Nu kan Nick natuurlijk best een donkere man zijn, maar bij Laquisha denk ik toch aan een getint kindje terwijl Nick en Carla die associatie niet echt oproepen.....quote:Op zondag 7 november 2010 11:53 schreef Pvoesss het volgende:
Laquisha... en de ouders heten nick en carIa
Carla zou best surinaams kunnen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Nu kan Nick natuurlijk best een donkere man zijn, maar bij Laquisha denk ik toch aan een getint kindje terwijl Nick en Carla die associatie niet echt oproepen.....
Mss ( HOPELIJK ) was het dan mss ook wel een online fopnaamquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Pvoesss het volgende:
Heheh nee ze zijn beide blankzag het ergens online staan met fotos
Celebrity, mooi! Staat hier op de lijst als: Celebrittney... Ook leuk...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef innepin het volgende:
Beetje lullige plek om namen vandaan te vissen, maar ik las net de volgende namen van kleinkinderen bij een rouwadvertentie:
Celebrity en Dylhan.
Soms is het ook gewoon 'goed' in zijn eenvoudquote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef innepin het volgende:
Ja, eigenlijk mist er nog wel een h en een extra y ofzo. Mooie aanpassing, Basboussa!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las in een tijdschrift dat de man van Charlotte Gainsbourg Yvan heet. Mijn eerste reactie: Oh, wat een leuke naam! Het duurde echt even voor ik besefte waarom ik het zo'n leuke naam vond.
Ja, dat maakt het lekker Frans, hè?quote:
Is weer eens wat anders, je kan het ook voor een (double) cheeseburger doen...quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, je kan het ook voor een (double) cheeseburger doen...
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik dacht meteen: S ientje doet het voor een tientje.... Maar waar deze perverse geest dat nou weer vandaan haalde
Ja ze heet echt Sientje, ik weet nog niet of ik het echt leuk vind.. klinkt nu wel schattigquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik vind Sien een leuke naam, maar Sientje niet zo. Is het officieel -tje, of doen ze dat tijdelijk? (Zo kende ik een Marianneke die op haar 13de Marianne werd)
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, je kan het ook voor een (double) cheeseburger doen...
Ja dat worden altijd van die grote lange dikke kinderenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Verkleinnamen vind ik zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |