quote:Je had met een trio-tje mee kunnen doenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Dat was met jou erbij ook wel gelukt, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je gister op studentenstapavond geweest met de Creabea's van Aure's school?
quote:OkeeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.
quote:Druk niet veel tijd op fok over.
quote:Die met de educatieve films?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Druk niet veel tijd op fok over.
Nu weer even bij mijn oude baas, dus tijd over
quote:had het ff gezegd!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
We hadden je nog verwacht hoor FFmet hamburgers...
quote:Om een pimp te zijn heb ik geen horde meisjes nodig, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dus je verzamelde een horde giegelende 18-21 jarigen om je heen en was helemaal de Pimp.
quote:Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminsteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:Tuurlijk! Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Inderdaad, die baas ja. Films inlezen, dus nu vooral voor me uit kijken en doen of ik druk ben.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die met de educatieve films?
En nog steeds aan de(zelfde) vriendin?
quote:Lekker, welke bieren?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Twee broeken, twee overhemden, trui, schoenen & speciaal bier. Onder speciaal bier kan nu vooral bockbieren worden ingevuld van de kleine brouwerijen
We kunnen er weer even tegen aan
quote:En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Wat voor recept is datOp vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:Receptioniste denk ik?
quote:Issie getrouwd?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:ik hoef geen slagroom op mn taartOp vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Je wilt alleen de slagroom?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoef geen slagroom op mn taart
quote:Eerst ff goed schudden.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Alletwee getrouwd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Issie getrouwd?
En ben jij de receptioniste?
quote:• Kinhem Fazant
quote:Als je maar komt
quote:pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alletwee getrouwd.
Nee, ik wil geen snijer, ik wil een beschouwer
quote:Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
quote:Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009
quote:soms ben ik net een ventOp vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
Dat zegt al genoeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:hmmm heb je geen single collega's met leuke verhalen?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
je zit hier in CUL he?
Sorry, kan er niets aan doen. Ik vind daar niets te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er wel omdat mijn moeder daar de patat mag eten, want die is zeker glutenvrij. Meestal kijk ik heel zielig en dan eet ik toch maar 20 kip nuggets ofzo. En soms zit ik stiekem met een broodje van de poelier in de McD.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |