een moskee is privaatquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Asscher heeft gelijk. Net zoals in een moskee verboden is om geen hoofddoek te dragen.
Maar dat schijnt weer niet racistisch of discriminerend te zijn. Hoe hypocriet kun je wel niet zijn?
Een sportschool ook. Zie daar maar eens hoofddoekjes te verbieden zonder voor racist uitgemaakt te worden.quote:
Wie laat zich dan onderdrukken door racist genoemd te worden? Het krijgt tegenwoordig zo snel een stempel racist, dat het heel gewoon is als je er eentje bent.quote:Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef SebasM het volgende:
[..]
Een sportschool ook. Zie daar maar eens hoofddoekjes te verbieden zonder voor racist uitgemaakt te worden.
Ach, aangezien de grootste racisten bij de allochtonen zitten, boeit het me ook geen flikker.quote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Wie laat zich dan onderdrukken door racist genoemd te worden? Het krijgt tegenwoordig zo snel een stempel racist, dat het heel gewoon is als je er eentje bent.
De allochtoonse jongeren zijn erg bezig met afkomst. Je kent het wel, waar kom jij vandaan? Het wordt mij ook altijd gevraagd, waarop ik reageer. Gewoon uit Nederland, en jij? Ehm ja.. ik ben in Nederland geboren, maar mijn ouders... Dus je bent gewoon Nederlands? Nee, want ik heb geen Nederlands bloed.quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef SebasM het volgende:
[..]
Ach, aangezien de grootste racisten bij de allochtonen zitten, boeit het me ook geen flikker.
OT: Asscher heeft natuurlijk gelijk. Je zou maar als blond meisje op een school zitten met hoofdzakelijk Moslims, dan ben je goed de lul.
Ik vind het niet zo vreemd dat die jongens zo denken.quote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef mlg het volgende:
Het is allemaal treurig om te horen hoe erg ze zichzelf afscheiden van de Nederlandse samenleving. Die jongens zijn er veelste veel mee bezig, terwijl de samenleving heel wat anders van ze vraagt.
Is dit weer weer zo'n troll-opmerking?quote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat die jongens zo denken.
Als je er uit ziet als buitenlander word je ookvaak zo behandeld.
Heeft je maatschappijleraar je die onzin wijsgemaakt?quote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem dat een argument.quote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Is dit weer weer zo'n troll-opmerking?
Het helaas geen argument, het is onzin.quote:
Ik word anders nooit zo behandeld, maar ik spreek dan ook algemeen beschaafd Nederlands, ondanks dat ik een Twentenaar ben, maar daarnaast ook uit een Italiaans nest kom. Ook conformeer ik mijn kledingstijl met die van de Nederlander. Het is maar net hoe je ouders je opvoeden, maar als we alle etniciteiten naast elkaar zetten, dan kunnen wij wel concluderen dat de ouders van de groep uit islamitische landen eigenlijk weinig om de toekomst van hun kinderen geven. De meeste eerste generatie islamieten spreken na circa. 50 jaar nog steeds nauwelijks Nederlands, terwijl hier van Russen tot Chinezen, mensen zijn die na 1 jaar redelijk verstaanbaar Nederlands spreken. Dan te bedenken dat Nederlands voor een Turk makkelijker is, dan voor een Chinees of Rus. Het is kennelijk een primitieve beschaving, en dat gaat nauwelijks samen met een sterk ontwikkelde beschaving als de Nederlanders. Het is een beschaving wat niet de drift heeft om aan te passen, wat ze overbrengen naar hun kinderen en uiteindelijk zijn degene die zich niet aanpassen, allemaal de zwarte schapen van de samenleving. En zo hoort het.quote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen argument, het is onterecht verwijt.quote:
je emotionele argumentatie doet juridisch niet terzake, wat ik hierboven stel is geldende rechtspraak.quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij in een school rond gaat hangen dan komt er echt wel iemand naar je toe met de vraag wat je daar doet, en als je geen goede verklaring hebt en niet weg wilt dan zal de politie wel gebeld worden.
Dat de deur niet op slot is maakt het niet openbare ruimte.
ook dat is een misvatting, behoort ook tot de openbare ruimte, net als een kerk of synagoge overigens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |