quote:Nice! Enjoy!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:50 schreef haakon het volgende:
22.00 - 22.45uur DJ Kairo
22.45 - 24.00uur D-Block S- Te -Fan
24.00 - 01.15uur Ran-D
01.15 - 02.30uur Deepack
02.30 - 03.45uur B-Front
Als het goed is is dat de tt voor vanavond
quote:Ja, die hoorde ik een week terug ofzo..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze vind ik zo vet heh!
Hoe vinden jullie hem ?!
quote:op een schaal van 1 tot 10, een 6Op vrijdag 29 oktober 2010 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze vind ik zo vet heh!
Hoe vinden jullie hem ?!
quote:Ontzettend DIK!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze vind ik zo vet heh!
Hoe vinden jullie hem ?!
quote:Nee man, om de hoek !
quote:Andere kant van NLOp vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee man, om de hoek !
Sorry, kutgrap
Ik ga alvast naar een moat instampen/drinken !
Oant morn !
quote:Gelukkig denkt het merendeel zo over de anthem. Ook op youtube is dat al duidelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef sveno1990 het volgende:
die qlimax anthem is echt om te janken sorry brennan heart maar je kan mij dus niet meer overtuigen met je tracks.
maar de line up is wel lekker ook nog eens in mijn achtertuin zowat dus wordt leuk avondje
quote:''brennan heart could you stop recycling all ya tracks?''Op vrijdag 29 oktober 2010 21:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig denkt het merendeel zo over de anthem. Ook op youtube is dat al duidelijk
quote:Ik heb BH maar dit getwittertOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef T_Killer het volgende:
[..]
''brennan heart could you stop recycling all ya tracks?''
vind ik wel een goeie
Anthem is echt 3x niks, mja Qlimax anthems hebben mij nooit geboeid (dit is echter wel een dieptepunt)
Was straks even SLAMfm aan het luisteren, de beukplaat....er zijn dus gewoon gasten die BH willen aanvragen. Just as easy werd gedraaid
quote:The winner of the most failing anthem for qlimax is for @djbrennanheart! Sounds like making it was just as easy as 1, 2, 3!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb BH maar dit getwittert
[..]
quote:K zat er ook aan te denken. vind t de moeite niet.. die gaek snap t toch niet... en hij verkoopt dus waarom zou hij ook...treurig blijft t... Faalhaas dat t is.. BH... toen t nog B&H was, was t tenminste nog wat... je kunt wel zien waar de kwaliteit zat..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb BH maar dit getwittert
[..]
quote:Steeds meer kritiek op de Scantraxx leden... en niet geheel onterecht, dus hoop dat ze er wat van gaan leren voordat alleen Amerika ze nog maar wil...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef T_Killer het volgende:
[..]
''brennan heart could you stop recycling all ya tracks?''
vind ik wel een goeie
Anthem is echt 3x niks, mja Qlimax anthems hebben mij nooit geboeid (dit is echter wel een dieptepunt)
Was straks even SLAMfm aan het luisteren, de beukplaat....er zijn dus gewoon gasten die BH willen aanvragen. Just as easy werd gedraaid
quote:Dat doet Tuneboy wel verdienstelijk de laatste tijdOp zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ catfight, mwah hele matige track.. tuneboy draagt saifam nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |