen jaar. Je mag verwachten dat zij ook uitsluitend hits draaien en niet met 'gouden oude klassiekers' of vernieuwende platen komen. En die hits heb ik zelf al grijs gedraaid en op feesten vaak gehoord dus of dat nou zo'n kneitersets wordenOp zaterdag 30 oktober 2010 07:21 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat het einde van Qlimax nog best leuk kan gaan worden. Psyko punkz, Zatox, en Endymion (met Evil Activities). Dat laatste uurtje hardcore zal wel hitjesparade worden zoals gewoonlijk, maar de eerste 2 namen van deze post!
quote:PMOp zaterdag 30 oktober 2010 10:02 schreef mstx het volgende:
Daar zijn we weer. Tijd voor een hardstylefeestje.![]()
Iemand een lijstje met releases van de afgelopen 2 maanden?![]()
quote:2 vette namen op een feest van 65 euro vind ik zeer karig,en dan oordeel ik nog mildOp zaterdag 30 oktober 2010 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nouja, dat Zatox én de PsykoPunkz er staan is nog best wel vet IMO.
quote:wtf, Nu ik dit vanochtend heb geschreven staat er ineens overal bij mij:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:26 schreef NLS04 het volgende:
Ben er overigens net pas achter dat mijn adblocker er voor zorgde dat ik niemand meer kon quoten..![]()
quote:Terwijl ik juist nu (en vanochtend) op een pc zit die juist geen adblocker heeft, waardoor ik er achter kwamError - Het lijkt erop dat je een adblocker gebruikt. We wijzen je erop dat dit tegen onze Algemene Gebruiksvoorwaarden in gaat en hierom geband kunt worden.
quote:Serieus joh? Dat je daar de moeite voor neemt..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb BH maar dit getwittert
[..]
Ja als je het zo bekijkt is het waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
2 vette namen op een feest van 65 euro vind ik zeer karig,en dan oordeel ik nog mild
..
[/zuurpruimmodus]
Suggestie voor Hard Bass 2011 Line-Upquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Desalnietemin ga ik, zoals al wel eens hier gezegd, komend jaar wel naar HardBass. Iets minder show, maar veel betere artiesten en veel harder stampwerk.
Ik zie al waar t geld zitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils volgens mij, hier teken ik voor en wil ik 100 euro voor een kaartje betalen![]()
quote:Nice!!!!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Suggestie voor Hard Bass 2011 Line-Up![]()
Team Green: Early Hardstyle
Isaac
Beholder
Luna
Hardheadz LIVE
Team Blue: Hardstyle
The Pitcher
Scope DJ
Bioweapon
Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
Team Yellow: Italian Hardstyle
Tuneboy
Davide Sonar
The R3bels
Tat & Zat LIVE
Team Red: Raw Hardstyle
Crypsis
Thera
B-Front
AVIO LIVE
Voor ieder wat wils volgens mij, hier teken ik voor en wil ik 100 euro voor een kaartje betalen![]()
quote:Voor die line-up wel hoorOp zaterdag 30 oktober 2010 15:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
100 euro voor een kaartje betalen
Even een klacht: ik kan in totaal drie setjes van Abject vinden die op de bekende site staan, maar IEDERE keer als ik op 1 van de 3 klik ligt die site eruit!!!!! Is dit karma? Want dan ga ik nu even doneren aan een goed doelquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Even een klacht: ik kan in totaal drie setjes van Abject vinden die op de bekende site staan, maar IEDERE keer als ik op 1 van de 3 klik ligt die site eruit!!!!! Is dit karma? Want dan ga ik nu even doneren aan een goed doel![]()
Bertquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:02 schreef mstx het volgende:
Daar zijn we weer. Tijd voor een hardstylefeestje.![]()
Iemand een lijstje met releases van de afgelopen 2 maanden?![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Suggestie voor Hard Bass 2011 Line-Up![]()
Team Green: Early Hardstyle
Isaac
Beholder
Luna
Hardheadz LIVE
Team Blue: Hardstyle
The Pitcher
Scope DJ
Bioweapon
Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
Team Yellow: Italian Hardstyle
Tuneboy
Davide Sonar
The R3bels
Tat & Zat LIVE
Team Red: Raw Hardstyle
Crypsis
Thera
B-Front
AVIO LIVE
Dat dus, verhalen willen we horengquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Berthoe was het in Australië?
en hoe was Defqon.1 daar?
and he's backquote:
X2, maar een écht richtiges festijn is er voor mij pas weer de 11e vrees ik.. LOOUUUDNEESS!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zelf ben ik echt wel weer toe aan een richtiges sthamp-festhijn... [
Ik heb toch wel het gevoel dat dit een uniek feest gaat worden, hoop dat je er uiteindelijk toch wel bij bentquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wel zorgen dat ik daar bij ben... maar: Rotterdam
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef haakon het volgende:
We got that head knock shit that makes you break your neck
When we're in this house, we wreck the discotheque
Throw your hands up in the air, don't ever disrespect
Ha! We've got you under attack!
Hele dikke muziek is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef Koepert het volgende:
Vanavond maar ns n avondje Hardtechno/Schranz
Yeeehaaa! Ik hou ook wel van 'n potje stevige Hardtechno/Industrial enzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hele dikke muziek is datDraai het zelf ook wel
Have fun kerelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Yeeehaaa! Ik hou ook wel van 'n potje stevige Hardtechno/Industrial enzoMaarja, evengoed. Ik heb vanavond Thrillogy en ik ga er ZELF een flink feest van maken! Ik hoop op een lekkere pot Early Hardstyle bij Isaac, maar ik ben bang dat het heel erg commercieel gaat worden --> zo ja, ga ik m'n eigen lekker lam zuipen
![]()
Tot morgen! Misschien vanavond nog FOK!ken als het feest tegenvalt. TJuuuuuuus
Defqon.1 daar was erg vet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Berthoe was het in Australië?
en hoe was Defqon.1 daar?
Thrillogy lijkt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
and he's back
Best rare gewaarwording dat vanavond gewoon Thrillogy is![]()
Normaal gesproken wordt er dagen, zo niet weken (hi)er naar toe geleefd maar er zijn toch opvallend weinig FOK!kers aanwezig vanaaf.
Diegene die gaan: N-joy![]()
Zelf ben ik echt wel weer toe aan een richtiges sthamp-festhijn... volgende week
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef Krulliewullie het volgende:
X2, maar een écht richtiges festijn is er voor mij pas weer de 11e vrees ik.. LOOUUUDNEESS!!Hopelijk dat er tussen nu en dan nog een mooie lijn opduikt
quote:
Tat en Zat. Twee handen op 1 buik. Het gouden duo. De Batman en Robin die ff weten hoe je de Villians zoals Brennan Heart uit moeten schakelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:38 schreef ElDani het volgende:
Ja!!! LOOPS & TINGS! Heerlijk! Kickin Ass is ook lekker!
Vind deze release anders niet zo heel dik hoor... Beetje simpel soms zelfsquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tat en Zat. Twee handen op 1 buik. Het gouden duo. De Batman en Robin die ff weten hoe je de Villians zoals Brennan Heart uit moeten schakelen.
Het kersje op de hardstyletaart.
T feestje was ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hele dikke muziek is datDraai het zelf ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |