Lijkt idd een heel verhaal maar het duurde hier maar een minuutje of 15, toch wel de moeite waard als je Swype écht wil vind ikquote:Op woensdag 3 november 2010 07:33 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Wiew wat een verhaal, is het dan niet handiger om een andere app zoals slideit te installeren? Anyway wel weer cool dat het gewoon kan...
HTC Desire of Samsung GalaxyS, beide goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:19 schreef remlof het volgende:
Dus, wat is het beste Android-toestel dat ze hebben bij KPN?
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons.cat
quote:Commando's VS over op Android
De Amerikaanse speciale legereenheden willen Android-telefoons met een speciaal pakket aan apps inzetten bij missies.
Het Special Operations Command (SOCOM) is onlangs een aanbestedingsprocedure gestart voor een pakket aan Android-apps. Die zijn bestemd voor gebruik door commando's tijdens militaire operaties. Het gaat onder meer om chatfuncties, bestandsoverdracht, het streamen van video en een whiteboard om kaarten op te tekenen, schrijft het Amerikaanse tech-magazine Wired.
http://webwereld.nl/nieuw(...)over-op-android.html
Ok, thanks. Ik had al een lichte voorkeur voor HTC. En ik heb ook nog effe de tijd, t/m 31 januari want dan kan ik mijn huidige abo verlengen.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
HTC Desire of Samsung GalaxyS, beide goed.
Da's vooral een kwestie van smaak. HTC heeft de veelgeprezen 'skin' Sense, en Samsung heeft ehm, iets anders dat ik niet ken maar waar ik nooit bijzondere verhalen over hoor. En HTC schijnt beter te zijn qua firmware updates en support dan Samsung. Ook schijnt de Samsung wat meer 'plastic' te voelen dan de HTC.
Ik speel eigenlijke nooit spelletjes op m'n foon (misschien dat dat veranderd met Android) en de frontcamera van m'n Nokia 5800 heb ik in bijna twee jaar precies 2x gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2010 02:29 schreef Roolio het volgende:
En de Galaxy S heeft weer iets betere hardware (net iets sneller, merk je misschien bij zware spellen), en een frontcamera.
Ik meldde het even voor de volledigheid.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijke nooit spelletjes op m'n foon (misschien dat dat veranderd met Android) en de frontcamera van m'n Nokia 5800 heb ik in bijna twee jaar precies 2x gebruikt
Yup...Behalve dat het er allemaal net iets anders uitziet en nog meer gegevens van je nodig hebt, kost het ook meer ruimte van je geheugen en slurpt het je batterij sneller leeg. Een hele verbeteringquote:Op donderdag 4 november 2010 12:53 schreef Brombaard het volgende:
Er is een update voor Facebook, en hij downloadt hem wel, maar hij wil hem hier niet installerenLukt het bij jullie wel?
Ik zei net "dit is een test" en ik kreeg de engelse vertaling ervanquote:Op donderdag 4 november 2010 10:07 schreef Visitor.Q het volgende:
Vergeet de 8pen en swipe toetsenborden maar, dé manier om een bericht tevoorschijn te toveren is zojuist verschenen: http://tweakers.net/nieuw(...)toe-aan-android.html
edit: ik zie hem nog niet in de market staan, een bericht inspreken "ik test dit nu" resulteert in big breasted nude...
Is dat een feature?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zei net "dit is een test" en ik kreeg de engelse vertaling ervan
't Draait prima op de N1 hoor. Het moet niet gekken worden ook, 1 GHz in een telefoon en dat zal dan niet genoeg zijn?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk sowieso niet dat de Nexus One naar Gingerbread geupdate gaat worden? Volgens mij houdt het voor alle toestellen die nu op de markt zijn wel op bij 2.2
Blijkbaar praat ik met een Engels accent, want hij zoekt in het Engels zeg maar ondanks dat de instellingen in het Nederlands staan.quote:
Nee, als jij op de zoekknop rechtsonder op jou Desire klikt, zie jij op jouw scherm de Google Searchbar verschijnen met de mogelijkheid om te typen of in te spreken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je dan een Google widget erop zetten?
htc Desire... het vergrootglas ingedrukt houden tot het venster in beeld staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je dan een Google widget erop zetten?
Hmm, dit ziet er veelbelovend uit: http://www.noimandroid.com/profile/index.htmlquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
Is er ook een manier om een SMS van een bepaalde contact op afwijkend (dwz héél hard) volume te laten klinken?
Ingewikkelde interfacequote:After installing the Profile Whitelist Addon from the Market, you will be able to create whitelists within your profiles. The Whitelist Addon allows you to add the contacts you want to hear from to a list so that only they will ring through.
contacten gewoon google contacts van maken? Kan denk ik bij eigenschappen van een bepaald contact op je telefoon en dan word het automagisch gesynced.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Derfel het volgende:
Na nu enige tijd een android te hebben (HTC Wildfire) ben ik een beetje aan het kijken hoe ik mijn agenda, contactpersonen etc het beste ermee kan incorporeren.
Nu loopt dat wel aardig van PC naar telefoon, als ik een agenda item op mijn pc invul zie ik dat meteen in de agenda op mijn telefoon, maar andersom lijkt het niet echt te lukken.
Hoe sync ik de afspraken die ik al in mijn agenda heb staan met de agenda van Gmail en hoe sync ik de contacten die ik in mijn telefoon heb staan(die ik via BT uit mijn oude telefoon heb gehaald) met de contacten die ik heb ik gmail?
Daar alleen al heb je je antwoord.quote:
Ik zou altijd voor de Samsung Galaxy S gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:19 schreef remlof het volgende:
Dus, wat is het beste Android-toestel dat ze hebben bij KPN?
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons.cat
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand wanneer de 'nieuwe generatie' Androidtelefoons uitkomt? Ik mag al zo ongeveer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar als ik nu een Desire (HD) neem bijvoorbeeld ben ik bang dat er over een maand al een nieuwe telefoon die 3x beter is uitkomt
Nee, ik ben gewoon benieuwd, en als er binnenkort iets interessants uitkomt wacht ik even een paar weekjes. Zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
![]()
En over een maand ben je bang dat er de volgende maand weer een nieuwe uitkomt? Ik heb medelijden met je.
Toen ik hem voor het eerst opende, ging hij automatisch op NL en NL staat er nu ook bij bij instellingenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Brombaard het volgende:
Hoe werkt die Voice Search? Heb hem geüpdatet, maar bij instellingen vind ik Nederlands niet terug.
Kies op je pc zetten en dan je foon aansluiten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef Madridista het volgende:
Waar kan ik android 2.2 voor mijn galaxy s downloaden?
Vreemd. Bij mij werkt het dus niet. Lekker danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst opende, ging hij automatisch op NL en NL staat er nu ook bij bij instellingen
T zal nu wel ff stil blijven denk ik? Weinig boeiends aangekondigd op Androidgebied... Zal pas weer einde van het jaar / begin volgend jaar worden met Gingerbread?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand wanneer de 'nieuwe generatie' Androidtelefoons uitkomt? Ik mag al zo ongeveer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar als ik nu een Desire (HD) neem bijvoorbeeld ben ik bang dat er over een maand al een nieuwe telefoon die 3x beter is uitkomt
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)ng-focus-review.html
Wat duurt 't lang om apps te starten.
Hiervan heeft Android niets te vrezen iig.
Toch telkens een paar seconden, zeker als je de 'mooie animaties' meerekent.quote:
Misschien gaat het wel heel erg anders op andere mobieltjes...quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Devolution het volgende:
Ik vind het er maar traag uit zien. De respons lijkt nogal laag; hij pakt niet altijd de bewegingen van de vinger goed óf de apps zijn traag. De video heeft mij in ieder geval niet overtuigd.
Dit is er toch al één met vrij hoge specs? Al gaat het natuurlijk zo hard dat je binnen een jaar weer veel snellere telefoons hebt. Momenteel starten mijn Spica en vooral Wildfire de zaken natuurlijk ook niet zo snel op als bv. de Desire, maar dat zijn dan natuurlijk ook budgetgevalletjes.quote:Op zondag 7 november 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel heel erg anders op andere mobieltjes...
Volgens mij komt dat door de resolutie van zijn scherm.quote:Op zondag 7 november 2010 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Is Angry Birds alleen vanaf 2.2? Bij een vriend van mij, htc legend, staat hij niet in de market
Ooo okequote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door de resolutie van zijn scherm.
Maar het werkt er wel op. Kun je het niet nog steeds van de site van de makers downloaden zoals eerder?quote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door de resolutie van zijn scherm.
WP7 reageert veel snappier dan Android.quote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Devolution het volgende:
Ik vind het er maar traag uit zien. De respons lijkt nogal laag; hij pakt niet altijd de bewegingen van de vinger goed óf de apps zijn traag. De video heeft mij in ieder geval niet overtuigd.
Een OS waarvan de UI wél hardwarematig geaccelereerd wordt (en dus net zo smooth is als iOS), een zeer consistente UI heeft en daarnaast net als Apple updates ontvangt van de fabrikant van het OS (MS dus) waardoor je niet met de fragmentatie issues van Android zit heeft een groot potentieel.quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)ng-focus-review.html
Wat duurt 't lang om apps te starten.
Hiervan heeft Android niets te vrezen iig.
Zou je deze naar mij kunnen PMen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Swype werkt idd superKan niet meer zonder.
Zag net dat er ook een versie 2.6 uit is. Zo ff proberen
Ik heb het over officiële ondersteuning. Een custom ROM die nooit bugvrij is tel ik niet mee. De iPhone werd ook lang bekritiseerd over ontbrekende functionaliteit, ondanks dat deze ontbrekende functionaliteit vaak via een jailbreak toegevoegd kon/kan worden.quote:Op maandag 8 november 2010 06:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Mijn Desire is totáál niet meer zoals ik 'm kocht. Ga je huiswerk eens doen.
Dat is om jezelf te beschermen. Je moet Vignette kopen die is veel bazer.quote:Op maandag 8 november 2010 08:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Market al wekenlang ronduit bagger; ik probeerde gisteravond een app te kopen (Camera Zoon FX), maar na 5 mislukte downloadpogingen heb ik mijn geld maar terug laten storten. Wat een aanfluiting, als ik de app illegaal gedownload had, had 'ie na één of twee minuten al op m'n telefoon gestaan.
Gast wat doe je in al die Android topics?quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een OS waarvan de UI wél hardwarematig geaccelereerd wordt (en dus net zo smooth is als iOS), een zeer consistente UI heeft en daarnaast net als Apple updates ontvangt van de fabrikant van het OS (MS dus) waardoor je niet met de fragmentatie issues van Android zit heeft een groot potentieel.
Ik geef toe dat WP7 vooralsnog wat basic is, maar vanwege het updatemodel van MS is de kans groot dat de featureset van WP7 rap uitgebouwd gaat worden, en het mooie is dat nieuwe features tegelijk naar elke WP7-telefoon uitgerold worden. Android-telefoons koop je "as is", WP7 telefoons koop je "as is and what it can become". Ik voorspel dat WP7 over een jaar interessanter is dan Android. Ik zie persoonlijk meer toekomst in WP7 dan Android.
Ik heb zelf een Android-telefoon, vandaar dat ik hier ben. Maar veel Android-liefhebbers zijn blind voor de nadelen van Android en doen net alsof alle concurrenten bagger zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast wat doe je in al die Android topics?Ik zie je altijd alleen maar klagen en mekkeren over Android en hoe geweldig Apple en de iPhone is. Er zijn daar ook topics over hoor. Kan je daar lekker je gal spuien.
Want je hebt er sowieso weinig kaas van gevreten als je over de update-frequency van Android gaat klagen. Vrij wel ieder toestel is gewoon nog na uitgave nog geupdate naar een nieuwere versie van het OS hoor. Leuk dat WiMo dat nu ook roept (over basisfuncties als copy/paste en om hun zooi uberhaupt werkend en ondersteund te krijgen in bepaalde landen jadas niet eens een update te noemen), maar WiMo was voorheen pure AIDS mbt updates. Als ze er al waren.
De constante stroom van nieuwe Androidversies lijkt leuk, maar in de praktijk kleven daar toch wel nadelen aan. Mijn huidige toestel (HTC Hero) was een jaar gelden nog zo'n beetje de absolute top onder de Androidtoestellen, inmiddels is 'ie zó zwaar verouderd dat bepaalde software gewoon onbruikbaar traag is. (Navigon bijv.) Er heeft na veel vijven en zessen welgeteld één update plaatsgevonden; van de prehistorische 1.5-versie naar 2.1. HTC's 2.1-versie blijkt echter van de fouten vergeven te zijn en bugfixes en updates kun je voor de Hero inmiddels wel op je buik schrijven. Ik vraag me af hoe de situatie over een half jaar er uitziet, als er op de meeste van de apps op mijn Hero updates hebben plaatsgevonden. Zou me niks verbazen als mijn telefoon dan compleet onwerkbaar traag is geworden...quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want je hebt er sowieso weinig kaas van gevreten als je over de update-frequency van Android gaat klagen. Vrij wel ieder toestel is gewoon nog na uitgave nog geupdate naar een nieuwere versie van het OS hoor. Leuk dat WiMo dat nu ook roept (over basisfuncties als copy/paste en om hun zooi uberhaupt werkend en ondersteund te krijgen in bepaalde landen jadas niet eens een update te noemen), maar WiMo was voorheen pure AIDS mbt updates. Als ze er al waren.
QFTquote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef Ireyon het volgende:
Bij die Typical Blackberry user mag je ondertussen wel een plaatje van een 15-jarig breezersletje zetten.
Die reclame was er al hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef -J-D- het volgende:
45 nieuwe levels voor Angry Birds nadat je de update hebt geinstalleerd.
Oude levels die je behaald hebt, blijven gewoon intact.
Je hebt nu echter wel irri reclame in beeld maar dat verdwijnt als je geen connectie met internet hebt.
En Pig Rush.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef sjeppert het volgende:
wanneer komt cut the rope naar android
Android tablet discussie topic #3quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Zijn er eigenlijk goede goedkope android tablets? (niet van die chinese kopieen van de iPad)
Google Agendaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Ik zoek een simpele agenda voor android. Eentje die gewoon de dagen laat zien dat je wél wat hebt. En als je niets hebt, dat ie die dagen niet laat zien. Plain and simple!
Iemand?
Pure calender widgetquote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Ik zoek een simpele agenda voor android. Eentje die gewoon de dagen laat zien dat je wél wat hebt. En als je niets hebt, dat ie die dagen niet laat zien. Plain and simple!
Iemand?
SmoothCalendar:quote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Iemand?
voor welk merk en type telefoon?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Iemand?
Dankuquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |