quote:Je had met een trio-tje mee kunnen doenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Dat was met jou erbij ook wel gelukt, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je gister op studentenstapavond geweest met de Creabea's van Aure's school?
quote:OkeeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.
quote:Druk niet veel tijd op fok over.
quote:Die met de educatieve films?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Druk niet veel tijd op fok over.
Nu weer even bij mijn oude baas, dus tijd over
quote:had het ff gezegd!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
We hadden je nog verwacht hoor FFmet hamburgers...
quote:Om een pimp te zijn heb ik geen horde meisjes nodig, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dus je verzamelde een horde giegelende 18-21 jarigen om je heen en was helemaal de Pimp.
quote:Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminsteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:Tuurlijk! Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Inderdaad, die baas ja. Films inlezen, dus nu vooral voor me uit kijken en doen of ik druk ben.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die met de educatieve films?
En nog steeds aan de(zelfde) vriendin?
quote:Lekker, welke bieren?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Twee broeken, twee overhemden, trui, schoenen & speciaal bier. Onder speciaal bier kan nu vooral bockbieren worden ingevuld van de kleine brouwerijen
We kunnen er weer even tegen aan
quote:En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Wat voor recept is datOp vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:Receptioniste denk ik?
quote:Issie getrouwd?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:ik hoef geen slagroom op mn taartOp vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Je wilt alleen de slagroom?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoef geen slagroom op mn taart
quote:Eerst ff goed schudden.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Alletwee getrouwd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Issie getrouwd?
En ben jij de receptioniste?
quote:• Kinhem Fazant
quote:Als je maar komt
quote:pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alletwee getrouwd.
Nee, ik wil geen snijer, ik wil een beschouwer
quote:Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
quote:Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009
quote:soms ben ik net een ventOp vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
Dat zegt al genoeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:hmmm heb je geen single collega's met leuke verhalen?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
je zit hier in CUL he?
Sorry, kan er niets aan doen. Ik vind daar niets te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er wel omdat mijn moeder daar de patat mag eten, want die is zeker glutenvrij. Meestal kijk ik heel zielig en dan eet ik toch maar 20 kip nuggets ofzo. En soms zit ik stiekem met een broodje van de poelier in de McD.
![]()
quote:Je bent te goed voor deze wereld.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, aan mijn vrije dag is abrupt een einde gekomenZit nu op kantoor
"Ja, we hebben een spoedeisend probleem en we moeten laten zien dat we er mee bezig zijn dus wil je alsjeblieft gaan kijken". Ik kan dus niet eerder kijken dan nu EN de gebruikers stoppen om 5 uur
Zinloos dit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sorry, kan er niets aan doen. Ik vind daar niets te etenIk kom er wel omdat mijn moeder daar de patat mag eten, want die is zeker glutenvrij. Meestal kijk ik heel zielig en dan eet ik toch maar 20 kip nuggets ofzo. En soms zit ik stiekem met een broodje van de poelier in de McD.
quote:Je bedoelt dat er mensen in deze SC naar de Mac gaan?
quote:Wat moet je anders als je honger hebt? De friet is helemaal niet te vreten en als ik 3-4 burgers neem ben ik nog zuurder...
quote:audit?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
"Ja, we hebben een spoedeisend probleem en we moeten laten zien dat we er mee bezig zijn dus wil je alsjeblieft gaan kijken". Ik kan dus niet eerder kijken dan nu EN de gebruikers stoppen om 5 uur
Zinloos dit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zinloos dit
quote:en dat onze vega rijst steeds meer vis eet.. ook schokkend. verder kan ik niks verzinnen waar we het over hadden...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er mensen in deze SC naar de Mac gaan?
Onbegrijpelijk, inderdaad.
quote:een Big Tasty en dan heb je wel genoeg. anders nog een McKroket erbij. die zijn écht lekker hoor, geloof me maarOp vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je honger hebt? De friet is helemaal niet te vreten en als ik 3-4 burgers neem ben ik nog zuurder...
quote:Wat ben je ook alweer aan het studeren Hobbek?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:16 schreef MissHobje het volgende:
en ik loop vast met mijn portfolio![]()
en heb het koud, dus ga zo maar ff douchen, kachel aan zetten en er weer tegen aan.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een Big Tasty en dan heb je wel genoeg. anders nog een McKroket erbij. die zijn écht lekker hoor, geloof me maar(en vraag anders maar aan Steer
)
quote:Soms heb ik dat gevoel wel ja
quote:Maar dat vinden vrouwen wel lief hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soms heb ik dat gevoel wel jaVerantwoordelijksgevoel van hier tot ginds
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik en genoeg aan een Big Tasty... Ik denk het niet. De laatste keer dat ik het nog lekker vond en als kind daar at had ik: 1 menu Big Mac, 2x extra McChicken, 2x extra CheeseBurger + 1 Hamburger. Toen was ik 12 ofzo. Mijn ouders waren altijd zo blij met die kortingsbonnen
En dan 35kg zijn en horen van iedereen: 'geef je d'r wel genoeg te eten'.. arme ouders.
quote:Behalve als werk altijd voor de vrouw gaat omdat hij zo'n enorm verantwoordelijkheidsgevoel heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Maar dat vinden vrouwen wel lief hoor![]()
Ookal baal je nu verschrikkelijk... (sorry wist ook geen betere opvrolijkreden
)
quote:Huh
quote:Hoe hoger het niveau hoe harder de ICT kennis daalt toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhNee joh
Problemen oplossen en escalaties tot op het hoogste niveau
quote:ik wist dat je aan het slapen was dus zeg weer goeiemorgen tegen je
quote:Hij wil niet 'lief' zijn (net als Steer)Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
)
quote:Nog geen vrouw gezien die daar op valt eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
)
quote:Ben blij dat jij mij reeds langere tijd snaptOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wil niet 'lief' zijn (net als Steer)
Ze willen woest aantrekkelijk geil genomen worden!!
quote:OwOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wist dat je aan het slapen was dus zeg weer goeiemorgen tegen je
quote:sterkte nog even P.! denk aan het weekend wat er bijna is!!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhNee joh
Problemen oplossen en escalaties tot op het hoogste niveau
quote:Die is het niveau boven me al wegOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe hoger het niveau hoe harder de ICT kennis daalt toch?
quote:OWJA! Ik weet het weer.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat onze vega rijst steeds meer vis eet.. ook schokkend. verder kan ik niks verzinnen waar we het over hadden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:2x gezien. vind die van James Bond wel heel grappig. verder best een slappe film helaasOp vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Sarabi het volgende:
Mamma Mia! komt op tv7 november
Dacht dat iedereen dat wel even wilden weten
quote:Vreselijk lijkt me datOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is het niveau boven me al weg
quote:Ja maar ik mag/wil niemand meer nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben blij dat jij mij reeds langere tijd snapt
quote:Jammer, wilde het zonder bescherming doenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ik mag/wil niemand meer nemen
quote:Ik schaam me nooit, want ik eet bijna nooit genoeg om echt vol te zitten. Meestal eet ik tot 'comfy' en laat ik het daarna zitten. Van vriendlief mag ik altijd dooreten totdat ik vol zit, ookal duurt het langer en komen er extra frietjes e.d. in restaurantsOp vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die kortingsbonnen zijn er nu ook weer. ik haal min. 1x per week 2 kroketten en misschien volgende week 2 big macs
als ik en kroketten neem en bv nog nuggets schaam ik me wel een beetje maar als ik jou zo zie hoeft dat niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OWJA! Ik weet het weer.
Dat jij en steer () hier appeltaart komen eten
AppeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vega is geen hokjesgedoe. je bent het of niet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Ik vind de muziek leukOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2x gezien. vind die van James Bond wel heel grappig. verder best een slappe film helaas
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OWJA! Ik weet het weer.
Dat jij en steer () hier appeltaart komen eten
Collega van me verteld me net dat ze ook vega wil worden... ze eten nu alleen nog maar kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze gewoon wat minderen zou moeten met vlees, je hoeft toch niet meteen iets te 'worden' inderdaad.
quote:Hihi, jij en FF moeten maar eens gauw meetenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef kahlie het volgende:
Ik heb er wel een hekel aan als mensen commentaar hebben op mijn eetgedrag.... zeker aangezien ik gezond gewicht heb, anders zou ik het irritant vinden, maar nog enigszins gerechtvaardigd.
quote:het is nooit rechtvaardig om daarop commentaar te geven!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik schaam me nooit, want ik eet bijna nooit genoeg om echt vol te zitten. Meestal eet ik tot 'comfy' en laat ik het daarna zitten. Van vriendlief mag ik altijd dooreten totdat ik vol zit, ookal duurt het langer en komen er extra frietjes e.d. in restaurantsEn dan ben ik de enige die eet en dat vind ik meestal wel vervelend, maar vriendlief gaat gewoon heel veel lullen zodat ik kan blijven eten
Ik denk dat het bij mij ook kwam dat ik vanwege de ziekte enorme honger had (en extreem bleef afvallen). Als ik me dan had geschaamt was ik misschien nog wel lager uitgekomen dan de 40-45kg die het uiteindelijk werd.
Ik heb er wel een hekel aan als mensen commentaar hebben op mijn eetgedrag.... zeker aangezien ik gezond gewicht heb, anders zou ik het irritant vinden, maar nog enigszins gerechtvaardigd.
quote:ja bij de KFC ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, jij en FF moeten maar eens gauw meeten
quote:Moet volgens mij even terug lezenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef Aure het volgende:
Hoe weet jij dat ik rijst zo lekker vind![]()
En DH heeft een oogje op iedereen FF
quote:Nou als je obese bent, dus iets van 20-30 kg overgewicht en iemand zegt gewoon aardig: "Hey, ik wil je graag nog in dit leven houden, wil jij dat eigenlijk ook wel', dan vind ik dat nog gerechtvaardigd. En mijn vader heeft te hoog cholesterol, dus als hij weereens 12 koekjes wil eten zeg ik ook weleens: 'uhm, wil je nog kleinkinderen ontmoeten ofzo?'.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is nooit rechtvaardig om daarop commentaar te geven!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ken idd meer mensen die fan zijn van Timothy Dalton in Mamma Mia
quote:Dan heb je het tegen je vader. Maar tegen een 'vreemde' kan je dat niet maken vind ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef kahlie het volgende:
Nou als je obese bent, dus iets van 20-30 kg overgewicht en iemand zegt gewoon aardig: "Hey, ik wil je graag nog in dit leven houden, wil jij dat eigenlijk ook wel', dan vind ik dat nog gerechtvaardigd. En mijn vader heeft te hoog cholesterol, dus als hij weereens 12 koekjes wil eten zeg ik ook weleens: 'uhm, wil je nog kleinkinderen ontmoeten ofzo?'.
quote:dat zijn idd aardige manieren. behalve dan dat; "wil jij eigenlijk ook wel"Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nou als je obese bent, dus iets van 20-30 kg overgewicht en iemand zegt gewoon aardig: "Hey, ik wil je graag nog in dit leven houden, wil jij dat eigenlijk ook wel', dan vind ik dat nog gerechtvaardigd. En mijn vader heeft te hoog cholesterol, dus als hij weereens 12 koekjes wil eten zeg ik ook weleens: 'uhm, wil je nog kleinkinderen ontmoeten ofzo?'.
quote:Owja, goede manier om met vlees te stoppen...het 1 voor 1 te laten vallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Collega van me verteld me net dat ze ook vega wil worden... ze eten nu alleen nog maar kip
Ik denk dat ze gewoon wat minderen zou moeten met vlees, je hoeft toch niet meteen iets te 'worden' inderdaad.
quote:Maar dan moet het ook in de relatie passen die je met die persoon hebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
quote:Tja... maar hij heeft een mooie leeftijd bereikt en heel wat achtergelaten als ie sterft.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
Dagen van Harry Mulisch zijn nu echt geteld.
quote:ja naar het Nieuwe Luxor Theater! en jij?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook altijd
Maar ik ga dadelijk alweer wegjij toch ook?
quote:2 tennisvriendinnen van me vinden vlees en vis niet lekker. 1 daarvan heeft een bourgondische vader die alleen vis wil eten en op de braderie ieder jaar palingen verkoopt in zn kraamOp vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja, goede manier om met vlees te stoppen...het 1 voor 1 te laten vallen.Dat gaat sowieso niet werken. Iedereen moet gewoon lekker eten waar ze zich prettig bij voelen en wat ze lekker vinden. Als je eigenlijk liever wel vlees eet, maar vega wilt worden blijkbaar om het naamplaatje of een principe wat dan ook, dan gaat het niet werken.
Daarom eet ik gewoon waar ik zin in heb. En dat is 29 dagen van de maand vegetarisch en af en toe eens vis. En als ik trek had in vlees zou ik het zo eten, maar dat is nu eenmaal eigenlijk nooit zo.
quote:Ik ga even sportenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja naar het Nieuwe Luxor Theater! en jij?
quote:knap hoor dat je dat volhoudt, iedere dag half uur bewegenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga even sportenof tenminste 30/40 minuten crosstrainen
Geen zin om echt te sporten dus dan maar gewoon half uur per dag bewegen
quote:Tja...niemand heeft het eeuwige leven.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
Dagen van Harry Mulisch zijn nu echt geteld.
quote:Uh ja? Vreemden spreek ik nooit aan, waarom zou ik. Misschien hebben ze wel een te langzaamwerkende schildklier of iets anders waarom ze te zwaar zijn... En zelfs niet, ik hoef me toch niet met iedereen te bemoeien?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb je het tegen je vader. Maar tegen een 'vreemde' kan je dat niet maken vind ik.
Toch
quote:Oh nee, dat doe ik niet hoor... maar ik ben dus gewoon slank en er wordt gewoon genoeg gezeurd. Semi-grappige mensen die roepen: "Oh, vreetwolfje", "ZOMG, waar laat je dat" e.d. dan krijg je van mij gelijk een grote bek terug.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zijn idd aardige manieren. behalve dan dat; "wil jij eigenlijk ook wel"
duuh, wie wil dat nou niet?
mensen moeten niet zeuren over iemand anders. lekker naar zichzelf kijken en zich daarmee zoveel bemoeien als ze willen. iedere keer als iemand met overgewicht iets lekkers wilt wordt daar afkeurend naar gekeken...bah
quote:Met een grote bucket wings voor de xbox zitten gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met een grote bucket wings voor de xbox zitten gamenHuisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:ik doe mijn bestOp vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knap hoor dat je dat volhoudt, iedere dag half uur bewegen
quote:Ik ook. Nog een halve kleine Thaise garnalenquiche van de viswinkel. Dus die ga ik maar eens even opwarmen.
quote:vreetwolfje? ik word hier propje en spekje genoemdOp vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef kahlie het volgende:
Oh nee, dat doe ik niet hoor... maar ik ben dus gewoon slank en er wordt gewoon genoeg gezeurd. Semi-grappige mensen die roepen: "Oh, vreetwolfje", "ZOMG, waar laat je dat" e.d. dan krijg je van mij gelijk een grote bek terug.
Ik eet niet teveel, dus hou op met net doen alsof het een probleem is. En ik weet dat ik veel eet, maar ik blijf graag warm en op gewicht
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met een grote bucket wings voor de xbox zitten gameneen grote bucket hot wings en ik ben de gelukkigste op aarde (tot ie op is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Dat sowieso.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vreetwolfje? ik word hier propje en spekje genoemd
dat waar laat je dat is toch geen vervelende opmerking? mensen benijden je eerder denk ik dan dat ze denken dat je een probleem hebt..
quote:Dat is wel zo denk ik, maar vaak zeg ik het dan nog niet tegen die persoonOp vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat waar laat je dat is toch geen vervelende opmerking? mensen benijden je eerder denk ik dan dat ze denken dat je een probleem hebt..
quote:heb je nog niet tegen mij gezegd andersOp vrijdag 29 oktober 2010 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel zo denk ik, maar vaak zeg ik het dan nog niet tegen die persoon
Behalve als ze echt alleen rotzooi naar binnen werken
quote:Ik heb een extreem inefficient lijf... basically loopt m'n stofwisseling erg snel. Dus als ik niet op tijd eet glijdt m'n suikerspiegel uit (hoofdpijn, geirriteerd) en krijg ik het enorm koud. Flauwvallen heb ik ook echt veel te veel gedaan. "waar laat je het" wordt dan gezegd met zo'n blik op je lijf van: hoe groot is je maag, waar zit ie en wat doet ie" enzo. Toon is ook belangrijk in hoe iemand zich uitdrukt. Dat smalende... bah.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vreetwolfje? ik word hier propje en spekje genoemd
quote:Ja dat is waar. 84 is een mooie leeftijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...niemand heeft het eeuwige leven.
quote:Helemaal nooit iets van gezegd?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je nog niet tegen mij gezegd anders
quote:jumjum!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Nog een halve kleine Thaise garnalenquiche van de viswinkel. Dus die ga ik maar eens even opwarmen.
quote:wow heb je maat 34? flauwvallenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb een extreem inefficient lijf... basically loopt m'n stofwisseling erg snel. Dus als ik niet op tijd eet glijdt m'n suikerspiegel uit (hoofdpijn, geirriteerd) en krijg ik het enorm koud. Flauwvallen heb ik ook echt veel te veel gedaan.
Propje en spekje is niet echt handig om te zeggen tegen iemand die maat 36 draagt (soms 34), want dan zet je denk ik jezelf eerder voor l*l ...
quote:nope kan me niet herinnerenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helemaal nooit iets van gezegd?
Maar het valt wel op wat je eten inderdaad
quote:gezellig toko'en met Golfer!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
jumjum!
zo eens bedenken wat m'n avondeten wordt.
quote:Daar ging ik ook wel van uitOp vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope kan me niet herinnerenmaar weet je; ik eet ook fruit en groente dus dan is het goed toch?
btw. ik ga nu een bakje druiven halen
quote:tuurlijk, ik zorg wel dat ik vitamientjes binnenkrijgOp vrijdag 29 oktober 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel van uitbraaf meisje
quote:Eh. Heb jij ook niet maat 34?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow heb je maat 34? flauwvallengelukkig nog nooit gehad.. lijkt me eng
![]()
ik weet niet wat ik heb. gezonde eetlust? altijd trek in junkfood? weet iig niet iets lichamelijks ofzo
quote:Ik ben ook size 0 geweest. Niet aan te raden! En nee, ik ben niet extreem afgevallen vanwege een dieet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet wat ik heb. gezonde eetlust? altijd trek in junkfood? weet iig niet iets lichamelijks ofzo
quote:dat meisje of die ramen? dat meisje is heel fijn en knap! die ramen... 3 kg ramen zit erin + groente, bouillon en vlees
quote:Anders proppen we het er wel inOp vrijdag 29 oktober 2010 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zorg wel dat ik vitamientjes binnenkrijg
quote:0 is niet mooiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ben ook size 0 geweest. Niet aan te raden! En nee, ik ben niet extreem afgevallen vanwege een dieet.
quote:Nou danOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms, meestal 36 en soms 38
quote:ja vergat het eigenlijk
quote:Golfer is al naar de dorpsslager geweest en heeft daar een stamppotje met een runderlapje gescoord voor vanavond.
quote:Da's geen meisje, maar een danspaal, FF.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
0 is niet mooieen meisje wat bij ons danst is zo vreselijk smal... vind het gewoon eng
quote:Dat mag je dan ook weer niet zeggenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's geen meisje, maar een danspaal, FF.
quote:Golfer, is er alweer wat (goed) nieuws uit de werkhoek vernomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Golfer is al naar de dorpsslager geweest en heeft daar een stamppotje met een runderlapje gescoord voor vanavond.
quote:Ik vond het ook niet mooi en ik had echt *overal* last van, maar ja, het was mijn keuze nietOp vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
0 is niet mooieen meisje wat bij ons danst is zo vreselijk smal... vind het gewoon eng
quote:ooja idd!! hmm dan moet Rijst maar een patatje halenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Golfer is al naar de dorpsslager geweest en heeft daar een stamppotje met een runderlapje gescoord voor vanavond.
quote:Ik wil m'n benen wel om haar heen slaan en ondersteboven hangen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat mag je dan ook weer niet zeggen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil m'n benen wel om haar heen slaan en ondersteboven hangen hoor
quote:Nope.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer, is er alweer wat (goed) nieuws uit de werkhoek vernomen?
quote:haha, arme griet. nou ja, zij wil ook nooit eten en daar zeg ik wel wat van. haar moeder haalt haar altijd op van training en brengt haar weg (ze is 17) en heb wel eens lichtjes laten vallen dat ze moet eten op de dag dat ze een optreden heeft. en dr moeder is het daar mee eens. maar meisjes kunnen makkelijk met smoesjes komen he..Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's geen meisje, maar een danspaal, FF.
quote:want ze sporten niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef z80 het volgende:
de opmerking dat ik veel eet krijg ik ook geregeld.
en van waar laat je dat en heb je lintworm ook al vaak genoeg gehoord.
en als ik dan kijkt wie de opmerking maakt, heb ik meer het gevoel van hou je mond en ga sporten.
quote:OKOp vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
Aanvraag voor deel-WIA is vandaag de deur uitgegaan en volgende week donderdag gesprek met m'n directrice.
quote:NOMNOMNOMOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooja idd!! hmm dan moet Rijst maar een patatje halen
quote:Een koolhydraat/vet verslaving heet dat gewoonOp vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
quote:dat snap ik. mensen gaan dan opmerkingen maken als "anorexia-patient" enzo. das net zo erg als dikzak genoemd wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet mooi en ik had echt *overal* last van, maar ja, het was mijn keuze niet
quote:over verslavingen gesproken, ik mag vanavond weer wijnOp vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een koolhydraat/vet verslaving heet dat gewoon
quote:hmm ben benieuwd! ik hoop voor je!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
Aanvraag voor deel-WIA is vandaag de deur uitgegaan en volgende week donderdag gesprek met m'n directrice.
quote:voor mij ook!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NOMNOMNOM
Nee geen trek in. Ik verzin wel iets anders.
4 kilo noodles ofzo
quote:ze hebben duidelijk wat kilo's teveel.
quote:aah dat is het! ok, zeg ik dat voortaan tegen mensenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een koolhydraat/vet verslaving heet dat gewoon
quote:Nou nee... kijk: dikzak is een scheldwoord, maar anorexia is een zeer zware psychologische aandoening. Ik vind iemand voor patient uitschelden dus erger. En die heb ik trouwens ook gehoord, samen met die lintworm enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat snap ik. mensen gaan dan opmerkingen maken als "anorexia-patient" enzo. das net zo erg als dikzak genoemd worden
quote:dat laatste moet ik eerst ff bij Aure nachecken!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef rijsttafel het volgende:
Hier nog iemand die kan eten wat ie wil en niet kan aankomen..![]()
Maargoed m'n gezondheid is goed en m'n uithoudingsvermogen is okee, dus ik heb eigenlijk niets te klagen.
quote:weet je dat zeker?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:58 schreef z80 het volgende:
[..]
ze hebben duidelijk wat kilo's teveel.
en dan voornamelijk zitvlees.
quote:Dat had ik ook tot 3 jaar geleden en nu is er gewoon (ook door de medicatie) 14 kilo bijgekomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef rijsttafel het volgende:
Hier nog iemand die kan eten wat ie wil en niet kan aankomen..![]()
Maargoed m'n gezondheid is goed en m'n uithoudingsvermogen is okee, dus ik heb eigenlijk niets te klagen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heb echt opeens een enorme puist die opkomt op m'n linkerwang, terwijl m'n huid er voor de rest prima uitziet
Vrijdagmiddag worden student assistentes ingezet als administratief medewerker hiertegenover op het secretariaat maar ik denk dat ik de hengel maar volgende week uit moet gooien.
quote:rot GolferOp vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook tot 3 jaar geleden en nu is er gewoon (ook door de medicatie) 14 kilo bijgekomen.
quote:dan ga ik nu maar even niet sportenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:58 schreef z80 het volgende:
[..]
ze hebben duidelijk wat kilo's teveel.
en dan voornamelijk zitvlees.
quote:Hmm ja dat is natuurlijk weer een heel andere kantOp vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook tot 3 jaar geleden en nu is er gewoon (ook door de medicatie) 14 kilo bijgekomen.
quote:Ja! maar jij wil zeker vandaag al gaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar de film?Ik wil The Social Network kijken
quote:* Stereotomy doet een stukje chicken hotwings op zijn hengel en gooit het uit naar FF
quote:ik zag weer een live editOp vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet een stukje chicken hotwings op zijn hengel en gooit het uit naar FF
quote:Die lijkt me ook leuk, maar voorlopig even geen tijd/zin in bios.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar de film?Ik wil The Social Network kijken
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
we zijn er weer! Was top, nu moe maar voldaan. Lekker hoor die wind door je kop
![]()
Hebben we nog iets gemist?
quote:Hee Sunnie, hee TAVOp vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Steer en z'n "hengel"Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet een stukje chicken hotwings op zijn hengel en gooit het uit naar FF
quote:beideOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat meisje of die ramen? dat meisje is heel fijn en knap! die ramen... 3 kg ramen zit erin + groente, bouillon en vlees
en achteraf vraagt ze om ijs
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Sunnie, hee TAV
Aure en Rijsttafel hebben iets
quote:Hey!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Haha ja we hoorden het toen we net in de auto zaten vanmiddag. Hebben we die actie toch helemaal gemist joh..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey!
Welkom terug.
Iets gemist? Ja, een paar kilo vuurwerk dat het eiland niet opkwam.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ot-terschelling.html
quote:Dat was wel mijn intentie jaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja! maar jij wil zeker vandaag al gaan?
quote:VakOpleiding Centralist Alarmcentrale (voca) is de voortgezette opleiding van wat ik vorig jaar deedOp vrijdag 29 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ben je ook alweer aan het studeren Hobbek?
@ Pee![]()
Ik heb warme chocomel, voor het eerst sinds jaaaaaaaaren en het is lekker
quote:We hebben al namen voor onze kinderen bedacht.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt?
Nieuwe layout gevonden ja![]()
quote:Ah je laat er geen gras over groeienOp vrijdag 29 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hebben al namen voor onze kinderen bedacht.
quote:SunnyOp vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja we hoorden het toen we net in de auto zaten vanmiddag. Hebben we die actie toch helemaal gemist joh..![]()
quote:Maar jij wil natuurlijk met AureOp vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk, maar voorlopig even geen tijd/zin in bios.
quote:Jup, komt helemaal goed!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hebben al namen voor onze kinderen bedacht.
quote:Natuurlijk! Jij niet, dan?
quote:voor?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef flying-dutchman het volgende:
woei! zometeen even naar Tivoli, maat van me had kaartjes over
quote:veel plezierOp vrijdag 29 oktober 2010 16:13 schreef flying-dutchman het volgende:
woei! zometeen even naar Tivoli, maat van me had kaartjes over
quote:Ha, Neo Prog
quote:Beetje Within Temptation achtige sound?
quote:zo wou ik net omschrijven, niet naar. Hoop dat ik nog even ergens oordoppen kan regelen, want muziek is leuk maar niet overdreven hard aubOp vrijdag 29 oktober 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje Within Temptation achtige sound?
quote:Klinkt wel vet. Ik kende de naam wel, maar had er nog nooit naar geluisterd.
quote:vraag me trouwens wel af wat voor publiek er is.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt wel vet. Ik kende de naam wel, maar had er nog nooit naar geluisterd.
quote:Ik heb ze een paar jaar geleden nog op de foto gezet in Hengelo. Best een aardig bandje, maar ik vond de band die er toen voor speelde beter. Dat was Dragonfly die helaas niet meer bestaan. De drummer is inmiddels toevalligerwijze een vriend van ons is geworden! kende hem toen nog niet, maar dat is dus nu de drummer van L.T. and the winedrunk patrolmenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo wou ik net omschrijven, niet naar. Hoop dat ik nog even ergens oordoppen kan regelen, want muziek is leuk maar niet overdreven hard aub
quote:Ik zal het zo eens aanzettenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 oktober 2010 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Neo Prog
Volgens mij vinden Anthraxx en TAV dit wel leuk.
Oh bah, vrouwelijke zangeres, dan is het weer een Gathering kloon
quote:Waar jij weer een achtergrondzangeresje van bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar geleden nog op de foto gezet in Hengelo. Best een aardig bandje, maar ik vond de band die er toen voor speelde beter. Dat was Dragonfly die helaas niet meer bestaan. De drummer is inmiddels toevalligerwijze een vriend van ons is geworden! kende hem toen nog niet, maar dat is dus nu de drummer van L.T. and the winedrunk patrolmen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vraag me trouwens wel af wat voor publiek er is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Neo Prog
Volgens mij vinden Anthraxx en TAV dit wel leuk.
Oh bah, vrouwelijke zangeres, dan is het weer een Gathering kloon
quote:SsssstOp vrijdag 29 oktober 2010 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar jij weer een achtergrondzangeresje van bent.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meh.
Wat andere kleertjes aan en kan zo in de Foxy.
quote:Zonder andere kleertjes juist aan een paal, toch ?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Meh.
Wat andere kleertjes aan en kan zo in de Foxy.
quote:Je kan hetOp vrijdag 29 oktober 2010 16:09 schreef MissHobje het volgende:
VakOpleiding Centralist Alarmcentrale (voca) is de voortgezette opleiding van wat ik vorig jaar deed) en nu moet ik allerlei praktijk examens doen en dus ook weer een portfolio maken maar ik ben niet zo heel handig in het opmaken van zoiets..
maar kom een heel eind met knippen en plakken(kaders en indelingen) en teksten die vul ik dan weer zelf aan..
Och het komt wel goed![]()
Heb nu alles inhoudelijk en opdrachttechnisch vorm gegeven zeg maar en ben nu vast wat opdrachten aan het afmaken.
quote:Wat een leuk uitzichtOp vrijdag 29 oktober 2010 16:23 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Heerlijk weekje gehad. Met vis, lamsbout en ribeye![]()
Oh ja, en wind, regen, strand, zee, en bos![]()
Uitzicht vanuit ons appartementje:
[ afbeelding ]
quote:Hob krijg je dan meer verantwoordelijkheden op je werk? Of mag je andere mensen aan gaan sturenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
VakOpleiding Centralist Alarmcentrale (voca) is de voortgezette opleiding van wat ik vorig jaar deed) en nu moet ik allerlei praktijk examens doen en dus ook weer een portfolio maken maar ik ben niet zo heel handig in het opmaken van zoiets..
maar kom een heel eind met knippen en plakken(kaders en indelingen) en teksten die vul ik dan weer zelf aan..
Och het komt wel goed![]()
Heb nu alles inhoudelijk en opdrachttechnisch vorm gegeven zeg maar en ben nu vast wat opdrachten aan het afmaken.
quote:Goed bezigOp vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Effe teruglezen....
Oh, en Ikea was hell, maar ik heb het overleefd. Niet binnen budget gebleven ( ) maar wel een linnenkast, een boekenkast, een bureau, gordijnroede en panden, twee lampen, twee dekbedovertrekken, een zooi kussens en een berg frutsels in een Opel Corsa en een Ford Focus weten te proppen....
quote:Echt he... je kunt voor dit soort dingen gewoon nergens beter shoppen dan bij Ikea! Kind is intens gelukkig met haar roze prulspul en ik ben erg blij met mooie boekenkast voor haar en bureau en zulks...
quote:Gaat nu niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh en Tavsunsam: wat een geweldig uitzicht! Geniet er van!
quote:Meubelshoppen is op zich wel leuk, maar pfff wat een gesjouw en gedoe. En dan al die irritante mensen in de winkel die midden in de pad stil blijven staan of (erger nog) met kinderwagens tegen je hakken rijden..........Op vrijdag 29 oktober 2010 16:31 schreef flying-dutchman het volgende:
morgen ook meubelshoppen, maar niet bij ikea
tv meubeltje en salon tafel nodig.... eindelijk geen dozen meer als voetenbank
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat nu niet meerMaar gelukkig hebben we de foto's nog
quote:Leuk geshopt! (afgezien van het hel-element dusOp vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Effe teruglezen....
Oh, en Ikea was hell, maar ik heb het overleefd. Niet binnen budget gebleven () maar wel een linnenkast, een boekenkast, een bureau, gordijnroede en panden, twee lampen, twee dekbedovertrekken, een zooi kussens en een berg frutsels in een Opel Corsa en een Ford Focus weten te proppen....
quote:Jammer, maar veel plezierOp vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was wel mijn intentie jaHeb dringend wat behoefte aan leuke sociale contacten
quote:jammer dat die dignen zo groot zijn anderds had ik er ook wel een thuis neergezetOp vrijdag 29 oktober 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, maar veel plezier![]()
Welkom terug Sun & TAV
Crosstrainer was lekker
quote:LieLie, maar je bent vandaag toch net opgestaan met zo'n pijnscheut in je rug dat je echt echt echt niet kan klimmen toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
SunTavSam!!
Ik moet zo naar een personeelsfeest. Volgens mij moet ik op zo'n klimwand, de hel
quote:Ik hoop ook zo als ik straks samen ga wonen dat ik mijn sportspullen mee kan nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jammer dat die dignen zo groot zijn anderds had ik er ook wel een thuis neergezet
quote:Tuurlijk wel
quote:Veel plezierOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga me omkleden en naar Rotterdam! Petticoat!
fijne avond iedereen!
quote:Have fun!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga me omkleden en naar Rotterdam! Petticoat!
fijne avond iedereen!
quote:Juist wel! Want zonder te bewegen was die friet een stuk slechter geweestOp vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Sarabi het volgende:
we eten friet vandaag, heeft het bewegen van net ook lekker veel nut gehad
quote:Zo denk ik ook hoor, alleen het klinkt zo lekker stom:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist wel! Want zonder te bewegen was die friet een stuk slechter geweest
quote:Voor je vetopslag maakt het misschien straks netto niet veel uit, maar je hebt aan je conditie en spieropbouw gewerkt!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo denk ik ook hoor, alleen het klinkt zo lekker stom:
Enthousiast dat je net lekker gesport hebt en daarna zeggen dat je friet gaat eten
quote:Er zat er een bij mij op school.. maar vind het meer iets voor een hond of een katOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Puck, wat voor meisjesnaam is Puck nou weer
quote:Ken wel een Pietje Puk, maarja...Op vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zat er een bij mij op school.. maar vind het meer iets voor een hond of een kat
quote:Ukkepuk, moet jou toch wel bekent voorkomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Puck, wat voor meisjesnaam is Puck nou weer
quote:Daar wil ik sowieso nu voor gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor je vetopslag maakt het misschien straks netto niet veel uit, maar je hebt aan je conditie en spieropbouw gewerkt!
quote:Conditie wordt alleen beter als je gaat totdat je niet meer kunt he? Als je bijv. gaat beginnen met rennen, dan ben je dood na een 1-1-2-2-3 schema. Maar de volgende dag probeer je iets langer door te rennen, en de dag erna nog iets, etc.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso nu voor gaan
Maar het lijkt wel of mijn conditie nooit beter zal worden (want ik sport toch al best veel)
quote:Maar dat doe ik ook.....zeker met hardlopen maar ook met het dansen bijvoorbeeldOp vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Conditie wordt alleen beter als je gaat totdat je niet meer kunt he? Als je bijv. gaat beginnen met rennen, dan ben je dood na een 1-1-2-2-3 schema. Maar de volgende dag probeer je iets langer door te rennen, en de dag erna nog iets, etc.
Als je elke dag hetzelfde doet, daar wordt conditie idd niet beter van, maar houdt het alleen op het peil waarmee je al was.
quote:Hm, wat raar dat je buiten adem raakt van een lichte activiteit. Raak je niet buiten adem bij het sporten dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook.....zeker met hardlopen maar ook met het dansen bijvoorbeeld
Maar nog steeds ben ik net zo kapot als ik een trap op loop dan toen ik helemaal niet sportte 8 jaar geleden.
Heb soms het idee dat het door mijn ademhaling komt ofzo.....het is ook niet dat ik echt kapot ben maar wel buiten adem
quote:Niet als ik zo kort bezig ben, dus vind het ook wel een beetje raar.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, wat raar dat je buiten adem raakt van een lichte activiteit. Raak je niet buiten adem bij het sporten dan?
quote:Klinkt meer als een astmavariant dan geen conditie zo hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet als ik zo kort bezig ben, dus vind het ook wel een beetje raar.
Ben ook wel vaak opeens benauwd en begin dan te piepen, dus moet gewoon een keer naar de dokter maar daar ben ik nooit zo goed in
quote:Toen ik jong was hebben ze volgens mij al onderzocht of ik astma had (en volgens mij had ik het ook maar is er verder nooit iets mee gedaan)Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt meer als een astmavariant dan geen conditie zo hoor.
Beter ff laten uitchecken een keertje.
quote:STEER IK BEN HET JE BAAS!!! Rijsttafel is een kloon van mij. Ik had al zo'n vermoeden! Ik kom nú naar je toe!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Naar wie van de staf hier zal ik eens een mailtje sturen nu om aan te tonen dat ik er nog ben om 17:30?
Vandaag zo geen fuck uitgevoerd
quote:Met of zonder slagroom?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
STEER IK BEN HET JE BAAS!!! Rijsttafel is een kloon van mij. Ik had al zo'n vermoeden! Ik kom nú naar je toe!
quote:Met een zak
quote:Of tegelijk, hoef je maar 1x naar de docOp vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen ik jong was hebben ze volgens mij al onderzocht of ik astma had (en volgens mij had ik het ook maar is er verder nooit iets mee gedaan)
Moet eerst nog naar mijn moedervlek laten kijken, daarna komt dit aan de beurt
quote:Hoi baas!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
STEER IK BEN HET JE BAAS!!! Rijsttafel is een kloon van mij. Ik had al zo'n vermoeden! Ik kom nú naar je toe!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi baas!
Heb je nou gisternacht tot 3:00 met een 21-jarig meisje lopen tongen?Ik wil een 10 voor m'n afstudeerproject of ik vertel het je vrouw en collega's.
quote:Vooruit, omdat je die vrouwelijke arts woensdag die uitbrander gaf.
quote:Daar doen huisartsen toch niet aan?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of tegelijk, hoef je maar 1x naar de doc![]()
quote:Oh?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar doen huisartsen toch niet aan?
Of is dat alleen bij ons zo? Je mag echt niet met 2 klachten tegelijkertijd komen
quote:Zo'n onzin is dat! Tss. Hier bij de Belgische huisarts mag je met een hele lijst klachten komen en 45 minuten zitten voor 22 euroOp vrijdag 29 oktober 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar doen huisartsen toch niet aan?
Of is dat alleen bij ons zo? Je mag echt niet met 2 klachten tegelijkertijd komen
quote:Sarabi piept ook af en toe bij het uithijgen he.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n onzin is dat! Tss. Hier bij de Belgische huisarts mag je met een hele lijst klachten komen en 45 minuten zitten voor 22 euro
Kan trouwens ook gewoon een klein longvolume zijn, heb ik ook. Hoeft niet een heel speciale oorzaak te hebben
quote:Ik piep altijd een beetjeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi piept ook af en toe bij het uithijgen he.Of piep jij ook?
quote:Ik ben eindelijk aan het werk!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer is van schrik stilgevallenTopickiller
quote:Ik las deze week nog dat succesvol zijn meer met doorzettingsvermogen, eerlijkheid en punctualiteit had te maken dan met intelligentie. Hij komt er welOp vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel klaar met data invoeren hier inmiddelsMijn nieuwe afstudeerder is f*kkin ijverig
Amai zeg, er ligt echt een keurig verslagje op mijn bureau, terwijl ik een opzetje had gevraagd
Hij moet compenseren voor het feit dat hij eigenlijk niet zo heel snugger is
quote:hee dat las ik ook. nu.nl toch? was aan het SOGgen toen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las deze week nog dat succesvol zijn meer met doorzettingsvermogen, eerlijkheid en punctualiteit had te maken dan met intelligentie. Hij komt er wel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als je drugs wilt kopen dan kun je ook om geld vrágen, aure
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
hee dat las ik ook. nu.nl toch? was aan het SOGgen toen.
quote:Als je toevallig eieren moest kopen, komt het goed uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Aure het volgende:
aaaah ik ben zoooo stom, ging net ff boodschappen doen voor mn ouders, ben ik het geld kwijt geraakt!! Ik voel me echt een ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Ja gvd als het half zeven op vrijdag is!!! Ik doe dit m'n hele leven al.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je toevallig eieren moest kopen, komt het goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe es lief!
quote:Tegen jou altijd schat.
quote:Ik begon altijd heel actief. Op zondagavond voorbereiden, maandag keihard werken en dan tsja...vrijdag was dan al een verloren dag van een verloren week, dus dan maar laten wezen en er op maandag weer vol goed moed tegen aan! (maandag is nieuwe begin, nieuwe kansenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja gvd als het half zeven op vrijdag is!!! Ik doe dit m'n hele leven al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |