hoeft niet hoor, mag welquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Jeetjejom het volgende:
Sonnetje, Onze jongensnaam? Hmmm, ik wil hem je wel pm'en, je gaat het toch nooit redden om voor mij te bevallen
Maar ik ben er nog niet uit of ik hem voor de bevalling ga gebruiken, dus dan moet het wel een geheimpje blijven
Ik vind de namen heel mooi combineren, alleen vind ik Rutger zelf geen leuke naam.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik was aan het denken aan Floris en Rutger, maar dat is ook een rare associatie toch?
floris past blijkbaar erg goed in t rijtje vsn de familiequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef She-Wolf het volgende:
Floris & Thijmen
Floris & Jeroen
Floris & Boris (flauw)
Floris & Adriaan
Floris & Karel
Floris & Willem
Misschien zijn ze dol op kaasfondue? Of grote fans van Asterix en Obelix?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef rubje het volgende:
mensu, onze buren hebebn hunpasgeboren dochter Helvetia genoemd![]()
![]()
Dat doe je toch niet?
Is dat hollands voor Levi?quote:
Klinkt bijna als Helvetica .. en dat is een lettertypequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef rubje het volgende:
mensu, onze buren hebebn hunpasgeboren dochter Helvetia genoemd![]()
![]()
Dat doe je toch niet?
Als ik Levi zie staan, spreek ik eerder Leevie uit. Mits je weer aan het merk Levi's denkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef Leandra het volgende:
Dan lijkt het op een fonetisch Levi...
Beetje zoals Maikel van Michael
Even voor de zekerheid, je bedoelt tenzij of niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef Shirley het volgende:
Als ik Levi zie staan, spreek ik eerder Leevie uit. Mits je weer aan het merk Levi's denkt.
Ik vind de combinatie van letters wel mooi van Livai.
Mikkel!quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
De NRC van vandaag:
Mauk (j)
Mikkel Vester (j)
Feride (m)
Diek (j)
Obe (j)
Dan zul jij Nickel ook enig vinden gok ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:31 schreef cattie het volgende:
Mikkel!Ik denk dan direct aan smikkel. Of snikkel.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zul jij Nickel ook enig vinden gok ik.
Héél maf.quote:
Volgens het Meertens Instituut komt het van Jacob. Ik heb de naam gesuggereerd gekregen van sigme toen ik zwanger was van Ivan:quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef oeke het volgende:
Ik vind Cuup eigenlijk wel leuk. Maar waar komt het vandaan? Weet je dat, Claudia?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef sigme het volgende:
Ik zou een zoon vernoemen naar mijn opa (omdat die zo'n mooie naam had).
Norbertus Marius. De meeste mensen noemden 'm Cuup, en dat is ook al zo mooi.
Wat leuk! Misschien was ik daardoor bovenmatig bezig met jongensnamen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef oeke het volgende:
Grappig trouwens, die post van Sigme is op de geboortedag van Ko!
Echt? Wat leuk! Welke dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik je wel eens verteld dat ik op het idee van een draagdoek ben gekomen door een foto van jou met Kobus?
Het was volgens mij een foto op een festival. Ik herinner me in ieder geval gras.quote:
Mensen geven kun kinderen steeds gekkere namen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
De NRC van vandaag:
Mauk (j)
Mikkel Vester (j)
Feride (m)
Diek (j)
Obe (j)
Ik heb ooit (eind 1997 denk ik) verkering gehad met een Nickelquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zul jij Nickel ook enig vinden gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |