quote:Je had met een trio-tje mee kunnen doenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Dat was met jou erbij ook wel gelukt, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
het was maar goed dat ik niet gisteren 1/3 kwam halen van de taart. ik gunde jullie de tijd om iets moois op te bouwen
quote:Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je gister op studentenstapavond geweest met de Creabea's van Aure's school?
quote:OkeeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat iemand taart voor Aure zou willen bakken.
quote:Druk niet veel tijd op fok over.
quote:Die met de educatieve films?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Druk niet veel tijd op fok over.
Nu weer even bij mijn oude baas, dus tijd over
quote:had het ff gezegd!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
We hadden je nog verwacht hoor FFmet hamburgers...
quote:Om een pimp te zijn heb ik geen horde meisjes nodig, hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Dus je verzamelde een horde giegelende 18-21 jarigen om je heen en was helemaal de Pimp.
quote:Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminsteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgende keer appeltaart, kom je dan ook?
quote:Tuurlijk! Gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Inderdaad, die baas ja. Films inlezen, dus nu vooral voor me uit kijken en doen of ik druk ben.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die met de educatieve films?
En nog steeds aan de(zelfde) vriendin?
quote:Lekker, welke bieren?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:44 schreef borisz het volgende:
Twee broeken, twee overhemden, trui, schoenen & speciaal bier. Onder speciaal bier kan nu vooral bockbieren worden ingevuld van de kleine brouwerijen
We kunnen er weer even tegen aan
quote:En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm graag! als jullie mij erbij willen hebben tenminste
quote:Wat voor recept is datOp vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:Receptioniste denk ik?
quote:Issie getrouwd?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Dikke vette roddel hier over chirurg met recept. die rendez voutjes doen in de telefooncel![]()
quote:ik hoef geen slagroom op mn taartOp vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Je wilt alleen de slagroom?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoef geen slagroom op mn taart
quote:Eerst ff goed schudden.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan komt Rijst met z'n slagroomspuit de taart helemaal persoonlijk afmaken.
quote:Alletwee getrouwd.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Issie getrouwd?
En ben jij de receptioniste?
quote:• Kinhem Fazant
quote:Als je maar komt
quote:pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alletwee getrouwd.
Nee, ik wil geen snijer, ik wil een beschouwer
quote:Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
quote:Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
pff.. Vreemdgaan op de werkvloer is zo 2009
quote:soms ben ik net een ventOp vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ie niet te subtiel was, maar uiteraard heb je 'm wel gewoon door.
Dat zegt al genoeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:hmmm heb je geen single collega's met leuke verhalen?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat moeten we nu gaan doen dan om vette lekkere roddels te genereren dan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
je zit hier in CUL he?
Sorry, kan er niets aan doen. Ik vind daar niets te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er wel omdat mijn moeder daar de patat mag eten, want die is zeker glutenvrij. Meestal kijk ik heel zielig en dan eet ik toch maar 20 kip nuggets ofzo. En soms zit ik stiekem met een broodje van de poelier in de McD.
![]()
quote:Je bent te goed voor deze wereld.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, aan mijn vrije dag is abrupt een einde gekomenZit nu op kantoor
"Ja, we hebben een spoedeisend probleem en we moeten laten zien dat we er mee bezig zijn dus wil je alsjeblieft gaan kijken". Ik kan dus niet eerder kijken dan nu EN de gebruikers stoppen om 5 uur
Zinloos dit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sorry, kan er niets aan doen. Ik vind daar niets te etenIk kom er wel omdat mijn moeder daar de patat mag eten, want die is zeker glutenvrij. Meestal kijk ik heel zielig en dan eet ik toch maar 20 kip nuggets ofzo. En soms zit ik stiekem met een broodje van de poelier in de McD.
quote:Je bedoelt dat er mensen in deze SC naar de Mac gaan?
quote:Wat moet je anders als je honger hebt? De friet is helemaal niet te vreten en als ik 3-4 burgers neem ben ik nog zuurder...
quote:audit?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
"Ja, we hebben een spoedeisend probleem en we moeten laten zien dat we er mee bezig zijn dus wil je alsjeblieft gaan kijken". Ik kan dus niet eerder kijken dan nu EN de gebruikers stoppen om 5 uur
Zinloos dit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zinloos dit
quote:en dat onze vega rijst steeds meer vis eet.. ook schokkend. verder kan ik niks verzinnen waar we het over hadden...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er mensen in deze SC naar de Mac gaan?
Onbegrijpelijk, inderdaad.
quote:een Big Tasty en dan heb je wel genoeg. anders nog een McKroket erbij. die zijn écht lekker hoor, geloof me maarOp vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je honger hebt? De friet is helemaal niet te vreten en als ik 3-4 burgers neem ben ik nog zuurder...
quote:Wat ben je ook alweer aan het studeren Hobbek?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:16 schreef MissHobje het volgende:
en ik loop vast met mijn portfolio![]()
en heb het koud, dus ga zo maar ff douchen, kachel aan zetten en er weer tegen aan.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een Big Tasty en dan heb je wel genoeg. anders nog een McKroket erbij. die zijn écht lekker hoor, geloof me maar(en vraag anders maar aan Steer
)
quote:Soms heb ik dat gevoel wel ja
quote:Maar dat vinden vrouwen wel lief hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soms heb ik dat gevoel wel jaVerantwoordelijksgevoel van hier tot ginds
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik en genoeg aan een Big Tasty... Ik denk het niet. De laatste keer dat ik het nog lekker vond en als kind daar at had ik: 1 menu Big Mac, 2x extra McChicken, 2x extra CheeseBurger + 1 Hamburger. Toen was ik 12 ofzo. Mijn ouders waren altijd zo blij met die kortingsbonnen
En dan 35kg zijn en horen van iedereen: 'geef je d'r wel genoeg te eten'.. arme ouders.
quote:Behalve als werk altijd voor de vrouw gaat omdat hij zo'n enorm verantwoordelijkheidsgevoel heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Maar dat vinden vrouwen wel lief hoor![]()
Ookal baal je nu verschrikkelijk... (sorry wist ook geen betere opvrolijkreden
)
quote:Huh
quote:Hoe hoger het niveau hoe harder de ICT kennis daalt toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhNee joh
Problemen oplossen en escalaties tot op het hoogste niveau
quote:ik wist dat je aan het slapen was dus zeg weer goeiemorgen tegen je
quote:Hij wil niet 'lief' zijn (net als Steer)Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
)
quote:Nog geen vrouw gezien die daar op valt eigenlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
)
quote:Ben blij dat jij mij reeds langere tijd snaptOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wil niet 'lief' zijn (net als Steer)
Ze willen woest aantrekkelijk geil genomen worden!!
quote:OwOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wist dat je aan het slapen was dus zeg weer goeiemorgen tegen je
quote:sterkte nog even P.! denk aan het weekend wat er bijna is!!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhNee joh
Problemen oplossen en escalaties tot op het hoogste niveau
quote:Die is het niveau boven me al wegOp vrijdag 29 oktober 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe hoger het niveau hoe harder de ICT kennis daalt toch?
quote:OWJA! Ik weet het weer.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat onze vega rijst steeds meer vis eet.. ook schokkend. verder kan ik niks verzinnen waar we het over hadden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:2x gezien. vind die van James Bond wel heel grappig. verder best een slappe film helaasOp vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Sarabi het volgende:
Mamma Mia! komt op tv7 november
Dacht dat iedereen dat wel even wilden weten
quote:Vreselijk lijkt me datOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is het niveau boven me al weg
quote:Ja maar ik mag/wil niemand meer nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben blij dat jij mij reeds langere tijd snapt
quote:Jammer, wilde het zonder bescherming doenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ik mag/wil niemand meer nemen
quote:Ik schaam me nooit, want ik eet bijna nooit genoeg om echt vol te zitten. Meestal eet ik tot 'comfy' en laat ik het daarna zitten. Van vriendlief mag ik altijd dooreten totdat ik vol zit, ookal duurt het langer en komen er extra frietjes e.d. in restaurantsOp vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die kortingsbonnen zijn er nu ook weer. ik haal min. 1x per week 2 kroketten en misschien volgende week 2 big macs
als ik en kroketten neem en bv nog nuggets schaam ik me wel een beetje maar als ik jou zo zie hoeft dat niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OWJA! Ik weet het weer.
Dat jij en steer () hier appeltaart komen eten
AppeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vega is geen hokjesgedoe. je bent het of niet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Ik vind de muziek leukOp vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2x gezien. vind die van James Bond wel heel grappig. verder best een slappe film helaas
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OWJA! Ik weet het weer.
Dat jij en steer () hier appeltaart komen eten
Collega van me verteld me net dat ze ook vega wil worden... ze eten nu alleen nog maar kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze gewoon wat minderen zou moeten met vlees, je hoeft toch niet meteen iets te 'worden' inderdaad.
quote:Hihi, jij en FF moeten maar eens gauw meetenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef kahlie het volgende:
Ik heb er wel een hekel aan als mensen commentaar hebben op mijn eetgedrag.... zeker aangezien ik gezond gewicht heb, anders zou ik het irritant vinden, maar nog enigszins gerechtvaardigd.
quote:het is nooit rechtvaardig om daarop commentaar te geven!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik schaam me nooit, want ik eet bijna nooit genoeg om echt vol te zitten. Meestal eet ik tot 'comfy' en laat ik het daarna zitten. Van vriendlief mag ik altijd dooreten totdat ik vol zit, ookal duurt het langer en komen er extra frietjes e.d. in restaurantsEn dan ben ik de enige die eet en dat vind ik meestal wel vervelend, maar vriendlief gaat gewoon heel veel lullen zodat ik kan blijven eten
Ik denk dat het bij mij ook kwam dat ik vanwege de ziekte enorme honger had (en extreem bleef afvallen). Als ik me dan had geschaamt was ik misschien nog wel lager uitgekomen dan de 40-45kg die het uiteindelijk werd.
Ik heb er wel een hekel aan als mensen commentaar hebben op mijn eetgedrag.... zeker aangezien ik gezond gewicht heb, anders zou ik het irritant vinden, maar nog enigszins gerechtvaardigd.
quote:ja bij de KFC ofzoOp vrijdag 29 oktober 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, jij en FF moeten maar eens gauw meeten
quote:Moet volgens mij even terug lezenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:11 schreef Aure het volgende:
Hoe weet jij dat ik rijst zo lekker vind![]()
En DH heeft een oogje op iedereen FF
quote:Nou als je obese bent, dus iets van 20-30 kg overgewicht en iemand zegt gewoon aardig: "Hey, ik wil je graag nog in dit leven houden, wil jij dat eigenlijk ook wel', dan vind ik dat nog gerechtvaardigd. En mijn vader heeft te hoog cholesterol, dus als hij weereens 12 koekjes wil eten zeg ik ook weleens: 'uhm, wil je nog kleinkinderen ontmoeten ofzo?'.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is nooit rechtvaardig om daarop commentaar te geven!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ken idd meer mensen die fan zijn van Timothy Dalton in Mamma Mia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |